Yamaha R6 czy Honda CBR 600RR? Proszę o fachowe porady
Posty: 48
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
- marcin1234
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 27/4/2008, 14:41
Osobiscie mam R6 i chcialbym zwrocic uwage na conajmniej dwie istotne rzeczy:
1. bardzo sztywne zawieszenie (typowy scigacz na tor). Turystyczna jazda 300 i wiecej km na raz konczy sie urazami, nie tylko psychicznymi;p
2. bardzo duza moc i mozliwosci nie do wykorzystania na naszych wspanialych, polskich drogach. albo tor, albo bana w Niemczech, do czego sie przymierzam.
3. przy tej mocy i stanie asfaltu, proponowany, a wrecz konieczny amor skretu.
4. poza tym moto swietne. prowadzi sie super, silnik chodzi jak zegarek. porownania nie mam wiec co do innych sie nie wypowiadam;)
pozdrawiam
1. bardzo sztywne zawieszenie (typowy scigacz na tor). Turystyczna jazda 300 i wiecej km na raz konczy sie urazami, nie tylko psychicznymi;p
2. bardzo duza moc i mozliwosci nie do wykorzystania na naszych wspanialych, polskich drogach. albo tor, albo bana w Niemczech, do czego sie przymierzam.
3. przy tej mocy i stanie asfaltu, proponowany, a wrecz konieczny amor skretu.
4. poza tym moto swietne. prowadzi sie super, silnik chodzi jak zegarek. porownania nie mam wiec co do innych sie nie wypowiadam;)
pozdrawiam
- xtreme
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/1/2008, 19:05
1. Dokładnie. W miarę większych przebiegów się można przyzwyczaić.
2. Zgadza się również. Jednak jeśli chcesz zapiąć chociażby 4kę to już przydałby się kawałek porządnego asfaltu. R6 kręci bardzo wysoko pod 17-18000 rpm, a prawdziwego kopa dostaje dopiero po 14000 rpm. Przy 5-6k muli się silnik i moto jest mało dynamiczny. Jeśli chcesz pojeździć R6 tak jak ustawa przewiduje, piękny asfalt, dużo miejsca i tylko Ty i muzyka wiatru w uszach.
3. Umiejętności to rzecz jasna, ale na polskie drogi nie ma fachowca. Wrzucasz wyższy bieg bez sprzegła, i jednocześnie masz pecha najechać przednim kołem na koleinę która lekko podbija Ci przód do góry co w połączeniu z niezłym p.......nięciem na tylne koło daje przemiłe drganie kierownicy i oczywiście adrenaline taką jaka się należy;)
4. Tak, tak:)
pozdrawiam
2. Zgadza się również. Jednak jeśli chcesz zapiąć chociażby 4kę to już przydałby się kawałek porządnego asfaltu. R6 kręci bardzo wysoko pod 17-18000 rpm, a prawdziwego kopa dostaje dopiero po 14000 rpm. Przy 5-6k muli się silnik i moto jest mało dynamiczny. Jeśli chcesz pojeździć R6 tak jak ustawa przewiduje, piękny asfalt, dużo miejsca i tylko Ty i muzyka wiatru w uszach.
3. Umiejętności to rzecz jasna, ale na polskie drogi nie ma fachowca. Wrzucasz wyższy bieg bez sprzegła, i jednocześnie masz pecha najechać przednim kołem na koleinę która lekko podbija Ci przód do góry co w połączeniu z niezłym p.......nięciem na tylne koło daje przemiłe drganie kierownicy i oczywiście adrenaline taką jaka się należy;)
4. Tak, tak:)
pozdrawiam
- xtreme
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 30/1/2008, 19:05
malutkie/leciutkie/jebnięte mocą ... to musi być kłopot na PL asfalt.
mnie w tej 2008 zaskoczyła makabrycznie malusia owieweczka.. znajomy sporwadził z USA.. waśnie taką jak Pablooo... wcześniej jeździł na rexiu 1100 no i ma szoczek gabarytowy ')
mnie w tej 2008 zaskoczyła makabrycznie malusia owieweczka.. znajomy sporwadził z USA.. waśnie taką jak Pablooo... wcześniej jeździł na rexiu 1100 no i ma szoczek gabarytowy ')
-
cezare - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
R6 tylko na tor, w codziennym użytkowaniu raczej się nie sprawdza i tak nie wykorzystasz tej mocy w mieście ;] ani nawet na jakiś zadupiach w Polsce rzecz jasna. Bo we Włoszech Austrii czy Szwajcarii to drogi praktycznie są jak tor, z tą różnicą że śmigają po nich autka i są zazwyczaj dwa pasy ruchu
. A bardziej uniwersalną szlifierką Jest cbr 600 rr wygodniejszy, i moc oddaje bardziej liniowo co przydaje się w jeździe codziennej. A na torze cbr-ką też dasz popalić prowadzi się idealnie znacznie lepiej niż r6. Ale to tylko moje zdanie. Dla mnie jazda na nowej r6 to katorga, do tego siedzi mi się za wysoko, jak na enduro 


>>>Perłowy Dukat 848<<<


-
Lone - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
- Lokalizacja: Śląsk
falconiforme napisał(a):Stary czy ty czytasz co do Ciebie się pisze, czy tylko obrazki oglądasz?!!!
Motocykle tak naprawdę są niezawodne. Wystarczy trochę się motocyklem zająć.
Znasz jakąś inną stronę niż http://forum.scigacz.pl ?
Przecież nikt Tobie tu całej motocyklowej historii i przekroju przez ostatnie 10 lat wszystkich marek które mają 600cc nie opisze, gdzie każdy model jest budowany prawie od nowa co 2 lata.
Pchasz się na takie sprzęty, a nie masz o nich czy kawasaki zielonego pojęcia. Wiesz od którego roku R6 ma widelec up-side down i co to jest? Jak Ci się podoba jakiś model to lepiej byś zrobił jakbyś dobrze go zeskalował np 1:18.
Takich jak ty *** to bym topił ! walił w ryj bez ostrzeżenia... z resztą jak połowę użytkowników tego forum !!!!!!!!!!! ... większość wielcy znawcy HAHAHHA dzieci po 16 lat co za dużo filmików obejrzeli ... i skuterami śmigają te forum to jedna wielka kpina a w zasadzie to użytkownicy tego forum to to KPINA bo forum nic do tego nie ma "falconiforme" mówisz o czytaniu a sam widzę nie umiesz czytać ***cie to obchodzi i was wszystkich z reszta też ! czy u mnie jeździć czy nie chce jeździć po 60km/h spoko wy nie musicie mu prawić kazań ;] banda znawców ^^ co silnika rozebranego na oczy nie widzieli a rękę w smarze ubrudzona mieli tylko jak łańcuch smarowali ...
na tym forum od pokoleń dzieci przenoszą jakieś dziwne mity o motocyklach i *** którzy całe życie jeżdżą na 1 marce wypowiadają cie o innych markach hahahaha ŚMIECH NA SALI banda nieuków buców i dzieci ... taka jest opinia tego forum

nie mówię że wszyscy tacy są bo NIE ! ale większość przejawia te cechy !
a najbardziej *** nie tekst jak ktoś pisze nie kupuj na 1 moto np. R6 bo się zabijesz itp...
PO 1 to nie zależy od motoru tylko od kierowcy ;] jak jest debilem to się rozbije jak jeździ z głową to nie ja jakoś na 1 moto kupiłem R6 05r. i *** o dziwo jeździłem półtora roku i jakoś ani jednej gleby nie miałem ... i *** można to ująć że na pełnym gazie bo agresywnie ;] a teraz CUD NIE ? a teraz 636 latam ... ;]
hehe i tak jesteście dla mnie *** ... która potrafi tylko jeździć młodego kierowcą który o coś sie pyta a nie pomagać mu ! większość typowych "ZNAWCÓW" zapomniała do czego służy forum ...
Teraz tylko czekać na reakcję broniących się imbecylów z tego forum ^^ ... obrażonych moimi szczerymi słowami walącymi wam prosty w RYJ

Jesteś w porządku dla innych użytkowników nie wymądrzasz się wiadomość nie powinna cie ruszyć

POZDRAWIAM NIE MIŁO I narq

Bye kolego. Boshi
Boli cię to że twoja stara śmiga F2 ??
-
twojastaramaf2 - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 19/11/2011, 21:14
- Lokalizacja: szczytno
Posty: 48
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości