Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez arachne91 » 2/11/2007, 16:23

gainer napisał(a):mam maly problem. w sobote kupilem yamaszke. nie moge jej odpalic z kopniaka, a na popych pali po 1 metrze.
na ssaniu dobrze jedzie, lecz przy gazie na maxa "dusi sie". gdy podczas jazdy wylacze ssanie, silnik przestaje pracowac? czy to jest wina zapchanego gaznika, dyszy glownej??
prosze o pomoc


Ja tak jak kolega też mam z tym problem tylko że ja mam yamahe dt 80 lc2 i zawsze rano muszę ją odpalać z po pychu i zawsze gdy jest zimna też . Mam także drugi problem , dzisiaj jeździłem sobie motorkiem i zgasł mi , wykręciłem świecie i sprawdziłem czy jest iskra ale jej nie było więc włożyłem inną świece i na niej pojawiła się słaba iskra , potem wsadziłem tą świece która była na początku i iskra była ale słaba . Czego to może być przyczyna ? Przypuszczam że być może cewka lub instalacja ale instalacja była już robiona 2 razy i dobrze chodziła do czasu . PS moduł mam nowy .

PROSZĘ O POMOC
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52


Postprzez arachne91 » 4/11/2007, 22:03

Mam jeszcze jeden problem dotyczący startera w mojej dt . Zawsze muszę ją odpalać z po pychu nawet gdy jest ciepła , jak kopie to starter daje iskrę na świecy ale nie odpala motoru a jak pchnę to pali praktycznie z miejsca . Czego to może być przyczyna proszę o pomoc .
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52


Postprzez Viler » 12/11/2007, 22:23

witam mam pytanie czym różni się Yamaha DT 125R od Yamahy DT 125RE? Chodzi mi czy różnią się mocą i ilością biegów
Viler
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 12/11/2007, 22:21

Postprzez Mrozon91 » 12/11/2007, 22:56

arachne91 napisał(a):Mam jeszcze jeden problem dotyczący startera w mojej dt . Zawsze muszę ją odpalać z po pychu nawet gdy jest ciepła , jak kopie to starter daje iskrę na świecy ale nie odpala motoru a jak pchnę to pali praktycznie z miejsca . Czego to może być przyczyna proszę o pomoc .


wyrobienie sie sprezynki startera....
Mrozon91
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/11/2007, 21:23
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Failed » 13/11/2007, 13:08

ja mam 1 pytanie dotyczace dt 50

ile taka pali ?
Pamietaj! Uzywaj opcji szukaj! Pomysl o ciezko pracujacych MORDERATORACH.!
Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/TGB/303,RS/15873
Avatar użytkownika
Failed
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:47
Lokalizacja: Ostroleka

Postprzez wiklad » 26/11/2007, 23:58

Ja od niedawna (tydzień) muszę odpalać na pych jak silnik jest zimny. Kickstarter nie stawia żadnego oporu, dopiero po 10 kopnięciu zaczyna chodzić ciężej, aż za 15-20 odpala silnik. Jak jest już ciepły, to kickstarter chodzi normalnie - jest opór, jeden kopniak i odpalony silnik. Co to może być?
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Landryss25 » 27/11/2007, 13:32

To jest to że już masz minimalne sprężanie. Miałem Yamahe TDR 50 ten sam silnik co w DT i miałem ten sam problem, jak był zimny to musiałem mu porządną serię kopów dać albo pchać a jak był ciepły to spokojnie go ręką odpalałem bo kopka nie miała żadnych oporów. Sprzedaj moto bo czeka cię remont niedługo albo trzymaj go i wadź w niego kasę.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Suzuki-gsxr » 2/12/2007, 21:11

Cześć wszystkim :) powiedzcie mi jak to jest na dotarciu,poniewż mam nowy tłok załozony 50.25 i jest spasowany na 0.03mm czyli cylinder ma 50.28,ile czasu musze ją docierać ? zrobiłem nią 190 km,bardzo spokojnie powyżej 4,500 nie wkręcałem jej,ale dzisiaj 4 razy jej odkręciłem na dwójce i trójce na maxa,i jak dalej ? powoli trzeba ją przygotowywać do większych obr,prawda ? aha i jeszcze jedno,na początku gdy tylko był nowy tłok przez 4 dni ją odpalałem tylko,grzałem tak po 5-10 min i gasiłem aż ostygnie i znowu,i tak ok 20 razy zrobiłem przez te 4 dni.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Landryss25 » 2/12/2007, 21:53

Najlepiej to dolewać trochę oleju jeszcze do baku i zrobić 500km nie przekraczając 6tys. obrotów. pozdr
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Suzuki-gsxr » 3/12/2007, 09:46

aha,ok,dzięki za info i pzdr :)
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Suzuki-gsxr » 3/12/2007, 21:55

Cześć,mam mały problem znowu :( nie działa mi kopka,co to może być ? półksiężyc ? chodzi mi kopka ale tak jak by nie było wogóle kompresji.pzdr
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Szafa » 4/12/2007, 16:32

Landryss25 napisał(a): Sprzedaj moto bo czeka cię remont niedługo albo trzymaj go i wadź w niego kasę.

No pewnie. Jeszcze niech sprzeda jako zajebisty stan, ideał ... Typowe polskie podejście do sprzedaży....
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Landryss25 » 4/12/2007, 22:33

Ja miałem na myśli to żeby sprzedał wspominając o problemie. Ale to czy wspomni o tym problemie to jego decyzja. A jak będzie oglądał motor ktoś co chociaż trochę się zna to odrazu będzie wiedział co jest.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Suzuki-gsxr » 4/12/2007, 23:57

ale jak to,dopiero 200km po wymianie tłoka,przecież to nie możliwe żeby padł,ja stawiam na pół księżyc
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Landryss25 » 5/12/2007, 11:30

Możliwe że to wina półksiężyca ale jeśli wsadziłeś np. za duży tłok to mógł on ci zjechać nicasyl i po kompresji. Ale wątpię, też bym stawiał na półksiężyc.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Suzuki-gsxr » 5/12/2007, 13:46

tłok miałem 50,25 a cylinder 50,28,ciasno spasowany ale jeżdże nim bardzo delikatnie,najpierw po założeniu tłoka go odpalałem ok. 20 razy i grzałem,i tak w kółko przez 4 dni,a potem powoli zacząłem jeździć i nie przekraczałem 4,5 tys. pzdr
YZF-R1 98' & CBR 900RR 96' is THE BEST
Avatar użytkownika
Suzuki-gsxr
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 24/5/2007, 13:23
Lokalizacja: ZieLona GóRa

Postprzez Landryss25 » 5/12/2007, 14:54

No to nie wiem. To spuść olej, zdejmij dekiel i sprawdź czy to półksiężyc. Pozdr
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Pisiu » 5/12/2007, 19:10

Suzuki-gsxr napisał(a):tłok miałem 50,25 a cylinder 50,28,ciasno spasowany ale jeżdże nim bardzo delikatnie,najpierw po założeniu tłoka go odpalałem ok. 20 razy i grzałem,i tak w kółko przez 4 dni,a potem powoli zacząłem jeździć i nie przekraczałem 4,5 tys. pzdr


Jak na moje oko,to zle docierałeś i padł tłok.Do 4,5 tyś nie powinieneś zamulać,powinneś jezdzić wmiare normalnie,tylko pierwsze kilometry spokojniej,a później to już wpizde :lol: Nie no zart,nie tak do końca wpizde :D Ale ja sie nie znam :lol:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez wiklad » 7/12/2007, 13:51

Polazłem dzisiaj do garażu popieścić sprzęta (smarowanie i takie tam) i chciałem go odpalić - stał tydzień. Odpaliłem go za pierwszym kopniakiem bez ssania :D:D. Dobra, ale problem nie w tym.
Chodzi o to, że wyczytałem gdzieś w komentach na youtube, że kiera yamahy dt 80 lubi czasem się skrzywić po glebie i trzeba prostować. Chciałem to sprawdzić.
Włożyłem koło między 2 ciężkie worki z tworzywem. Koło było sztywno. No i mały zonk, bo kierą da się ruszać ok. 1 cm na boki :/ - jak puszczę wraca spowrotem do normalnej pozycji. Wszystkie śruby są dokręcone, więc raczej to wina "giętkośći materiałów" Czy to jest normalne?
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Postprzez Mrozon91 » 7/12/2007, 22:36

jaka swiece powinno sie stosowac do dt 80??
Mrozon91
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12/11/2007, 21:23
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê