Zobacz wątek - Jak dbać, serwisować, ustawiać motocykl, jakie płyny lać itp
NAS Analytics TAG

Jak dbać, serwisować, ustawiać motocykl, jakie płyny lać itp

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 22/12/2009, 17:03

hmm to dziwne moze po prostu ci się rozkręciła i nie była dokręcona ? jak ja u siebie ostatnio CR czysciłem to własnie dysza jedna byłu bardzo luźna. ale to mozliwo że tak jest napewno zalezy od gaźnika firma/model bo są rózne rozwiązania.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Dzesiu10 » 22/12/2009, 19:02

nie mówię że nie masz racji ja widizałem 2 gaźniki oba od keihina jeden od wr 400 drugi od crf 450 i w obydwóch dysza główna była nie dokrecona do konca. pozdr.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez szybki90 » 22/12/2009, 21:33

nie chodzi mi jak zabezpieczyć.. tylko ile obrotów mniej więcej powinna być wkręcona. Jak motor odpali to nie będę miał problemów z regulacją:)
Problem w tym że chłopak rozkręcił gaźnik w drobny mak, pogubił części i po 4 tygodniach złożył i nie może odpalić. Złożony jest w 100% poprawnie bo patrzyłem i poprawiałem go jak zaczynał robić coś źle... Poprostu chłopak się uczy...
Regulacja to mimo to mozolna praca jak nie ma poprzednich ustawień.. a kopać, czyścić świece bo się zaleje itd. przy tej temperaturze nie należy do przyjemności...
Dlatego stÄ…d moje pytanko;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez henio12323 » 22/12/2009, 22:33

juz napisałem kazdy moto jak sam ty pisałes ma inne ustawienie, tak więc weź wszystkie srubki ustaw na połowe i motor ma odpalic jak nie odpali znaczy że wina nie stoi po stronie gaźnika. jak odpali trzeba podkręcic obroty wyregulowac potem dopływ powietrza żeby nie za duzo nie za mało. bo tak to się nie da powiedziec ile obrotów co i jak. śrubke od powietrza wkręca się do konca i w zaleznosci od motocykla 2-3 obroty sięwykreca i potem od tego punktu zaczepienia powinno się dokonywac regulacji. jak moto na tym ustawieniu nie odpali moze byc wina czegos innego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 23/12/2009, 16:12

w wr 400 srubka od regulacji dopływu powietrza powinna być odkrecona o 1 i 1/4 obrotu , tak zaleca serwisówka wiec 2,3oborty to za duzo , kazdy motocykl zyje jakby wlasnym zyciem i gaźnik reguluje sie pod dana maszyne bo w jednym bedzie miodzio a w drugim moze byc kaszana
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 23/12/2009, 17:21

nom to napewno tylko napisałem że moto na tych ustawieniach czyli te 2 obroty moto musi odpalic ;d i po odpaleniu od razu da się ustawic mniej więcej obroty i dopływy powietrza itp ;P wykręc u siebie na 2 obroty i zobaczysz że na 100% odpali ;D nie będzie sie moze tak wkręcał a na wysokoich przerywal ale odpalac powinien odpalac ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Apollo11 » 21/8/2010, 21:59

Witam, mam pare pytan co do mieszanki, uzywam oleju: MOTUL 800 ESTER 2T SYNTETYCZNY
1. mieszanke robic według serwisowki, czy proporcji na oleju?
2. jaka mieszanke robic do kawasaki kx 125 (uzywam oleju napisanego wyzej)
to tyle, dzieki
Apollo11
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 31/7/2010, 21:14
Lokalizacja: apollo

Postprzez arti16 » 22/8/2010, 09:55

Mieszanke nalezy robic wedlug serwisowki, na oleju zazwyczaj pisze 1:50 lub inaczej jezeli tak zaleca serwisowka do moto. A przynajmniej cos w tym stylu
Ja do kx 85 lalem 1:30 i bylo dobrze :D
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez henio12323 » 22/8/2010, 10:55

ja do cr 250 lalem 1:20 i bylo dobrze :D ale lej tyle ile mówi serwisówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez jonek13 » 19/2/2012, 10:28

witam. mam pytanko posiadam yzf250 2006r i przednie koło tak jak by miało lekki luzz. czy to wina łożysk w kole???
jonek
jonek13
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11/2/2012, 15:41

Postprzez Bostorn » 19/2/2012, 10:39

ale luz w sensie jakim? góra dół? czy na boki, lewo prawo?

prawdopodobnie tak, lożyska do wymiany

ps: kolego, jeżeli zadałeś już pytanie to nie zadawaj tego samego w 10 innych tematach

pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 19/2/2012, 10:53

na 80% to luzy na łozyskach skoro wczesniej było wszystko ok. ale moze jeszcze to kwestia dokręcenia ośki z lewej strony ( tą duzą nakrętką, po poluzowaniu tych małych na lagach )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości




na górê