Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Landryss25 » 7/12/2007, 23:31

BR9ES czy to taki problem sprawdzić w katalogu internetowym na www.ngk.de ??
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez Manhatan » 8/12/2007, 00:15

Może masz luzy w kole, albo w główce ramy? Nie wydaje mi się, żeby materiał mógł być tak bardzogiętki w takim sprzęcie. No chyba, że to tylko takie złudzenie. Kiera w DT 80 jest dosyć wysoka, więc to może, to ona się gnie. Posprawdzaj jeszcze dokładnie wszystkie sróby, mocowania i łożyska, może któreś z nich?
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez Dampo » 10/12/2007, 17:37

Mam pytanie czy zmieniał ktos z was usczelniacze teleskopów w yamaha Dt 80 lc2? Jak tak to prosze o jakis opis tych czynnosci
Dampo
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/12/2007, 17:27

Postprzez panzernacker » 10/12/2007, 18:25

Ściągasz koło, potem lagi, wyciągasz czymś(nawet nożem, uszczelki i tak do śmieci) uszczelkę, wsadzasz drugą, potem lagi, potem koło i to tyle. No, chyba że masz USD...
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Dampo » 10/12/2007, 21:57

fajnie zescie mi napisali.
Ja probowałem tak: wyciągnołem cały teleskop z połek spusciłem olel odkreciłem ta srobke od dołu i nie chce wyyjsc laga z golenia.
Napiszcie jak to sie wyciaga
Dampo
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/12/2007, 17:27

Postprzez Dampo » 10/12/2007, 22:01

Mam chyba to zawieszenie pisze na goleniu schowa czy cos takiego
Dampo
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/12/2007, 17:27

Postprzez Landryss25 » 10/12/2007, 23:15

To jeśli wyciągnąłeś zabezpieczenie to teraz musisz na siłe wyciągnąć rurę z lagi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dampo » 11/12/2007, 14:38

Czyli jak ma to mi wyjsc? Niech ktos mi napisze wszystkie czynnosci od poczÄ…tki bede wdzieczny.
Dampo
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/12/2007, 17:27

Postprzez Tomek_mm7 » 11/12/2007, 14:50

Siemka, chciałem abyście wyjasnili mi jak to jest w Dt125r mój rok to 97 z tym modułem ? Gdzie on jest zamontowany? Bo z tego co słyszę to każdy mówi że moduł to co znajduje się pod bakiem ta kostka, a to co jest zamontowane na dozowniku oleju to co to jest? I jeszcze właśnie która z tych części odpowiada za wprowadzaie moto na max obroty? Proszę o szybkie odpowiedzi....
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Suzuki-gsxr » 12/12/2007, 21:23

za max obr głównie odpowiada modół który tam jest chyba do 7 czy 8 tys obr/min zablokowany,wtedy motor osiąga coś ok 15KM noi chyba dyfuzor i puszka(tłumik) są zablokowane,podobno w dyfuzorze jest jakiś lejek który przymula go,a w tłumiku chyba podobnie jak w DT 80,zwężenie przez które przechodzi tylko mały palec :) pzdr
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez wiklad » 12/12/2007, 23:19

Suzuki-gsxr napisał(a):za max obr głównie odpowiada modół który tam jest chyba do 7 czy 8 tys obr/min zablokowany,wtedy motor osiąga coś ok 15KM noi chyba dyfuzor i puszka(tłumik) są zablokowane,podobno w dyfuzorze jest jakiś lejek który przymula go,a w tłumiku chyba podobnie jak w DT 80,zwężenie przez które przechodzi tylko mały palec :) pzdr


Najlepiej kup dedykowany dyfuzor do tego modelu, wysokoobrotowy np. Gianneli. A jak nie chcesz to pamiętaj żeby nie robić całkowitego przelotu bo będzie buba :D

Ja w mojej 110 mam zblokowany moduł i kręci się max do 9tyś.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Postprzez kaczix » 27/12/2007, 13:32

mam yamahe dt 125 r (r.1988-w nowej skorupie;]) i mam jedno pytanie.... jezeli jade np na czwórce i popuszcze gaz a pózniej znowu dodam to wtedy przyspieszenie nie jest płynne tylko czuć szarpnięcie.. łańcuch ma raczej dobry naciąg..... wie ktoś moze czym to jest spowodowane? :P
kaczix
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26/12/2007, 17:49

Postprzez Manhatan » 27/12/2007, 13:41

Automatyczne odkręcenie manetki i maksymalne otwarcie przepustnicy, może sprawić, że mieszanka która dostaje się do komory cylindra nie nadąża być spalana, przez co następnują szarpnięcia.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Pali mi przerywacz

Postprzez kangur » 30/12/2007, 23:18

mam takie pytanie co moze byc jesli w mojej dt-ce 80 pali mi przerywacz od kierunków???Gdy podpinam kierunki na krótko kawalkiem drucika to normalnie świecą a jak założe przerywacz to coś w nim iskrzy i sie kurzy?? Zakładałem kilka i z każdym jest to samo. Co może robić to zwarcie??
kangur
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/12/2007, 14:37

Postprzez Manhatan » 30/12/2007, 23:42

Radzę przejrzeć dokładnie przerywacz zanim cokolwiek do niego podobniesz, bo potem jeszcze się okaże, że całe wiązki będziesz musiał wymieniać... Najlepiej porzycz od kogos ten przerywacz i będziesz wiedział. No a jak nie przerywacz, to prawdopodobnie jakieś przewody...
Obejrz dokłądnie całą instalację.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kangur » 30/12/2007, 23:53

Właśnie orginalny przerywacz mi sie spalił po jakimś czasie od kąd mam motor. Zakładałem różne od malucha, poldka itd i ze wszystkimi dziło sie tak samo. Wiązke wjołem z motoru i dokładnie pare razy obejrzałem i nic. Założyłem i nadal to samo.
kangur
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/12/2007, 14:37

osłonki

Postprzez kangur » 1/1/2008, 14:27

Witam. Mam takie pytanie czy nie miał by ktoś do sprzedania osłonki chłodnicy i osłonek które osłaniają ręce do DT80?? Bardzo pilnie kupie bo wczoraj zaliczyłem dość konkretną glebe i to wszystko poszło w piździec. moje gg:7662107
kangur
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/12/2007, 14:37

Postprzez Manhatan » 1/1/2008, 16:26

Jeśli chodzi o listki / handbary, to szukaj na allegro, są uniwersalne i do każdej kiery je dopasujesz.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez kangur » 6/1/2008, 23:04

Witam. Mam Yamaszke Dt 80 i mam takie zapytanie czy jezeli zrobie sobie układ wydechowy przelotowy bez zadnych dyfuzorów i tłumików np z rury 50mm to poprawią mi sie osiągi mojej maszynki??
kangur
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/12/2007, 14:37

Postprzez Vini21 » 7/1/2008, 17:23

Kangur zapoznaj sie z zasadą działania silnika 2T,nie możesz wywalić dyfuzora to nie jest 4T
Honda CRF 250 R :]
Avatar użytkownika
Vini21
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 4/11/2007, 21:58
Lokalizacja: Koło

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości




na górê