Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez mentorsct » 2/6/2011, 17:07

Do płukania silnika jest olej wrzecionowy.
Pamiętaj też zeby wymienić filtry oleju.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada


Postprzez henio12323 » 2/6/2011, 18:50

niektórzy ropą płukają. albo jakimś tanim byle jakim olejem za 10 zł :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez zarkanis96 » 2/6/2011, 21:46

zarkanis96 napisał(a):siema, dzisiaj zamierzam sie wybrac do mechanika, ale napisze jeszcze na forum. Wiec tak od pewnego czasu z moja senda dzieja sie dziwne zeczy tzn. gdy ja odpale i jest zimna to obroty utrzymuje caly czas te same, jednak kiedy sie rozgrzeje to obroty spadaja motorek tak popyrka z 30sek. i zgasnie. nieraz po ostrej jezdzie moto gasnie zaraz po zatrzymaniu. Oczywiscie kiedy gazuje moto nie zgasnie. Probowalem zamodzielnie wyregolowac gaznik jednak niezbyt mi to szlo. Nieraz mam tez tak ze moto utrzymuje obroty ok.2tys. i tak moze chodzic caly czas ale wystarczy ze przegazuje lub sie przejade wrzucam ponownie na luz i motor tak jak wczesniej pochodzi jeszcze z 20sek. na niskich obrotach i zgasnie. Wiec co to moze byc?, zle wyregulowany gaznik??, moze zasyfiony ??. Dodam ze moto przyspiesza normalnie i v-max sie nie zmienil. Moze motorek minimalnie oslabl po moich regulacjach, ale zmiana jest bardzo slabo odczuwalna.
Dodam tez, ze kiedy moto jest zimne czy cieple i wlacze nawet minimalnie przelacznik od ssania to moto momentalnie gasnie.







moglby sie ktos co do mojego problemu wypowiedziec
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez henio12323 » 2/6/2011, 21:48

skoro na ssaniu od razu gasnie to zbyt bogata mieszanka. dla pewności wyczysć gaźnik i filtr powietrza :P dla jeszcze wiekszej pewnosci wymien też swiece :D i posprawdzaj czy wszystkie połączenia gaxnik króciec, króciec cylek, i filtr powietrza gaźnik są szczelne :D ( podokręcaj śrubki )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zarkanis96 » 2/6/2011, 22:04

niebylo dzisiaj tego mechanika, wiec pojade jutro filtr powietrza czysciutki. Jedyna nieszczelnosc to jest na dolot(ten od filtra powietrza do gaznika) zbyt bogata mieszanka.tzn wyregulowac na nowo gaznik??. Jesli tak to moglbys to opisac. znaczy wiem ze trzeba dobrze rozgrzac moto. ale ja jak probowalem sam go wyregolowac. to zakrecalem na maksa srobke od powietrza, a srobka od obrotow rowniesz byla prawie na maksa. I tak popuszczalem obydwie po trochu. Ale nie chce mi sie juz dalej pisac bo i tak wiem ze zle to robilem. Sróbka od mieszanki to mam rozumiec ze to jest ta mniejsza ?, co kontroluje ilosc powietrza??
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez FazziE » 5/6/2011, 14:48

Na co warto zwrocic uwage przy przywracaniu do zycia motocykla ktory nie byl odpalany przez ponad rok ? Niestety przez nieudolność wlasciciela stal przez ten rok z podlaczonym akumulatorem i zalanym bakiem prawie pod sam korek.
FazziE
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1/7/2008, 16:22

Postprzez henio12323 » 5/6/2011, 14:53

to dobrze ze stał z paliwem. bez paliwa by zardzewiał :D no jedynie aku mogło by być odpięte. przede wszystkiem wymiana swiecy z miejsca, czyszczenie filtra powietrza, czyszczenie i regulacja gaźnika i wymiana oleju w skrzyni. mozna tez wymienic tak dla pewnosci płyn w chłodnicy. potem normalnie odpalać nie dawac w palnik od razu. i po baku dobrze sie wsłuchac w silnik czy nic nie puka. dla porównania zaraz po odpaleniu mozna posłuchac co puka co nie ( czasem puka i to jest taka praca silnika) czesto jak długo stoi to siadają łozyska w silniku ;/ jak potem nie ma nic niepokojącego to mozna smiało smigac ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 6/6/2011, 20:37

ile moze kosztowac wymiana korbowodu i wywazenie?
musi byc specjalny serwis czy gdzie to mozna oddac?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 6/6/2011, 20:41

wymiana ? masz na mysli oddajesz wał i ci robią czy cały moto ? wmiana z wyważeniem to 100-150 zł. mozna oddac do serwisu motocyklowego, mozna do zakładów które takimi rzeczami sie zajmują ( choc ja mam spory serwis i tam spawają wszystko i wszystkim, wymieniają korbowody, dorabiaja czesci, regenerujągłowice robią szlify itp a nie mają czesci do wyważania wałów :D )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 6/6/2011, 20:45

nie no oddaja sam wal ze stara korba i daje nowa zeby mi wymienili i wywazyli
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 6/6/2011, 20:49

to skoro tak to tak jak pisałem. z tym że mi sie powaliło i nie 100-150 zł tylko koło 80 zł :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 7/6/2011, 11:38

uff juz myslalem ze ponad 100 bede musial dac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez barek253 » 8/6/2011, 15:44

wyciaglem wate z tlumika
wymieniac na nowa jesli ta jest cala w oleju? cala czarna pare miejsc bialych
co da ze ja wymienie?
poprawi sie dzwiek osiagi?
chyba nie szczegolnie nie?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez afterparty » 8/6/2011, 16:10

Wolno wymieniać tylko pierścienie, czy cały tłok od razu?
afterparty
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26/2/2011, 16:36

Postprzez barek253 » 8/6/2011, 16:26

w 4t jeszcze mozna pierscionki same ale jak masz 2t to musisz i pierscien bo masz raczej 1 i tlok tez
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 8/6/2011, 17:45

w 2T pierscienie zuzywają sie i mają praktycznie taką samą zywotnosc jak tłok. czyli jak pierscienie juz słabe do w krótkim czasie i tłok moze sie posypac :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 8/6/2011, 17:53

barek253 napisał(a):wyciaglem wate z tlumika
wymieniac na nowa jesli ta jest cala w oleju? cala czarna pare miejsc bialych
co da ze ja wymienie?
poprawi sie dzwiek osiagi?
chyba nie szczegolnie nie?



co myslicie?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 8/6/2011, 17:55

osiągi sie nie polepszą :P dzwiek moze troche ;P ja bym zostawił i tak szybko sie zasrywa olejem wazne zeby w ogóle była
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mentorsct » 9/6/2011, 05:06

barek253 - efekty to mogą ci sie poprawić jak założysz np akrapa, ale nie jak wymienisz samą watę. Po wymianie waty możesz mieć nieco cichsze moto, bardziej basowy dźwięk. Choć nie sądzę bo sam po sobie wiem że mimo tego ze zmieniłem watę i upchałem jej tam na prawdę sporo to jakoś nie słyszę różnicy.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez barek253 » 9/6/2011, 18:10

laczenie tlumika z gruszka mam tam taka gume i scisnieta z 2 stron opaskami troche to daje ale i tak mi scieknie olej
jaki patent na to czym to sie powinno orginalnie laczyc zeby nie wywalalo oleju?albo co dac zeby bylo dobrze?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê