Chcę kupić motocykl
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Chcę kupić motocykl
Witam wszystkich!
Zastanawiam sie nad kupnem motocykla sportowego Chciałbym abyscie mi doradzili czy cbr 1000rr jest to dobry wybór, wybrałem taki motor poniewaz chce go miec na kilka lat tak zeby sie szybko nie znudził dotychczas jezdziłem na kilku sprzetach niestety nie aż na takich pojemnosciach
-romet
-2 wsk-i
-2 mz etz 150
-suzuki gs 400
-bmw f 650
-az wreszcie cbr 400rr która najbardziej mnie zafascynowała na wszystkich tych motocyklach jazda nie sprawiała mi zadnego trudu chociaz cbr-ka miała ładne osiągi to odkręcałem manetkie do końca 4s do setki i max 200 km/h
co sądzicie o tym wyborze. Jak widzicie mam tam jakies doswiadczenie i nie jest to pierwszy motor który chcę kupić.
ProszÄ™ o pomoc
pozdrawiam
Zastanawiam sie nad kupnem motocykla sportowego Chciałbym abyscie mi doradzili czy cbr 1000rr jest to dobry wybór, wybrałem taki motor poniewaz chce go miec na kilka lat tak zeby sie szybko nie znudził dotychczas jezdziłem na kilku sprzetach niestety nie aż na takich pojemnosciach
-romet
-2 wsk-i
-2 mz etz 150
-suzuki gs 400
-bmw f 650
-az wreszcie cbr 400rr która najbardziej mnie zafascynowała na wszystkich tych motocyklach jazda nie sprawiała mi zadnego trudu chociaz cbr-ka miała ładne osiągi to odkręcałem manetkie do końca 4s do setki i max 200 km/h
co sądzicie o tym wyborze. Jak widzicie mam tam jakies doswiadczenie i nie jest to pierwszy motor który chcę kupić.
ProszÄ™ o pomoc
pozdrawiam
- msmoto
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/2/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bytonia
Jeśli Twoje pytanie jest poważne to kup jakąś sportową 600 i będzie git. Cbr 1000RR to motocykl zdecydowanie nie dla Ciebie.
-
mognilwo - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27
Dlaczego nie dla mnie ?
Bardzo szybko oswajam sie z nowymi motocyklami
wiem ze 1000rr to nie zabawka ale sporo czytałem o niej i wyczytałem że
bardzo dobrze sie prowadzi i stopniowo oddaje moc w porównaniu z innymi litrami co mi odpowiada
Wiadomo ze od razu bym nie wyciągał z niej 7 potów tylko dokształcał swoje umiejętności na nowym motocyklu.
pozdro
Bardzo szybko oswajam sie z nowymi motocyklami
wiem ze 1000rr to nie zabawka ale sporo czytałem o niej i wyczytałem że
bardzo dobrze sie prowadzi i stopniowo oddaje moc w porównaniu z innymi litrami co mi odpowiada
Wiadomo ze od razu bym nie wyciągał z niej 7 potów tylko dokształcał swoje umiejętności na nowym motocyklu.
pozdro
- msmoto
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/2/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bytonia
Nie mnie doradzać w sprawie litra, ale myślę, że 600-tka mogła by Cię pozytywnie zaskoczyć. Na samym forum ilu jest posiadaczy takowych i jakoś narzekań na brak mocy nie słychać.
Przymierz się do 600cc jeśli jeszcze nie latałeś, a sam się przekonasz.
Przymierz się do 600cc jeśli jeszcze nie latałeś, a sam się przekonasz.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
No właśnie zastanawiałem sie juz nad tym motocyklem i wcale nie odskakuje od 1000rr to dlaczego nie warto zainwestować w wiekszy motocykl
cbr 1000rr v max 290km/h spalanie nawet dochodzi do 5l/100km przyspieszenie 3s do setki
cbr 600rr v max 285km/h . wyczytałem ze srednie spalanie dochodzi do 7-8l/100km a przyspieszenie 3.3s do setki
Wiec nie ma az takich makabrzycznych róznic miedzy dwoma cebrami
Dziwi mnie troche wasze zdanie, chociaz wiem ze gdybyscie teraz mieli wybierać to nie jeden wybrałby litra
cbr 1000rr v max 290km/h spalanie nawet dochodzi do 5l/100km przyspieszenie 3s do setki
cbr 600rr v max 285km/h . wyczytałem ze srednie spalanie dochodzi do 7-8l/100km a przyspieszenie 3.3s do setki
Wiec nie ma az takich makabrzycznych róznic miedzy dwoma cebrami
Dziwi mnie troche wasze zdanie, chociaz wiem ze gdybyscie teraz mieli wybierać to nie jeden wybrałby litra
- msmoto
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/2/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bytonia
to, że jakieś moto ma w katalogu 3,3 a inne 3,0 s do setki nic nie zmienia bo jak będziesz na prawdę ogarniał już to obyś na drodze gdzieś 4 sekundy ze startu zatrzymanego wykręcił to by masz kratę piwa ode mnie.
Cebra 400rr ma 4 gary i 60km mocy. Cebra 1000rr ma tego jedynie 120km wiecej i mniejszą masę. Będzie podobnie jakbyś 3 silniki ze swojej cbr 400rr wsadził i nimi na raz jechał.
Poza tym motocykli nie ocenia się po danych typu V-max czy przyspieszenie. 2,5 czy 2,7s to są dane tak teorytyczne, że wycliczane są po prostu z przełożeń i mocy oraz strat w napędzie i oporach powietrza.
patrząc na dane techniczne 1000 i 600 typu przyspieszenie czy v-max to bzdura. 600 ma pewnie około 64Nm momentu a litr pewnie prawie drugie tyle i TO jest wyznacznik tego jak co odchodzi i jak poniewiera.
Ja mam w swojej TLR więcej momentu niż nowe gsxry choć one mają mocy więcej ode mnie o jakieś 55 kucy i niższą wagę. Co czyni je torpedami i tylko na torze amotorsko mam z nimi szanse bo jakby dobry zawodnik dosiadł mojej tlr i tak samo dobry gixa to by gixer wygrał.
Sumując. Jak przestaniesz patrzeć na takie dane teoretyczne to będziesz bezpieczny na 600. Te nowsze mają na prawdę bardzo ostrego kopa. Bierz litra jak chcesz ale koszty utrzymania będziesz miał większe - napęd, opony , klocki. Komplet NOWYCH opon na 2 seozony, napęd na 2 sezony itd...
Cebra 400rr ma 4 gary i 60km mocy. Cebra 1000rr ma tego jedynie 120km wiecej i mniejszą masę. Będzie podobnie jakbyś 3 silniki ze swojej cbr 400rr wsadził i nimi na raz jechał.
Poza tym motocykli nie ocenia się po danych typu V-max czy przyspieszenie. 2,5 czy 2,7s to są dane tak teorytyczne, że wycliczane są po prostu z przełożeń i mocy oraz strat w napędzie i oporach powietrza.
patrząc na dane techniczne 1000 i 600 typu przyspieszenie czy v-max to bzdura. 600 ma pewnie około 64Nm momentu a litr pewnie prawie drugie tyle i TO jest wyznacznik tego jak co odchodzi i jak poniewiera.
Ja mam w swojej TLR więcej momentu niż nowe gsxry choć one mają mocy więcej ode mnie o jakieś 55 kucy i niższą wagę. Co czyni je torpedami i tylko na torze amotorsko mam z nimi szanse bo jakby dobry zawodnik dosiadł mojej tlr i tak samo dobry gixa to by gixer wygrał.
Sumując. Jak przestaniesz patrzeć na takie dane teoretyczne to będziesz bezpieczny na 600. Te nowsze mają na prawdę bardzo ostrego kopa. Bierz litra jak chcesz ale koszty utrzymania będziesz miał większe - napęd, opony , klocki. Komplet NOWYCH opon na 2 seozony, napęd na 2 sezony itd...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Jak poprzednicy uważam że litr nie jest dla Ciebie. Lepiej żebyś to sobie uświadomił przed kupnem bo potem może być za późno.
Pozatym skoro twierdzisz że ogarniesz cbr 1000 bez problemu i jak widać nie masz zamiaru zmienić zdania, to po co pytasz na forum wogóle nie biorąc pod uwagę tego co Ci bardziej doświadczeni motocykliści radzą??? Jaki to ma sens jak i tak go kupisz?????
Pozatym skoro twierdzisz że ogarniesz cbr 1000 bez problemu i jak widać nie masz zamiaru zmienić zdania, to po co pytasz na forum wogóle nie biorąc pod uwagę tego co Ci bardziej doświadczeni motocykliści radzą??? Jaki to ma sens jak i tak go kupisz?????
-
shiver - Świeżak
- Posty: 188
- Dołączył(a): 31/1/2011, 14:20
- Lokalizacja: sie biorÄ… TROLLE?!?!?!?!
jechałem parę dni temu na gs500 mojej kobiety - super sprzęt - zwrotne, zwinne, odejście w mieście ma super. Hamuje super. W ogóle super sprzęt
Wczoraj przejechałem się chwilę swoim TLR - ciężki, na lekki ruch manetką gazu reaguje ultra ostro. Momentu obotowego jak ciężarówka, hamulce jak brzytwy, dźwięk maskrator.. Twarde zawieszenie. Po mieście - szczerze - GS'em mi się lepiej jeździło i przyjemniej oraz wygodniej i jakoś tak milej. Tiler jest super do ostrego łojenia po równych asfaltach i podejrzewam, że większość litrów tak ma. Natomiast taka "głupia" 500tka wyserwisowana daje tyle samo jak nie więcej frajdy po mieście. (na gumę nie postawisz ale wsiorbie 2 razy mniej benzyny)
Think about it... taka dygresja
Wczoraj przejechałem się chwilę swoim TLR - ciężki, na lekki ruch manetką gazu reaguje ultra ostro. Momentu obotowego jak ciężarówka, hamulce jak brzytwy, dźwięk maskrator.. Twarde zawieszenie. Po mieście - szczerze - GS'em mi się lepiej jeździło i przyjemniej oraz wygodniej i jakoś tak milej. Tiler jest super do ostrego łojenia po równych asfaltach i podejrzewam, że większość litrów tak ma. Natomiast taka "głupia" 500tka wyserwisowana daje tyle samo jak nie więcej frajdy po mieście. (na gumę nie postawisz ale wsiorbie 2 razy mniej benzyny)
Think about it... taka dygresja
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
500-ki raczej sobie nie kupie
No własnie wszędzie to jest napisane że cbr 1000 rr swobodnie oddaje moc w przeciwienstwie z innymi litrami
Nie pozostanie mi nic innego jak przetestowac oba motocykle
Dziekuje wszystkim za komentarze i poswiecony trud
No własnie wszędzie to jest napisane że cbr 1000 rr swobodnie oddaje moc w przeciwienstwie z innymi litrami
Nie pozostanie mi nic innego jak przetestowac oba motocykle
Dziekuje wszystkim za komentarze i poswiecony trud
- msmoto
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/2/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bytonia
ja bym kupił 500tke )- takiego gs'a ale na drugie moto - do pracy. Albo nawet jakąś 250tkę tylko właśnie jako środek transportu po mieście - koszty jazdy taniej jak komunikacja miejska, jesteś wszędzie szybko. Do tego główny motocykl się tak nie męczy jak jest tylko w weekendy wyciagany by polatać na równym a nie grzać w korkach i miejskich koleinach, dziurach itp..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
CBR - Całkowity Brak Rozumu
od 900ccm< to jest motocykl nie do miasta raczej do zapier*%^#$*a w trasie raczej wyczynówka... nie mylić z rekreacją i turystyka bo daleko mu do niej. Jak chcesz pochwalić się mega osiągami bierz cdr1000ccm ale w zestawie proponuje linkę na szyjkę byś nie cierpiał długo...
od 900ccm< to jest motocykl nie do miasta raczej do zapier*%^#$*a w trasie raczej wyczynówka... nie mylić z rekreacją i turystyka bo daleko mu do niej. Jak chcesz pochwalić się mega osiągami bierz cdr1000ccm ale w zestawie proponuje linkę na szyjkę byś nie cierpiał długo...
- fck722
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/6/2011, 09:07
- Lokalizacja: Rybnik
A niech bierze co chce, jego pieniądze, jego wybór. Czym wy się ludzie przejmujecie? Nie znam człowieka, więc wisi mi w sumie czy pojeździ tydzień, czy 5 sezonów. Chcącemu nie dzieje się krzywda. A czekanie na opinię kogoś, kto przesiadł się ze skutera na lytra i żyje, to jak szukanie kogoś kto dostał piorunem i nadal chodzi, i nic mu nie jest.
Jakich opinii oczekujesz, bo nie rozumiem naprawdę. Nikt Ci tu nie powie "tak, bierz, dasz radę", bo tak nie będzie. Życzę miłego użytkowania.
Jakich opinii oczekujesz, bo nie rozumiem naprawdę. Nikt Ci tu nie powie "tak, bierz, dasz radę", bo tak nie będzie. Życzę miłego użytkowania.
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
Tak tak "Chcącemu nie dzieje się krzywda" inteligentne rzymskie prawo, ale z drugiej strony jest też przysłowie motocyklistów "Jeździjmy tak by było nas więcej, a nie mniej". Można się w tym przysłowiu odnieść także do radzenia. Jak się pyta to przecież warto go naprowadzić na dobrą i bezpieczną drogę w wyborze motocykla.
Kolego popatrz także na zalety 600. Może jest troszkę słabsza w osiągach, ale co z tego jak ona ma dane 3.3s do 100 a ty i tak nie przyspieszysz szybciej jak w 4-4.5s bo do tego trzeba umieć mistrzowsko zmieniać biegi. A dla mnie np. bardzo ważne jest zachowanie w zakrętach, bo z niego czerpię wiekszą przyjemność niż z pałowania na łeb na szyję. 600rr jest bądź co bądź trochę mniejszym motocyklem i myślę że rzucanie go po zakrętach jest mega przyjemne i na pewno dużo łatwiejsze niż w 1000rr. Na serpentynach lytr nie ma szans ze sportową 600. Dodatkowo jak już ktoś wcześniej wspomniał części są tańsze i jazda bezpieczniejsza. To jest moje zdanie.
Kolego popatrz także na zalety 600. Może jest troszkę słabsza w osiągach, ale co z tego jak ona ma dane 3.3s do 100 a ty i tak nie przyspieszysz szybciej jak w 4-4.5s bo do tego trzeba umieć mistrzowsko zmieniać biegi. A dla mnie np. bardzo ważne jest zachowanie w zakrętach, bo z niego czerpię wiekszą przyjemność niż z pałowania na łeb na szyję. 600rr jest bądź co bądź trochę mniejszym motocyklem i myślę że rzucanie go po zakrętach jest mega przyjemne i na pewno dużo łatwiejsze niż w 1000rr. Na serpentynach lytr nie ma szans ze sportową 600. Dodatkowo jak już ktoś wcześniej wspomniał części są tańsze i jazda bezpieczniejsza. To jest moje zdanie.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości