Zobacz wÄ…tek - Spalanie
NAS Analytics TAG

Spalanie

Enduro, Cross
_________

Postprzez Hamulec » 20/5/2009, 02:41

...dzięki ddit. Swiadomośc, że człowiek nie jest sam w swoim podejściu do tego co robi jest budująca i najzwyklej w świecie cieszy. :D Pozdr.
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna


Postprzez FR34K » 29/5/2009, 21:47

Ale takie 4t np jak mi może służyć też do dojazdu do pracy/szkoły. Mam ok 30km w 1 strone, i cieszyło by mnie gdyby taki 4t spalił mi 6l/100km. Chchiałem kupić 2t, bo lepsza zabawa, ale brzmi jak kosiarka no i pali te 12/100.
FR34K
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/4/2009, 23:31


Postprzez piciasek » 29/5/2009, 23:05

"2T bo lepsza zabawa", to mnie rozsmieszylo do łez ;) Kto tak powiedział ? Halooooooooo haloooooo!.... Jesteś w błędzie synu!
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez Landryss25 » 29/5/2009, 23:14

Picasek wcale nie. Ja tam do zabawy wolÄ™ 2t.

FR34K jeśli chodzi o spalanie to kup enduro 2t. Coś Typu DT 125 na asfalcie spali ok 5l.

Spalanie 12l/100km to wyczynówką przy ostrym katowaniu na torze.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 30/5/2009, 18:54

popieram landka ...
2t daje wielkÄ… frajdÄ™ :)
czujesz te obroty, te wibracje ;d i to że moto ryczy

a w 4t.. czy duże obroty czy niskie podobnie pracuje

ale według mnie to kwestia gustu
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez piciasek » 30/5/2009, 21:14

w 4T też czuje obroty... i powiem wam że wibracje również, w 4T i 2T zabawić się można identyko ;)
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez bartexo » 31/5/2009, 09:04

Ja tam wole mieć większą kontrolę nad gazem niż pałować cały czas na maxa. 4T daje taką możliwość. A poza tym nie trzeba tak idealnie dobierać biegów bo zakres użytecznych obrotów jest taki duży że nawet jak sie źle dobierze bieg to i tak nic sie nie dzieje. No i jest lepiej na podjazdach bo łatwiej opanować motor. Oczywiście ktoś powie że to żadna zabawa jak podjeżdżasz pod góre i motor ci nie wyjeżdża spod dupy ale ja wiem czy to takie fajne :D I wogóle kto powiedział że w 4T nie można jeździć na obrotach? Jak sie chce to też można :P
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez henio12323 » 31/5/2009, 10:52

jezeli kupisz 250 w 2t tam tez nic piłować nie trzeba. ja z miejsca na 5 biegu jak dodaje gazu tylko jeden sznit zostaje. elastyczność silnika mam zawalistą. nie ma co porównywać do DT 125 czy w ogóle jakis 50 ccm. co do 4t to silnik sie dobrze zbiera tylko z niskich obrotów na wysokich to juz nie to samo :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 31/5/2009, 21:06

piciasek napisał(a):w 4T też czuje obroty... i powiem wam że wibracje również, w 4T i 2T zabawić się można identyko ;)


sorki że się wtrące ale 4t chyba nie mają prawa miec wibracji??

bo jak mają to znaczy że już korba na wykonczeniu lub coś z wałem??

w 2t są wibracje jak wibrator;d ale jak kopniak zacznie latac itp itd klamki brzękają to prawdopodobienstwo ze korba kaput i lada dzien padnie
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez FR34K » 1/6/2009, 17:13

W 4t żeby uzyskać moc taką jak ma 2t trzeba praktycznei 2t trzeba praktycznei 2x wiekszą pojemnośc = +20kg a im lżejsza maszyna tym lepiej sie można wygłupiać.

@Landryss25 - głupio bym się czuł na kosiarce :P rozglądam się za ładnym dr350 lub ktm lc4 400/exc 400. Chyba że znajde tanią drz lub wr/wrf.
FR34K
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/4/2009, 23:31

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê