Zobacz wÄ…tek - PIERWSZY MOTOR - FZ6n vs GSR 600 vs Hornet - pomoc w wyborze
NAS Analytics TAG

PIERWSZY MOTOR - FZ6n vs GSR 600 vs Hornet - pomoc w wyborze

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez hubi199 » 21/11/2011, 22:05

Z ABS-em może być ciężko w tym przedziale cenowym.
Dla twojego dobra najpierw zrób jazde próbną i odpowiedz sobie na pytanie czy mocy nie ma zadużo.
Wiadomo, po pewnym nawet r1 ma mało mocy, ale by to wykorzystać jest problem.
Skoto jesteś młody napewno odwiniesz i można się bardzo uszkodzić a wiadomo czym mocniejszy motocykl tym prawdopodobnie będziesz miał wyższe prędkości.

Co do moto
kolega ma horneta, trasy 200km raczej bezproblemu da siÄ™. Zawias ma bardzo dobry mimo braku regulacji.
Spalanie chyba najmniejsze ma gsr
Z tą cbf i banditem nie jest głupi pomysł, ale jeśli podobają ci się nakedy zacznij szukać już dziś ;)
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no


Postprzez stirlitz » 21/11/2011, 22:56

A co sądzicie o tym ?? http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-fz-M2971478.html tylko o ile mnie nie myli pamięć to ta maszyna jest jeszcze bardziej "dzika" niż wymienione wcześniej. Mam ostatnio dylemat, nie chciałbym wydać kupy pieniędzy na sprzęt który za sezon trzeba bedzie wymienić, bo okaże sie stary i zużyty, albo pojemność 500 czy mniejsza się znudzi - jak wiadomo to kumuluje koszty ... powiedzcie mi tylko czy nie zrobie sobie i motocyklowi krzywdy kupując jedną z tych 600tek ?! Wiadomo dużo w tym losowości a to czy ktoś ma coś pod kopułą jak wyczytałem na forum przestaje mieć zanaczenie po kilkuset kilometrach gdy człowiek się zapomina i wierzy w swoje umiejętności ... f*ck
stirlitz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/11/2011, 22:44


Postprzez stirlitz » 21/11/2011, 22:57

Z drugiej strony motocykl piękny ... No i naprawdę zimowa cena o ile wszystko ok ...
stirlitz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/11/2011, 22:44

Postprzez maciejka69 » 22/11/2011, 00:31

stirlitz napisał(a):A co sądzicie o tym ?? http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-fz-M2971478.html tylko o ile mnie nie myli pamięć to ta maszyna jest jeszcze bardziej "dzika" niż wymienione wcześniej. Mam ostatnio dylemat, nie chciałbym wydać kupy pieniędzy na sprzęt który za sezon trzeba bedzie wymienić, bo okaże sie stary i zużyty, albo pojemność 500 czy mniejsza się znudzi - jak wiadomo to kumuluje koszty ... powiedzcie mi tylko czy nie zrobie sobie i motocyklowi krzywdy kupując jedną z tych 600tek ?! Wiadomo dużo w tym losowości a to czy ktoś ma coś pod kopułą jak wyczytałem na forum przestaje mieć zanaczenie po kilkuset kilometrach gdy człowiek się zapomina i wierzy w swoje umiejętności ... f*ck

wygląda bardzo fajnie, ale na pierwsze moto za mocne. Pisałem Ci już wcześniej dlaczego. Zrobisz jak chcesz
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez tomek_gda » 22/11/2011, 10:18

stirlitz napisał(a):A co sądzicie o tym ?? http://otomoto.pl/yamaha-fz-fz6-fz-M2971478.html tylko o ile mnie nie myli pamięć to ta maszyna jest jeszcze bardziej "dzika" niż wymienione wcześniej.

Nie ma w nim nic bardziej dzikiego od GSR-a czy Horneta. W jednym z testów na ścigaczu nawet pisali że GSR ma nieco lepsze przysieszenia na poszczególnych biegach. Prawda jest taka że co byś nie wybrał (GSR, FZ6, Hornet) to jeżeli kupisz w dobrym stanie będziesz bardzo zadowolony.
Pojeździj, pooglądaj najlepiej z kimś kto się orientuje w motocyklach i kup coś zadbanego.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez maciejka69 » 22/11/2011, 11:40

tomek_gda napisał(a):Prawda jest taka że co byś nie wybrał (GSR, FZ6, Hornet) to jeżeli kupisz w dobrym stanie będziesz bardzo zadowolony.

przypomnij mi kolego czym ty latasz i jakie było twoje pierwsze moto? Naprawdę uważasz, że dobrze radzisz koledze nakręcając go jeszcze na 100 koników na początek? To naprawdę nie jest dobry pomysł
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez tomek_gda » 22/11/2011, 11:56

maciejka69 napisał(a):
tomek_gda napisał(a):Prawda jest taka że co byś nie wybrał (GSR, FZ6, Hornet) to jeżeli kupisz w dobrym stanie będziesz bardzo zadowolony.

przypomnij mi kolego czym ty latasz i jakie było twoje pierwsze moto? Naprawdę uważasz, że dobrze radzisz koledze nakręcając go jeszcze na 100 koników na początek? To naprawdę nie jest dobry pomysł

CB600 2006 i jest to moja pierwsza poważna maszyna. Pisząc poważna mam na myśli moc ~100KM, bo komarków, MZ, i innych JAW do poważnych nie zaliczam a na tych zrobiłem dziesiątki tyś km. Pewnie gdyby nie te poprzednie sprzęty (pomimo że nie jadą) to z hornetem nie szło by tak gładko*, i może faktycznie jeżeli autor tematu nie siedział na niczym innym poza YBR z kursu to lepiej niech nie bierze horneta/fz6/gsr-a tylko coś typu kawa ER6, CB500. Z drugiej strony mam znajomego który chyba niczym przed hornetem nie latał a ma 0 gleb na koncie. *Ja mam już dwie :lol:
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez maciejka69 » 22/11/2011, 12:04

no widzisz, trochę sensowniej już mówisz ;) Ja na pierwsze moto wziąłem 98 KM, zaliczyłem na samym początku dwie gleby, a przez pół roku jeździłem cały w strachu, bo sprzęt nie wybaczał żadnego błędu. Dodam, że uważam się za człowieka z głową na karku, który zanim wsiadł na moto, zrobił ok. 350 tys. km samochodem
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez maciejka69 » 22/11/2011, 13:20

strasznie idiotyczne historie, ale co będę w bawełnę owijał. Pierwsza była przy nawracaniu na wąskiej ulicy, manetka gazu mi uciekła i moto wyjechało spode mnie, a że kozaczyłem bez kurtki to nabawiłem się dziury w łokciu. W moto zgiąłem klamkę i przyrysowałem tłumik i kierę (były crash pady więc obyło się bez większych szkód). Gdyby moto było lżejsze i słabsze, miałbym szansę je utrzymać. Druga na drodze. Źle oceniłem zacieśniający się zakręt w prawo i w pochyleniu w panice zbyt ostro zahamowałem przodem, który mi natychmiast uciekł. Moto zatrzymało się przed rowem, a ja przejechałem na dupie 10m. Na szczęście nic nie jechało z przeciwka.. Ponownie przerysowana prawa strona w moto. Tu być może nie miało znaczenia czy moto miało 100 czy 50 KM choć gdyby było słabsze to pewnie wjechałbym w zakręt wolniej i być może nie zrobiłbym qq.
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez hubi199 » 22/11/2011, 16:06

W tym rzecz
Im motocykl ma mniejszą moc nie często będziesz miał takich prędkości i w efekcie możesz swobodniej jeżdzić.
Inna sprawa, czy mając sprzęta z taką mocą nie będziesz mistrzem prostej??
Raczej nie o to w tym chodzi by cisnąc na prostych i ślimaczym tempie pokonwyać zakręty.

Kobieta Plastik ciągnie do ścigaczy więc dla lansu idealne
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez kowal_71 » 23/11/2011, 15:27

stirlitz napisał(a):pojemność 500 czy mniejsza się znudzi - jak wiadomo to kumuluje koszty

No właśnie nie wiadomo... Nie wiem skąd to złudne przeświadczenie u wszystkich, że zmiana motocykla po roku, czy dwóch wiąże się z ogromnymi stratami? Jak dobrze trafisz, to jeszcze zarobisz...
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Rave_89 » 26/11/2011, 16:28

skoro ma być obudowany plastikiem to może nowe jajko czyli GSX 650F?? w sumie to obudowany Bandit a ten jest jeszcze od czasu do czasu polecany na początek, tyle że do tego sprzętu nie można być "ułomkiem" bo to prawie 250 kilo na mokro :P
Rave_89
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6/11/2010, 15:40
Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê