bashan
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
bashan
witam wszystkich.kupilem bashana 200 uzywanego za 2000zlwszystko jest oki pali jezdi ale bez ssania gaznie i wogole nie trzyma wolnych obrotow krece ta srubka od odbrotow ktora jest przy gazniku ale wogole na nia nie reaguje co moze byc przyczyna ?co zrobic ?z gory dziekuje
				
			- Rudy125
 - Świeżak
 - Posty: 22
 - Dołączył(a): 17/4/2009, 21:46
 
Zastanawiałeś się kiedyś co się dzieje z puszkami po piwie które wywalasz do kosza? Zbierają je śmieciarze zanoszą na skup, potem trafiają do odbiorcy hurtowego, dalej na statek i do chin gdzie ze śmieci i różnego rodzaju gówna chinole za garść ryżu kleją skutery, quady i różne inne gówna typu bashan. 
Kontrola jakości, reżim technologiczny to pojęcia abstrakcyjne dla chinoli.
Myślę że dość jasno wyjaśniłem ci czemu twój quad za 2 tys. nie trzyma obrotów.
				
			Kontrola jakości, reżim technologiczny to pojęcia abstrakcyjne dla chinoli.
Myślę że dość jasno wyjaśniłem ci czemu twój quad za 2 tys. nie trzyma obrotów.
- 
				

icid - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2798
 - Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
 - Lokalizacja: Rotterdam
 
Masz zły skład paliwa z powietrzem [ jedna z przyczyn], za uboga mieszanka.
Do tej regulacji służy inna śrubka w gaźniku od strony cylindra. U mnie [w innym quadzie niż Twój] pionowo gwintem do góry. Powinna być luźna i po tym ją poznasz. Potrzebny krótki płaski wkrętak.
* na całkowicie zimnym silniku dokręć tą śrubkę do oporu i odkręć półtora obrotu.
* pociągnij dźwignię ssania, nie dotykaj dźwigni gazu
i start rozrusznika do 5 sek, jeśli nie zgaśnie, to OK
* jeśli kłopot to śrubką tą lekko przekręć w prawo i start, gdy zaskoczył silnik i zgasł, to jeszcze lekko w prawo
* gdy jest gorzej, to do podstawy wyjściowej
i przekręcać w lewo
Natomiast śrubką żółtą na sprężynce z boku gaźnika reguluje się tylko wolne obroty na dobrze rozgrzanym silniku.
Przy okazji sprawdź czy inne śruby w gaźniku i na połączeniu z cylindrem są dokręcone, czy nie pęknięty króciec łączący gaźnik z cylindrem - czy nie bierze niechcianego powietrza jak napisano wyżej.
Jeśli to nie pomoże to sprawdzenie gaźnika.
				
			Do tej regulacji służy inna śrubka w gaźniku od strony cylindra. U mnie [w innym quadzie niż Twój] pionowo gwintem do góry. Powinna być luźna i po tym ją poznasz. Potrzebny krótki płaski wkrętak.
* na całkowicie zimnym silniku dokręć tą śrubkę do oporu i odkręć półtora obrotu.
* pociągnij dźwignię ssania, nie dotykaj dźwigni gazu
i start rozrusznika do 5 sek, jeśli nie zgaśnie, to OK
* jeśli kłopot to śrubką tą lekko przekręć w prawo i start, gdy zaskoczył silnik i zgasł, to jeszcze lekko w prawo
* gdy jest gorzej, to do podstawy wyjściowej
i przekręcać w lewo
Natomiast śrubką żółtą na sprężynce z boku gaźnika reguluje się tylko wolne obroty na dobrze rozgrzanym silniku.
Przy okazji sprawdź czy inne śruby w gaźniku i na połączeniu z cylindrem są dokręcone, czy nie pęknięty króciec łączący gaźnik z cylindrem - czy nie bierze niechcianego powietrza jak napisano wyżej.
Jeśli to nie pomoże to sprawdzenie gaźnika.
- mirek65s
 - Świeżak
 - Posty: 112
 - Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
 - Lokalizacja: łódzkie
 
Niski poziom paliwa w gazniku - rozbierz i podegnij blaszke w komorze plywakowej - moja rada na przyszlosc nie kupuj chinszczyzny lepiej starszy a dobrej marki pozdrawiam
				GSF 600N , GSF 600S SPRZEDAM
ONE LIFE - LIVE IT
			ONE LIFE - LIVE IT
- 
				

zalo - Świeżak
 - Posty: 116
 - Dołączył(a): 9/10/2006, 10:58
 - Lokalizacja: KASZUB
 
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości