Spalanie
Posty: 70
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Picasek wcale nie. Ja tam do zabawy wolÄ™ 2t.
FR34K jeśli chodzi o spalanie to kup enduro 2t. Coś Typu DT 125 na asfalcie spali ok 5l.
Spalanie 12l/100km to wyczynówką przy ostrym katowaniu na torze.
FR34K jeśli chodzi o spalanie to kup enduro 2t. Coś Typu DT 125 na asfalcie spali ok 5l.
Spalanie 12l/100km to wyczynówką przy ostrym katowaniu na torze.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
popieram landka ...
2t daje wielkÄ… frajdÄ™
czujesz te obroty, te wibracje ;d i to że moto ryczy
a w 4t.. czy duże obroty czy niskie podobnie pracuje
ale według mnie to kwestia gustu
2t daje wielkÄ… frajdÄ™

czujesz te obroty, te wibracje ;d i to że moto ryczy
a w 4t.. czy duże obroty czy niskie podobnie pracuje
ale według mnie to kwestia gustu
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Ja tam wole mieć większą kontrolę nad gazem niż pałować cały czas na maxa. 4T daje taką możliwość. A poza tym nie trzeba tak idealnie dobierać biegów bo zakres użytecznych obrotów jest taki duży że nawet jak sie źle dobierze bieg to i tak nic sie nie dzieje. No i jest lepiej na podjazdach bo łatwiej opanować motor. Oczywiście ktoś powie że to żadna zabawa jak podjeżdżasz pod góre i motor ci nie wyjeżdża spod dupy ale ja wiem czy to takie fajne
I wogóle kto powiedział że w 4T nie można jeździć na obrotach? Jak sie chce to też można 


- bartexo
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26
jezeli kupisz 250 w 2t tam tez nic piłować nie trzeba. ja z miejsca na 5 biegu jak dodaje gazu tylko jeden sznit zostaje. elastyczność silnika mam zawalistą. nie ma co porównywać do DT 125 czy w ogóle jakis 50 ccm. co do 4t to silnik sie dobrze zbiera tylko z niskich obrotów na wysokich to juz nie to samo 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
piciasek napisał(a):w 4T też czuje obroty... i powiem wam że wibracje również, w 4T i 2T zabawić się można identyko
sorki że się wtrące ale 4t chyba nie mają prawa miec wibracji??
bo jak mają to znaczy że już korba na wykonczeniu lub coś z wałem??
w 2t są wibracje jak wibrator;d ale jak kopniak zacznie latac itp itd klamki brzękają to prawdopodobienstwo ze korba kaput i lada dzien padnie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
W 4t żeby uzyskać moc taką jak ma 2t trzeba praktycznei 2t trzeba praktycznei 2x wiekszą pojemnośc = +20kg a im lżejsza maszyna tym lepiej sie można wygłupiać.
@Landryss25 - głupio bym się czuł na kosiarce
rozglądam się za ładnym dr350 lub ktm lc4 400/exc 400. Chyba że znajde tanią drz lub wr/wrf.
@Landryss25 - głupio bym się czuł na kosiarce

- FR34K
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 26/4/2009, 23:31
Posty: 70
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość