Yamaha DT - wszystko o motocyklu
gainer napisał(a):mam maly problem. w sobote kupilem yamaszke. nie moge jej odpalic z kopniaka, a na popych pali po 1 metrze.
na ssaniu dobrze jedzie, lecz przy gazie na maxa "dusi sie". gdy podczas jazdy wylacze ssanie, silnik przestaje pracowac? czy to jest wina zapchanego gaznika, dyszy glownej??
prosze o pomoc
Ja tak jak kolega też mam z tym problem tylko że ja mam yamahe dt 80 lc2 i zawsze rano muszę ją odpalać z po pychu i zawsze gdy jest zimna też . Mam także drugi problem , dzisiaj jeździłem sobie motorkiem i zgasł mi , wykręciłem świecie i sprawdziłem czy jest iskra ale jej nie było więc włożyłem inną świece i na niej pojawiła się słaba iskra , potem wsadziłem tą świece która była na początku i iskra była ale słaba . Czego to może być przyczyna ? Przypuszczam że być może cewka lub instalacja ale instalacja była już robiona 2 razy i dobrze chodziła do czasu . PS moduł mam nowy .
PROSZĘ O POMOC
- arachne91
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52
Mam jeszcze jeden problem dotyczący startera w mojej dt . Zawsze muszę ją odpalać z po pychu nawet gdy jest ciepła , jak kopie to starter daje iskrę na świecy ale nie odpala motoru a jak pchnę to pali praktycznie z miejsca . Czego to może być przyczyna proszę o pomoc .
- arachne91
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52
arachne91 napisał(a):Mam jeszcze jeden problem dotyczący startera w mojej dt . Zawsze muszę ją odpalać z po pychu nawet gdy jest ciepła , jak kopie to starter daje iskrę na świecy ale nie odpala motoru a jak pchnę to pali praktycznie z miejsca . Czego to może być przyczyna proszę o pomoc .
wyrobienie sie sprezynki startera....
- Mrozon91
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 12/11/2007, 21:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja od niedawna (tydzień) muszę odpalać na pych jak silnik jest zimny. Kickstarter nie stawia żadnego oporu, dopiero po 10 kopnięciu zaczyna chodzić ciężej, aż za 15-20 odpala silnik. Jak jest już ciepły, to kickstarter chodzi normalnie - jest opór, jeden kopniak i odpalony silnik. Co to może być?
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
To jest to że już masz minimalne sprężanie. Miałem Yamahe TDR 50 ten sam silnik co w DT i miałem ten sam problem, jak był zimny to musiałem mu porządną serię kopów dać albo pchać a jak był ciepły to spokojnie go ręką odpalałem bo kopka nie miała żadnych oporów. Sprzedaj moto bo czeka cię remont niedługo albo trzymaj go i wadź w niego kasę.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Cześć wszystkim
powiedzcie mi jak to jest na dotarciu,poniewż mam nowy tłok załozony 50.25 i jest spasowany na 0.03mm czyli cylinder ma 50.28,ile czasu musze ją docierać ? zrobiłem nią 190 km,bardzo spokojnie powyżej 4,500 nie wkręcałem jej,ale dzisiaj 4 razy jej odkręciłem na dwójce i trójce na maxa,i jak dalej ? powoli trzeba ją przygotowywać do większych obr,prawda ? aha i jeszcze jedno,na początku gdy tylko był nowy tłok przez 4 dni ją odpalałem tylko,grzałem tak po 5-10 min i gasiłem aż ostygnie i znowu,i tak ok 20 razy zrobiłem przez te 4 dni.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź 


YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Najlepiej to dolewać trochę oleju jeszcze do baku i zrobić 500km nie przekraczając 6tys. obrotów. pozdr
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Cześć,mam mały problem znowu
nie działa mi kopka,co to może być ? półksiężyc ? chodzi mi kopka ale tak jak by nie było wogóle kompresji.pzdr

YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Landryss25 napisał(a): Sprzedaj moto bo czeka cię remont niedługo albo trzymaj go i wadź w niego kasę.
No pewnie. Jeszcze niech sprzeda jako zajebisty stan, ideał ... Typowe polskie podejście do sprzedaży....
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
- Szafa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1683
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
Ja miałem na myśli to żeby sprzedał wspominając o problemie. Ale to czy wspomni o tym problemie to jego decyzja. A jak będzie oglądał motor ktoś co chociaż trochę się zna to odrazu będzie wiedział co jest.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
ale jak to,dopiero 200km po wymianie tłoka,przecież to nie możliwe żeby padł,ja stawiam na pół księżyc
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
Możliwe że to wina półksiężyca ale jeśli wsadziłeś np. za duży tłok to mógł on ci zjechać nicasyl i po kompresji. Ale wątpię, też bym stawiał na półksiężyc.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
tłok miałem 50,25 a cylinder 50,28,ciasno spasowany ale jeżdże nim bardzo delikatnie,najpierw po założeniu tłoka go odpalałem ok. 20 razy i grzałem,i tak w kółko przez 4 dni,a potem powoli zacząłem jeździć i nie przekraczałem 4,5 tys. pzdr
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
-
Suzuki-gsxr - Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
- Lokalizacja: ZieLona GóRa
No to nie wiem. To spuść olej, zdejmij dekiel i sprawdź czy to półksiężyc. Pozdr
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Suzuki-gsxr napisał(a):tłok miałem 50,25 a cylinder 50,28,ciasno spasowany ale jeżdże nim bardzo delikatnie,najpierw po założeniu tłoka go odpalałem ok. 20 razy i grzałem,i tak w kółko przez 4 dni,a potem powoli zacząłem jeździć i nie przekraczałem 4,5 tys. pzdr
Jak na moje oko,to zle docierałeś i padł tłok.Do 4,5 tyś nie powinieneś zamulać,powinneś jezdzić wmiare normalnie,tylko pierwsze kilometry spokojniej,a później to już wpizde



ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Polazłem dzisiaj do garażu popieścić sprzęta (smarowanie i takie tam) i chciałem go odpalić - stał tydzień. Odpaliłem go za pierwszym kopniakiem bez ssania
:D. Dobra, ale problem nie w tym.
Chodzi o to, że wyczytałem gdzieś w komentach na youtube, że kiera yamahy dt 80 lubi czasem się skrzywić po glebie i trzeba prostować. Chciałem to sprawdzić.
Włożyłem koło między 2 ciężkie worki z tworzywem. Koło było sztywno. No i mały zonk, bo kierą da się ruszać ok. 1 cm na boki :/ - jak puszczę wraca spowrotem do normalnej pozycji. Wszystkie śruby są dokręcone, więc raczej to wina "giętkośći materiałów" Czy to jest normalne?

Chodzi o to, że wyczytałem gdzieś w komentach na youtube, że kiera yamahy dt 80 lubi czasem się skrzywić po glebie i trzeba prostować. Chciałem to sprawdzić.
Włożyłem koło między 2 ciężkie worki z tworzywem. Koło było sztywno. No i mały zonk, bo kierą da się ruszać ok. 1 cm na boki :/ - jak puszczę wraca spowrotem do normalnej pozycji. Wszystkie śruby są dokręcone, więc raczej to wina "giętkośći materiałów" Czy to jest normalne?
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto



-
wiklad - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
- Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości