Yamaha DT - wszystko o motocyklu
Nie znajdziesz. Ten silnik by się rozpadł przy takiej pojemności. Cylinder pojemności 80ccm to max.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
rozcinasz dyfuzor wzdłuż linii zgrzewu wycinasz taki lejek przy wyjściu tak żeby w dyfuzorze nie było nić pusto i nagar czyścimy spawamy. końcówkę najlepiej kupić przelotową a cdi to nie wiem jak w 50 kondensatory musisz mostkować ale które to nie wiem
- wojtek144
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
- Lokalizacja: Iłowa
Wybebeszenie wydechu w 2t to głupota bo wtedy nie będzie on spełniał swojej podstawowej funkcji. A jeśli nie znasz zasady działania silnika dwusuwowego to polecam wikipedia.pl, wszystko jest ładnie opisane, nawet obrazki są.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
mam problem ponieważ motor normalnie zapala przejadę się 200m i gaśnie sprawdzam iskrę niema więc sprawdziłem cewkę ok. po zdjęciu pokrywy zauważyłem że magneto jest ciepłe słyszałem że to przez zwarcie możliwe że to przez cdi (oryginalne nie odblokowywane)
- wojtek144
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
- Lokalizacja: Iłowa
mam problem ponieważ motor normalnie zapala przejadę się 200m i gaśnie sprawdzam iskrę niema więc sprawdziłem cewkę ok. po zdjęciu pokrywy zauważyłem że magneto jest ciepłe słyszałem że to przez zwarcie możliwe że to przez cdi (oryginalne nie odblokowywane)
- wojtek144
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 14/1/2009, 19:49
- Lokalizacja: Iłowa
Ty za to się znasz na zasadzie działania silnika 2t z tego co widzę
Edytuj posty!

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Skąd wiesz że z praktyką nie miałem do czynienia? Ale dobra nie będę dyskutował, Ty wiesz lepiej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Najprędzej to na allegro. Zmieścić się zmieści, pan Henio za flasze Ci zrobi
A tak na poważnie to taka przeróbka jest bez sensu bo konstrukcja całego moto 50ccm nie jest przygotowana pod ok 4-krotnie większą moc silnika 125ccm. No i musiałbyś zrobić przegląd i zarejestrować jako 125 więc lepiej sprzedać i kupić coś fabrycznego.
Zapewne myślałeś żeby tak zrobić i latać na kartę motorowerową, totalnie bez sensu i wielka głupota.

A tak na poważnie to taka przeróbka jest bez sensu bo konstrukcja całego moto 50ccm nie jest przygotowana pod ok 4-krotnie większą moc silnika 125ccm. No i musiałbyś zrobić przegląd i zarejestrować jako 125 więc lepiej sprzedać i kupić coś fabrycznego.
Zapewne myślałeś żeby tak zrobić i latać na kartę motorowerową, totalnie bez sensu i wielka głupota.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
viewtopic.php?t=20065 przeczytaj sobie ten temat i pomysl o 125/50
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
Po co wydawać kasę? Na tym się tylko zyskuje nie traci. Jeździsz legalnie, w razie nawet małego wypadku jesteś spokojny i ubezpieczony. Potem na A już nie zdajesz wszystkiego. A jakbyś miał wypadek nawet nie z własnej winy to pokrywasz wszystkie koszty bo Twoje ubezpieczenie nic nie wypłaci.
Głupota... Ba, nawet debilizm szczerze mówiąc. I przeróbka zupełnie bez sensu.
Głupota... Ba, nawet debilizm szczerze mówiąc. I przeróbka zupełnie bez sensu.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Landryss25 napisał(a):Zapewne myślałeś żeby tak zrobić i latać na kartę motorowerową, totalnie bez sensu i wielka głupota.
no to źle myślałeś bo myslalem ze taniej wyjdzie za rok kupic silnik od 125 niz kupowac całą 125. Narazie nie mam uprawnien na jazde 125, za rok bede zdawal na a1.
no wiec co taniej wyjdzie przerobic 50 na 125 czy kupic 125 a 50 sprzedać?
- Krejzol7
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
- Lokalizacja: Rymanów
Sprzedać 50 i kupić 125 będzie najlepszym i najsensowniejszym rozwiązaniem. Jak już powiedziałem konstrukcja tego moto nie jest przygotowana pod taką moc i tylko go tym zniszczysz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Co do konstrukcji to DT wytrzymalaby silnik 125 bo tam jest taka sama rama jak w nowej XT125
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości