Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
to juz zalezy od tłoka
czasami producent ma opcje dokupienia samych a czasami nie. tylko jeżeli tłok jest zuzyty to bez sensu wymienaic same pierscienie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ciezko jest o takie rzeczy, ja mam kilka handbarów ale w ogóle bez mocowan i szukałem jakichkolwiek to jak są to ceny kosmiczne ( 50-70 zł ) takie cos powinienem mieć, jakbys chciał z miesiac poczekać to Ci moge podesłać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Różnica między oponami
Witam!
Potrzebuję szybkiej informacji czym oprócz ceny różnią się od siebie te dwie opony 1.http://allegro.pl/michelin-sirac-90-90r ... 67062.html
2.http://allegro.pl/michelin-sirac-80-90r ... 67123.html
Dodam ze aktualnie mam Continental Twinduro 90/90-21. Lecz chce je zmienić na szosowe terenowe Siraci. Mój motocykl to Yamaha Xt600z Tenere.
Potrzebuję szybkiej informacji czym oprócz ceny różnią się od siebie te dwie opony 1.http://allegro.pl/michelin-sirac-90-90r ... 67062.html
2.http://allegro.pl/michelin-sirac-80-90r ... 67123.html
Dodam ze aktualnie mam Continental Twinduro 90/90-21. Lecz chce je zmienić na szosowe terenowe Siraci. Mój motocykl to Yamaha Xt600z Tenere.
- marcin133
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/11/2012, 22:57
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn
rozmiarem
poczytaj specyfikacje producenta....

poczytaj specyfikacje producenta....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam was wszystkich ... mam maly problem a mianowicie nazywa sie sprzegloo ( podczas dzisiejszej jazdy mi sie skleilo) zalalem dzisiaj olej ktory mi zostal od poprzedniej maszyny hondy cr 250 motul 8100 czy jakos tak sae 10w 40 i czy to bd od tego ze zly olej ?? na starym mi smigal normalnie bez problemowo ale chcialem go wymienic a nie wiem jaki poprzedni wlasciciel lal olej do niegoo .... z gory dzieki chlopaki za pomoc.. i moze posiada ktos yamaszke yz 250 i podzieli sie uwagami na co zwracac uwage ...
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
a w jakim moto tak sie stało? w tej YZ ? na co zwracac uwage ? na to samo co w poprzedniej CRce, olej spoko, a jakie są objawy ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
tak tak w yz .... mianowicie rano pojechalem na tym oleju normalnie sie przejechac gralo wszystko ladnie i pieknie ... nie jezdzilem za dlugo bo moze z 20 minut bo paliwa bylo malo a wiadomo jaki jest wir w 250
no i pozniej jak pojechalem to po jakis pieciu minutach sprzeglo sie skleilo mianowicie nacisnelem sprzeglo i poprostu klamka nie chcialaa odbic ... w moto nic nie szarpalooo ani nic chodzilo normalnie tylko wymienilem olej i problem hmmm narazie nie rozbieralem jego bo chcialem z wami najpierw sie naradzic bo moze ktos mial ju podobna sytuacjee hmmm

- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
skoro klamka nie odbija to nie sugeruje to sklejonego sprzegła. zdejmij pokrywe i zobacz jak to wygląda. powinna byc dzielona wiec bez wymiany uszczelek itp zajrzec mozna, raczej wykluczam tutaj winę oleju
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmmm ... licze sie z tym ze przyjdzie wymienic tarcze hmm odbic odbije na klamce jak reka odciagne sprzeglo przy silniku ...ale tez jak i je nacisne to nie wysprzegla na biegu ... dlatego pomyslalem o sklejonych tarczach bo kiedys mialem tak w ktmie podobna sytuacja byla
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
skoro tarcze były by sklejone to sytuacja była by odwrotna, nie było by sprzęgła po np wbiciu biegu moto by jechał. ale klamka lekko by odskakiwała. bo tarcze były by posklejane ( i mocniej scisniete ze sobą ) i klamka wyciskała by tylko spręzyny dociskające docisk sprzęgła. skoro cos nie chce odbic to dziwne, bo musiało by cos blokowac powrót np przeciwtalerza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiesz co heniu tutaj jeszcze nie dawno spojrzalem na fakturze od remontu bylo jaki olej lepek lal i on lal castrol mtx fullsytntetic Specyfikacja:
- SAE 75W-140
- API GL-5 a ja zalalem motula transoil expert 10w40 ester technosyntese ... czy czasem nie bd tak ze zle spuscilem olej troche zostalo zmieszal sie jeden z drugim i koniec bo mowie jezdzil normalnie z samego ranaa jak olej wymienilem a nic nie pokojacego nie zauwazylem podczas jazdy ... ( a na tym motulu jak byk pisze z tylu maksymalna lepkosc oleju ) ;/
- SAE 75W-140
- API GL-5 a ja zalalem motula transoil expert 10w40 ester technosyntese ... czy czasem nie bd tak ze zle spuscilem olej troche zostalo zmieszal sie jeden z drugim i koniec bo mowie jezdzil normalnie z samego ranaa jak olej wymienilem a nic nie pokojacego nie zauwazylem podczas jazdy ... ( a na tym motulu jak byk pisze z tylu maksymalna lepkosc oleju ) ;/
- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
ten sprzęt na motulu powinien smigac bezproblemowo, na pewno olej nie miałby wpływu na to, że dzwignia sprzegła jakos inaczej pracuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wszytsko sie wyjasnilooo ... wiec tak to nie byla wina oleju tylko poprzedniego wlasciciela partacza cos grzebal przy sprzegle no i zle je po dokrecal i poprostu sie poluzowalo ... troche z tym powalczylem dzisiaj ale wszystko jest juz oke
teraz mozna smigac
i faktycznie remont byl robiony bo wszystkie uszczelniacze nowe zero luzow na wale 



- lc4 600
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35
Witam, mam pytanie czy Yamaha DT 125r rocznik od 1990-2001r jest dobrym rozwiązaniem dla nowicjusza do lasu. Interesuje mnie jazda po terenie z wąwozami i dość sporymi podjazdami/górkami, tylko nie wiem czy yamaha poradzi sobie z podjazdem pod takie wzniesienia ze mną na pokładzie. Jeżeli chodzi o mnie to ważę ~71kg oraz mam 180cm wzrostu.Potencjalna Yamaha znaleziona na szybko : http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125r-gia ... a289b4d7dc warto brać czy szukać lepszego egzemplarzu? Co do mojej dalszej przygody z yamaha dt to jeszcze mam pytanie czy po 1 sezonie w offroadzie da radę przerobić ją na funbike czy raczej nie ma sensu i kupic coś innego bo wyjdą za duże koszty? Wiem że teoretycznie to mogę zmienic gumy i mam funbike ale chodzi mi tutaj o remont silnika ew. nowe plastiki lub wydech? Jeszcze pytanie do posiadaczy lub osób które miały styczność z tym moto, ile pali w terenie, na drodze, jak z dostępnością części i czy remont drogo wychodzi ? Wybaczcie za całokształt posta, pisany na szybko. Z góry dzięki za odpowiedzi i wszystkie uwagi 

- Locikac
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/6/2014, 12:19
- Lokalizacja: PUŁAWY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości