Zobacz wątek - DR-Z 125 i TT-R 125

DR-Z 125 i TT-R 125

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

DR-Z 125 i TT-R 125

Postprzez Naszim » 16/3/2011, 19:24

Mam 14 lat, 165 cm wzrostu i ważę 50 kg, chciałbym kupić sobie albo Suzuki DR0Z 125 albo Yamahę TT-R 125. Który z tych motorów mi bardziej polecicie? Czy w tych motorach rozni się wymiany tak jak w full crossach? Jak nie to co ile wymiany czego? Znalazłem fajne Suzuki http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-z-125l-drz-125-malo-uzywany-i1504308528.html (otwórz link). Może po zdjęciach ocenicie mniej więcej w jakim jest stanie? Albo jeszcze jakiś motor mi polecicie tego typu, może być też enduro mniej więcej w tej cenie co te Suzuki.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez barek253 » 16/3/2011, 19:31

moga byc te motorki po zdjeciu jest ladna ta drz ale musisz jechac i ogladac i patrzec na stan techniczny
popatrz jeszcze na yamahe dt
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 16/3/2011, 20:15

wizualnie przyjemna, rocznikowo słodka, cenowo wyśmienita

a czy technicznie zajebista? musiał byś sprawdzic dokladnie, z mechanikiem bądź kims kto ogarnięty jest w temacie

to nie są raczej full crossy więc nie mają wielkich problemów z remontami i tak dalej ale mimo wszystko trzeba sprawdzic :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Naszim » 17/3/2011, 19:39

Taty znajomy zna się na crossach więc jak bym kupował by z nami pojechał i nam doradził, czyli że nie jest drogi w utrzymaniu? Sprawdzać będę wszystko, wymieniał na czas i wgl.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bostorn » 17/3/2011, 20:07

no i gitara, jak zadbasz i będziesz dbał bd jeździł i jeździł
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Krzysiek.crf » 18/3/2011, 08:59

Z jakiej okilicy wawy jesteś ???

a i radze ci coś takiego jak :
http://allegro.pl/tm-85-2004r-od-dziewc ... 72177.html

yz 85

Crf 150

Rm 85

30 konne motorki ;d 2t
Krzysiek.crf
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/3/2011, 18:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez barek253 » 18/3/2011, 13:08

to co mu radzisz kolego ta sa full crossy
a on szuka enduro
w takim fulu co sezon remont a on chyba tego nie chce
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 18/3/2011, 16:04

85 nie są moze tak straszne jak 125 ale w każdym 2t jak chcesz jechac musisz kręcic,

po 2 raz w sezonie to robi ktos kto mało jeździ :)

a enduro typu drz jest prawie bez obsługowym sprzetem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 18/3/2011, 17:55

bostorn
wg.ciebie
1)jazda po lesie 2t 125 dajmy na to na srednich obrotach czasami wyzsze krecenie to ile mth wyczyma tloczek?
2) jazda po lesie caly czas na maks ile to bedzie tak mniej wiecej mth
3)jazda po torze ile mth?
pytam bo roznie czytam jedni mowia 80 mth jedni 40 jak to jest?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Naszim » 18/3/2011, 21:31

A jakie są jeszcze moto typu TT-R i DR-Z?
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bostorn » 18/3/2011, 22:38

tłok w typowym full crosie wymienia się co 40mth ale jeden bd jeździł na pół gazie i naliczy mu 40mth a inny bd jeździł na pełnych obrotach, wszystko zalezy kto jak jeździ

dobry licznik liczący prawdziwe mth kosztuje ponad tysiąc złotych

enduro dłużej wytrzyma

coś pokroju drz? 125? yamaha DT 125
klx 125 kmx 125 jakos tak chyba szło exc to juz mocniejszy sprzęt
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez domin195 » 18/3/2011, 22:47

licznik mth kosztuje ponad 1000zł? chyba przesadziłeś. już za 50zł można kupić najtańszy a taki w miarę za 200zł kupisz. wiadomo że te tańsze za 50zł to nie liczą mth tylko to są zwykłe zegarki które liczą czas pracy silnika bez względu na to czy chodzi przez godzinę na wolnych obrotach czy jeździ po torze na full gazie ale takie liczniki od 200zł liczą mth. jak jedziesz wolniej i silnik ma mniejsze obroty to liczy wolniej a jak obroty są wysokie to szybciej

to co podałeś czyli dt 125 to 2t a on chyba szuka 4t bo chyba bardziej bezobsługowe są.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez Duriv » 19/3/2011, 09:37

Sen-Dec dedykowany pod motocykle kosztuje 200 zl u Zycha.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bostorn » 19/3/2011, 16:58

domin195 napisał(a):licznik mth kosztuje ponad 1000zł? chyba przesadziłeś. już za 50zł można kupić najtańszy a taki w miarę za 200zł kupisz. wiadomo że te tańsze za 50zł to nie liczą mth tylko to są zwykłe zegarki które liczą czas pracy silnika bez względu na to czy chodzi przez godzinę na wolnych obrotach czy jeździ po torze na full gazie ale takie liczniki od 200zł liczą mth. jak jedziesz wolniej i silnik ma mniejsze obroty to liczy wolniej a jak obroty są wysokie to szybciej

to co podałeś czyli dt 125 to 2t a on chyba szuka 4t bo chyba bardziej bezobsługowe są.


jeżeli potrafisz mi wyjasnic pojęcie MotoGodzina z miłą chęcią przyznam Ci rację

jeżeli jednak niee to powiem tak, licnziki do 200 300zł liczą tylko i wyłącznie czas pracy silnika, czyli od włączenia do wyłączenia maszyny

porządny licznik motogodzin zliczający czas pracy motocykla na maxymalnych obrotach czyli motogodzinę kosztuje w granicach 1000zł
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 19/3/2011, 19:10

no wlasnie wyjasnijmy co to jest ta motogodzina?
jesli nie jezdze na maksymalnych obrotach silnika ale przez godzine czy to bedzie mth czy nie?
jak to wyliczac?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Bostorn » 19/3/2011, 22:18

http://pl.wikipedia.org/wiki/Motogodzina

mam nadzieje że to zrozumiecie :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 19/3/2011, 23:15

juz to widzialem:P
czyli wychodzi na to ze w silnikach spalinowych jedna godzina to nie jedzna motogodzina
czyli one licza sie tylko na maks obrotach silnika
czyli tam co napisales 40 mth to jest na maks obrotach zywotnosc tloczka
a jak bede latal na pol gazu to jest to samo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Killaz » 19/3/2011, 23:18

A tak się z ciekawości zapytam. Taka Suzi jest mocniejsza od Yamahy DT 125? Jaki to jest silnik w ogóle?
Killaz
Świeżak
 
Posty: 206
Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23

Postprzez Duriv » 19/3/2011, 23:54

Bost :)
Sen-Dec mierzy nominalne obroty przez obroty maksymalne wiec spoko.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Naszim » 20/3/2011, 15:52

Właśnie, a w takiej DT 125 trzeba wymieniać tłoki i inne części tak jak w full crosie czy jest bezobsługowy jak DR-Z czy TT-R??
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr