JakÄ… 250 ? w 4t
Posty: 9
• Strona 1 z 1
JakÄ… 250 ? w 4t
Witam jak w temacie jaka 250 w 4t polecacie. Dlaczego ? Szczeze mowiac zastanawiam sie nad : Crf , Yzf , RMZ trudno podjąć wyboru prosze o pomoc.
-
OskarPomorze - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
- Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin
Wszystkie maszyny są bliźniacze można powiedziec, ta sama moc, osiągi..... Patrz co w Lepeszym stanie technicznym i coś z nowszym rokiem bo nie ma sensu wchodzic w stare padła
Bo nie ma czegoś takiego ze któryś się psuje tylko się częsci zużywają..... Choć dla mnie CRF ma jeden + przewagi nad innymi dlatego że zalewsz 2 oleje na silnik i na skrzynię biegów 


Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
dokładnie, patrz na to co w lepszym stanie za lepsza kase i z wieksza iloscia dodatków ;P wszystko to wyczynówki wiec są baaardzo podobne do siebie, wszystko z górnych półek itp. żywotnosc wypada również tak samo, i wieksze znaczenie to jak sie dba a nie czy to yamaha czy honda
koszt częsci to samo, są moze rózne ceny, ale yamaha moze miec tanie tloki, a suzuki tanie zawory, wiec na jedno wyjdzie, a ew róznica kilkudziesięciu złotych przy takich kosztach eksplo to praktycznie nic. także rozglądaj sie za kazdą 250 w 4T masz jeszcze ktma, i kawasaki ( z bardziej popularnych marek )

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ktm drogi motocykl bynajmniej mnie tak znajomy ostrzega, ja jezdzilem na moto sportowych i czoperach:) a teraz ze znajomymi chcemy polatać troche na crossach sie rozgladamy macie moze link do jakiegos posta w ktorym pisze co sprawdzac przy kupnie takiego crossa bo ja kiedys na forum cos szukalem i widzialem dzis tego znalesc nie moge. pamietam ze to byl post taki dosc prost pisalo co zrobic i jak to sprawdzic tak ze jezeli ktos z kolegow bylby w tym kierunku mi pomoc tez bede wdzieczny , a i mam tez taki problem bo my jestesmy troche dryblasy ja 185 ,kolega podobnie i reszta ekipy ok. 180-190.
-
OskarPomorze - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
- Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin
drogi ? troche droższy w zakupie... ale fabrycznie dostajesz wiecej niz w przypadku konkurencji. przewody w oplocie, hydrauliczne sprzęgło itp. a cena nie jest jakas na prawde róznica sie względem konkurencji ;P to samo utrzymanie
wzrost macie raczej normalny
pod 180 są robione crossówki. co do sprawdzania tez mi sie szukac nie chce ;P ale w przypadku wyczynów trzeba patrzeć na wszystko, i najlepiej jakby oglądał ktos kto sie zna na crossówkach. bo nawet jak powiem sprawdź zawieszenie to mozesz nie sprawdzic jak nalezy, bo trzeba mieć wyczucie kiedy to jest zawieha padnieta i tylko podkręcona a kiedy jest 100% sprawna.

wzrost macie raczej normalny

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jezeli chodzi o crossy to ciemny jestem;/ stasznie sa rzeczy wiadomo co w kazdym moto sprawda sie czyli lanucuch , oponki ,zebatki,rama , ale dalej przydala by nam sie instrukcja. ;/
-
OskarPomorze - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
- Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin
zawieszenie - musi działac poprawnie, trzeba przyczaić czy gosc jest wysoki. jak wysoki mógł sobie odkręcic na spręzynie. jak niski i spręzyna skręcona na maxa to na 99% zawieha poszła. ogólnie to ręką powinienes nacisnąc tył o kilka cm. w zasadzie to pod ciezarem kierowcy powinien osiąść o 10 cm. ( jednak moze byc nie ustawiony pod twoją wage) przód ma chodzic płynnie. najlepiej sie przejechac i potem spojrzeć czy golenie (chromowane rurki z przodu i tyłu ) są mokre od oleju. przód jak i tył mogą byc delikatnie wilgotne ale nie moze byc duzo osadzającego sie oleju ) dalej silnik. ma chodzic tak jak z fabryki
czyli co ma stukać to stuka. tu sie przydało by wprawione ucho, bo w wyczynach wszystko rzęzi i postukuje, ale ktos kto sie zna to wyczuje czy to są niporządane stuki. np w ktmach strasznie hałasuje sprzęgło. słychac jakby korba pukała
hamulce to normalnie czy klamki sie nie zapadają, czy dobrze hamują 1 palcem. ogólnie moto ma odpalac za 1 max 2 razem. ma sie szybko wkręcac i szybko spadac z obrotów, oczywiscie na ciepłym nie powinien dymic, zwłaszcza na niebiesko/biało ale to pewnie juz wiesz 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
yhm heniu a np kiedy wbije 1 i wcisne sprzeglo powinno byc takie stukanie czy powinien w Crossach chodzic tak samo rowno czy troszke wolniej niz na Neutralnym ? jak sprawdzic czy rama nie byla spawana pytam bo nasluchalismy sie ze ludzie potrafia swietnie wyprostować i dać do lakiernika ktory ladnie to zamaskuje i zastanawia mnie dlaczego tak ludzie wymieniaja te kierownice poprostu sa lepsze wygodniejsze czy to po wypadkach a potem pisza ze to szoł taki ?
-
OskarPomorze - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/6/2010, 20:53
- Lokalizacja: Sławno,Słupsk,Koszalin
jak wbijasz 1 moze szarpnać, ale nie powinno nic ciągnąc ani gasnąć. jednak to wyczynowe sprzęgła są wiec silnik musi byc oczywiscie odpowiednio rozgrzany, bo na zimnym silniku moga rózne cuda sie dziac
co do ramy - nie da sie zobaczyc
po prostu jedziesz i czujesz czy moto znosi czy nie, i ew widac jakies slady. ale jak rama wyprostowana, dobrze zespawana to raczej problemu nie bedzie że bedzie pekała to 1 kwestia, druga to taka że nie widziałem jeszcze żeby w jakims wyczynie rama pękała
zwłaszcza nowym
po 3 są wyjątki po jakiś mega glebach że głowka ramy sie urywała, ale wtedy spawy widac z 20 metrów czy są oryginalne czy nie ;P ludzie czesto wymieniaja kiere od tak, ale tez pod glebach., z tym że moto do tego jest. ja w CRce 2 X kiere skrzywiłem
w ktmie mam mocnego fatbara i póki co sie trzyma po glebach jakos. to nie scigacz że gleba i moto zdyskwalifikowany z zakupu ;P jak nie kupujesz z salonu moto to masz 99% pewnosci że w zyciu miał jakas glebe ;D





KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości