Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez lenar » 17/8/2012, 14:20

Kris znam się trochę - ale bardziej liczę na gotowy projekt niż na samoróbkę. Jestem gotów wydać i 400 czy 500 zł aby była ciekawa i trwała. Stąd moje pytanie kto w PL lub za granicą robi dobrze - może ktoś już kupował u kogoś takiego i jest zadowolony. Czasem widać pięknie olejone maszyny w niesamowicie pięknej grafice - dlatego poszukuje tutaj u doświadczonych kolegów.

Pozdro i dzięki za odp Kris
KTM sx 525 2005 rok :)
Avatar użytkownika
lenar
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
Lokalizacja: węgrów


Postprzez kris514 » 17/8/2012, 14:21

na stronie rabitsport pisze indywidualne projektowanie naklejek...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 17/8/2012, 18:46

polecam blitz moto jezeli chodzi o okleiny, zaplacisz nie duzo a okleiny sa niezle :P i jak najbardziej mozesz realizowac swoje projekty

jak bys zamawal to odezwij sie na PW moze razem cos pomyslimy i moze tez bym wzial podobny komplet :P to by jakas moze znizka byla
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 18/8/2012, 18:16

Da sie jakos ustawic wajhe, dzwignie ta co sie hamuje troche obnizyc wydaje sie mi ze mam ja troche za wysoko i jak mam buta na stopce to jakby byl wcisniety lekko hamulec wykrecalem ja ale nie ma tam zadnych zebow albo cos zeby przestawic
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 18/8/2012, 18:24

pisz zawsze jakie moto... sa rozne i sa rozne rozwiazania

jak masz markowa crossowke, to masz tam spora regulacje. 1 regulacja wysokosci to jest srubka na lewo od punktu mocowania i lozysk, zazwyczaj jest to srubka z kontr a ktora opiera sie o rame, oddalajc i przyblizajac regulujesz wysokosc samej wajhy, ( najlepiej rozpiac hamulec zdjac sprezynke i sobie na spokojnie dostosowac pod noge swoja ) 2 regulacja to regulacja glebokosci nacisku to jest srubka z kontra ktora bezposrednio naciska tloczek hamlca mozesz ustawic ze musisz mocno depnac zeby zahamowal, a mozesz ustawioc ze wystarczy 2 cm nacisnac dzwignie zeby byl koniec hebla.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 18/8/2012, 21:32

kxf 250 probowalem tak i tak ale nie da radz
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez barek253 » 18/8/2012, 22:06

musi się dać
przyjrzyj się na spokojnie pokręc oblukaj co i jak działa jak pokręcisz to i to, henio dobrze rozjaśnił
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 19/8/2012, 17:33

dokladnie musi tak byc, zajrzyj do ksiazki serwisowej jak sam nie potrafisz dojsc do tego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damian8178 » 21/8/2012, 12:18

Cześć. Mam pytanie kupiłem 2 miesiące temu klr zarejestrowany. Jednak do tej pory jeszcze go nie przerejestrowałem a chce go sprzedać. Czy da sie tak zrobic aby nowy nabywca zrobił to odrazu na siebie? nie bedzie jakichs problemów?
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez Bostorn » 21/8/2012, 21:39

po prostu dajesz starą umowę z właścicielem, ew spisujesz umowę jako właściciel poprzedni z gosciem i wychodzi na to że nie ty kupiłeś maszyne tylko kolejny właściciel
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez damian8178 » 22/8/2012, 07:57

Ok. Dzieki :)
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez Nagaroth » 22/8/2012, 21:54

Siema, mam takie pytanie, nie wie ktoś jaka jest dysza główna w cr 125 2001r? Chodzi mi o ten numer bo tutaj gość podał jakieś numer #230 #180 #380 itd, a potrzebuje dysze do gaźnika i nie wiem którą zamówić, mówie o tym ogłoszeniu.

http://allegro.pl/dysza-glowna-380-110- ... 20724.html
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Fantas3k » 22/8/2012, 22:12

Mam pytanie do was ile moze spalic yamaha dt 125r ktora jest niby po tuningu i ma 36km. Jest to sprawdzone na hamowni i gosciu ma wszystkie papiery na to wszystko zostalo zrobione bez zmiany pojemnosci jak zywotny bedzie silnik i jak bedzie wygladalo to spalanie czekam na szybka odpowiedz.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez kris514 » 22/8/2012, 22:18

masz pewność ze to jest 2001r?? dysza w tym roku oryginalnie siedziała 380
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Tutajek2506 » 22/8/2012, 22:55

Witam !!
mam w posiadaniu crossa Diabolini 250 cm xb-31, motor jest po wymianie korbowodu, tłoku i pierscieni, pojezdzilem nim pare dni i zaczął mocno kopcic na bialy kolor i dusic sie tak jakby oparami z rury, podczas dodawania gazu.... dym jest tak intensywny i mocny, ze nie nadarza sie wydostawac.. i mysle ze przez to sie dusi i tak jaby strzela.. i problem jest jeszcze z odpalanie, czuc ze kompresje ma mocna, ale trzeba go z 4 razy porządnie kopnac zeby odpalil, ale na zimnym dobrze odpala, siwece wymienialem jakies 2 dani temu.... moze to byc spowodowane tym ze cos moglo sie stac z tlokiem lub pierscieniam, albo moze cos z zaworami jest, uszczelniacze ???? zaznaczam ze cross to 4 T....
Tutajek2506
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35

Postprzez Nagaroth » 23/8/2012, 08:54

No jestem pewny, że przedział 2001-2000... a to jest różnica w dyszach? Nie będzie pasować, czy co? Powinna pasować chyba, nawet może mieć więcej mocy jak bd większa.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez kris514 » 23/8/2012, 09:39

Z tego co patrzyłem różnica jest taka ze w 2000r jest 360 a w 2001r jest 380 wejdź w link niżej i w galerie wybierz Honde aby sprawdzić dokładnie jaki masz rok
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Nagaroth » 23/8/2012, 09:58

Okej to jest 2000r, wiec zamawiam 360, dzięki :)

Aha, tam jest tylko 370 i 330 więc wezme 370 chyba.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Fantas3k » 23/8/2012, 11:15

Mam pytanie do was ile moze spalic yamaha dt 125r ktora jest niby po tuningu i ma 36km. Jest to sprawdzone na hamowni i gosciu ma wszystkie papiery na to wszystko zostalo zrobione bez zmiany pojemnosci jak zywotny bedzie silnik i jak bedzie wygladalo to spalanie czekam na szybka odpowiedz.

Ponawiam pytanie bardzo ważne !!!
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Piotr--95 » 23/8/2012, 12:56

Zależy od stylu jazdy mi np. w YZ250 2T w lesie 5litrów paliwa starczyło na 2H jazdy
Mowa o spalaniu w terenie czy na drodze?
Avatar użytkownika
Piotr--95
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20/1/2012, 00:08
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê