Zobacz wÄ…tek - YZ250F vs KX250F vs HUSQVARNA TC250 2012
NAS Analytics TAG

YZ250F vs KX250F vs HUSQVARNA TC250 2012

Enduro, Cross
_________

YZ250F vs KX250F vs HUSQVARNA TC250 2012

Postprzez GSXRPOWER » 21/9/2012, 02:48

Witam mam dylemat bo chce kupic sprzet z rocznika 2012 i nie moge podjac decyzji ktory bybrac.

YZ250F 5300$

KX250F 5700$

TC 250 4700$

moze ktos pomoze podjac decyzje??
GSXRPOWER
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
Lokalizacja: Brooklyn NY


Postprzez henio12323 » 21/9/2012, 09:00

wątpie. wszystkie sprzety sa dobre. liczy sie tylko zawodnik. moim zdaniem jedynie huska odpada - ze wzgledu na to ze ciezko bedziesz mial o częsci. choc cena nizsza i kusi. a czy to bedzie kxf czy yzfka to jedno i to samo ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez zbyho222 » 21/9/2012, 10:53

Ja bym się nawet nie zastanawiał i brałbym Husqvarne.... Przeczytając setek artykułow niczym nie odbiega od konkurencji moc i osiągi bliźniacze bardzo :) I jeszcze z tego względu że sprzętu tego typu jest jak na leki w polsce wiec to jakiś plus miec cos innego niż wszyscy :) Wystarczy wejść na Allegro wszystkie najpotrzebiejsze rzeczy sa dostępne....
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez mikozniak » 21/9/2012, 11:43

Ja bym brał Kawasaki, ale nie wyjdzie taniej kupna w Polsce. Za kawasaki przemawia ten wtrysk( Yamaha gaźnik z tego co pamiętam), nowy system w przednim zawieszeniu, możliwośc zmian map zapłonowych. Itp w większości testach Kawasaki wygrywało, dobry dostęp do części w miarę cenach. I bynajmniej w PL ma korzystną cene w porownaniu do innych marek.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 21/9/2012, 12:00

zbyho kolega z pl nie jest dlatego odradzalem huske :P na allegro sa czesci. ale czy w USA sa tak dostepne ? watpie ;P wszystko musi isc z importu z włoch itp. wiec ceny moga byc nieciekawe. choc najlepiej zeby sam autor sie dowiedzial jakie sa ceny czesci do japonczykow a do wlochów. pozatym to racja huska nie odbiega praktycznie niczym od konkurencji. kawasaki teraz podbija rynek. ale jak pisalem liczy sie zawodnik. ostatnio bylem na MP w MX i kawasaki jakos nie wygrywalo ;P tylko pierwsze miejsca nalezaly do yamaszek wlasnie ;)

kolejna sprawa jest taka, że w USA panuje troche inna moda i ogolnie tam masz tor na torze. a kazdy tor jest wiekszy niz standardowe tory w PL. wiec tam motocross to norma, jest tego duzo i jest wybor. jak sie oglada filmiki mx z usa to jest pelno wlasnie kxfow i RMZtek. w pl jak widze na zawodach treningach itp RMZta to bardzo rzadki sprzęt. a w USA odwrotnie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 21/9/2012, 15:38

skoro go stać na nowy motor to i pewno na części będzie miał
co do moto wybierz co Ci się bardziej podoba wszystkie te moto są zbliżone do siebie
osobiście wybrałbym kxfa te nowe są świetne wtrysk, nowa zawiecha itp
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez GSXRPOWER » 22/9/2012, 17:43

No wlasnie TC kusi cena ale z czesciami/akcesoriami do niej jest o wiele gorzej niz do japonczykow.Kawasaki tutaj wypada troche lepiej niz Yamaha ze wzgledu na wtrysk i nowe zawieszenie.Najchetniej bym wziol RMZ ale z nieznanych powodow nie moge tego nigdzie znalezc w podobnych cenach.Dziwne bo dealerzy robia wyprzedaze posezonowe a suzuki nie.

Dalej nie wiem co wybrac heh chyba najbardziej mi sie podoba kawasaki pod wzgledem wtrysku i zawieszenia.
GSXRPOWER
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
Lokalizacja: Brooklyn NY

Postprzez henio12323 » 22/9/2012, 22:52

tak tylko pomysl też nad tym czy to na prawde jest takie pro. czy to nie tylko chwyt. fakt sa tego zalety, ale sa i wady np utrudniony serwis. jakos na yamaszce duzo ludzi smiga, na torze uzyskuja podobne czasu co kawasaki ( głownei liczy sie kierowca) i nie przeszkadza wtedy fakt że yamaha ma gaźnik, i standardowe zawieszenie. kazdy sprzęt jest dobry, i o ile nie jestes pro zawodnikiem to uwierz mi ze nie bedzie juz pod czas eksploatacji mialo wiekszego zaczenia czy kupisz to czy innego ( eksploatacji mowie o samej jeździe ) i tak duuuuza wiekszosc uzytkowników crossowek nie potrafi sobie nawet moto dostroic pod siebie. juz nie mówie tutaj o zmianach spręzyn pod wage, dopasowaniu dysz gaźnika do stylu jazdy itp itd. mówie o prostym ustawieniu kierownicy, klamek, czy dzwigni hamulca. kazdy kupuje moto i smiga tak jak moto dostał. i moze narzeka że yamaha zła bo kolega suzuki lepiej sie prowadziło ;P a wystarczy kilkoma srubkami pokręcic i mozna spokojnie kilka setnych sekund zaoszczędzic poprawiajac ustawienie moto. a nie podniecajac sie że ma sie pro zawieszenie albo wtrysk ;D yamaha nie bedzie prowadziła sie duzo gorzej, a róznica miedzy wtryskiem a gaźnikiem jest taka ze wtrysk sam sie reguluje pod cisnienie atm itp itd. ale wystarczy że np wody zassie ( przynajmniej tak było w nieco starszych wtryskach ) i moto stoi. a stary poczciwy gaźnik - albo pokręcic troche gazem zeby przepalilo wode, albo odpuszczasz paliwa z gaźnika spustem i smigasz dalej ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê