Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Landryss25 » 2/5/2009, 12:59

A1 pewnie około 800zł, może mniej, może więcej. Później jak chcesz robić A dokupujesz kilka godzin doszkalających i zdajesz tylko egzamin praktyczny. Teorię masz za sobą.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez tokarz144 » 2/5/2009, 13:38

tak to nie trzeba drugi raz testu robić? i to jest stu procentowa wiadomość jesteś pewny?bo może zrobie sobie i to można sam jeżdzić czy tak jak w B1 z kimś kto ma prawojazdy bo tak słyszałem
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58


Postprzez wolly04 » 3/5/2009, 22:08

Jeździć obowiązkowo z kimś na motorze - tego jeszcze nie było. na pewno nie. a co do prawka na B1 - obejmuje samochody ważące chyba nie więcej niż 700kg (jakoś tak od 500 do 750 - nie wiem dokładnie) i o pojemności skokowej nie przekraczającej litra. jak to jest z tym doświadczonym kierowcą na miejscu pasażera to nie wiem. kiedyś tak było, że trzeba przez trzy lata jeździć z kierowcą, który ma co najmniej 21 lat i prawko więcej niż 3 lata, a teraz to już chyba wyszło. ale to też informacje nie sprawdzone. a co do tego na A1 to warto sie dowiedzieć, bo jeśli z tą teorią to prawda - same korzyści. tylko jeszcze jaki jest próg wiekowy...?
wolly04
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/4/2009, 21:51
Lokalizacja: Pod StolicÄ…

Postprzez Landryss25 » 3/5/2009, 22:23

Co do A1 i potem A jestem pewny że na pełne prawko zdaje się tylko egzamin praktyczny i bierze kilka godzin jazdy doszkalającej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wolly04 » 4/5/2009, 22:10

to akurat jest nieźle rozwiązane. ciekawe jeszcze jaki jest próg wiekowy, żeby móc zadawać A1 i ile to realnie kosztuje...
a jeszcze apro pos samej kategorii A to słyszałem ostatnio, że mają wprowadzić przepisy, które zawyżają wiek zdających do bodaj 25 lat, żeby szczeniaki nie zap******ały i nie zabijały się na przydrożnych drzewach. jak dla mnie głupota, bo jak ktoś ma zasuwać to po co mu prawko?! przecież i tak się nie zatrzyma do ewentualnej kontroli...
wolly04
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/4/2009, 21:51
Lokalizacja: Pod StolicÄ…

Postprzez henio12323 » 4/5/2009, 22:55

miało byc cos takiego że do 21 roku zycia nie mozna jeździc na scigaczach większych niz 750 poj. ja takie cos słyszałem od mojego instruktora na moto. ale on to wysmiał bo przecież kto ci powie czy to scigacz czy po prostu turysta xD w polskim prawie nie ma wyszczegulnionego co to scig co to cross itp itp. wiec jak narazie to tylko głupie gadanie ludzi którzy jak widac sie nudza, a że za cos kase trzeba brac to wymyslają głupoty. jak narazie nie ma co sie tym przejmowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kaczorek081 » 5/5/2009, 12:03

jak cuś to A1 robi się od 16 lat a kosztuje to około 750zł
kaczorek081
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28/2/2009, 16:25

Postprzez wolly04 » 5/5/2009, 18:29

henio12323 napisał(a):miało byc cos takiego że do 21 roku zycia nie mozna jeździc na scigaczach większych niz 750 poj. ja takie cos słyszałem od mojego instruktora na moto. ale on to wysmiał bo przecież kto ci powie czy to scigacz czy po prostu turysta xD w polskim prawie nie ma wyszczegulnionego co to scig co to cross itp itp. wiec jak narazie to tylko głupie gadanie ludzi którzy jak widac sie nudza, a że za cos kase trzeba brac to wymyslają głupoty. jak narazie nie ma co sie tym przejmowac



Ale pojemność skokowa jest w dowodzie rejestracyjnym, chyba, że jest lewy, albo rejestrowany na coś innego to przecież po silniku nie będą zglądać... (chyba, że jest naked bike lub cross , bo już słyszałem, że czasem szukają tabliczek)
(informacja do "zarządców" strony - czy moge dostać adres emailowy na Policje? chyba, że wysyłacie listownie...?)
wolly04
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/4/2009, 21:51
Lokalizacja: Pod StolicÄ…

Postprzez angiee » 5/5/2009, 20:58

Pytanie z innej beczki.. Motor nie chcę zapalić. Po zasłonięciu połowy filtra powietrza zapala, ale z tłumika wydobywa się ogromny dym. Jeżeli odsłaniam filtr motor gaśnie, czy ktoś wie o co chodzi? Gaźnik był zmieniany.
angiee
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5/5/2009, 20:46

Postprzez henio12323 » 5/5/2009, 21:23

regulacja. albo dysza gdzies dostaje za duzo powietrza. zapewne jezeli zatkasz powietrze sie zmniejsza ale benzyna w większych ilosciach wpływa i to powoduje dymienie. jak odetkasz filtr za duzo powietrza no i logiczne że palic nie chce. moze to gaźnik ze 125? wyczysc gaźnik zobacz czy wogule masz dysze w srodku.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wolly04 » 5/5/2009, 22:18

a jak masz dysze to zakręć ją całkowicie i odkręć na 1,5 obrotu. powinno chodzić.
wolly04
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/4/2009, 21:51
Lokalizacja: Pod StolicÄ…

Postprzez henio12323 » 6/5/2009, 12:56

dysze? a ona przypadkiem nie wykręci sie pod wpływem obrotów ? czy moze chodzi ci o srubke regulacji obrotów ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wolly04 » 6/5/2009, 15:01

wykręcić przy wyższych obrotach?! pierwsze słysze, żeby coś wykręcało się pod wpływem obrotów oprócz wskazówki obrotomierza :P a "śrubka" od obrotów to inna bajka. chodzi mi o te dwie "śrubeczki" w gaźniku. ta mniejsza śrubeczka jest od powietrza i powinna być rozkręcona na 1,5 obrotu.
wolly04
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/4/2009, 21:51
Lokalizacja: Pod StolicÄ…

Postprzez henio12323 » 6/5/2009, 17:22

i ja pierwszo słysze żeby odkręcac sróbki w gaźniku a zwłaszcza dysze. a jeszcze angiee niech powie jaką ma DT bo w starych były 2 dysze w gaźniku w nowszych minarelli i gaźnikach dellorto była tylko jedna dysza głowna jednak jezeli ona by sie chodz troche rozkręciła to by po jakims czasie sie mogła wykręcic i wypasc, moze niech jakis expert sie wypowie co do wykręcania dyszy z gaźnika o 1.5 obrotu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wolly04 » 7/5/2009, 18:57

To jeżeli ma być wkręcona na ścisk to jakim cudem ma przepuszczać powietrze do gaźnika?! (tak nawiasem to do tego właśnie ona służy)
wolly04
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/4/2009, 21:51
Lokalizacja: Pod StolicÄ…

Postprzez henio12323 » 7/5/2009, 20:37

my chyba mówimy o czyms innym. dysza to sróbka w komorze pływakowej która przepuszcza benzyna czy jest dokręcona czy odkręcona. ty mi mówisz o śrubce od obrotów oraz od mieszanki to są 2 rózne sprawy :D wiec juz czaje o co ci chodzi to rzeczywiscie srube od mieszanki trzeba dorkęcic do konca odkręcic o jakies półtora - 2 obroty i potem jazda próbna i ją sie potem przestawia co pół obrotu w jedną i drugą strone aż wyłapie sie moment w którym ma najlepszego kopa to tak by the way xD no to wszystko jasne ;d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kaczorek081 » 8/5/2009, 22:05

właśnie jak ustawia się dawke w dozowniku oleju
kaczorek081
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28/2/2009, 16:25

Postprzez henio12323 » 9/5/2009, 10:58

zalezy w czym. prawdopodobnie jak idzie linka od gazu która sie dzieli jedna idzie do przepustnicy <gaźnika> druga idzie do pompki oleju i tam powinna byc regulacja na pancerzyku.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kaczorek081 » 10/5/2009, 10:02

no na panceżu jest ale jest jeszcze gdzie indziej? czy tylko tam
kaczorek081
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28/2/2009, 16:25

Postprzez henio12323 » 10/5/2009, 10:52

zalezy od moto w DT z minarelkÄ… i pompkÄ… dellorto to jest tylko na pancerzyku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê
cron