Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Landryss25 » 15/1/2009, 18:13

Nie znajdziesz. Ten silnik by się rozpadł przy takiej pojemności. Cylinder pojemności 80ccm to max.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez wojtek144 » 16/1/2009, 13:13

rozcinasz dyfuzor wzdłuż linii zgrzewu wycinasz taki lejek przy wyjściu tak żeby w dyfuzorze nie było nić pusto i nagar czyścimy spawamy. końcówkę najlepiej kupić przelotową a cdi to nie wiem jak w 50 kondensatory musisz mostkować ale które to nie wiem
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa


Postprzez wojtek144 » 16/1/2009, 13:14

jeżeli chcesz tak przerabiać kup silnik nowy 125 i już
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez Landryss25 » 16/1/2009, 19:15

Wybebeszenie wydechu w 2t to głupota bo wtedy nie będzie on spełniał swojej podstawowej funkcji. A jeśli nie znasz zasady działania silnika dwusuwowego to polecam wikipedia.pl, wszystko jest ładnie opisane, nawet obrazki są.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wojtek144 » 17/1/2009, 11:51

widocznie się nie znasz dyfuzor ma taki lejek zwężenie i wolniej spaliny przechodzą zdejmij sobie tylni tłumik i zobaczysz że będzie miał lepszego kopa
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez wojtek144 » 17/1/2009, 11:56

mam problem ponieważ motor normalnie zapala przejadę się 200m i gaśnie sprawdzam iskrę niema więc sprawdziłem cewkę ok. po zdjęciu pokrywy zauważyłem że magneto jest ciepłe słyszałem że to przez zwarcie możliwe że to przez cdi (oryginalne nie odblokowywane)
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez wojtek144 » 17/1/2009, 11:56

mam problem ponieważ motor normalnie zapala przejadę się 200m i gaśnie sprawdzam iskrę niema więc sprawdziłem cewkę ok. po zdjęciu pokrywy zauważyłem że magneto jest ciepłe słyszałem że to przez zwarcie możliwe że to przez cdi (oryginalne nie odblokowywane)
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez Landryss25 » 17/1/2009, 14:12

Ty za to się znasz na zasadzie działania silnika 2t z tego co widzę :? Edytuj posty!
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wojtek144 » 17/1/2009, 14:24

teoria a praktyka to duża różnica odblokowywałeś kiedyś dt ja tak i wiem ty nie i tylko o teorii gadasz
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez Landryss25 » 17/1/2009, 14:53

Skąd wiesz że z praktyką nie miałem do czynienia? Ale dobra nie będę dyskutował, Ty wiesz lepiej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wojtek144 » 17/1/2009, 15:23

dobrze więc pytanie odblokowywałeś dt dyfuzor i co może po rozlokowaniu jechał wolniej według twojej teorii
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez Krejzol7 » 18/1/2009, 17:12

siemka nie wiecie gdzie mozna kupic silnik 125 do yamahy dt? i ile by kosztował? aha i czy zmiescil by sie do ramy yamahy dt 50 r 2004?
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez Landryss25 » 19/1/2009, 00:48

Najprędzej to na allegro. Zmieścić się zmieści, pan Henio za flasze Ci zrobi :lol:

A tak na poważnie to taka przeróbka jest bez sensu bo konstrukcja całego moto 50ccm nie jest przygotowana pod ok 4-krotnie większą moc silnika 125ccm. No i musiałbyś zrobić przegląd i zarejestrować jako 125 więc lepiej sprzedać i kupić coś fabrycznego.

Zapewne myślałeś żeby tak zrobić i latać na kartę motorowerową, totalnie bez sensu i wielka głupota.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wojtek144 » 19/1/2009, 15:25

czemu uważasz że głupota chce na kartę latać 125 to jak inaczej takie coś zrobić zazwyczaj tak a jak napiszesz żeby sę A1 zrobił to zadam pytanie po co wydawać kasę
wojtek144
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
Lokalizacja: Iłowa

Postprzez daniel8634 » 19/1/2009, 16:36

viewtopic.php?t=20065 przeczytaj sobie ten temat i pomysl o 125/50
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Postprzez Landryss25 » 19/1/2009, 19:55

Po co wydawać kasę? Na tym się tylko zyskuje nie traci. Jeździsz legalnie, w razie nawet małego wypadku jesteś spokojny i ubezpieczony. Potem na A już nie zdajesz wszystkiego. A jakbyś miał wypadek nawet nie z własnej winy to pokrywasz wszystkie koszty bo Twoje ubezpieczenie nic nie wypłaci.

Głupota... Ba, nawet debilizm szczerze mówiąc. I przeróbka zupełnie bez sensu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Krejzol7 » 19/1/2009, 20:16

Landryss25 napisał(a):Zapewne myślałeś żeby tak zrobić i latać na kartę motorowerową, totalnie bez sensu i wielka głupota.
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez Krejzol7 » 19/1/2009, 20:18

Landryss25 napisał(a):Zapewne myślałeś żeby tak zrobić i latać na kartę motorowerową, totalnie bez sensu i wielka głupota.


no to źle myślałeś bo myslalem ze taniej wyjdzie za rok kupic silnik od 125 niz kupowac całą 125. Narazie nie mam uprawnien na jazde 125, za rok bede zdawal na a1.

no wiec co taniej wyjdzie przerobic 50 na 125 czy kupic 125 a 50 sprzedać?
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez Landryss25 » 19/1/2009, 22:59

Sprzedać 50 i kupić 125 będzie najlepszym i najsensowniejszym rozwiązaniem. Jak już powiedziałem konstrukcja tego moto nie jest przygotowana pod taką moc i tylko go tym zniszczysz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez daniel8634 » 20/1/2009, 14:34

Co do konstrukcji to DT wytrzymalaby silnik 125 bo tam jest taka sama rama jak w nowej XT125
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê