Polska motoryzacja! Czy może cb500, gs500 er5?
Posty: 71
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
ale tu nie ma czego woleć !
chinczyki to padła. na prawde, zasięgnij info od kogos kto ma dłuzej taki sprzęt. 2 letni chinczyk bedzie 10X bardziej dobity niz stary GS. za 6500 kupisz igłe suzuki GS, który jest mocniejszy od chinczyka, lepiej wygląda, jest duuuzo bardziej wygodny i ergonomiczny. i jest bezawaryjny. co innego jakbys miał 3000 zł. za twoją kase na prawde jest w czym wybierać.
pozatym to że moto jest składane w PL nie znaczy że jest Polskie. to nie ma nic związanego z polska motoryzacją prócz profanacji junaka czy rometa. moto przyjeżdza w pudle do składania w serwisie, składania często przez podrostków po technikum. bo mało który powazny serwis zajmuje sie chinczykami. a zazwyczaj małe serwisy nie mają porządnych mechaników.
oczywiscie twoja decyzja ale przemysl sprawe jeszcze raz!
( nie chce zebys myslał że mówie to bez doswiadczenia, jeździłem wiekszymi nowymi junakami, i na trasie wygodniejsze jest mój ktm 525 stworzony w teren niz pseudo turystyczny junak
)

pozatym to że moto jest składane w PL nie znaczy że jest Polskie. to nie ma nic związanego z polska motoryzacją prócz profanacji junaka czy rometa. moto przyjeżdza w pudle do składania w serwisie, składania często przez podrostków po technikum. bo mało który powazny serwis zajmuje sie chinczykami. a zazwyczaj małe serwisy nie mają porządnych mechaników.
oczywiscie twoja decyzja ale przemysl sprawe jeszcze raz!
( nie chce zebys myslał że mówie to bez doswiadczenia, jeździłem wiekszymi nowymi junakami, i na trasie wygodniejsze jest mój ktm 525 stworzony w teren niz pseudo turystyczny junak

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
od razu Ci powiem że japonczyki sa duzo bardziej elastyczne i przyjemne w jeździe, chinczyki strasznie hałasuja przy wyższych obrotach, wiec jazda powiedzmy prędkosciami przelotowymi 100 km h może byc niezbyt przyjemna ze względu na hałas.
a co do projektów, często te projekty są tez chinskie, z drobnymi Polskimi poprawkami, i chwała im za te poprawki bo to całkiem by sie "kupi" nie trzymało. costam poprawiają, ale to raczej też kosmetyka. ogólnie silniki, gaźniki, układy elektryczne wszystko to chinski wytwór i Polacy nie ingerują w te kwestie
a co do projektów, często te projekty są tez chinskie, z drobnymi Polskimi poprawkami, i chwała im za te poprawki bo to całkiem by sie "kupi" nie trzymało. costam poprawiają, ale to raczej też kosmetyka. ogólnie silniki, gaźniki, układy elektryczne wszystko to chinski wytwór i Polacy nie ingerują w te kwestie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
odp:
generalnie nie mogę sie do końca zgodzić :/ przecież jak się kupi nówkę to masz serwis gwarancyjny przez 2lata a to znacznie fajniejsza opcja niż 15letni japończyk który ma nie wiadomo ile przelotu I nikt nie powie ci szczerze czy przypadkiem nie szlifował juz asfaltu gdzies.. a jak do miasta to ma być moto, to division może się fajnei sprawdzić, bo spalanie niewielkie, cena niska a zawsze jest to nowy sprzęt
no i prędkości i tak w centrum ,nie rozwiniesz.. trochę boli tylko jak na trasę wyskoczysz czasem..

-
kloons - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18/1/2012, 12:44
Za 6500 znajdziesz fajna ER5 co do division:
http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio ... 13012.html
Jest tam wypowiedz chlopaka co zrobil na nim 3500k...
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -division/
Tu poczytaj senekkorzenny mial rometa chhyba (nie wiem czy dobrze przeliterowalem). Tyle ze innego jak dbasz tak masz.
P.S. Kilku letnia 250 dorwiesz w cenie 8000k (Kawe 250)
http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio ... 13012.html
Jest tam wypowiedz chlopaka co zrobil na nim 3500k...
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -division/
Tu poczytaj senekkorzenny mial rometa chhyba (nie wiem czy dobrze przeliterowalem). Tyle ze innego jak dbasz tak masz.
P.S. Kilku letnia 250 dorwiesz w cenie 8000k (Kawe 250)
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Łopinia uzytkownika z innego forum:
Witam. Postanowilem sie zalogowac i napisac cos wiecej na temat Rometa Division 249.
Pomine moze dlugi wstep:)i nie napisze o tym jak to sie stalo ze zostalem posiadaczem wyzej wymienionego sprzetu.
Wiec konkrety
salonowy,nowka 2010rok,zarejestrowany maj 2011
przebieg na dzien 5.10.2011-4700km
koszty przegladow po 500km,1500km,3000km-540zl
ostani przeglad po4500km to juz nie 180zl ale 250zl,powod wiekszych kosztow to:
koniecznosc regulacji zaworow i naprawa zacinajacego sie tylnego hamulca
zawory wyregulowane motocykl wyraznie ozyl:)
hamulec tyl juz sie nie zacina i nie piszczy,teraz sila hamowania rowna zeru,serwis nie umie
naprawic Romet ma doslac nowy zacisk.Dzis moto nie odpalil pomimo licznych prob(zdech)
apropo odpalania-na zimno nie bylo problemow z uruchomieniem(fajnie)problem pojawial sie
kiedy po dluzszej jezdzie gasilem cieply moto i chcialem odpalic ponownie po kilku minutach,trzeba bylo kilku prob aby zaskoczyl
inne sprawy:wyciera sie lakier na aluminiowych elementach w miejscu gdzie kostka sie z nimi styka
hamulec przedni nadal piszczy przy hamowaniu
po kilku wypadach w deszczu nieustannie swiecily sie lapki lewego i prawego kierunku,przestaly same i dzialaja juz poprawnie czyli migaja kiedy trzeba:)
kokpit zamocowany nad lampa wpada w wibracje i okropnie rzezi
lancuch wyciaga sie blyskawicznie,motocykl wygodny i zwrotny,130km/h przy 9000obr,spala 2,8litra 95Pb/100km nie chce ani mniej ani wiecej to nie srednia zawsze tyle samo pod korek leje 18l
zapomnialem:)wyswietlacz zmiany biegow,fajna rzecz Division249 to moj pierwszy moto
jakis czas temu zniknela cyferka3 chwile pozniej 4tak wiec podczas jazdy wyswietla sie 1-2 nic nic 5ka
podswietlenie tablicy 4 diody led nie podzialaly dlugo serwis nie posiada tej czesci zamiennej(4diody na zielonej plytce) zarowki przepalaja sie nawet niewiadomo kiedy czytajcie raz dwa:)
Witam. Postanowilem sie zalogowac i napisac cos wiecej na temat Rometa Division 249.
Pomine moze dlugi wstep:)i nie napisze o tym jak to sie stalo ze zostalem posiadaczem wyzej wymienionego sprzetu.
Wiec konkrety
salonowy,nowka 2010rok,zarejestrowany maj 2011
przebieg na dzien 5.10.2011-4700km
koszty przegladow po 500km,1500km,3000km-540zl
ostani przeglad po4500km to juz nie 180zl ale 250zl,powod wiekszych kosztow to:
koniecznosc regulacji zaworow i naprawa zacinajacego sie tylnego hamulca
zawory wyregulowane motocykl wyraznie ozyl:)
hamulec tyl juz sie nie zacina i nie piszczy,teraz sila hamowania rowna zeru,serwis nie umie
naprawic Romet ma doslac nowy zacisk.Dzis moto nie odpalil pomimo licznych prob(zdech)
apropo odpalania-na zimno nie bylo problemow z uruchomieniem(fajnie)problem pojawial sie
kiedy po dluzszej jezdzie gasilem cieply moto i chcialem odpalic ponownie po kilku minutach,trzeba bylo kilku prob aby zaskoczyl
inne sprawy:wyciera sie lakier na aluminiowych elementach w miejscu gdzie kostka sie z nimi styka
hamulec przedni nadal piszczy przy hamowaniu
po kilku wypadach w deszczu nieustannie swiecily sie lapki lewego i prawego kierunku,przestaly same i dzialaja juz poprawnie czyli migaja kiedy trzeba:)
kokpit zamocowany nad lampa wpada w wibracje i okropnie rzezi
lancuch wyciaga sie blyskawicznie,motocykl wygodny i zwrotny,130km/h przy 9000obr,spala 2,8litra 95Pb/100km nie chce ani mniej ani wiecej to nie srednia zawsze tyle samo pod korek leje 18l
zapomnialem:)wyswietlacz zmiany biegow,fajna rzecz Division249 to moj pierwszy moto
jakis czas temu zniknela cyferka3 chwile pozniej 4tak wiec podczas jazdy wyswietla sie 1-2 nic nic 5ka
podswietlenie tablicy 4 diody led nie podzialaly dlugo serwis nie posiada tej czesci zamiennej(4diody na zielonej plytce) zarowki przepalaja sie nawet niewiadomo kiedy czytajcie raz dwa:)
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
też bym patrzył za kawa er5 albo gpz 500 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Hmm ER5 jak i CB500 jest zdecydowanie lepsze od Gs500 który jest chłodzony powietrzem a nie ciecza jak kawa czy honda. Moca i charakterystyka też na pewno lepsza bedzie ER5 czy cb500.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Hmm ER5 jak i CB500 jest zdecydowanie lepsze od Gs500 który jest chłodzony powietrzem a nie ciecza jak kawa czy honda. Moca i charakterystyka też na pewno lepsza bedzie ER5 czy cb500.
Tylko teraz pytanie - czy to są motocykle sportowe, że liczy się moc, przebieg momentu, itd.? Czy chłodzenie powietrzem aż tak bardzo działa na niekorzyść GSa? Owszem, chłodzenie cieczą jest lepsze. Ale w moim byłym GSie nie pamiętam, żeby kiedykolwiek silnik się przegrzewał. No chyba, że stojąc w korku. No właśnie - motocykl w korku?
Trzeba też pamiętać, że GS jest tańszy w zakupie i utrzymaniu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Spokojnie w tej kasie coś znajdziesz. Ceny 500tek zaczynają się od 3tys (gs'y z pierwszych roczników) więc wybór masz spory. Tylko pamietaj o kimś kto się zna na moto, żebyś nie kupił ładnie wyglądającego trupa. Najlepiej jak coś ci wpadnie w oko to wklej tu linka lub pare i zapytaj o ocenę sprzęta.
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
-
the-o - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
przykra sprawa z tym dvsnm wyżej, ale skoro był na gwarancji to czy właściciel nie mógł z niej skorzystać i po którejś naprawie poprosić o wymianę na sprzęt wolny od wad? Takie rzeczy się zdarzają i nie ma reguły w jakiej marce, to zrozumiałe przy wielotysięcznej produkcji. Jak na turbo kamerze popatrzysz to i w bmw, Mercu i innych "doskonałych" markach trafiają się padła, ale generalnie gwarancja jest po to żeby z niej korzystać, a nie brać się samemu, próbować coś zrobić a później wylewać gorzkie żale na forach internetowych. Przynajmniej ja jak kupuje coś nowego to po to żeby w skrajnych przypadkach z tej gwarancji korzystać.. ale każdy robi tak jak uważa za stosowne 

-
kloons - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18/1/2012, 12:44
Opinii o Romecie są tysiące, najczęściej ludzi którzy nigdy nie widzieli i nie jechali...
Polski czy nie ? a czy Czesi mają Skodę ? Szwedzi Volvo ? Niemcy Opla ? itd itd ! ludzie opamiętajcie się, zamiast się cieszyć że coś jest sygnowane polskim logo Romet, Junak to plujecie na to wszyscy, a może za kilka..naście lat będą to naprawdę super maszyny i będziemy dumni ?
Co do starego Japońca - możesz kupić super moto, możesz padło... ale w Wawie chyba nie problem o dobrego mechanika który zrobi z tobą zakup kontrolowany...
Ja zawsze patrzę na moto i myślę o kasie, jak dzisiaj kupisz dobrego japońca za 5-6k, to za rok lub kilka lat bez problemu go sprzedasz i niewiele albo nawet nic na nim nie stracisz.
Romet... będą mega problemy ze sprzedażą a utrata wartości (twojej kasy) kosmiczna...
Polski czy nie ? a czy Czesi mają Skodę ? Szwedzi Volvo ? Niemcy Opla ? itd itd ! ludzie opamiętajcie się, zamiast się cieszyć że coś jest sygnowane polskim logo Romet, Junak to plujecie na to wszyscy, a może za kilka..naście lat będą to naprawdę super maszyny i będziemy dumni ?
Co do starego Japońca - możesz kupić super moto, możesz padło... ale w Wawie chyba nie problem o dobrego mechanika który zrobi z tobą zakup kontrolowany...
Ja zawsze patrzę na moto i myślę o kasie, jak dzisiaj kupisz dobrego japońca za 5-6k, to za rok lub kilka lat bez problemu go sprzedasz i niewiele albo nawet nic na nim nie stracisz.
Romet... będą mega problemy ze sprzedażą a utrata wartości (twojej kasy) kosmiczna...
- Bies601
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22
hmm ja bym brał rometa. wiec że to hinczyk ale mają dobra silniki nie do zajechania i tanie w naprawie. dla przykładu miałem hinskiego quada średnio raz na dwa tygodnie coś się psuło ale naprawa w granicach 50zl. koledzy mieli yamahy śmiali się itd ze mnie... ale przychodziło co do czego jak komuś się popsuło coś wieksza przerwa bo wiadomo cena 10x wieksza naprawy od mojej. a frajda z jazdy prawie taka sama:) a romecik bardzo ładnie wyglada. jak ktoś jest garniety to gs się znudzi szybko. er5 już lepszy wybór moim zdaniem.
- Masterthc
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/2/2012, 13:45
- Lokalizacja: Babimost
Masterthc zainwestuj w słownik
Tak jak koledzy wcześniej także wolałbym 10 letni japoński motocykl od nowego chińskiego.

-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
mlodziak_waw jak tak cie interesuje mój wiek to mam 22 lata i jestem zawodowym kierowcą ciężarówki wiec daruj se głupie komentarze na temat wieku. a co do kariery motocyklowej mam honde cbr600 i suzuki gsxf 600 wszystko pierwszy sezon. a opinia o silniku była przykładem.
- Masterthc
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/2/2012, 13:45
- Lokalizacja: Babimost
Masterthc, może i jesteś kierowcą cieżarowki i masz GSXF 600, ale pisać po Polsku nie potrafisz, a tak odbiegając od tematu, można nie ukończyć podstawówki mając 22 lata 

-
motoluka - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
kloons napisał(a):przykra sprawa z tym dvsnm wyżej, ale skoro był na gwarancji to czy właściciel nie mógł z niej skorzystać i po którejś naprawie poprosić o wymianę na sprzęt wolny od wad?
Pewnie że by mógł. Nie chodzi jednak o to. Ważne są 2 sprawy:
- jak często masz ochotę pchać szrota do serwisu, czekać aż go naprawią (o ile mają części) i tracić czas i kasę z powodu awarii?
- jak długo jesteś w stanie wytrzymać ze świadomością że ciągle TO SAMO się sypie?
BTW Lubiłem kiedyś amerykańskie samochody. Miałem ich kilka. W miarę świeże i mocno starszawe. Wszystkie charakteryzują się tym samym. Średnio przyspieszają, nie skręcają nie hamują i ciągle się psują. Mają jednak swój klimacik który mi pasował (i zabójczy dźwięk V8 ). Odpuściłem temat. Wiesz dlaczego? Jak w Niemcu coś poważnego padnie to polegnę na większą kasę ale przez parę lat (spokojnie do sprzedaży) ta sama awaria się nie powtórzy. W chłamie leci ciągle wszystko bo jakość części (nawet oryginalnych) i rozwiązania są z innej epoki.
- Aimar
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
- Lokalizacja: Warszawa
@ Masterthc
1. chiński a nie hinski
2. ciężarówki jeżdżą po budowach, więc przestaję się dziwić ortografii
3. jak miałem 22 lata, to bałem się powiedzieć o sobie, ze jestem zawodowym kierowcą zestawów
wniosek - bez popisówki oraz bez spinania
ad remum
wyjątkowo się zgadzam z Masterthc, mimo wszystko za tą cenę chłopak kupi nowy, więc i gwarancja będzie, z serwisem nie ma problemów, części są tanie
a za rok i tak będzie sprzedawał
nadto Senek z kimś tam wlekli cały długi temat o użytkowaniu i obsłudze rometa
1. chiński a nie hinski
2. ciężarówki jeżdżą po budowach, więc przestaję się dziwić ortografii
3. jak miałem 22 lata, to bałem się powiedzieć o sobie, ze jestem zawodowym kierowcą zestawów
wniosek - bez popisówki oraz bez spinania
ad remum
wyjątkowo się zgadzam z Masterthc, mimo wszystko za tą cenę chłopak kupi nowy, więc i gwarancja będzie, z serwisem nie ma problemów, części są tanie
a za rok i tak będzie sprzedawał
nadto Senek z kimś tam wlekli cały długi temat o użytkowaniu i obsłudze rometa
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 71
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości