Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Manhatan » 25/8/2007, 13:42

Jak zauważyłeś mosiądz jest za miękki i się wyciera. Proponuję coś żeliwnego, najlepiej z domieszką tytanu.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez krzychuuu » 25/8/2007, 13:44

Najlepiej z jakiegoÅ› hartowanego metalu...
Zwykły metal nie wytrzyma, możesz poszukać czegoś pasownego i oddać do hartowania.
www.yamahadt.info <--- najlepszy serwis w sieci poświęcony motocyklom marki Yamaha DT!!!! ;]
krzychuuu
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25/8/2007, 12:57
Lokalizacja: Świeżawy


Postprzez dori.kin » 30/8/2007, 14:06

Czy ktoś może potwierdzić w 100% czy silnik z DT 125 jest tym samym silniczkiem który siedzi w TDR 125 ? Jeżeli tak to czy ten silnik jest montowany w jakiejś specjalnej detce czy każda dt125 ma ten sam silnik?
Pozdrawiam Kamil
dori.kin
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18/3/2007, 20:28

Postprzez KUBAS007 » 30/8/2007, 18:39

w sklepie internetowym che kupic czesc do swojegogo moto i ja mam dt 50 r chlodzona powietrzem to jak w sklepie jest do wyboru dt 50 lub dtr 50 to do ktorego moto mam czesc kupic chyba do dt 50 nie???? do r to jest tylko symbol ale nie wiem do koncca i pisze
KUBAS007
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 22/4/2007, 11:07

Postprzez maciejos » 31/8/2007, 11:05

nie wiecie zkad można dostać pierścienie do dt80 bo dzisiaj paczę zero kompresji rozkręcam i dolny jest peknienty a górny sie zapiekl i muszę kupić proszę o w miarę szybka odpowiedz
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez arachne91 » 31/8/2007, 12:09

maciejos napisał(a):nie wiecie zkad można dostać pierścienie do dt80 bo dzisiaj paczę zero kompresji rozkręcam i dolny jest peknienty a górny sie zapiekl i muszę kupić proszę o w miarę szybka odpowiedz


Zobacz na allegro tu masz link

http://www.allegro.pl/search.php?string ... +t%C5%82ok
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52

Postprzez Manhatan » 31/8/2007, 13:04

Kup już cały komplet, przynajmniej będziesz miał pewność, że się nie rozleci podczas jazdy.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez maciejos » 31/8/2007, 15:04

właśnie o to chodzi ze potrzebuje tylko pierścienie bo tłok ma 2tys przejechane i jest w idealnym stanie samych pierścieni potrzebuje ale wątpię czy mi sie je uda kupić :( kurde 100zl w plecy
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez Tomek_mm7 » 31/8/2007, 21:07

Mam takie pytanie: jak już wszyscy wiecie posiadam Yamage Dt125r rok 97 :) I mam broblem z uzyskaniem wysokich obrotów, gdyż motor jest zablokowany do 6 tys. obrotów i nie wiem jak mam sie pozbyć tej blokady, gdzie ona jest wogóle i jak sie jej pozbyć, przypuszczam że jest to blokada elektryczna odcinająca moment obrotowy. Prosże osoby które wiedza coś na ten temat aby mi szybko cos napisały jak mam sie pozbyć tej blokady zeby moto dochodziło chociaż do 10 tys obrotów. czekam na odp.
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Manhatan » 31/8/2007, 23:00

Po pierwsze to nie odcina moment obrotowy, a zapłon. Masz pewnie blokadę na module. Odrazu piszę, że nie wiem jak się ją ściąga w DT, w NSR trzeba było tylko przeciąć taki drucik, który znajdywał się w środku.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez arachne91 » 1/9/2007, 09:16

Tomek_mm7 napisał(a):Mam takie pytanie: jak już wszyscy wiecie posiadam Yamage Dt125r rok 97 :) I mam broblem z uzyskaniem wysokich obrotów, gdyż motor jest zablokowany do 6 tys. obrotów i nie wiem jak mam sie pozbyć tej blokady, gdzie ona jest wogóle i jak sie jej pozbyć, przypuszczam że jest to blokada elektryczna odcinająca moment obrotowy. Prosże osoby które wiedza coś na ten temat aby mi szybko cos napisały jak mam sie pozbyć tej blokady zeby moto dochodziło chociaż do 10 tys obrotów. czekam na odp.


Tu masz link co masz zrobić żeby mieć odblokowany moduł http://www.dt-80-lc2.prv.pl/
arachne91
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52

Postprzez Tomek_mm7 » 1/9/2007, 09:48

Tylko że ten link tyczy sie do Dt80 a ja mam dt125r i rozebrałem siedzenie, bak, itp. i nie znalazłem tam żadnego modułu który mógłby mi blokowac ten motor, lipa;/ Moje zapytanie brzmi równiez gdzie w Dt125 rok 97 znajduje sie ten moduł i jak on wygląda ? Żebym mógł cos zrobić najpierw musze go widzieć. Prosze o odp.
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Tomek_mm7 » 7/9/2007, 21:37

Widze że od momentu kiedy napisałem ostatni post nikt nie odpisuje. Blokady blokadami ale widze że nikt nie ma pojęcia aby określić gdzie w tej dt znajduje się ten moduł o którym tyle mowy jak go odblokować. Tylko najpierw musze go zlokalizować.
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Pisiu » 8/9/2007, 09:51

Mi też sie kreci tylko do 6,5-7 tyś,ale ja słyszałem że blokada na module była dopiero w DT od 2002,czy tam 2004,w tych starszych moduł nie był blokowany... tak słyszałem,ale nie wiem jaka prawda... Wg mnie cały problem leży w zaworze YPVS i tyle :roll:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez daniel8634 » 8/9/2007, 20:53

ja mam instrukcje odblokowania dt 80 ze zdjeciami i opisami kto chce niech sie zglasza na gg to wysle
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
daniel8634
Świeżak
 
Posty: 338
Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
Lokalizacja: kielce

Postprzez Krzychu_R » 8/9/2007, 22:13

A nie możesz tu dać??
http://www.yamahadt.info/ (otwórz link) - największe forum w Polsce poświęcone motocyklom marki Yamaha DT

Obrazek (otwórz link)
Krzychu_R
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8/9/2007, 22:07

Postprzez Tomek_mm7 » 9/9/2007, 11:28

Ale jakby nie było, nikt jeszcze nie posiada w tym kraju takiej instrukcji po polsku, która pozwoliłaby odblokowac Yamahe Dt125r , bo jak widze 80cm3 to duzo macie ale 125cm3 nikt. A wie ktoś jak ten Yvps nalezy ustawić aby było dobrze? Na jakiej to zasadzie działa? Bo ja mam tak ustawiony że na 1,2,3 biegu ma kopa a potem zdycha to co to oznacza że przymyka mu ten wylot potem ? Bo nadal tego nie rozumie i chciałbym kiedyś doznac tej frajdy poczucia 10 tys obrotów bo teraz to lipa jest i nie wiem za co sie już mam zabrać aby te obroty zwiększyć. Proszę o jakieś madre wyjasnienia jak mam to ustawić i ogólnie wszystko co wiecie o tym systemie ;)
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Manhatan » 9/9/2007, 14:13

YVPS się otwiera w zależności od ruchu manetką.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Tomek_mm7 » 9/9/2007, 14:42

No ok, tyle to można sie domyśleć;) ale mnie chodzi o to jak to ustawić żeby zawsze było otwarte i nie blokowało wylotu przy dużych obrotach jak równiez żeby na małych motor nie był słaby? Jest jakaś dobra metoda na ustawienie tego, czy wieczna metoda prób i błędów?
Avatar użytkownika
Tomek_mm7
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Postprzez Szafa » 9/9/2007, 17:58

Trzeba otworzyć ręcznie ( śrubką która jest pod pokryą YPVS) zawór YPVS. Jak zdejmiesz cały wydech i włożysz palec w cylindrze czujesz taką jakby tulejkę i góry. Trzeba ustawić tą śrubką YPVS tak żeby ta tulejka się odwróciła i żeby było czuć jej płaską strone a nie wypukłą. Jak juz to zrobisz to dopiero zaczyna się zabawa. Trzeba niby bawic się cięgnami i ustawić tak YPVS by było zamknięte przy odpalaniu motory ( większa kompresja) i otworzyło się zaraz po odpaleniu i nie zamykało po 7 tys obr.
Od razu mówię, że wg. mnie jest to niewykonalne ... Bo przecież musi być jakieś urządzenie które wykrywa to, że motor przekroczył 7 tys. Czyli wychodzi na to, że musi być blokada na module. Elektronika wykryawa to, że obroty przekroczyły 7 tys ... Nie ma innego sposobu ...
Można całkowicie odłączyć YPVS odcinając je ... Ale nie wiem czy to da pełną moc.

Dobra nie wiem, może się zamotałem. Jeśli ktoś nie zrozumiał zapraszam na GG.

Mi się to nie udało niestety ... Pisiowi też ... :roll:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê