Ducati Monster 695 na 1 moto?
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
pan_wiewiorka napisał(a):Ducati 636 to tak, ale większe, już nie bardzo. Nie jesteś wysoki zatem nie będziesz wyglądał na nim jak na psie a za 12-13 KPLN wyłapiesz sprzęta w super stanie. Jak nie mału Dukat, to mierzyłbym na Twoim miejscu w golasa, może CBF 500 lub 600?
Tak miedzy nami to nie uwazam aby maly Monster nadawal sie na rozpoczecie przygody z motocyklizmem, zwlaszcza, ze kolega ma b. male doswiedczenie. Monster z dolu idzie jak na swoja pojemnosc jak litrowy super sport ( nie do konca ). Jeden nieopatrzny ruch manetka moze ( nie musi do konca ) skonczyc sie katastrofa.
pan_wiewiorka napisał(a):W WMC z 30 lipca 2010 jest obszerny test i właśnie 695 jest opisany jako idealne moto na początek.
Do jakiej grupy adresowane jest WMC. Jakie przygotowanie merytoryczne posiadaja redaktorzy w temacie szkolenia i nauki jazdy jednosladami. To, ze oni uznali nie swiadczy o niczym, to tak jak bym ja stwierdzil ze Viper jest idealnym pojazdem dla kierowcy ktory wlasnie zdal egzamin kat. B
Z tago co wiem na forum jest ogolnie wiadomo, ze Suzuki SV 650 nie nadaje sie jako pierwszy motocykl miedzy innymi z powodu silnego
„ dolu “ Monster jest nieco silniejszy.
Jednego tu nie rozumien, dlaczego patrzysz na strone optyczna jak kolega bedzie wygladal na danym mtocyklu a nie spojrzysz na to fachowo jakie ma umiejetnosci do danego motocykla. Co jest wazniejsze umiejetnosci czy wygklad ? ? ?
Do Autora.
Masz rodzine, wiec Twoje bezpieczenstwo lezy nie tylko Tobie na sercu. Chcesz odpowiednia maszyne to zacznij odz czegos co jest adekwatne do Twoich umiejetnosci. Od siebie polece cos z systemem ABS.

- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
pan_wiewiorka napisał(a):Pat123 napisał(a):Od siebie polece cos z systemem ABS.
Bardzo nietrafiona rada. Najlepiej jeszcze ful automat, do tego ESP, ASR, FBI, CBA i IPN i autopilot. A tak najlepiej to najlepiej konsolę
Rozwiniesz temat dlaczego tak uwazasz ? Chodzi mi jedynie o ABS.
P.S. niegdzie nie piaslem o ESP, ASR, FBI, CBA i IPN i autopilot. Pomijam juz ironie.

- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
monster na pierwsze moto :)
witam, jakieś 3 tygodnie temu stałem sie właścieielem jednego poprzednio jeździłem bmw k75,yamahy diversion, fazer, i fazer fz6 (2006) 600cc,
Z mojego doświadczenia (34 lata i od 3 lata powrót na moto).
Monster jako pierwsze moto NIE.
Tak jak pisano wcześniej juz na starcie można zrobić glebe
Nie mówiac już o ruszaniu ze swiateł ostro w prawo lub w lewo
troche za mocny ruch manetką i ciary na plecach - przedni hamulec i gleba
Kąt skretu ma na mysli zawracanie na drodze tkz 8 trudne.
Według mnie ducati - zero tolerancji na błędy poczatkujacych ale daje radoche
Bmw - bardzo stabilne pewne polecam (jezdziłem na paru od znajomych)
Czopery i tym podobne ładne fajne na wycieczki ale nie do miasta wg mnie - ciężko manipulować w korkach.
Wiem, że może nie najładniejsze ale na piwerwsze moto diversion albo fazer byłby oki. Sprawdzałem na sobie.
Z tłumikami czym głosniejsze tym lepsze
bezpieczeństwo, poczułem róznice jak przesiadłem sie z pszczoły fz6 na ducati
jakoś teraz wszyscy mnie widzą jak sie zblizam
Pozdrowienia!
Z mojego doświadczenia (34 lata i od 3 lata powrót na moto).
Monster jako pierwsze moto NIE.
Tak jak pisano wcześniej juz na starcie można zrobić glebe

Nie mówiac już o ruszaniu ze swiateł ostro w prawo lub w lewo

troche za mocny ruch manetką i ciary na plecach - przedni hamulec i gleba

Kąt skretu ma na mysli zawracanie na drodze tkz 8 trudne.
Według mnie ducati - zero tolerancji na błędy poczatkujacych ale daje radoche

Bmw - bardzo stabilne pewne polecam (jezdziłem na paru od znajomych)
Czopery i tym podobne ładne fajne na wycieczki ale nie do miasta wg mnie - ciężko manipulować w korkach.
Wiem, że może nie najładniejsze ale na piwerwsze moto diversion albo fazer byłby oki. Sprawdzałem na sobie.
Z tłumikami czym głosniejsze tym lepsze


jakoś teraz wszyscy mnie widzą jak sie zblizam

Pozdrowienia!
- kerm
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/5/2009, 11:09
- Lokalizacja: Gdańsk-Dublin
Ciekawostka - w Poland Position dowiedziałem sie, że XJ6 Diversion F oferowane na polskim rynku nie ma ABS nawet w opcji. Strona internetowa, oferty na Allegro czy prasa (np. tłumaczony z niemieckiego Motocykl) sugerują co innego... Żal!
Luka$
- Łukasz Wachełko
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 22/8/2010, 22:39
- Lokalizacja: Międzyborów
Łukasz Wachełko napisał(a):Ciekawostka - w Poland Position dowiedziałem sie, że XJ6 Diversion F oferowane na polskim rynku nie ma ABS nawet w opcji. Strona internetowa, oferty na Allegro czy prasa (np. tłumaczony z niemieckiego Motocykl) sugerują co innego... Żal!
Widzisz nie ma sie co dziwic skoro niektore pismaki maja taka a nie inna opinie na temat ABS'u. XJ Diversion mozna juz wyrwac na mobile.de za 5000,- € z przebiegiem 0 km i z ABS'em, wkoncu nikt nie zmusza Cie abys kupowal w PL.

- Pat123
- Świeżak
- Posty: 359
- Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości