Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ZX R400 czy Suzuki Bandit 400
 
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZX R400 czy Suzuki Bandit 400

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez skidmarks » 10/6/2012, 12:07

Xj 600 rzedowe chłodzone wiatrem ale wygląd jego w wersji Diversion S to porażka jako naked już wygląda
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski


Postprzez Black-Ghost » 10/6/2012, 17:17

skidmarks Ale chłodzenie powietrzem w xj600 bywa problematyczne. Sam osobiscie widziałem jak kolesiowi w paradzie motocyklowej przegrzał sie xj i czujnik odcioł zapłon(motor musiał spychac na pobocze i wstyd jak uj..) Temu ja nigdy nie lubiałem motocykli chłodzonych powietrzem jak GS czy własnie XJ
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez marcin325 » 10/6/2012, 17:48

jednak zastanowię się na zxr 400, ale po drodze obejrzę też bandita 400, wybiorę to, co będzie w lepszym stanie. W końcu jak nie będzie mi jedna z maszyn odpowiadać, to można ją na następny sezon zmienić : )
Avatar użytkownika
marcin325
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 3/12/2011, 21:59

Postprzez Black-Ghost » 10/6/2012, 18:07

Pochwal sie po zakupie na co sie jednak zdecydowales ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez skidmarks » 10/6/2012, 22:22

Black-Ghost napisał(a):skidmarks Ale chłodzenie powietrzem w xj600 bywa problematyczne. Sam osobiscie widziałem jak kolesiowi w paradzie motocyklowej przegrzał sie xj i czujnik odcioł zapłon(motor musiał spychac na pobocze i wstyd jak uj..


Bo pałował gazem jak się ma "wiatrochłoda" to sie mysli. Ale z reszta mozna jechac na końcu i kontrolować prędkość ;)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Black-Ghost » 11/6/2012, 17:45

A czy nie lepiej kupic moto chłodzone cieczą i miec to w 4 literach?? Wentylator załatwi sprawe nie musisz sie modlic o tsunami żeby ci nie wydmuchało uszczelki.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez motoftw » 14/6/2012, 00:21

Kolego nie wiem jak chcesz zarejestrować którąś z 400-tek na A2 skoro obie mają ponad 60km. GS500 CI nie odpowiada ale jeździłeś nim? Czy tylko z wyglądu? Pomyśl.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Hyde » 14/6/2012, 11:41

@motoftw, bo wiesz, jemu pewnie chodzi o dźwięk 16V, bo taki mają dawcy, a nie jakiś GS 500...
Avatar użytkownika
Hyde
Bywalec
 
Posty: 703
Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Invi » 24/6/2012, 12:41

Kaai napisał(a):kawa na pierwsze moto dobra nie jest. czemu? co z tego ze to 400, jak ma 67km, a nic nie waży. weź bandziora.


ZXR 400 jest ciężki nawet jak na 600.

Ale pomijając to. Jakim cudem większa masa ma być zaletą?! No dobra przyśpieszenie jest nieco mniejsze. Ale co z tego skoro wraz ze wzrostem masy prędkość maksymalna jest ta sama, wchodzenie w zakręt wymaga więcej siły i świadomości tego co się robi, droga hamowania wydłuża się kilkukrotnie a prawdopodobieństwo uślizgu czy to przodu przy hamowaniu czy przy zakrętach dramatycznie wzrasta, a możliwość opanowania tego maleje?


Ja bym nie kupił ani ZXRa 400, ani Bandita 400. Mało części, moto mało znane, sprzedać trudno, do tego konstrukcyjnie to straszne starocia. A za cene ZXRa można kupić sporo nowocześniejszą 600. ZXR jest ładny i fany, ale jego zakup jest bez sensu ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez komi999 » 25/6/2012, 19:17

ZXR 400 trudno o częsci,jak się lubi odkecić spalanie w okolicy 6 liter,twarde zawieszenie,męcząca pozycja za kierownicą
komi999
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 14/11/2008, 00:41
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Black-Ghost » 26/6/2012, 00:44

No to jeszcze raz napisze że najlepsze bedzie GPZ 500 :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Przemo_rene » 26/6/2012, 09:34

jest taka zasada - szukasz fajnego i w miarę taniego motocykla? NIGDY ŻADNE starsze 400cc typu właśnie zxr400, bandit itd.

Części N.I.E.M.A - wywalisz się i złamiesz seta kierowcy i koniec - jazda w sezonie zakończona bo może po kilku miesiącach poszukiwań znajdziesz na japońskim Ebayu używkę albo nówkę jak się dogadasz z japońcami telefonicznie z ich ASO i wysupłasz 1000zł (nie przesadzam). Tulejki w zawieszeniu są na 100% powycierane i ich też nie dostaniesz nigdzie. Zaworek iglicowy będzie skończony i możesz mieć szczeście podpasować od innego ale niekoniecznie a wtedy zamiast 13zł w byle jakim sklepie z częściami do moto musisz się bujać z japonią za kilkaset złotych i miesięcy oczekiwania. Pomijam już takie rzeczy jak skrzynia, pierścienie czy uszczelki pod głowicą czy kapą zaworową...

Te sprzęty powinny już stać a nie jeździć.

Weź gs500 co dobrze odpala, przyspiesza i jeździ prosto i będziesz zadowolony a i sprzedasz to w 2 tygodnie a nie kilka lat...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê