Husqvarna CR 125 Klopoty
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Husqvarna CR 125 Klopoty
witam
na forum jestem nowy. szukam pomocnych rad do mojej husky. moj problem polega na tym iz silnik sobie poprostu "tanczy" a dokladniej na sam sobie zmienia obroty na luzie raz wyzsze raz nizsze a z tlumnika kopci bialy dym(mam na srodkowym rowku iglice a mieszanke 1:50) a gaznika nie jest w zaden sposob przez to ustawic:/ czym moze byc spowodowane takie zachowanie silnika? macie jakies strony z ustawianiem gaznika tzn ile obrotow na jakich srobkach( od paliwa i powietrza)? z gory dziekuje za pomoc.
podaje stronke jaka znalazlem niestety husky niema:/ ===>>>
http://www.billspipes.com/tech_tips/jetting/index.html
prosze pomozcie
na forum jestem nowy. szukam pomocnych rad do mojej husky. moj problem polega na tym iz silnik sobie poprostu "tanczy" a dokladniej na sam sobie zmienia obroty na luzie raz wyzsze raz nizsze a z tlumnika kopci bialy dym(mam na srodkowym rowku iglice a mieszanke 1:50) a gaznika nie jest w zaden sposob przez to ustawic:/ czym moze byc spowodowane takie zachowanie silnika? macie jakies strony z ustawianiem gaznika tzn ile obrotow na jakich srobkach( od paliwa i powietrza)? z gory dziekuje za pomoc.
podaje stronke jaka znalazlem niestety husky niema:/ ===>>>
http://www.billspipes.com/tech_tips/jetting/index.html
prosze pomozcie
- kitcat
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
- Lokalizacja: topo
Prawdopodobnie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem zasysane jest lewe powietrze. Mieszanka 1:50 jest za uboga, ale o tym to Beavis zrobi lepszy wykład ( niedawno był temat w którym było wspomniane o proporcjach mieszanki do 2T.
NIE DAJMY ZARABIAĆ ZŁODZIEJOM
- kupujmy szpeje z papierami
Treści wyrażone w tym poście są moją prywatną
opinią, nie biorę odpowiedzialności za ich wykorzystanie.
- kupujmy szpeje z papierami
Treści wyrażone w tym poście są moją prywatną
opinią, nie biorę odpowiedzialności za ich wykorzystanie.
-
stecarlos - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 17/2/2007, 08:20
WYPOWIEDZ MANHATAN'A
3. Zostaw dozownik w spokoju, bo niewiadomo czy chodzi. Napewno dłużej pojeździsz dolewając oleju ''na oko'' niż jak podłączysz do dozownika, który wogóle oleju nie poda. Lej w proporcji ok. 1/40 czyli na 40l benzyny daj 1l oleju (Castrol RacingBike R2 - jak preferujesz drogo ale solidnie) jak nie to jakiś inny byle nie Mixol.
Jak będziesz widział, że moto się ''ślini'' olejem to zmniejsz mieszankę do 1/50 według w/w zasady.
Dla pewności lepiej dać więcej niż miało by jej być za mało. Jak dasz za dużo to w najgorszym wypadku będziesz musiał czyścić tłunik z nagaru i resztek oleju, ewentualnie w krytycznej sytuacji nie będzie chciał palić i będziesz musiał co chwila czyścić świecę.
Jak będziesz lał mniej to istnieje możliwość zatarcia cylindra. Wtedy to już nic Ci nie pomoże, oprócz tulejowania i nowego tłoka, ewentualnie nowego cylindra.
------------------------------------------------------------------------------------
MOJA WYPOWIEDZ
chodzi o wypowiedz z tego tematu? szczelnosc sprawdze i napisze jak to wyglada. sugerujesz mieszanke bogatsza? moze byc tak jak w wypowiedzi powyzej 1:40? nie wiem czy wtedy nie bede mial calego crossa z oleju bo i tak teraz chlapie... ale mysle ze to od zlych ustawien gaznika. moga byc jeszcze jakies inne przyczyny samowolnych zmian obrotow silnika?
3. Zostaw dozownik w spokoju, bo niewiadomo czy chodzi. Napewno dłużej pojeździsz dolewając oleju ''na oko'' niż jak podłączysz do dozownika, który wogóle oleju nie poda. Lej w proporcji ok. 1/40 czyli na 40l benzyny daj 1l oleju (Castrol RacingBike R2 - jak preferujesz drogo ale solidnie) jak nie to jakiś inny byle nie Mixol.
Jak będziesz widział, że moto się ''ślini'' olejem to zmniejsz mieszankę do 1/50 według w/w zasady.
Dla pewności lepiej dać więcej niż miało by jej być za mało. Jak dasz za dużo to w najgorszym wypadku będziesz musiał czyścić tłunik z nagaru i resztek oleju, ewentualnie w krytycznej sytuacji nie będzie chciał palić i będziesz musiał co chwila czyścić świecę.
Jak będziesz lał mniej to istnieje możliwość zatarcia cylindra. Wtedy to już nic Ci nie pomoże, oprócz tulejowania i nowego tłoka, ewentualnie nowego cylindra.
------------------------------------------------------------------------------------
MOJA WYPOWIEDZ
chodzi o wypowiedz z tego tematu? szczelnosc sprawdze i napisze jak to wyglada. sugerujesz mieszanke bogatsza? moze byc tak jak w wypowiedzi powyzej 1:40? nie wiem czy wtedy nie bede mial calego crossa z oleju bo i tak teraz chlapie... ale mysle ze to od zlych ustawien gaznika. moga byc jeszcze jakies inne przyczyny samowolnych zmian obrotow silnika?
- kitcat
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
- Lokalizacja: topo
Tak, założenie do samochodu instalacji gazu płynnego LPG Ale to taki Joke
Również nie przychodzi mi nic innego do głowy jak lewe powietrze, sprawdź dla pewności króciec ssący czy wszystko z nim jest ok i czy ta guma od filtra powietrza nie jest popękana.
P.S Ta Twoja CR to przypadkiem nie z Kielc?
Również nie przychodzi mi nic innego do głowy jak lewe powietrze, sprawdź dla pewności króciec ssący czy wszystko z nim jest ok i czy ta guma od filtra powietrza nie jest popękana.
P.S Ta Twoja CR to przypadkiem nie z Kielc?
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
kruciec ssacy to ta guma miedzy cylindrem i gaznikiem tak? z tego co widzialem jest popekana jutro ja odkrece czy aby nie na wylot bo dzis nie mialem zabardzo czasu sry ale interesuje sie moto od roku i jeszcze nie wiem wszystkiego (ale jestem optymistycznie nastawiony) a filtr stary jest gabka troche przydarta :/ trzeba ja wymienic? co do mieszanki lac 1:50 czy testowac 1:40? z tego co wyczytalem o tym oleju Castrol RacingBike R2 to jesli go bede uzywal to nie powinno mi chlapac olejem prawda?
WIELKIE DZIEKI ZA WSZYSTKIE DOTYCHCZASOWE RADY
bym zapomnial napisac;) motorek z oklolic nowego targu nie z kielc;)
WIELKIE DZIEKI ZA WSZYSTKIE DOTYCHCZASOWE RADY
bym zapomnial napisac;) motorek z oklolic nowego targu nie z kielc;)
- kitcat
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
- Lokalizacja: topo
Tak to właśnie ta guma Filtr koniecznie wymienień! Jeśli chodzi o miesznakę to zrób tak jak pisałem ja i jeszcze podobnie Beavis, czyli 1:40 powinno być ok.
Zależy, Castrol R2 ma podobno zapewnić lepsze spalanie pozostawionych resztek oleju przez co nie zalega w układzie wydechowym, a także tłoku co powoduje tworzenie się nagaru. Oprócz tego ma zwiększone właściwości smarujące, przez co lepiej chroni powłokę cylindra i pierścieni przed zatarciem.
Nie wiem czy akurat taki olej leje się do mieszanki silników wyczynowych, ale myślę, że wszystko powinno być ok.
P.S Już myślałem, bo ktoś mi sprzątnął z przed nosa Husqe CR 125 z 2001 r.
Zależy, Castrol R2 ma podobno zapewnić lepsze spalanie pozostawionych resztek oleju przez co nie zalega w układzie wydechowym, a także tłoku co powoduje tworzenie się nagaru. Oprócz tego ma zwiększone właściwości smarujące, przez co lepiej chroni powłokę cylindra i pierścieni przed zatarciem.
Nie wiem czy akurat taki olej leje się do mieszanki silników wyczynowych, ale myślę, że wszystko powinno być ok.
P.S Już myślałem, bo ktoś mi sprzątnął z przed nosa Husqe CR 125 z 2001 r.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
sprawdzilem kruciec ssacy i jest dziurawy;/ uszczelnie go specialna tasma (taka czarna rozciagliwa) a potem silikonem i powinno byc ok. a filtr powietrza bede musial zamowic. jak juz bede mial wszystko to dam znac jak pracuje silnik
gdybym byl dziewczyna dalbym wam buziaki ale z racji ze jestem plci meskiej to bardzo wam dziekuje za pomoc
Huska z 1997 to napewno nie ta;)
gdybym byl dziewczyna dalbym wam buziaki ale z racji ze jestem plci meskiej to bardzo wam dziekuje za pomoc
Huska z 1997 to napewno nie ta;)
- kitcat
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
- Lokalizacja: topo
Króciec też zamów dla pewności, przynajmniej będziesz miał spokój na następnych kilka lat. Nie wiadomo jak złapie taka taśma i silikon. Króciec kosztuje ok 100 zł, a masz głowę spokojną.
Jak kupisz filtr powietrza to nie zapomnij o tym, aby go nasączyć w oleju, są specjalne do filtrów, ale jak nie masz to może być w ostateczności jakiś inny np. mixol.
Możesz napisać skąd dokładnie jesteś?
Jak kupisz filtr powietrza to nie zapomnij o tym, aby go nasączyć w oleju, są specjalne do filtrów, ale jak nie masz to może być w ostateczności jakiś inny np. mixol.
Możesz napisać skąd dokładnie jesteś?
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
ok bede go szukal tylko nie wiem czy teraz znajde pasujacy do mojego moto. na filtr troche poczekam bo dopiero od 20 sierpnia bedzie sprzedawca z neta( ma wakacje) a nigdzie inndziej go nie maja:/
jestem z toporzyska taka wioska obok miasta jordanow a to wszystko w okolicach nowego targu
jestem z toporzyska taka wioska obok miasta jordanow a to wszystko w okolicach nowego targu
- kitcat
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/8/2007, 20:35
- Lokalizacja: topo
Polecam Ci żebyś kruciec pokleił klejem/silikonem do wklejania szyb samochodowych (taki czarny). Bo taśma napewno ci tego tak nie uszczelni i w ogóle tam jest bardzo duża temperatura. Ja mam tak sklejone krućce w Yamaha XT 600 i się bardzo dobrze trzymią.
- streetfighter-1
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 28/9/2006, 13:30
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości