Przesiadka z DR125 na DR350
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Przesiadka z DR125 na DR350
Witam. Chcę się przesiąść z Dr 125 na DR350 i mam pare pytań w tej sprawie. Chciałbym się dowiedzieć ile w porównaniu do 125 waży 350, oraz jakie jest jest spalanie. Oraz czy np. na podjazdach piaskowych motor sobie poradzi czy po prostu siądzie i na tym będzie koniec jazdy. Ponieważ nie wiem czy 30 km które ponoć jest w tych motorach przy takiej pojemności to dużo czy nie.
- kamilo1409
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31
ile wazy ? nie wiem ale odsyłam cie do wujka google
spalanie 3-6 litrów
oczywiscie wszystko zalezy od jazdy itp itd. czy sobie poradzi. na wiekszosci podjazdów tak. ale jak bedziesz miał pionową sciane to i wyczynówka nie da sobie rady
wiec albo sprecyzuj pytanie, albo sam pomysl
to tez zalezy co komu i jak. stosunkowo wyczynówka która ma 30 km wazy mniej niz 100 kg. DR 350 na pewno ma ze 140. wiec DR to przy wyczynie kobyła
ale po DR 125 to bedzie dla ciebie i tak potwór
i bedziesz sie duzo lepiej bawił. najlepiej wyszukaj blisko siebie czegos i pojedź obejrzyj, przejedź sie i sam ocen






KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
http://www.youtube.com/watch?v=dQ6DE6bhRV4
http://www.youtube.com/watch?v=3zXkFrGM ... re=related
dr to taka zabaweczka bardziej na lasy łąki pola, ale i jakichs tam drobnych górek się nie boi, drki nie należą do lekkich maszyn, ale są mocne, jeśli chodzi o budowe silnika, wytrzymałe jeśli chodzi o problemy techniczne no i oczywiście tanie w eksploatacji
http://www.youtube.com/watch?v=3zXkFrGM ... re=related
dr to taka zabaweczka bardziej na lasy łąki pola, ale i jakichs tam drobnych górek się nie boi, drki nie należą do lekkich maszyn, ale są mocne, jeśli chodzi o budowe silnika, wytrzymałe jeśli chodzi o problemy techniczne no i oczywiście tanie w eksploatacji

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Chciałbym jeszcze zadać inne pytanie, tak aby nie zakładać nowego postu. Czy moglibyście mi doradzić jaki motor kupić do 3tyś max 3,5. Najlepiej czterosuwa, lecz nie koniecznie, takiego, który nie będzie się często psuł i który nie bedzie drogi w utrzymaniu.
- kamilo1409
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31
tylko dr xr dt i cos tam jeszcze się znajdzie, dt była by najbardziej optymalną maszyną albo starsza drka, musisz szukac na allegro, i od takich pytan jest temat co na 1 motocykl
wszystko zależy od stanu technicznego

wszystko zależy od stanu technicznego
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
oride16 napisał(a):Jeżdziałem na tym motorze. Koło wyczyna to nawet wstydziło by się stać.
tak samo można powiedzieć że wyczyn wstydziłby się stać przy DR'ce bo słabo radzi cobie w lesie, na dłuższych trasach itp. przy starcie twoje stare yz które jest już pewnie zarżnięte DR'a by nie dogoniło.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
Tylko, że to nie jest mój pierwszy motory tylko chyba juz z 4;) A co byście powiedzieli o KTM LC2?
- kamilo1409
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31
Też dobra maszynka, dobry ma zawias . Ale to jest 2t. Więc to zależy ciebie czy chcesz 2t czy 4t. Najlepiej przeglądaj allegro. Wychacz jakaś sztukę koło ciebie przejedż się i będziesz dużo więcej wiedział. Pozdro
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
ktmy nie były ale mowa o GS, i staaaarych EXC. lc2 to nie są wyczyny wiec sie tak nie sypia, silnik to przeróbka silnika od yamahy DT wiec mega sprawdzona konstrukcja
jedynie co to nie ma kopki, i stoi na nicasilu. wiec ma wiecej mocy niz DT. zawieszenie jest na prawde niezłe jak na klase soft enduro. ( moze nawet to bardziej podchodzi pod hard enduro ? ) i one są w miare tanie kumpel igielke za 4500 sprzedawał. z 99 roku

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Yhm:) Czyli z 2T dobry był by KTM?, a z 4T DR lub XR? Ostatnie pytanko. Motor częściej używam do jazdy po lasach i polach, ale zdarza się też, że wyskoczę na piaskownie lub na jakiś większy teren po podjeżdżać pod takie nawet spore górki. I jaki rodzaj motoru byłby dla mnie praktyczniejszy??
- kamilo1409
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 30/1/2011, 17:31
Dr jest mocny i daje radę nawet pod duże góry tyle że jest ciężki w utrzymaniu jak nawet się zatrzymasz ale to chyba każdy motor ciężko utrzymać. Inne nie wiem jak sobie radzą bo nie jeździłem ani nie widziałem w akcji.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
albo coś źle rozumiem albo "Naszim" myli pojęcia i to bardzo "Faktem jest że moc samochodu to nic innego jak moment obrotowy silnika pomnożony przez prędkość obrotową. Tego się po prostu nie da pominąć, jeżeli ktoś widział wykres momentu obrotowego i mocy samochodu. To dla jasności nikt tak na prawdę nie mierzy mocy samochodu, moc samochodu jest po prostu wyliczana z momentu obrotowego.
Można samemu sobie wszystko policzyć tym oto wzorem
Moment_obrotowy[Nm] = Moc[KM] * 0,736 * 9550 / prędkość_obrotowa[obr/min]" czyli im większy moment wym więcej kucy
Można samemu sobie wszystko policzyć tym oto wzorem
Moment_obrotowy[Nm] = Moc[KM] * 0,736 * 9550 / prędkość_obrotowa[obr/min]" czyli im większy moment wym więcej kucy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Dr nie ma co porównywać do XR (http://www.youtube.com/watch?v=NJAxKjE_nGw) XR nie jest to może hard enduro z prawdziwego zdarzenia ale jest to taki powiedzmy soft z jajem
czołg
jest super lekka jak na tego typu moto bo waży 112 kg 250 czy coś koło tego o ile dobrze pamiętam ale na XR musisz mieć co najmniej 4000zł :/ ten motor jest dość mocno ceniony


Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości