Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 13/3/2016, 13:12

opone mozesz zawsze sprzedac i kupic inną, nigdy w zyciu nie rozwazał bym zakupu kół tylko ze względu na opony ;P

stykną i 140stki..... tylko mówie im mniejsza tym lepsza w teren, motocykl mniej muli, żwawiej jeździ, mniej pali, mniej sie zuzywa itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez DeteosiemdziesiÄ…t » 13/3/2016, 14:00

W przyszłości planuje kupić ac-10 ;) jeszcze tak spytam, jeżeli z przodu mam zębatke z 15 ząbkami, to na tył ile dać? Pod enduro oczywiście.
DeteosiemdziesiÄ…t
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 27/4/2015, 18:23


Postprzez henio12323 » 13/3/2016, 14:18

tyle ile chcesz :P nie ma z góry okreslonej liczny zębów - po to są rózne żeby dobrać pod siebie, pod styl jazdy. jak dasz duzą opone, jestes cięzki a chcesz atakować jakies podjazdy - to lepiej dac jak najwiekszą. stracisz v max a zyskasz wiecej momentu z dołu.. i odwrotnie - jak robisz przeloty to bez sensu dawac najwiekszej na tył bo bedziesz piłował silnik.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez DeteosiemdziesiÄ…t » 13/3/2016, 15:11

Trochę tego,trochę tego. 51 ząbków będzie chyba uniwersalnym wyborem.
DeteosiemdziesiÄ…t
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 27/4/2015, 18:23

Postprzez dawko00 » 13/3/2016, 21:31

Mam pytanko, czy polecacie jakiś serwis (najlepiej jakiś zaufany, duży, może być autoryzowany) który porządnie zrobi zawieszenie tył? Ostatnio pociekł mi lekko i do tego nie odbija najlepiej, a sam jakoś się boje przy tym dłubać.
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez henio12323 » 13/3/2016, 22:12

sam nie ma co tam robic - pisz na PW załatwie ci dobry serwis w dobrej cenie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wishtest » 21/3/2016, 10:08

czy w 125 2t do mieszanki mogą lać półsyntetyk?
http://sklep.olekmotocykle.pl/ipone-sel ... 00363.html
wishtest
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stÄ…d

Postprzez henio12323 » 21/3/2016, 22:47

zalezy jakas 125, moze byc skuterek 125, soft enduro, albo crossówka - do kazdego pojazdu powinien byc stosowany najlepiej przeznaczony olej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wishtest » 22/3/2016, 09:44

kmx wiec soft. Można lac taka truskawe?
wishtest
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stÄ…d

Postprzez henio12323 » 22/3/2016, 13:27

można
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wishtest » 22/3/2016, 13:32

Jeździłem wciąż na castrol power 1 racing 2t ale się kończy i rozważam zakup truskawy. Ten ipone jest lepszy czy gorszy?
Jest jeszcze taka truskawka ale syntetyk za 65zl.
wishtest
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stÄ…d

Postprzez henio12323 » 22/3/2016, 23:51

power 1 to syntetyk, ten to pół syntetyk, wiec ten jest gorszy. jest ipone samurai - sam go stosuje, ale udaje mi sie kupowac po znajomosciach troche taniej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez _KawA_ » 25/3/2016, 12:24

Cześć, ile oleju do lag Yamaha Tw 125 1999r. Jest to dość rzadki model i nigdzie nie mogę tego znaleźć. Przy zlewaniu stare było go zaledwie po ok 175ml na lage. Teraz nowego wlałem po 400 i jest do samego końca lagi.
_KawA_
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/4/2014, 13:41
Lokalizacja: z Polski

Postprzez henio12323 » 25/3/2016, 23:17

no włąsnie - moze byc problem. sprawdź na belray lubricant advisor ( wpisz to w google, przejdz na stronke i poszukaj czy jest twój model motocykla) skoro było po 175 na lage, a nic nie ubyło to pewnie tyle powinno byc mniej wiecej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez _KawA_ » 26/3/2016, 01:04

Dzięki bardzo na tej stronce wyczytałem że powinno być 240ml :)
Ubyło trochę bo uszczelki na lagach byly rozwalone, dlatego zosatlo po ok 175ml
Jeszcze raz dzięki
_KawA_
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7/4/2014, 13:41
Lokalizacja: z Polski

Postprzez dawko00 » 27/3/2016, 22:17

Mam pewien problem, ostatnio po ok 20 min jazdy, czyli moto dobrze zagrzane nagle z niczego jadąc gdzieś na 3/4 manety mój exc 125 sam wszedł na najwyższe obroty i po ok 3sek sam zgasł, nie odpalił od pierwszego kopa więc poczekałem minute i w tedy odpalił do strzału, później za jakieś 5 min stało się to samo tylko na max obrotach był już trochę dłużej i odpuścił kiedy kilka razy przekręciłem rol gazem. Czym to może być spowodowane? Gdy za drugim razem go odpaliłem już po mału jechałem do domu. Na miejscu przegazowałem go i zauważyłem że z okna wydechowego troszkę dymu ucieka zamiast iść w dyfuzor -.- i myślę że jest to przez uszczelkę przy dyfuzorze, wymiana jej powinna załatwić sprawę ? I tu pytanie czy jest możliwe żeby tamtą luką zasysał powietrze i przez to te objawy silnika?

Druga rzecz to oponki, pierwsze chcę gumę do przodu bo ta jest już straszna ;p Jeżdżę w beskidach w po lasach, więc jest tam sporo strumyków, podjazdów (głównie twardych), przelotów po leśnych drogach. Myślałem na razie nad metzelerem MCE 6days extreme lub Pirelli SCORPION PRO FR F.I.M. Czy są to godne polecenia gumy do moich celów?
Na tył myślałem o mitasie ef 07 lub tym metzelerze co na przód ale podobno te fimowskie na tył to jednorazówki ( liczę się z tym że oponki stricte enduro to 30-40mth i następna). Jeszcze dodam że teraz mam mitasa 754 z czerwonym paskiem i w lesie jest spoko, tylko na kamieniach, w strumykach to dla mnie porażka ;/
exc 125 11'
dawko00
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez henio12323 » 27/3/2016, 22:58

raczej nie, tam nie jest to za bardzo uszczelnione - jak dymi to widocznie cos sie przepala. jak dyfuzor szczelny nie zapchany to niczym sie nie przejmuj

co do zacinania gazu - albo linka sie postrzępiła i blokuje, albo moze wyskakiwac pancerzyk z gaźnika - sprawdfź co i jak.

ewentualnie jeszcze jest opcja - sprawdź czy sie nie poluzował gaźnik, albo czy nie popekał króciec.

generalnie powiem ci to co ja zauwazam - opona aby swieza i praktycznie kazda jest okej, tył czuje duzą róznice a przód kazda sensowna opona bedzie ok, ( pomijam oczywiscie chinczyki, czy jakies wynalazki ) ostatnio w modzie na Xtreme enduro tego typu są mitasy ef-08 za 160 zł mozna gdzies z neta wyrwać.

ef-07 na strumyki swietna sprawa - niskie cisnienie i opona sama jedzie :D 754 jak kupujesz to kupuj zielony pasek on robi robote ;D

jeszcze jest mitasa z białym paskiem ( ice soft oznaczenie) idzie dosyc szybko ale w górach rewelacja podobno.

ja teraz mam ef-07 50 godzin przebiegu i zaraz na smietnik idzie, z tublissem jeszcze do dojezdzenia bo na trakcje nie narzekam.

generalnie bierz cos miekkiego 0 czyli od mitasa zielone paski. a jak juz jednak 6days oponka - miałem przy zakupie moto to mi sie niezbyt podobała, to szukaj z oznaczeniami miekkimi - M+S
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 29/3/2016, 19:25

Witam.
Mam pewien problem odnośnie ktm exc 520 02r wszystko robione i wymieniane na bieżąco, filtr czyszczony, zawory regulowany, olej, filtry wymienione, tarcze, przekładki sprzęgła też nowe silnik pali dobrze, równo chodzi a w silniku na wolnych obrotach słychać głośny metaliczny stukot... Wiem że te silniki chodzą głośno ale chyba nie aż tak bo wcześniej tak nie chodził... Co to może być może jakieś łożysko czy coś??
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 29/3/2016, 20:48

hehe a skąd to mozemy wiedziec ? tam wszystko jarmoli moze to norma - moze nie. a stukac moze kazde łozysko

zacznij od sprawdzenai czy po wcisneciu sprzęgła cichnie - masz starego typu sprzęgło i ono jest najgłosniejsze. jak po wcisneciu sprzęgła sprawa cichnie, to jezeli nigdy nie zmieniałes łozysk kosza - warto to zrobić. chociaz nawet i na nowych bedzie jarmoliło. jak po wcisneciu nadal wali to trzeba szukać winnego. moze korba, moze cały wał, mi sie kiedys tez poluzowała sruba na wale trzymajaca sprzęgiełko, i tez waliło, zdiagnozowac tez dosyc łatwo - mozna wsadzic np wkrętak przez wlew oleju i zobaczyc czy sie nie poluzowała.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez comto » 1/4/2016, 10:15

Sam dużo się nauczyłem podczas jazdy, trochę pomogli znajomi
comto
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/4/2016, 09:22

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê