Polska motoryzacja! Czy może cb500, gs500 er5?
			Posty: 71
			 • Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
ale tu nie ma czego woleć !  chinczyki to padła. na prawde, zasięgnij info od kogos kto ma dłuzej taki sprzęt. 2 letni chinczyk bedzie 10X bardziej dobity niz stary GS. za 6500 kupisz igłe suzuki GS, który jest mocniejszy od chinczyka, lepiej wygląda, jest duuuzo bardziej wygodny i ergonomiczny. i jest bezawaryjny. co innego jakbys miał 3000 zł. za twoją kase na prawde jest w czym wybierać.
 chinczyki to padła. na prawde, zasięgnij info od kogos kto ma dłuzej taki sprzęt. 2 letni chinczyk bedzie 10X bardziej dobity niz stary GS. za 6500 kupisz igłe suzuki GS, który jest mocniejszy od chinczyka, lepiej wygląda, jest duuuzo bardziej wygodny i ergonomiczny. i jest bezawaryjny. co innego jakbys miał 3000 zł. za twoją kase na prawde jest w czym wybierać.
pozatym to że moto jest składane w PL nie znaczy że jest Polskie. to nie ma nic związanego z polska motoryzacją prócz profanacji junaka czy rometa. moto przyjeżdza w pudle do składania w serwisie, składania często przez podrostków po technikum. bo mało który powazny serwis zajmuje sie chinczykami. a zazwyczaj małe serwisy nie mają porządnych mechaników.
oczywiscie twoja decyzja ale przemysl sprawe jeszcze raz!
( nie chce zebys myslał że mówie to bez doswiadczenia, jeździłem wiekszymi nowymi junakami, i na trasie wygodniejsze jest mój ktm 525 stworzony w teren niz pseudo turystyczny junak )
 )
				 chinczyki to padła. na prawde, zasięgnij info od kogos kto ma dłuzej taki sprzęt. 2 letni chinczyk bedzie 10X bardziej dobity niz stary GS. za 6500 kupisz igłe suzuki GS, który jest mocniejszy od chinczyka, lepiej wygląda, jest duuuzo bardziej wygodny i ergonomiczny. i jest bezawaryjny. co innego jakbys miał 3000 zł. za twoją kase na prawde jest w czym wybierać.
 chinczyki to padła. na prawde, zasięgnij info od kogos kto ma dłuzej taki sprzęt. 2 letni chinczyk bedzie 10X bardziej dobity niz stary GS. za 6500 kupisz igłe suzuki GS, który jest mocniejszy od chinczyka, lepiej wygląda, jest duuuzo bardziej wygodny i ergonomiczny. i jest bezawaryjny. co innego jakbys miał 3000 zł. za twoją kase na prawde jest w czym wybierać.
pozatym to że moto jest składane w PL nie znaczy że jest Polskie. to nie ma nic związanego z polska motoryzacją prócz profanacji junaka czy rometa. moto przyjeżdza w pudle do składania w serwisie, składania często przez podrostków po technikum. bo mało który powazny serwis zajmuje sie chinczykami. a zazwyczaj małe serwisy nie mają porządnych mechaników.
oczywiscie twoja decyzja ale przemysl sprawe jeszcze raz!
( nie chce zebys myslał że mówie to bez doswiadczenia, jeździłem wiekszymi nowymi junakami, i na trasie wygodniejsze jest mój ktm 525 stworzony w teren niz pseudo turystyczny junak
 )
 )KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
od razu Ci powiem że japonczyki sa duzo bardziej elastyczne i przyjemne w jeździe, chinczyki strasznie hałasuja przy wyższych obrotach, wiec jazda powiedzmy prędkosciami przelotowymi 100 km h może byc niezbyt przyjemna ze względu na hałas. 
a co do projektów, często te projekty są tez chinskie, z drobnymi Polskimi poprawkami, i chwała im za te poprawki bo to całkiem by sie "kupi" nie trzymało. costam poprawiają, ale to raczej też kosmetyka. ogólnie silniki, gaźniki, układy elektryczne wszystko to chinski wytwór i Polacy nie ingerują w te kwestie
				a co do projektów, często te projekty są tez chinskie, z drobnymi Polskimi poprawkami, i chwała im za te poprawki bo to całkiem by sie "kupi" nie trzymało. costam poprawiają, ale to raczej też kosmetyka. ogólnie silniki, gaźniki, układy elektryczne wszystko to chinski wytwór i Polacy nie ingerują w te kwestie
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
odp:
generalnie nie mogę sie do końca zgodzić :/ przecież jak się kupi nówkę to masz serwis gwarancyjny przez 2lata a to znacznie fajniejsza opcja niż 15letni japończyk który ma nie wiadomo ile przelotu I nikt nie powie ci szczerze czy przypadkiem nie szlifował juz asfaltu gdzies.. a jak do miasta to ma być moto, to division może się fajnei sprawdzić, bo spalanie niewielkie, cena niska a zawsze jest to nowy sprzęt  no i prędkości i tak w centrum ,nie rozwiniesz.. trochę boli tylko jak na trasę wyskoczysz czasem..
 no i prędkości i tak w centrum ,nie rozwiniesz.. trochę boli tylko jak na trasę wyskoczysz czasem..
				
			 no i prędkości i tak w centrum ,nie rozwiniesz.. trochę boli tylko jak na trasę wyskoczysz czasem..
 no i prędkości i tak w centrum ,nie rozwiniesz.. trochę boli tylko jak na trasę wyskoczysz czasem..- 
				 
 kloons
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18/1/2012, 12:44
Za 6500 znajdziesz fajna ER5 co do division:
http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio ... 13012.html
Jest tam wypowiedz chlopaka co zrobil na nim 3500k...
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -division/
Tu poczytaj senekkorzenny mial rometa chhyba (nie wiem czy dobrze przeliterowalem). Tyle ze innego jak dbasz tak masz.
P.S. Kilku letnia 250 dorwiesz w cenie 8000k (Kawe 250)
				
			http://www.scigacz.pl/Romet,249,Divisio ... 13012.html
Jest tam wypowiedz chlopaka co zrobil na nim 3500k...
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -division/
Tu poczytaj senekkorzenny mial rometa chhyba (nie wiem czy dobrze przeliterowalem). Tyle ze innego jak dbasz tak masz.
P.S. Kilku letnia 250 dorwiesz w cenie 8000k (Kawe 250)
- 
				 
 Seba_ER5
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Łopinia uzytkownika z innego forum:
Witam. Postanowilem sie zalogowac i napisac cos wiecej na temat Rometa Division 249.
Pomine moze dlugi wstep:)i nie napisze o tym jak to sie stalo ze zostalem posiadaczem wyzej wymienionego sprzetu.
Wiec konkrety
salonowy,nowka 2010rok,zarejestrowany maj 2011
przebieg na dzien 5.10.2011-4700km
koszty przegladow po 500km,1500km,3000km-540zl
ostani przeglad po4500km to juz nie 180zl ale 250zl,powod wiekszych kosztow to:
koniecznosc regulacji zaworow i naprawa zacinajacego sie tylnego hamulca
zawory wyregulowane motocykl wyraznie ozyl:)
hamulec tyl juz sie nie zacina i nie piszczy,teraz sila hamowania rowna zeru,serwis nie umie
naprawic Romet ma doslac nowy zacisk.Dzis moto nie odpalil pomimo licznych prob(zdech)
apropo odpalania-na zimno nie bylo problemow z uruchomieniem(fajnie)problem pojawial sie
kiedy po dluzszej jezdzie gasilem cieply moto i chcialem odpalic ponownie po kilku minutach,trzeba bylo kilku prob aby zaskoczyl
inne sprawy:wyciera sie lakier na aluminiowych elementach w miejscu gdzie kostka sie z nimi styka
hamulec przedni nadal piszczy przy hamowaniu
po kilku wypadach w deszczu nieustannie swiecily sie lapki lewego i prawego kierunku,przestaly same i dzialaja juz poprawnie czyli migaja kiedy trzeba:)
kokpit zamocowany nad lampa wpada w wibracje i okropnie rzezi
lancuch wyciaga sie blyskawicznie,motocykl wygodny i zwrotny,130km/h przy 9000obr,spala 2,8litra 95Pb/100km nie chce ani mniej ani wiecej to nie srednia zawsze tyle samo pod korek leje 18l
zapomnialem:)wyswietlacz zmiany biegow,fajna rzecz Division249 to moj pierwszy moto
jakis czas temu zniknela cyferka3 chwile pozniej 4tak wiec podczas jazdy wyswietla sie 1-2 nic nic 5ka
podswietlenie tablicy 4 diody led nie podzialaly dlugo serwis nie posiada tej czesci zamiennej(4diody na zielonej plytce) zarowki przepalaja sie nawet niewiadomo kiedy czytajcie raz dwa:)
				
			Witam. Postanowilem sie zalogowac i napisac cos wiecej na temat Rometa Division 249.
Pomine moze dlugi wstep:)i nie napisze o tym jak to sie stalo ze zostalem posiadaczem wyzej wymienionego sprzetu.
Wiec konkrety
salonowy,nowka 2010rok,zarejestrowany maj 2011
przebieg na dzien 5.10.2011-4700km
koszty przegladow po 500km,1500km,3000km-540zl
ostani przeglad po4500km to juz nie 180zl ale 250zl,powod wiekszych kosztow to:
koniecznosc regulacji zaworow i naprawa zacinajacego sie tylnego hamulca
zawory wyregulowane motocykl wyraznie ozyl:)
hamulec tyl juz sie nie zacina i nie piszczy,teraz sila hamowania rowna zeru,serwis nie umie
naprawic Romet ma doslac nowy zacisk.Dzis moto nie odpalil pomimo licznych prob(zdech)
apropo odpalania-na zimno nie bylo problemow z uruchomieniem(fajnie)problem pojawial sie
kiedy po dluzszej jezdzie gasilem cieply moto i chcialem odpalic ponownie po kilku minutach,trzeba bylo kilku prob aby zaskoczyl
inne sprawy:wyciera sie lakier na aluminiowych elementach w miejscu gdzie kostka sie z nimi styka
hamulec przedni nadal piszczy przy hamowaniu
po kilku wypadach w deszczu nieustannie swiecily sie lapki lewego i prawego kierunku,przestaly same i dzialaja juz poprawnie czyli migaja kiedy trzeba:)
kokpit zamocowany nad lampa wpada w wibracje i okropnie rzezi
lancuch wyciaga sie blyskawicznie,motocykl wygodny i zwrotny,130km/h przy 9000obr,spala 2,8litra 95Pb/100km nie chce ani mniej ani wiecej to nie srednia zawsze tyle samo pod korek leje 18l
zapomnialem:)wyswietlacz zmiany biegow,fajna rzecz Division249 to moj pierwszy moto
jakis czas temu zniknela cyferka3 chwile pozniej 4tak wiec podczas jazdy wyswietla sie 1-2 nic nic 5ka
podswietlenie tablicy 4 diody led nie podzialaly dlugo serwis nie posiada tej czesci zamiennej(4diody na zielonej plytce) zarowki przepalaja sie nawet niewiadomo kiedy czytajcie raz dwa:)
- 
				 
 Seba_ER5
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
też bym patrzył za kawa er5 albo gpz 500 
				
"ZX-10R" Ninja 2008  | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
			- 
				 
 Black-Ghost
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Hmm ER5 jak i CB500 jest zdecydowanie lepsze od Gs500 który jest chłodzony powietrzem a nie ciecza jak kawa czy honda. Moca i charakterystyka też na pewno lepsza bedzie ER5 czy cb500.
				"ZX-10R" Ninja 2008  | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
			- 
				 
 Black-Ghost
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Hmm ER5 jak i CB500 jest zdecydowanie lepsze od Gs500 który jest chłodzony powietrzem a nie ciecza jak kawa czy honda. Moca i charakterystyka też na pewno lepsza bedzie ER5 czy cb500.
Tylko teraz pytanie - czy to są motocykle sportowe, że liczy się moc, przebieg momentu, itd.? Czy chłodzenie powietrzem aż tak bardzo działa na niekorzyść GSa? Owszem, chłodzenie cieczą jest lepsze. Ale w moim byłym GSie nie pamiętam, żeby kiedykolwiek silnik się przegrzewał. No chyba, że stojąc w korku. No właśnie - motocykl w korku?
Trzeba też pamiętać, że GS jest tańszy w zakupie i utrzymaniu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
			- 
				 
 C-bool
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Spokojnie w tej kasie coś znajdziesz. Ceny 500tek zaczynają się od 3tys (gs'y z pierwszych roczników) więc wybór masz spory. Tylko pamietaj o kimś kto się zna na moto, żebyś nie kupił ładnie wyglądającego trupa. Najlepiej jak coś ci wpadnie w oko to wklej tu linka lub pare i zapytaj o ocenę sprzęta.
				Theo 
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
			Kawasaki ER5 -> KTM LC2
- 
				 
 the-o
- Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
- Lokalizacja: Starogard Gd.
przykra sprawa z tym dvsnm wyżej, ale skoro był na gwarancji to czy właściciel nie mógł z niej skorzystać i po którejś naprawie poprosić o wymianę na sprzęt wolny od wad? Takie rzeczy się zdarzają i nie ma reguły w jakiej marce, to zrozumiałe przy wielotysięcznej produkcji. Jak na turbo kamerze popatrzysz to i w bmw, Mercu i innych "doskonałych" markach trafiają się padła, ale generalnie gwarancja jest po to żeby z niej korzystać, a nie brać się samemu, próbować coś zrobić a później wylewać gorzkie żale na forach internetowych. Przynajmniej ja jak kupuje coś nowego to po to żeby w skrajnych przypadkach z tej gwarancji korzystać.. ale każdy robi tak jak uważa za stosowne 
				
			
- 
				 
 kloons
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18/1/2012, 12:44
Opinii o Romecie są tysiące, najczęściej ludzi którzy nigdy nie widzieli i nie jechali...
Polski czy nie ? a czy Czesi mają Skodę ? Szwedzi Volvo ? Niemcy Opla ? itd itd ! ludzie opamiętajcie się, zamiast się cieszyć że coś jest sygnowane polskim logo Romet, Junak to plujecie na to wszyscy, a może za kilka..naście lat będą to naprawdę super maszyny i będziemy dumni ?
Co do starego Japońca - możesz kupić super moto, możesz padło... ale w Wawie chyba nie problem o dobrego mechanika który zrobi z tobą zakup kontrolowany...
Ja zawsze patrzę na moto i myślę o kasie, jak dzisiaj kupisz dobrego japońca za 5-6k, to za rok lub kilka lat bez problemu go sprzedasz i niewiele albo nawet nic na nim nie stracisz.
Romet... będą mega problemy ze sprzedażą a utrata wartości (twojej kasy) kosmiczna...
				
			Polski czy nie ? a czy Czesi mają Skodę ? Szwedzi Volvo ? Niemcy Opla ? itd itd ! ludzie opamiętajcie się, zamiast się cieszyć że coś jest sygnowane polskim logo Romet, Junak to plujecie na to wszyscy, a może za kilka..naście lat będą to naprawdę super maszyny i będziemy dumni ?
Co do starego Japońca - możesz kupić super moto, możesz padło... ale w Wawie chyba nie problem o dobrego mechanika który zrobi z tobą zakup kontrolowany...
Ja zawsze patrzę na moto i myślę o kasie, jak dzisiaj kupisz dobrego japońca za 5-6k, to za rok lub kilka lat bez problemu go sprzedasz i niewiele albo nawet nic na nim nie stracisz.
Romet... będą mega problemy ze sprzedażą a utrata wartości (twojej kasy) kosmiczna...
- Bies601
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22
hmm ja bym brał rometa. wiec że to hinczyk ale mają dobra silniki nie do zajechania i tanie w naprawie. dla przykładu miałem hinskiego quada średnio raz na dwa tygodnie coś się psuło ale naprawa w granicach 50zl. koledzy mieli yamahy śmiali się itd ze mnie... ale przychodziło co do czego jak komuś się popsuło coś wieksza przerwa bo wiadomo cena 10x wieksza naprawy od mojej. a frajda z jazdy prawie taka sama:) a romecik bardzo ładnie wyglada. jak ktoś jest garniety to gs się znudzi szybko. er5 już lepszy wybór moim zdaniem.
				
			- Masterthc
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/2/2012, 13:45
- Lokalizacja: Babimost
Masterthc zainwestuj w słownik  Tak jak koledzy wcześniej także wolałbym 10 letni japoński motocykl od nowego chińskiego.
 Tak jak koledzy wcześniej także wolałbym 10 letni japoński motocykl od nowego chińskiego.
				
			 Tak jak koledzy wcześniej także wolałbym 10 letni japoński motocykl od nowego chińskiego.
 Tak jak koledzy wcześniej także wolałbym 10 letni japoński motocykl od nowego chińskiego.- 
				 
 motoluka
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
mlodziak_waw jak tak cie interesuje mój wiek to mam 22 lata i jestem zawodowym kierowcą ciężarówki wiec daruj se głupie komentarze na temat wieku. a co do kariery motocyklowej mam honde cbr600 i suzuki gsxf 600 wszystko pierwszy sezon. a opinia o silniku była przykładem.
				
			- Masterthc
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/2/2012, 13:45
- Lokalizacja: Babimost
Masterthc, może i jesteś kierowcą cieżarowki i masz GSXF 600, ale pisać po Polsku nie potrafisz,  a tak odbiegając od tematu, można nie ukończyć podstawówki mając 22 lata 
				
			
- 
				 
 motoluka
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
kloons napisał(a):przykra sprawa z tym dvsnm wyżej, ale skoro był na gwarancji to czy właściciel nie mógł z niej skorzystać i po którejś naprawie poprosić o wymianę na sprzęt wolny od wad?
Pewnie że by mógł. Nie chodzi jednak o to. Ważne są 2 sprawy:
- jak często masz ochotę pchać szrota do serwisu, czekać aż go naprawią (o ile mają części) i tracić czas i kasę z powodu awarii?
- jak długo jesteś w stanie wytrzymać ze świadomością że ciągle TO SAMO się sypie?
BTW Lubiłem kiedyś amerykańskie samochody. Miałem ich kilka. W miarę świeże i mocno starszawe. Wszystkie charakteryzują się tym samym. Średnio przyspieszają, nie skręcają nie hamują i ciągle się psują. Mają jednak swój klimacik który mi pasował (i zabójczy dźwięk V8 ). Odpuściłem temat. Wiesz dlaczego? Jak w Niemcu coś poważnego padnie to polegnę na większą kasę ale przez parę lat (spokojnie do sprzedaży) ta sama awaria się nie powtórzy. W chłamie leci ciągle wszystko bo jakość części (nawet oryginalnych) i rozwiązania są z innej epoki.
- Aimar
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 5/11/2010, 09:29
- Lokalizacja: Warszawa
@ Masterthc
1. chiński a nie hinski
2. ciężarówki jeżdżą po budowach, więc przestaję się dziwić ortografii
3. jak miałem 22 lata, to bałem się powiedzieć o sobie, ze jestem zawodowym kierowcą zestawów
wniosek - bez popisówki oraz bez spinania
ad remum
wyjątkowo się zgadzam z Masterthc, mimo wszystko za tą cenę chłopak kupi nowy, więc i gwarancja będzie, z serwisem nie ma problemów, części są tanie
a za rok i tak będzie sprzedawał
nadto Senek z kimś tam wlekli cały długi temat o użytkowaniu i obsłudze rometa
				1. chiński a nie hinski
2. ciężarówki jeżdżą po budowach, więc przestaję się dziwić ortografii
3. jak miałem 22 lata, to bałem się powiedzieć o sobie, ze jestem zawodowym kierowcą zestawów
wniosek - bez popisówki oraz bez spinania
ad remum
wyjątkowo się zgadzam z Masterthc, mimo wszystko za tą cenę chłopak kupi nowy, więc i gwarancja będzie, z serwisem nie ma problemów, części są tanie
a za rok i tak będzie sprzedawał
nadto Senek z kimś tam wlekli cały długi temat o użytkowaniu i obsłudze rometa
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
			- 
				 
 madcap
- Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
			Posty: 71
			 • Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości
