DR-Z 125 i TT-R 125
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Aw DT 125 nie wymienia się tłoków i innych części tak jak w full crossie? czyli że na DT latam i latam i tylko muszę sprawdzać co jakiś czas? A co jaki czas się wymienia tłok i inne rzeczy w takim DT? czy tu nie ma co ile czasu tylko jak się zużyje?
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
A w dodatku salon i serwis Yamahy mam 3-4 km od domy więc zawsze mogę po część nawet rowerem podjechać jak to coś niewielkiego. a jak nie to po drodze z tatą więc się chyba na DT 125 decyduję. A czy to prawda co piszą sprzedający że te motorki mają po 25-30 KM?
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
Jaka zwykla tylko ze odblokowana ?,bo nie zrozumialem pytania.Zastanow sie czy v-max to najwiekszy atrybut motorku.Mam nadzieje ze nie masz na mysli jezdzenia 140km/h na ulicy czy gdzies tam.Rozumiem ze masz 14 lat i v-max ci w glowie.Pomysl czy priorytetem kazdego pojazdu jest predkosc.
- Damian.
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30
Nie, nie chodzi mi o jego v-max bo chcę zapierniczać po ulicach i się ścigać z samochodami, to po prostu tak z ciekawości, bardziej będę jeździł po lasach, polach, ogólnie po terenie niż po asfalcie, chodzi mi ile leci odblokowana bez żadnego tuningu.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości