Doświadczenie.. Wątpliwa sprawa... (chociaż...)
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Doświadczenie.. Wątpliwa sprawa... (chociaż...)
Moi Drodzy...
Jestem zielony w tych wszystkich sprawach enduro, hard enduro, czy cross. Lecz chciałbym zrealizowac plan na przyszłość.
Mianowicie, chciałbym do 18 zakupic jakieś hard enduro i wjeb** sie w las, drogi lesne, szuter, itp.
A w przyszłości licze na to ze mogłbym pozwolic sobie na KTM Adventure 990 R i "śmigać" dla przyjemności i passji. Lecz mam obawy, odnośnie doświadczenia... Obawiam sie ze przez te 4 - 5 lat jazdy na jakies 250 hard enduro nie bede na tyle doswiadczony by zasiąść na tak poteżna maszyne. Nie wiem czemu ale też przerazaja mnie koszty utrzymania tego KTM pomimo ze to enduro...
Prosze o odpowiedzie i o zrozumienie
Świeżak ze mnie 

Jestem zielony w tych wszystkich sprawach enduro, hard enduro, czy cross. Lecz chciałbym zrealizowac plan na przyszłość.
Mianowicie, chciałbym do 18 zakupic jakieś hard enduro i wjeb** sie w las, drogi lesne, szuter, itp.
A w przyszłości licze na to ze mogłbym pozwolic sobie na KTM Adventure 990 R i "śmigać" dla przyjemności i passji. Lecz mam obawy, odnośnie doświadczenia... Obawiam sie ze przez te 4 - 5 lat jazdy na jakies 250 hard enduro nie bede na tyle doswiadczony by zasiąść na tak poteżna maszyne. Nie wiem czemu ale też przerazaja mnie koszty utrzymania tego KTM pomimo ze to enduro...
Prosze o odpowiedzie i o zrozumienie

-
Ka3oR - Świeżak
a jakie są koszty utrzymania ktma ? nie sąduze. jak kupisz w miare swieza zadbana maszynke to tam latasz i latasz. co jakis czas olej plus regulacje. od świeta łancuszek mozna zmienic. to nie jest hard enduro ze co chwila remont. tam silnik kilkadziesiat k km robi. no i to nie nadaje sie w teren. chyba że jakies tylko leśne sciezki itp. w teren to jak napisałes 250 w hard enduraku juz moze byc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
haha ciekawe