Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
a to od tego samego faceta tym razem rocznik 2003,ale tez v-max 60 km/h
http://www.allegro.pl/item228735829_der ... 2003r.html
http://www.allegro.pl/item228735829_der ... 2003r.html
-
kubol - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 30/8/2007, 14:26
Witam
Czy do lasu, skoków, wysokich podjazdów i motocrossu lepiej nadaje sie DT 125 czy DR 350 ?
Moge wydać 5 tys.
DR 350:
PLUSY - niskie spalanie (5l/100), extra dzwiek, niezawodność, ok 30KM
MINUSY- WAGA (ok 140 kg), do 5 k zł nic nowszego do 94 roku. , słaba popularnosc.
DT 125:
PLUSY - nie zawodność, w miare lekki (110kg), duzy dostęp czesci, OK 30 KM po odblokowaniu, za 5 tys. mam moto z ok 99 roku
MINUSY - brzeczący dzwiek (jak komarek 2-biegowy ), duże spalanie w terenie (nawet do 10l/100km)
Co byście wybrali na moim miejscu ?
Dodam ze w swom zyciu miałem z 10 motorów.... m.in: Dt 80, sachs 80 mz 150, smison, wsk, z 5 komarów itp.
Najbardziej mnie martiw tak duża waga dr`ki porównując ją do potwora YZ 450 który ma niespełna 100 kg
pozdr.
rydzyk673
Czy do lasu, skoków, wysokich podjazdów i motocrossu lepiej nadaje sie DT 125 czy DR 350 ?
Moge wydać 5 tys.
DR 350:
PLUSY - niskie spalanie (5l/100), extra dzwiek, niezawodność, ok 30KM
MINUSY- WAGA (ok 140 kg), do 5 k zł nic nowszego do 94 roku. , słaba popularnosc.
DT 125:
PLUSY - nie zawodność, w miare lekki (110kg), duzy dostęp czesci, OK 30 KM po odblokowaniu, za 5 tys. mam moto z ok 99 roku
MINUSY - brzeczący dzwiek (jak komarek 2-biegowy ), duże spalanie w terenie (nawet do 10l/100km)
Co byście wybrali na moim miejscu ?
Dodam ze w swom zyciu miałem z 10 motorów.... m.in: Dt 80, sachs 80 mz 150, smison, wsk, z 5 komarów itp.
Najbardziej mnie martiw tak duża waga dr`ki porównując ją do potwora YZ 450 który ma niespełna 100 kg
pozdr.
rydzyk673
- rydzyk673
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 3/9/2007, 10:28
- Lokalizacja: Łużna
Witam doświadczonych kolegów
Jako ,że jestem zielona w tej dziedzinie jak szczypiorek na wiosne, także chciałabym zasięgnąć opinii fachowców .
Nie wiem co wybrać na swój pierwszy motor... :/
Ścigacze są nice...ale to nie to co prawdziwy kontakt z terenem.
Co radzicie młodej kobiecie zatem Panowie? Dodam ,że nieduża ze mnie istota : 162 cm wzrostu i 50 kg wagi. Jednak zadziorna i zacięta. Znowu nie taki słabeusz.
Moją uwagę głównie przykuł KTM 690 Supermoto, tylko czy to nie za odważny wybór jak na pierwszy motocykl?
Chciałabym żeby to był motor zarówno do jazdy w mieście i terenie.
Czy KTM 690 SM mają homologację i są dopuszczone do użytkowania w mieście?
Dodam , że wcześniej nie jeździłam...także dopiero raczkuję w tej dziedzinie.
Te wszystkie upadki, siniaki i zmagania nie zrażają mnie, wręcz odwrotnie
No więc czekam na wasz odzew Panowie
Jako ,że jestem zielona w tej dziedzinie jak szczypiorek na wiosne, także chciałabym zasięgnąć opinii fachowców .
Nie wiem co wybrać na swój pierwszy motor... :/
Ścigacze są nice...ale to nie to co prawdziwy kontakt z terenem.
Co radzicie młodej kobiecie zatem Panowie? Dodam ,że nieduża ze mnie istota : 162 cm wzrostu i 50 kg wagi. Jednak zadziorna i zacięta. Znowu nie taki słabeusz.
Moją uwagę głównie przykuł KTM 690 Supermoto, tylko czy to nie za odważny wybór jak na pierwszy motocykl?
Chciałabym żeby to był motor zarówno do jazdy w mieście i terenie.
Czy KTM 690 SM mają homologację i są dopuszczone do użytkowania w mieście?
Dodam , że wcześniej nie jeździłam...także dopiero raczkuję w tej dziedzinie.
Te wszystkie upadki, siniaki i zmagania nie zrażają mnie, wręcz odwrotnie
No więc czekam na wasz odzew Panowie
Leczę się na nogi , bo na głowę już za późno
- Flamma
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/9/2007, 22:09
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Flamma napisał(a):Witam doświadczonych kolegów
Jako ,że jestem zielona w tej dziedzinie jak szczypiorek na wiosne, także chciałabym zasięgnąć opinii fachowców .
Nie wiem co wybrać na swój pierwszy motor... :/
Ścigacze są nice...ale to nie to co prawdziwy kontakt z terenem.
Co radzicie młodej kobiecie zatem Panowie? Dodam ,że nieduża ze mnie istota : 162 cm wzrostu i 50 kg wagi. Jednak zadziorna i zacięta. Znowu nie taki słabeusz.
Moją uwagę głównie przykuł KTM 690 Supermoto, tylko czy to nie za odważny wybór jak na pierwszy motocykl?
Chciałabym żeby to był motor zarówno do jazdy w mieście i terenie.
Czy KTM 690 SM mają homologację i są dopuszczone do użytkowania w mieście?
Dodam , że wcześniej nie jeździłam...także dopiero raczkuję w tej dziedzinie.
Te wszystkie upadki, siniaki i zmagania nie zrażają mnie, wręcz odwrotnie
No więc czekam na wasz odzew Panowie
no coz... KTM 690 Supermoto to na pewno nie jest dobry material na pierwsze moto
pomysl raczej o jakiejs 125 chlodzonej ciecza
np. yamaha dt 125x (nowka kosztuje raczej sporo), wyciagnie ok. 140 km/h. chyba powinno ci to wystarczyc;)
honda mtx 125- troche wolniejszy, ale za to latwiej sie prowadzi, troche trudniej dostepne czesci
a wiecej patrz sama, przymierzaj i smigaj:)
pozdrawiam
-
elwinoMTX - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:24
- Lokalizacja: Opole Lubelskie
Szukam motocykla za około 6000 PLN w tym muszę kupić przynajmniej buzer, kask i gogle. Planuję śmigać w lekkich górkach i rozwijać się w kierunku hardcore Moje jedyne doświadczenie motocyklowe to 6000km Banditem 600 (motorynek i skuterów nie liczę) Mam bardzo skromną wiedzę w sprawach czy wybrać T2 czy T4, czym one się różnią, jeżeli chodzi o eksploatację, zużycie paliwa, konieczność robienia przeglądów, kosztów części etc. etc.
Zależy mi na motocyklu który da mi dużo frajdy, lekkim, ale takim który przy mojej masie 90 kg nie będzie mulił. Wzrost 182, lat 30 jestem dość silny. Co byście poradzili T2, czy T4, jaka pojemność, ewentualnie jakie modele. Czy mógł by mi ktoś naświetlić różnicę między T2 a T4 w wyżej wymienionych kwestiach?
Będę wdzięczny za pomoc
a zależy mi, żeby motocykl można było użytkować w mieście.
Zależy mi na motocyklu który da mi dużo frajdy, lekkim, ale takim który przy mojej masie 90 kg nie będzie mulił. Wzrost 182, lat 30 jestem dość silny. Co byście poradzili T2, czy T4, jaka pojemność, ewentualnie jakie modele. Czy mógł by mi ktoś naświetlić różnicę między T2 a T4 w wyżej wymienionych kwestiach?
Będę wdzięczny za pomoc
a zależy mi, żeby motocykl można było użytkować w mieście.
Definicja głupoty: "Kontynuować robienie rzeczy w ten sam sposób i oczekiwać odmiennych rezultatów"
-
Marcin_SF - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 25/4/2007, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa
Przywołam "związek frazeologiczny" lansowany ostatnio na naszym forum: takie rzeczy to tylko w Erze.
1. Nie da się połączyć latania po mieście i w tym samym frajdy w terenie. Są typowe dual sporty (Yamaha DT, Suzuki DR itd. itp.), ale nie dają one nawet połowy takiej frajdy jak motocykle bardziej wyczynowe - właśnie z powodu połączenia właściwości terenowych z miejskimi. Więc w tej kwestii trzeba się zdecydować.
2. W kierunku hardcore? Proponuję w takim razie zapuścić włosy i wytatuować sobie 90% ciała
3. Są motocykle 2T i 4T - nie T4 itd. Różnica między eksploatacją sprzętów dwusuwowych, a czterosuwowych jest bardzo duża. Tutaj też wszystko zależy na czym się chcesz skoncentrować - jeżeli na lataniu także po mieście, to propozycja może być tylko jedna - średniej klasy pojemnościowej, czterosuwowy dual sport.
Jeżeli jednak zdecydujesz się przejść na bardziej ekstremalną stronę mocy to proponuję dwusuwową crossówkę małej pojemność - lekkość i duża moc daje niesamowicie dużo frajdy, choć trzeba liczyć się z kosztami.
A tak na koniec - chłopaki z ADHD Squad udowodnili mi ostatnio, że nawet na "detetkach" można ostro poszaleć, więc co byś nie kupił jeśli masz jaja to wszystkim poszalejesz.
1. Nie da się połączyć latania po mieście i w tym samym frajdy w terenie. Są typowe dual sporty (Yamaha DT, Suzuki DR itd. itp.), ale nie dają one nawet połowy takiej frajdy jak motocykle bardziej wyczynowe - właśnie z powodu połączenia właściwości terenowych z miejskimi. Więc w tej kwestii trzeba się zdecydować.
2. W kierunku hardcore? Proponuję w takim razie zapuścić włosy i wytatuować sobie 90% ciała
3. Są motocykle 2T i 4T - nie T4 itd. Różnica między eksploatacją sprzętów dwusuwowych, a czterosuwowych jest bardzo duża. Tutaj też wszystko zależy na czym się chcesz skoncentrować - jeżeli na lataniu także po mieście, to propozycja może być tylko jedna - średniej klasy pojemnościowej, czterosuwowy dual sport.
Jeżeli jednak zdecydujesz się przejść na bardziej ekstremalną stronę mocy to proponuję dwusuwową crossówkę małej pojemność - lekkość i duża moc daje niesamowicie dużo frajdy, choć trzeba liczyć się z kosztami.
A tak na koniec - chłopaki z ADHD Squad udowodnili mi ostatnio, że nawet na "detetkach" można ostro poszaleć, więc co byś nie kupił jeśli masz jaja to wszystkim poszalejesz.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Beavis napisał(a):A tak na koniec - chłopaki z ADHD Squad udowodnili mi ostatnio, że nawet na "detetkach" można ostro poszaleć, więc co byś nie kupił jeśli masz jaja to wszystkim poszalejesz.
Dzięki Beavis
Co do tematu. Najlepszy wybór DT 125 Jeśli odblokujesz to gwarantuję, że polatasz sobie po takich mniejszych górach. Nasze są zablokowane i dają radę po naszych górach. DT to wytrzymałe moto, dobra dostępność części, ceby sa w normie.
Bierz DT
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
-
Szafa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1682
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
nie chce łączyć w tym moto jazdy w terenie i po mieście, od jazdy po mieście jest Bandit, to moto ma być głównie (90% w teren) + muszę do terenu dojechać, mam do najbliższego fajnego terenu 12 km po mieście (dlatego zależało mi na homologacji) nie mam samochodu z przyczepką i chwilowo nie planuję posiadać.
Interesuje mnie motocykl lekki z homologacją, który będę w stanie ogarnąć, dobrze się pobawić, a nie zniechęcić. Coś co wybaczy błędy, ale żebym mógł tym sobie parę lat pośmigać. Dobrze by było, żeby był nie za drogi w eksploatacji
Tylko nie mówcie mi że tak to tylko w Erze
Edit
Popatrzyłem na DT 125 na allegro, całkiem fajny sprzęt, zastanawiają mnie różnice w km od 18 - 27, czy to zależy od wersji znalazłem 125 i 125 r, czy fantazji sprzedającego? Czy warto ładować się w sprzęty za 4000 pln czy lepiej poszukać czegoś w lepszym stanie? Jak eksploatacja tego moto?
Interesuje mnie motocykl lekki z homologacją, który będę w stanie ogarnąć, dobrze się pobawić, a nie zniechęcić. Coś co wybaczy błędy, ale żebym mógł tym sobie parę lat pośmigać. Dobrze by było, żeby był nie za drogi w eksploatacji
Tylko nie mówcie mi że tak to tylko w Erze
Edit
Popatrzyłem na DT 125 na allegro, całkiem fajny sprzęt, zastanawiają mnie różnice w km od 18 - 27, czy to zależy od wersji znalazłem 125 i 125 r, czy fantazji sprzedającego? Czy warto ładować się w sprzęty za 4000 pln czy lepiej poszukać czegoś w lepszym stanie? Jak eksploatacja tego moto?
Definicja głupoty: "Kontynuować robienie rzeczy w ten sam sposób i oczekiwać odmiennych rezultatów"
-
Marcin_SF - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 25/4/2007, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa
Tyle, że ceny DR-ek mało kiedy schodzą poniżej 6tys, a Marcin ma 6tys na moto i jakieś ochraniacze.
DR-ka pewnie będzie lepsza. Dołożysz te 500zł więcej i kupisz jeszcze ochraniacze i możesz latać. Zresztą ochraniacze można kupic później
DR-ka pewnie będzie lepsza. Dołożysz te 500zł więcej i kupisz jeszcze ochraniacze i możesz latać. Zresztą ochraniacze można kupic później
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
-
Szafa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1682
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
już po pierwszej kraksie
muszę to sobie jeszcze poukładać DT jest bardzo tania, mógł bym się nawet w 5000 zebrać a moc 25 km wystarczyła by na jakiś czas. Z drugiej strony DRka to też zaje... sty sprzęt, tylko cena wyższa i cięższy od DT
muszę to sobie jeszcze poukładać DT jest bardzo tania, mógł bym się nawet w 5000 zebrać a moc 25 km wystarczyła by na jakiś czas. Z drugiej strony DRka to też zaje... sty sprzęt, tylko cena wyższa i cięższy od DT
Definicja głupoty: "Kontynuować robienie rzeczy w ten sam sposób i oczekiwać odmiennych rezultatów"
-
Marcin_SF - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 25/4/2007, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś enduro 80/125. Przeszukałam całe allegro/otomoto/motoallegro i nic mi odpowiadającego narazie nie znalazłam. Najbardziej interesuje mnie Aprilia RX i jakaś Honda, ew. Suzuki [?]. Mam jakieś 3,5k zł, także zaszaleć nie idze. Wcześniej jeździłam kilka razy na Yamaszce DT, [nie pamiętam jaka pojemność], quadzie, bodajże 110 ccm, klikanaście razy na skuterku.
Co może być dla mnie odpowiednie? Mam 14 lat, trenuję sztuki walki i piłkę ręczną. 168 cm i 48kg.
Pozdrawiam.
Co może być dla mnie odpowiednie? Mam 14 lat, trenuję sztuki walki i piłkę ręczną. 168 cm i 48kg.
Pozdrawiam.
- rexoos
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/9/2007, 14:30
- Lokalizacja: Toruń
witam, jestem poczatkujacy i chcial bym kupic sobie jakis motorek.. co sadzicie o
http://moto.allegro.pl/item243969424_su ... _2007.html
nie jezdzilem na motorze wczesniej i dodam z emam 170 cm wzrostu:P prosze o pomoc:) ps nie chce kupowac zadnej mz ani wsk:)
http://moto.allegro.pl/item243969424_su ... _2007.html
nie jezdzilem na motorze wczesniej i dodam z emam 170 cm wzrostu:P prosze o pomoc:) ps nie chce kupowac zadnej mz ani wsk:)
- gorak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 18/9/2007, 19:23
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości