Zobacz wÄ…tek - JakÄ… 250 ? w 4t
NAS Analytics TAG

JakÄ… 250 ? w 4t

Enduro, Cross
_________

JakÄ… 250 ? w 4t

Postprzez OskarPomorze » 11/9/2011, 09:22

Witam jak w temacie jaka 250 w 4t polecacie. Dlaczego ? Szczeze mowiac zastanawiam sie nad : Crf , Yzf , RMZ trudno podjąć wyboru prosze o pomoc.
Avatar użytkownika
OskarPomorze
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin


Postprzez zbyho222 » 11/9/2011, 10:19

Wszystkie maszyny są bliźniacze można powiedziec, ta sama moc, osiągi..... Patrz co w Lepeszym stanie technicznym i coś z nowszym rokiem bo nie ma sensu wchodzic w stare padła ;) Bo nie ma czegoś takiego ze któryś się psuje tylko się częsci zużywają..... Choć dla mnie CRF ma jeden + przewagi nad innymi dlatego że zalewsz 2 oleje na silnik i na skrzynię biegów ;)
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez henio12323 » 11/9/2011, 10:26

dokładnie, patrz na to co w lepszym stanie za lepsza kase i z wieksza iloscia dodatków ;P wszystko to wyczynówki wiec są baaardzo podobne do siebie, wszystko z górnych półek itp. żywotnosc wypada również tak samo, i wieksze znaczenie to jak sie dba a nie czy to yamaha czy honda :P koszt częsci to samo, są moze rózne ceny, ale yamaha moze miec tanie tloki, a suzuki tanie zawory, wiec na jedno wyjdzie, a ew róznica kilkudziesięciu złotych przy takich kosztach eksplo to praktycznie nic. także rozglądaj sie za kazdą 250 w 4T masz jeszcze ktma, i kawasaki ( z bardziej popularnych marek )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez OskarPomorze » 11/9/2011, 10:30

ktm drogi motocykl bynajmniej mnie tak znajomy ostrzega, ja jezdzilem na moto sportowych i czoperach:) a teraz ze znajomymi chcemy polatać troche na crossach sie rozgladamy macie moze link do jakiegos posta w ktorym pisze co sprawdzac przy kupnie takiego crossa bo ja kiedys na forum cos szukalem i widzialem dzis tego znalesc nie moge. pamietam ze to byl post taki dosc prost pisalo co zrobic i jak to sprawdzic tak ze jezeli ktos z kolegow bylby w tym kierunku mi pomoc tez bede wdzieczny , a i mam tez taki problem bo my jestesmy troche dryblasy ja 185 ,kolega podobnie i reszta ekipy ok. 180-190.
Avatar użytkownika
OskarPomorze
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin

Postprzez henio12323 » 11/9/2011, 10:34

drogi ? troche droższy w zakupie... ale fabrycznie dostajesz wiecej niz w przypadku konkurencji. przewody w oplocie, hydrauliczne sprzęgło itp. a cena nie jest jakas na prawde róznica sie względem konkurencji ;P to samo utrzymanie :P
wzrost macie raczej normalny :P pod 180 są robione crossówki. co do sprawdzania tez mi sie szukac nie chce ;P ale w przypadku wyczynów trzeba patrzeć na wszystko, i najlepiej jakby oglądał ktos kto sie zna na crossówkach. bo nawet jak powiem sprawdź zawieszenie to mozesz nie sprawdzic jak nalezy, bo trzeba mieć wyczucie kiedy to jest zawieha padnieta i tylko podkręcona a kiedy jest 100% sprawna.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez OskarPomorze » 11/9/2011, 10:49

jezeli chodzi o crossy to ciemny jestem;/ stasznie sa rzeczy wiadomo co w kazdym moto sprawda sie czyli lanucuch , oponki ,zebatki,rama , ale dalej przydala by nam sie instrukcja. ;/
Avatar użytkownika
OskarPomorze
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin

Postprzez henio12323 » 11/9/2011, 13:55

zawieszenie - musi działac poprawnie, trzeba przyczaić czy gosc jest wysoki. jak wysoki mógł sobie odkręcic na spręzynie. jak niski i spręzyna skręcona na maxa to na 99% zawieha poszła. ogólnie to ręką powinienes nacisnąc tył o kilka cm. w zasadzie to pod ciezarem kierowcy powinien osiąść o 10 cm. ( jednak moze byc nie ustawiony pod twoją wage) przód ma chodzic płynnie. najlepiej sie przejechac i potem spojrzeć czy golenie (chromowane rurki z przodu i tyłu ) są mokre od oleju. przód jak i tył mogą byc delikatnie wilgotne ale nie moze byc duzo osadzającego sie oleju ) dalej silnik. ma chodzic tak jak z fabryki :P czyli co ma stukać to stuka. tu sie przydało by wprawione ucho, bo w wyczynach wszystko rzęzi i postukuje, ale ktos kto sie zna to wyczuje czy to są niporządane stuki. np w ktmach strasznie hałasuje sprzęgło. słychac jakby korba pukała :D hamulce to normalnie czy klamki sie nie zapadają, czy dobrze hamują 1 palcem. ogólnie moto ma odpalac za 1 max 2 razem. ma sie szybko wkręcac i szybko spadac z obrotów, oczywiscie na ciepłym nie powinien dymic, zwłaszcza na niebiesko/biało ale to pewnie juz wiesz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez OskarPomorze » 12/9/2011, 17:36

yhm heniu a np kiedy wbije 1 i wcisne sprzeglo powinno byc takie stukanie czy powinien w Crossach chodzic tak samo rowno czy troszke wolniej niz na Neutralnym ? jak sprawdzic czy rama nie byla spawana pytam bo nasluchalismy sie ze ludzie potrafia swietnie wyprostować i dać do lakiernika ktory ladnie to zamaskuje i zastanawia mnie dlaczego tak ludzie wymieniaja te kierownice poprostu sa lepsze wygodniejsze czy to po wypadkach a potem pisza ze to szoł taki ?
Avatar użytkownika
OskarPomorze
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin

Postprzez henio12323 » 12/9/2011, 18:10

jak wbijasz 1 moze szarpnać, ale nie powinno nic ciągnąc ani gasnąć. jednak to wyczynowe sprzęgła są wiec silnik musi byc oczywiscie odpowiednio rozgrzany, bo na zimnym silniku moga rózne cuda sie dziac :D co do ramy - nie da sie zobaczyc :P po prostu jedziesz i czujesz czy moto znosi czy nie, i ew widac jakies slady. ale jak rama wyprostowana, dobrze zespawana to raczej problemu nie bedzie że bedzie pekała to 1 kwestia, druga to taka że nie widziałem jeszcze żeby w jakims wyczynie rama pękała :D zwłaszcza nowym :P po 3 są wyjątki po jakiś mega glebach że głowka ramy sie urywała, ale wtedy spawy widac z 20 metrów czy są oryginalne czy nie ;P ludzie czesto wymieniaja kiere od tak, ale tez pod glebach., z tym że moto do tego jest. ja w CRce 2 X kiere skrzywiłem :P w ktmie mam mocnego fatbara i póki co sie trzyma po glebach jakos. to nie scigacz że gleba i moto zdyskwalifikowany z zakupu ;P jak nie kupujesz z salonu moto to masz 99% pewnosci że w zyciu miał jakas glebe ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê