Co tu tak cicho?
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Ktos sie orientuje co to za seria wyscigow? Tydzien temu bylo cos tam 100 a teraz leci
http://www.northwest200.org/visitors-guide.aspx. Wyglada na to, ze co tydzien maja jakis wyscig, z tego co widze, pojawia sie pare nazwisk ktore znam z TT isle of man, wiec moze,to sa wyscigi tej serii
http://www.northwest200.org/visitors-guide.aspx. Wyglada na to, ze co tydzien maja jakis wyscig, z tego co widze, pojawia sie pare nazwisk ktore znam z TT isle of man, wiec moze,to sa wyscigi tej serii
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
produkcja v4 jest skomplikowana i kosztowna dlatego raczej wielu producentow jej nie wprowadzi nie mowiac o v5
link nie dziala do tych wyscigow
link nie dziala do tych wyscigow
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
to nie sa tylko irish, bo w uk tez latali, pozatym kilka dni wczesniej tych samych kolesi widzialem jak sie scigali po monaco, to sa rozne wyscigi i prawdopodobnie skladaja sie na jakas tam serie (chyba)
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Jak daleko jak już w niedziele obstawiam podobnie z tym że Sykes na 1 miejscu. Znając zycie znowu wygra superpole. Rutra.rd Dobrze że v4 jest skomplikowane i drogie.. Bo ja tam od zawsze wolalem inline4. Po 2 już bywało że R4 wygrało z V-kami w 2005 roku i bodajze w 2007.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
ale wybraz sobie takiego v5 co by on wyprawial oczywiscie 1000cm3 moc 200km na kole i obrotowy by byl bardzo dobry
1. Checa 2. Sykes 3. Biaggi
stawiam ze tak sie caly cykl zakonczy superbikow
oczywiscie na wolnych torach dominacia checy
1. Checa 2. Sykes 3. Biaggi
stawiam ze tak sie caly cykl zakonczy superbikow
oczywiscie na wolnych torach dominacia checy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD Ee tam.. Słyszałem RCV211 i ma mega brzydki dzwiek. silniki 5 cylindrowe ogólnie jakos brzydko pracują! Bulczą strasznie. A w motocyklu musi byc ten ryk na wysokich obrotach i płynnosc. 200km na kole to żaden wyczyn dla R4 czy V4. Czemuś honda odeszła od silnika v5 w motoGP no i w żadnym drogowym motocyklu też sie nie zdecydowali na taki silnik Może nie chcieli miec tego co VW Golf czy bora Predzej bym domniewał że może ktoś sie zdecyduje na V6 w sportowym moto, dużo bardziej popularna konstrukcja w samochodowym świecie, choc nie wiem czy ktoś sie zdecyduje na taki silnik. Wsumie teraz jest taki myk na 6cylindrowe sprzety: Bmw k1600, Horex VR6, kiedyś i japończyki miały podobne silniki ale widac R4 zdecydowanie bardziej praktyczne. To co mnie dziwi skoro V4 to taki cudowny silnik to czemu w żadnym samochodzie go nie stosują, przecież zajmował bym dużo mniej miejsca w komorze silnika? Wszyscy producenci ktorzy produkuja sportowe auta z 4 cyliondrowymi silnikami zawsze stawiają na rzędówke... A nie wierze że dla firm takich jak Lotus czy inne japońskie marki liczy sie każdy grosz na oszczednosci w produkcji silnika. Coś tu musi byc bardziej na rzeczy.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
ile moto ma 200 koni na kole? to jest wyczyn, wiecej garow lepsze wkrecanie na obroty wieksza moc lepszy moment obrotowy. czemu honda nie robi v5 w motogp to nie wiem nie mam pojecia, babe bytali kiedys czy bedzie cbr v5 to stwierdzil ze nikt za motocykl nie zaplaci dwa razy tyle niz dotychcasz, po prostu jest to droga konstrukcja w motocyklu a w autach nie wkladaja v4 bo koszta produkcji i skomlikowanie ukladu 16 v4 50.000 auto r4 45.000 co ludzie kupia ?
co to 6 cilindrow w motocyklach turystycznych to ja nie widze sensu przerost gabarytow i wagi bmw ma 1600cm3 z tej pojemnosci to nawet r2 by jak szalone jezdzilo generujac 150koni i milion momentu
co to 6 cilindrow w motocyklach turystycznych to ja nie widze sensu przerost gabarytow i wagi bmw ma 1600cm3 z tej pojemnosci to nawet r2 by jak szalone jezdzilo generujac 150koni i milion momentu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
nic co ma wiecej niz 4 garnki nie ma sensu w sportach, bo tego nie wywazysz to raz a dwa bedzie szerokie i prowadzilo sie jak woz z sianem. (przynajmniej na dzisiejsza technologie)
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Silnik V5 wcale lepiej nie wkrecał sie na obroty niż r4 czy v4 skad to wziołeś? jak to który motocykl ma 200km na kole? :-/ Chyba wszystkie aktualnie startujące Superbiki w WSBK. Też uważam żę 4cylindrowe silniki sa wystarczające i watpie by ktoś sięgnoł po silnik z wiekszą iloscią cylindrów. W samochodzie też mi 4 cylindry w rzedzie wystarczą. Walke bedzie sie toczyc tak jak sie toczy V2/V4 przeciwko R4... może ktoś jeszcze zbuduje 1000cm R3 coś jak kiedys petronans w WSBK może bedzie to triumph. Bo r2 w sporcie odpada... MZ drastycznie sie o tym przekonała...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To tak jak byś mnie zapytał czym różni sie R4 Yamahy R1rn22 od V4. No wiec według mnie Yamaha zawsze udaje coś czym nie jest. Zamiast przestawiac czopy w motocyklach z silnikami rzędowymi powinni zbudowac silnik w układzie V skoro chcieli osiągnąc taki efekt. Jeśli jestes zwolennikiem udawania czegos twoja sprawa mi sie taki układ w motocyklu nie podoba. R4 to ma byc r4 to samo tyczy sie V-ek.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Wyniki pierwszej sesji kwalifikacyjnej w Assen:
1. Sylvain Guintoli (FRA) Team Effenbert Liberty Racing 1098R 1’37.600
2. Tom Sykes (GBR) Kawasaki Racing Team ZX-10R 1’37.630
3. Leon Camier (GBR) Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 1’38.468
4. Carlos Checa (SPA) Althea Racing 1098R 1’38.665
5. Jonathan Rea (GBR) Honda World Superbike Team CBR1000RR 1’38.873
6. Michel Fabrizio (ITA) BMW Motorrad Italia GoldBet S1000RR 1’39.062
7. Ayrton Badovini (ITA) BMW Motorrad Italia GoldBet S1000RR 1’39.125
8. Marco Melandri (ITA) BMW Motorrad Motorsport S1000RR 1’39.127
9. Maxime Berger (FRA) Team Effenbert Liberty Racing 1098R 1’39.286
10. Chaz Davies (GBR) ParkinGO MTC Racing RSV4 1’39.362
11. Eugene Laverty (IRL) Aprilia Racing Team RSV4 1’39.485
12. Jakub Smrz (CZE) Liberty Racing Team Effenbert 1098R 1’39.605
13. John Hopkins (USA) Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 1’39.625
14. Leon Haslam (GBR) BMW Motorrad Motorsport S1000RR 1’39.770
15. Brett Mccormick (CAN) Liberty Racing Team Effenbert 1098R 1’39.915
16. David Salom (SPA) Team Pedercini ZX-10R 1’40.124
17. Max Biaggi (ITA) Aprilia Racing Team RSV4 1’40.231
18. Niccolo Canepa (ITA) Red Devils Roma 1098R 1’40.859
19. Davide Giugliano (ITA) Althea Racing 1098R 1’41.161
20. Leandro Mercado (ARG) Team Pedercini ZX-10R 1’41.693
21. Hiroshi Aoyama (JPN) Honda World Superbike Team CBR1000RR 1’41.768
22. Mark Aitchison (AUS) Grillini Progea Superbike Team S1000RR 1’43.144
23. Lorenzo Zanetti (ITA) PATA Racing Team 1098R 1’50.808
1. Sylvain Guintoli (FRA) Team Effenbert Liberty Racing 1098R 1’37.600
2. Tom Sykes (GBR) Kawasaki Racing Team ZX-10R 1’37.630
3. Leon Camier (GBR) Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 1’38.468
4. Carlos Checa (SPA) Althea Racing 1098R 1’38.665
5. Jonathan Rea (GBR) Honda World Superbike Team CBR1000RR 1’38.873
6. Michel Fabrizio (ITA) BMW Motorrad Italia GoldBet S1000RR 1’39.062
7. Ayrton Badovini (ITA) BMW Motorrad Italia GoldBet S1000RR 1’39.125
8. Marco Melandri (ITA) BMW Motorrad Motorsport S1000RR 1’39.127
9. Maxime Berger (FRA) Team Effenbert Liberty Racing 1098R 1’39.286
10. Chaz Davies (GBR) ParkinGO MTC Racing RSV4 1’39.362
11. Eugene Laverty (IRL) Aprilia Racing Team RSV4 1’39.485
12. Jakub Smrz (CZE) Liberty Racing Team Effenbert 1098R 1’39.605
13. John Hopkins (USA) Crescent Fixi Suzuki GSX-R1000 1’39.625
14. Leon Haslam (GBR) BMW Motorrad Motorsport S1000RR 1’39.770
15. Brett Mccormick (CAN) Liberty Racing Team Effenbert 1098R 1’39.915
16. David Salom (SPA) Team Pedercini ZX-10R 1’40.124
17. Max Biaggi (ITA) Aprilia Racing Team RSV4 1’40.231
18. Niccolo Canepa (ITA) Red Devils Roma 1098R 1’40.859
19. Davide Giugliano (ITA) Althea Racing 1098R 1’41.161
20. Leandro Mercado (ARG) Team Pedercini ZX-10R 1’41.693
21. Hiroshi Aoyama (JPN) Honda World Superbike Team CBR1000RR 1’41.768
22. Mark Aitchison (AUS) Grillini Progea Superbike Team S1000RR 1’43.144
23. Lorenzo Zanetti (ITA) PATA Racing Team 1098R 1’50.808
-
Throttle - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35
No i Tom Sykes zdobywa 3 z rzedu superpole: http://www.worldsbk.com/en/news/5-sbk-n ... rpole.html / mi sie coś wydaje że sykes wygra wszystkie superpole w tym sezonie Teraz czekam na niedziele z niecierpliwoscią.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Sykes ma szansę dziś na zwycięstwo. Ciekawe na którym miejscu wyląduje Biaggi startuje z 5 rzędu, podobno są jakieś problemy z jego Aprilia.
Edycja.
Wielki pech Sykesa szkoda bo ładny miał start. A to co się działo później w Assen to poprostu Armagedon. Pechowców było więcej Haslam, Rea, Melandri. Biaggi na deszczu skorzystał i 4 miejsce po pierwszym wyścigu zajął.
Edycja.
Wielki pech Sykesa szkoda bo ładny miał start. A to co się działo później w Assen to poprostu Armagedon. Pechowców było więcej Haslam, Rea, Melandri. Biaggi na deszczu skorzystał i 4 miejsce po pierwszym wyścigu zajął.
-
Throttle - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości