Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
One są mocniejsze od dt 125 dr i klx 300? a jak wygląda serwis w ktm exc-f 250 da rade kupić coś do max 8k ?
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Aha a czy taki klx 300 będzie dużo mocniejszy od dt dr 350 mowił że nie chce bo to klocek wielki i ciężki bardziej klx przemawia są jeszcze jakieś sprzęty podobne do klx mogą być mocniejsze wiem że drz400 ale niezmieści sie w kasie na taki sprzęt raczej piszcie co znacie aha i żeby był dostęp do części.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
nie ma znaczenia czy masz wode czy plyn. woda chlodzi tak samo. jedynie zostawia osad ( zwykla woda) i paruje wiec trzeba dolewa. no i szybciej wrze wiec jak dochodzi do czerwonego moze wywalac korkiem wiec lepiej lac plyn. ale nie dla tego ze plyn lepiej chlodzi. jak masz problemy z chlodzeniem zobacz czy caly uklad jest drozny, czy chlodnica czysta w srodku jak i miedzy zeberkami. czy dziala pompa wody. jak wszystko czyste i pompa dziala to jeszczse skontrolowal bym kolor swiecy czy nei jest zbyt jasna. ( moze to przegrzewac silnik )
co do moto klx jest mocniejszy od DT choc niewiele, i mowa o motocyklach seryjnych. dr troche przy ciezkawa ale tania w eksplo. za 8 tysi ciezko o dobre hard enduro, i mega trudno o 4T.
co do moto klx jest mocniejszy od DT choc niewiele, i mowa o motocyklach seryjnych. dr troche przy ciezkawa ale tania w eksplo. za 8 tysi ciezko o dobre hard enduro, i mega trudno o 4T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
powinien pasowac, ogolnie sama budowa bedzie ok, kwestia tylko ksztaltu czy sie ladnie dopasuje a z kolei tutaj mysle ze ci nikt konkretnej odpowiedzi nie da. popatrz na fotkach jak wyglada ten fmfa a jak twoj oryginal i zobacz czy nie jakos bardzo nei roznia. potem ewentualne mocowanie np opaske mozna samemu dorobic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witajcie.
Właśnie jestem w trakcie remontu swojej dt, nowy tłok, pierścienie, uszczelki, filtry powietrza i inne, i mam jakiś dorobiony tłumik.
Nie znam się bardzo na tym, ale mój obecny tłumik był spawany i jest to zwykła puszka z blachy. Z tego powodu moja detka bierze dopiero od 4 tysiecy i ma moc ?
Chciałbym wymienić na oryginalny tłumik i nie wiem jaki to wpływ będzie miało na moc i pracę. Będe mial mocniejszy dół?
Wypruty tłumik ma lepszą i mocniejszą górę ale musze go wysoko kręcić a oryginalny ma mneij mocy ale bierze od niższych obrotów ?
tak jak mówiłem proszę powiedzieć i doradzic czy szukać oryginalnego tłumika czy zostać przy tym co mam?
zdjęcie dt i częściowo końcówki wydechu: http://img02.tablica.pl/i...drz-zdjecia.jpg
Właśnie jestem w trakcie remontu swojej dt, nowy tłok, pierścienie, uszczelki, filtry powietrza i inne, i mam jakiś dorobiony tłumik.
Nie znam się bardzo na tym, ale mój obecny tłumik był spawany i jest to zwykła puszka z blachy. Z tego powodu moja detka bierze dopiero od 4 tysiecy i ma moc ?
Chciałbym wymienić na oryginalny tłumik i nie wiem jaki to wpływ będzie miało na moc i pracę. Będe mial mocniejszy dół?
Wypruty tłumik ma lepszą i mocniejszą górę ale musze go wysoko kręcić a oryginalny ma mneij mocy ale bierze od niższych obrotów ?
tak jak mówiłem proszę powiedzieć i doradzic czy szukać oryginalnego tłumika czy zostać przy tym co mam?
zdjęcie dt i częściowo końcówki wydechu: http://img02.tablica.pl/i...drz-zdjecia.jpg
- krzysieg3
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04
Końcówka zmieni Ci tylko dźwięk, chcesz poprawy mocy na dolnych obrotach zmień dyfuzor.
EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
Końcówka też może ci go zamulić, jak wstawisz tłumiącą z przelotowej...
Jak już to dyfuzor, ten swój masz prosty ?
Jak już to dyfuzor, ten swój masz prosty ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
http://www.fotoszok.pl/upload/d70ae8a5.jpg
zdjęcie powinno działać. czyli dyfuzor do wymiany ?
Tak wtrącając do tematu, jaką oponę dać na tyl zamiast 140/120/19 co teraz mam, aby podwyższyć osiągi ale miał przyczepność na pełnym piachu? Opona obojętnie jakiej firmy ? znalazłem DURO Excelerator 110/90 za 50 zł z wysyłką kostka, nie będzie za wąska ?
zdjęcie powinno działać. czyli dyfuzor do wymiany ?
Tak wtrącając do tematu, jaką oponę dać na tyl zamiast 140/120/19 co teraz mam, aby podwyższyć osiągi ale miał przyczepność na pełnym piachu? Opona obojętnie jakiej firmy ? znalazłem DURO Excelerator 110/90 za 50 zł z wysyłką kostka, nie będzie za wąska ?
- krzysieg3
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:04
Zdjęcie działa
Szeroka opona = wysokie spalanie
Na piach to ja polecam szerokÄ…, bo sobie nie poradzisz...
Z tego co widzÄ™, dyfuzor masz prosty

Szeroka opona = wysokie spalanie
Na piach to ja polecam szerokÄ…, bo sobie nie poradzisz...
Z tego co widzÄ™, dyfuzor masz prosty

-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
na twoj motocykl nie polecał bym szerszej jak 100/90/19 reszta jest za szeroka i na setce maszyna nie bedzie miała wielkich osiągów ale jednak poprawi się w stosunku do tego co było
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
street4fun glupoty gadasz nawet waska oponka w piachu moze sobie dobrze poradzic
wystarczy ze sie kupi opone na piach do malego motocykla, czyli waska z odpowiednia kostka i mozna nawet na gumie latac na piachu. kumpel w SXie ma takie oponki ze ja na swoim moto praktycznie poderwac nie moge ( mieli tylko ) a on od razu na gumie stoi. oczywiscie tez przeklada tu sie reakcje na gaz obu sprzetow itp. ale mimo wszystko roznicy we wgryzaniu sie w teren jest spora mimo ze obie oponki nie sa nowe

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wiem henio, ale kto kupuje opony na sam piasek, jeżeli ma zamiar śmigać po czymś utwardzanym też zapewne ;> ?
I to nie jest kostka, tylko takie "łopatki" dziwnie wyglądające laczki, ale świetnie się sprawują na wydmach, etc.
Wąska zwykła kostka dosłownie nic nie zdziała, tylko wpadnie w piasek po uszy, bo będzie zbyt wąska i brak przyczepności...
A jaki polecacie(dobry) płyn do skrzyni do mojej Hondy ;> ?
I to nie jest kostka, tylko takie "łopatki" dziwnie wyglądające laczki, ale świetnie się sprawują na wydmach, etc.
Wąska zwykła kostka dosłownie nic nie zdziała, tylko wpadnie w piasek po uszy, bo będzie zbyt wąska i brak przyczepności...

A jaki polecacie(dobry) płyn do skrzyni do mojej Hondy ;> ?
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
no wlasnie nie
ja tez nie pisze o oponie tylko na piasek. tylko o oponie na piaszczyste / miekkie nawierzchnie. czyli miekka kostka z wysokim bieznikiem. spoko da sobie rade w takim piasku i nigdy sie nie zakopiesz jak technicznie potrafisz przejechac
i oponka setka bezproblemowo da sobie rade. opony szerokie sa do typowego enduro o duzej mocy. do 450 jeszcze lepiej 120 wsadzic niz 140. powyzej 500 fabrycznie sa tylko 140 montowane. 125tki 100-110 max


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości