Zobacz wątek - MOTO-MAJS Wrocław
NAS Analytics TAG

MOTO-MAJS Wrocław

Katalog motocyklowy firm i serwisów
_________

MOTO-MAJS Wrocław

Postprzez Ścigacz » 19/8/2011, 10:57

Dyskusja na temat: MOTO-MAJS Wrocław
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MOTO-MAJS Wrocław
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 19/8/2011, 10:57

POLECAM TAM USLUGI JAKIE DOTEJ PORY JA TAM ROBIE JEST SPOKO I OBSLUGA REWELACIE <br><hr>BIGOS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

mam inne zdanie na temat tego "serwisu"

Postprzez kikidr » 4/4/2014, 06:39

Moto Majs to zwykła garażowa popelina, zostawiłem tam motocykl z konkretną listą do zrobienia, poprosilem zawczasu o wycene. Dzien pozniej okazuje sie, ze chlopaki nie mieli czesci, ktore mialy byc "od ręki", zapomnieli o kilku rzeczach, mimo listy, serwis wyszedł drożej, a w dodatku bez mojej zgody zabrali sie za naprawianie pęknietego plastikowego mocowania owiewki w jednym miejscu (dam sobie reke uciac, ze nie bylo pekniete) - skasowali za to, a po 2 km spaw puscił i pekniecie wróciło :). Nawycenie podał cene akumulatora 159pln a na rachunku 219pln i twierdzi, ze tamtego nie bylo, to kupil ten (bez kontaktowania sie ze mną).
Właściciel tego obskurnego garażyku myśli, że zjadł wszystkie rozumy, ale jego wiedza jest ograniczona.
Kiedys podjechalem z motocyklem kolegi, bo widzielismy, ze lagi są przekrzywione, to powiedział, że ten typ tak ma... nie odpuscilismy i w innym zakladzie zakazano mu jezdzic na tym motocyklu dopóki nie wymieni (w koncu na wlasne ryzyko dał do prostowania i teraz jest ok).
Innym razem Moto Majs mial na sprzedaz Horneta "kolegi", podobno przygotowal moto do sezonu i teraz sprzedaje "cacko" , jak zauwazylismy z kolegą wyciek z chlodnicy i uszkodzony kruciec, to nie mógł wyśc ze zdziwienia...
NIGDY WIECEJ DO TEGO WARSZTATU NIE POJADE.
kikidr
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/2/2012, 03:55
Lokalizacja: wroclaw

Postprzez Komentatorzy » 4/4/2014, 06:41

oto Majs to zwykła garażowa popelina, zostawiłem tam motocykl z konkretną listą do zrobienia, poprosilem zawczasu o wycene. Dzien pozniej okazuje sie, ze chlopaki nie mieli czesci, ktore mialy byc "od ręki", zapomnieli o kilku rzeczach, mimo listy, serwis wyszedł drożej, a w dodatku bez mojej zgody zabrali sie za naprawianie pęknietego plastikowego mocowania owiewki w jednym miejscu (dam sobie reke uciac, ze nie bylo pekniete) - skasowali za to, a po 2 km spaw puscił i pekniecie wróciło Smile. Nawycenie podał cene akumulatora 159pln a na rachunku 219pln i twierdzi, ze tamtego nie bylo, to kupil ten (bez kontaktowania sie ze mną).
Właściciel tego obskórnego garażyku myśli, że zjadł wszystkie rozumy, ale jego wiedza jest ograniczona.
Kiedys podjechalem z motocyklem kolegi, bo widzielismy, ze lagi są przekrzywione, to powiedział, że ten typ tak ma... nie odpuscilismy i w innym zakladzie zakazano mu jezdzic na tym motocyklu dopóki nie wymieni (w koncu na wlasne ryzyko dał do prostowania i teraz jest ok).
Innym razem Moto Majs mial na sprzedaz Horneta "kolegi", podobno przygotowal moto do sezonu i teraz sprzedaje "cacko" , jak zauwazylismy z kolegą wyciek z chlodnicy i uszkodzony kruciec, to nie mógł wyśc ze zdziwienia...
NIGDY WIECEJ DO TEGO WARSZTATU NIE POJADE.<br><hr>kikidr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 00:22

Komentatorzy napisał(a):oto Majs to zwykła garażowa popelina, zostawiłem tam motocykl z konkretną listą do zrobienia, poprosilem zawczasu o wycene. Dzien pozniej okazuje sie, ze chlopaki nie mieli czesci, ktore mialy byc "od ręki", zapomnieli o kilku rzeczach, mimo listy, serwis wyszedł drożej, a w dodatku bez mojej zgody zabrali sie za naprawianie pęknietego plastikowego mocowania owiewki w jednym miejscu (dam sobie reke uciac, ze nie bylo pekniete) - skasowali za to, a po 2 km spaw puscił i pekniecie wróciło Smile. Nawycenie podał cene akumulatora 159pln a na rachunku 219pln i twierdzi, ze tamtego nie bylo, to kupil ten (bez kontaktowania sie ze mną).
Właściciel tego obskórnego garażyku myśli, że zjadł wszystkie rozumy, ale jego wiedza jest ograniczona.
Kiedys podjechalem z motocyklem kolegi, bo widzielismy, ze lagi są przekrzywione, to powiedział, że ten typ tak ma... nie odpuscilismy i w innym zakladzie zakazano mu jezdzic na tym motocyklu dopóki nie wymieni (w koncu na wlasne ryzyko dał do prostowania i teraz jest ok).
Innym razem Moto Majs mial na sprzedaz Horneta "kolegi", podobno przygotowal moto do sezonu i teraz sprzedaje "cacko" , jak zauwazylismy z kolegą wyciek z chlodnicy i uszkodzony kruciec, to nie mógł wyśc ze zdziwienia...
NIGDY WIECEJ DO TEGO WARSZTATU NIE POJADE.<br><hr>kikidr<br>
panie szanowny jeśli wystawiasz taki komentarz to należało by najpierw się przedstawić z grzeczności i kultury wynika jeśli mam coś do kogoś to staję i mówię a w twoim przypadku jak mówi mój dobry kumpel jesteś po porostu gównojad, który za złotówkę chciałby salonów-kę bocie nie stać ale się pokażę a z moto mam tyle do czynienie co zeszło roczny śnieg. Jeśli nie masz odwagi to za ciebie przedstawię odbiór sprzętu gdzie nie masz zaostrzeń wszytko jest ok a może tak byłeś na haju że nie wiedziałeś co robisz?? jeśli komuś podejmuje się zrobienia to dotrzymuje towar za kwotę jaką chce a ci co myślą że zrobię za zł to pomyłka. Usługi kosztują. Jeśli od pana D. znajdę kolejny tego typu post spotkamy się w sądzie a to kosztuje ale nie martw sie panie dzieci i fundacji jest sporo a ja zadbam żebyś je wspierał.<br><hr>MOTO-MAJS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2014, 17:26

oddałem tam kiedys swój motor do regulacji odebrałem w gorszym stanie przed naprawa mechanik i jednoczesnie własciciel stwierdził iż nie rozpocznie naprawy bez mycia zbiornika i czyszczenia motocykla odbierjac moja mała po naprawie stwierdziłem że chodzi gorzej niż przed naprawą usłyszałem tylko litanie iotrzymałem słony rachunek są dużo lepsze i tańsze warsztaty moja ocena niższa od zera 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000<br><hr>rank
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/11/2014, 00:13

Komentatorzy napisał(a): oddałem tam kiedys swój motor do regulacji odebrałem w gorszym stanie przed naprawa mechanik i jednoczesnie własciciel stwierdził iż nie rozpocznie naprawy bez mycia zbiornika i czyszczenia motocykla odbierjac moja mała po naprawie stwierdziłem że chodzi gorzej niż przed naprawą usłyszałem tylko litanie iotrzymałem słony rachunek są dużo lepsze i tańsze warsztaty moja ocena niższa od zera 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000<br><hr>rank<br>
Do lekarza też idziesz brudny panie... i śmierdzący ??, a po za tym u nas nie ma napraw gratis i najlepiej za cwaniaka ( 5 )<br><hr>MOTO-MAJS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do Katalogu Firm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr