motocykl ok 8000zł
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
honda- przejedz się jeśli ci się uda, będziesz miał nowe doświadczenia co do oczywiście nie za miękkiej konstrukcji rama-zawieszenie
ps. jak chcesz ostawić sag w fazer 600 jak nie ma regulacji przedniego zawiasa a ja waze 105 kg
ps. jak chcesz ostawić sag w fazer 600 jak nie ma regulacji przedniego zawiasa a ja waze 105 kg
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ustawienie zaworow w Bandicie kosztuje grosze, bo tam nawet rozbierania za bardzo nie ma a same zawory sa ustawiane srubkami.
Zawieszenie bandit ma dobre, o ile nie jest wytluczone, bo sprezyny z przodu raczej dlugo nie wytrzymuja, stad te opinie o kiepskim zawieszeniu. Po za tym to nie jest sprzet do przycierania kolan na winklach i zawieszenia z SS nie bedzie mial.
Reasumujac serwis bandziora to grosze w porownaniu do sportowych motocykli. Opony wytrzymuja dlugo, silnik w serwisie jeden z najtanszych i do tego idiotoodporny.
Tansza w serwisie to CB moze jedynie byc bo tam zaworow nie trzeba ustawiac Ale znowu olej co 6kkm.
ps. Z tym wiatrem to chociaz P_W mnie rozumie
Zawieszenie bandit ma dobre, o ile nie jest wytluczone, bo sprezyny z przodu raczej dlugo nie wytrzymuja, stad te opinie o kiepskim zawieszeniu. Po za tym to nie jest sprzet do przycierania kolan na winklach i zawieszenia z SS nie bedzie mial.
Reasumujac serwis bandziora to grosze w porownaniu do sportowych motocykli. Opony wytrzymuja dlugo, silnik w serwisie jeden z najtanszych i do tego idiotoodporny.
Tansza w serwisie to CB moze jedynie byc bo tam zaworow nie trzeba ustawiac Ale znowu olej co 6kkm.
ps. Z tym wiatrem to chociaz P_W mnie rozumie
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
ja tam w b6 kiere na odwrót założyłem tak ze zamiast do góry na dol powędrowała - wiatry straszne już mi nie były
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
A dlaczego pod uwage nie bierzesz podanej wczesniej CB 750?Tam luzy zaworów sa kasowane hydrałlicznie i raczej tego sprzeta nie ujezdzaja dressy i lanserzy.Silnik tez idiotoodporny.Pomysl tez o bandziorze najlepiej rocznik 97
Ostatnio edytowano 13/1/2011, 20:16 przez baktus, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
- baktus
- Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
- Lokalizacja: wlkp
cb 750 odpada za duży klasyk jak dla mnie
jak narazie dalej w głowie tkwi mi thundercat,
co można podobnego jeszcze znaleźć?
tak pomiędzy ścigaczem a turystykiem.
później fazer i na końcu bandit.
szczerze to więcej tu kłótni ile można nakedem bez owiewki polecieć niż propozycji.
jak narazie dalej w głowie tkwi mi thundercat,
co można podobnego jeszcze znaleźć?
tak pomiędzy ścigaczem a turystykiem.
później fazer i na końcu bandit.
szczerze to więcej tu kłótni ile można nakedem bez owiewki polecieć niż propozycji.
- siny121
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 11/1/2011, 21:43
- Lokalizacja: Rzeszów
Ja bym nakeda odpuścił do turystyki, ale ze względu na robaczki, deszcz i mimo wszystko męczący, a czasem też wychładzający pęd powietrza.
Z tego co widzę, to doświadczenia na motocyklach masz tyle co nic, dlatego nawet mimo faktu, że będziesz jeździł z plecaczkiem nie brałbym 105KM thundercata, czy 95KM fazera.
Jestem wyznawcą filozofii powolnego zdobywania doświadczenia, a więc i gradacji dostępnej mocy.
Dlatego na Twoim miejscu przyjrzałbym się banditowi, XJ600 Diversion, lub ZR7s. Dla mnie w turystyce ważna była wygoda, ochrona przed wiatrem i dostęp do momentu w całym zakresie obrotów. Nie bez znaczenia jest też ilość motocykli na rynku -> części do nich i akcesoria.
Na rynku jest pełno sztrucli, dlatego warto szukać motocykli w okolicy. Ponadto kiedy już zawęzisz obszar poszukiwań po prostu przejedź się na każdym z wybranych motocykli, tego nie zastąpią żadne porady na forach.
Z tego co widzę, to doświadczenia na motocyklach masz tyle co nic, dlatego nawet mimo faktu, że będziesz jeździł z plecaczkiem nie brałbym 105KM thundercata, czy 95KM fazera.
Jestem wyznawcą filozofii powolnego zdobywania doświadczenia, a więc i gradacji dostępnej mocy.
Dlatego na Twoim miejscu przyjrzałbym się banditowi, XJ600 Diversion, lub ZR7s. Dla mnie w turystyce ważna była wygoda, ochrona przed wiatrem i dostęp do momentu w całym zakresie obrotów. Nie bez znaczenia jest też ilość motocykli na rynku -> części do nich i akcesoria.
Na rynku jest pełno sztrucli, dlatego warto szukać motocykli w okolicy. Ponadto kiedy już zawęzisz obszar poszukiwań po prostu przejedź się na każdym z wybranych motocykli, tego nie zastąpią żadne porady na forach.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
cycu_rsko napisał(a):Chyba zes nigdy na nakedzie nie jezdzil...
Walka z wiatrem dopiero kolo 160 sie zaczyna. Do 140 to sie spokojnie smiga bez szybki.
Zgadzam się w 100%. 140 leci się na lajcie, dopiero od 160 brak owiewki daje o sobie znać ale spokojnie da się pocisnąć 200.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
dzięki za opinie
a czy wyraźnie lżejszy fazer nie będzie łatwiejszy do prowadzenia od bandita?
czy nie odczuje tego?
no nie wiem co z tym thundercatem i fazerem, motocykle zeczywiście dosyc mocne jak na pierwsze moto ale z drugiej strony znam dwie osoby które dwa lata temu właśnie od tych motocykli zaczęły przygodę, wydaje mi się ze jak się ma głowę na karku to i mocniejszymi można jeździć. A dla mnie logicznym jest że jadąc z plecakiem nie będę go narażał!
Kamusial napisał(a):Dlatego na Twoim miejscu przyjrzałbym się banditowi, XJ600 Diversion, lub ZR7s.
a czy wyraźnie lżejszy fazer nie będzie łatwiejszy do prowadzenia od bandita?
czy nie odczuje tego?
no nie wiem co z tym thundercatem i fazerem, motocykle zeczywiście dosyc mocne jak na pierwsze moto ale z drugiej strony znam dwie osoby które dwa lata temu właśnie od tych motocykli zaczęły przygodę, wydaje mi się ze jak się ma głowę na karku to i mocniejszymi można jeździć. A dla mnie logicznym jest że jadąc z plecakiem nie będę go narażał!
- siny121
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 11/1/2011, 21:43
- Lokalizacja: Rzeszów
ale fazer naprawdÄ™ jest lepszym motocyklem od b6 bo
- lusterka nie wibruja i wszystko w nich widac
- tylnie plastiki nie pekaja jak w [pierwszych banditach
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie
-zawory ustawiasz raz na 42tys a nie co 6tys. fakt serwis będzie tańszy b6 ale ile razy na życia fazera ustawisz mu zawory ?3-4 a b6-20?
b6 ma lepszy dol silnika i to czuć wyraźnie, jeździłem oboma motocyklami wybieram fazera
- lusterka nie wibruja i wszystko w nich widac
- tylnie plastiki nie pekaja jak w [pierwszych banditach
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie
-zawory ustawiasz raz na 42tys a nie co 6tys. fakt serwis będzie tańszy b6 ale ile razy na życia fazera ustawisz mu zawory ?3-4 a b6-20?
b6 ma lepszy dol silnika i to czuć wyraźnie, jeździłem oboma motocyklami wybieram fazera
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Mi się wydaje że vfr-ka bardziej na trasy do turystyki sam się zastanawiałem kiedyś nad nią ale za mało latam turystycznie więc odpuściłem.Moto jest super ogólnie w tej bez v-teca rozrząd na kołach zębatych więc odpada wymiana,oczywiście v-ka piękne brzmienie tylko ta waga chyba z tego co pamiętam 240 kg wiec do miasta średnio poręczny jak dla mnie,nie lubię walczyć z moto,za mało mam pary w nogach przy mojej wadzę.
Jak miałem F3 ona też mało nie ważyła stalowa rama 220 kg i powiem że F4i 198 kg robi dla mnie różnice.
Więc każdy musi dobrać moto pod siebie ale wolałbym fazerkę super sprzęt do miasta i na wypady ewentualnie horneta.
Jak miałem F3 ona też mało nie ważyła stalowa rama 220 kg i powiem że F4i 198 kg robi dla mnie różnice.
Więc każdy musi dobrać moto pod siebie ale wolałbym fazerkę super sprzęt do miasta i na wypady ewentualnie horneta.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
RUTRA.RD napisał(a):ale fazer naprawdę jest lepszym motocyklem od b6 bo
- lusterka nie wibruja i wszystko w nich widac
- tylnie plastiki nie pekaja jak w [pierwszych banditach
- lepsze hamulce
- lepsze zawieszenie
-zawory ustawiasz raz na 42tys a nie co 6tys. fakt serwis będzie tańszy b6 ale ile razy na życia fazera ustawisz mu zawory ?3-4 a b6-20?
b6 ma lepszy dol silnika i to czuć wyraźnie, jeździłem oboma motocyklami wybieram fazera
-zawory co 42 tysie to chwyt reklamowy yamahy, faktycznie trzeba co maximum 24 (ale lepiej od razu po kupnie...)
-moc dostępna od ~7 tys. obr. na zasadzie kopnięcia w potylicę to nie jest dobry pomysł dla początkującego motocyklisty. Wykorzystanie ich w turystyce = wachlowanie biegami
-gabarytowo fazer jest mniejszy od B6 -> mniej komfortu w jeździe we 2.
Oczywiście co komu się podoba. Jeszcze raz podkreślam, wybierz sobie 2-3 modele i się do nich przysiądź/przejedź. Wtedy będziesz wiedział czego Ci potrzeba, a 90% naszych uwag będzie bez znaczenia.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
jeździłem i fazerem sporo i b6 bardzo dużo ja jestem za fazerem ale wiadomo kto co woli z ta reakcja fazera bym nie przesadzal fakt ze poniżej 3 tys nie ma co schodzić
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości