Chcę kupić motocykl
			Posty: 24
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Tak tak "Chcącemu nie dzieje się krzywda" inteligentne rzymskie prawo, ale z drugiej strony jest też przysłowie motocyklistów "Jeździjmy tak by było nas więcej, a nie mniej". Można się w tym przysłowiu odnieść także do radzenia. Jak się pyta to przecież warto go naprowadzić na dobrą i bezpieczną drogę w wyborze motocykla.
Kolego popatrz także na zalety 600. Może jest troszkę słabsza w osiągach, ale co z tego jak ona ma dane 3.3s do 100 a ty i tak nie przyspieszysz szybciej jak w 4-4.5s bo do tego trzeba umieć mistrzowsko zmieniać biegi. A dla mnie np. bardzo ważne jest zachowanie w zakrętach, bo z niego czerpię wiekszą przyjemność niż z pałowania na łeb na szyję. 600rr jest bądź co bądź trochę mniejszym motocyklem i myślę że rzucanie go po zakrętach jest mega przyjemne i na pewno dużo łatwiejsze niż w 1000rr. Na serpentynach lytr nie ma szans ze sportową 600. Dodatkowo jak już ktoś wcześniej wspomniał części są tańsze i jazda bezpieczniejsza. To jest moje zdanie.
				Kolego popatrz także na zalety 600. Może jest troszkę słabsza w osiągach, ale co z tego jak ona ma dane 3.3s do 100 a ty i tak nie przyspieszysz szybciej jak w 4-4.5s bo do tego trzeba umieć mistrzowsko zmieniać biegi. A dla mnie np. bardzo ważne jest zachowanie w zakrętach, bo z niego czerpię wiekszą przyjemność niż z pałowania na łeb na szyję. 600rr jest bądź co bądź trochę mniejszym motocyklem i myślę że rzucanie go po zakrętach jest mega przyjemne i na pewno dużo łatwiejsze niż w 1000rr. Na serpentynach lytr nie ma szans ze sportową 600. Dodatkowo jak już ktoś wcześniej wspomniał części są tańsze i jazda bezpieczniejsza. To jest moje zdanie.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
			Suzuki SV650 S jest
- 
				

Sykopson - Stały bywalec
 - Posty: 1097
 - Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
 - Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
 
Ja nie mam i nigdy nie miałem zamiaru przekonywać nikogo na siłę. Chce, to niech kupuje, jego sprawa, jego pieniądze, jego zdrowie/życie. Ile razy dostał już odpowiedź, że to jednak nie jest najlepszy pomysł?;p Poza tym, jak koledzy wyżej wspomnieli, koszty utrzymania litra są dużo wyższe niż 600. Nie chodzi tylko o paliwo (którego litr spali więcej, wiadomo), chodzi również o napęd czy opony.
				
			- Tasiu91
 - Świeżak
 - Posty: 143
 - Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Gdzieś pytałeś czy są na forum osoby które się przesiadły z niczego na coś.
Ja ze 125 na 900rr.
Zyje mam już 3 duży motocykl.
Pomogło mi to że myśle i że jezdziłem 5 lat quadami
				Ja ze 125 na 900rr.
Zyje mam już 3 duży motocykl.
Pomogło mi to że myśle i że jezdziłem 5 lat quadami
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
			* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
- 
				

Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 700
 - Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
 - Lokalizacja: Łódź
 
Troche pewnie odbiegne od tematu ,ale widzac to co piszesz człowieku ,ze w 4 sekundy miales iles tam i iles tam jechales i chwalenie sie suchymi liczbami to wg mnie powinienes kupic jumbojeta i chwalic sie na osiedlu jego suchymi danymi 
 a na forum to chyba zawędrowales tylko po to bysmy napisali ''Oo czlowieku jestes świetny ograrniasz tyle sprzetów kupuj litra bedziesz moim guru ,w 3 sekundy bedziesz krolem prostej oo!!''
bo tak jak ktos napisal ,Ty pewnie i tak go kupisz i tak
 tyle ode mnie
				
			bo tak jak ktos napisal ,Ty pewnie i tak go kupisz i tak
- hans313
 - Świeżak
 - Posty: 115
 - Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
 - Lokalizacja: Piła
 
			Posty: 24
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości