Yamaha DT - wszystko o motocyklu
Najlepiej z jakiegoÅ› hartowanego metalu...
Zwykły metal nie wytrzyma, możesz poszukać czegoś pasownego i oddać do hartowania.
Zwykły metal nie wytrzyma, możesz poszukać czegoś pasownego i oddać do hartowania.
www.yamahadt.info <--- najlepszy serwis w sieci poświęcony motocyklom marki Yamaha DT!!!! ;]
- krzychuuu
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25/8/2007, 12:57
- Lokalizacja: Świeżawy
Czy ktoś może potwierdzić w 100% czy silnik z DT 125 jest tym samym silniczkiem który siedzi w TDR 125 ? Jeżeli tak to czy ten silnik jest montowany w jakiejś specjalnej detce czy każda dt125 ma ten sam silnik?
Pozdrawiam Kamil
Pozdrawiam Kamil
- dori.kin
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 18/3/2007, 20:28
w sklepie internetowym che kupic czesc do swojegogo moto i ja mam dt 50 r chlodzona powietrzem to jak w sklepie jest do wyboru dt 50 lub dtr 50 to do ktorego moto mam czesc kupic chyba do dt 50 nie???? do r to jest tylko symbol ale nie wiem do koncca i pisze
- KUBAS007
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 22/4/2007, 11:07
maciejos napisał(a):nie wiecie zkad można dostać pierścienie do dt80 bo dzisiaj paczę zero kompresji rozkręcam i dolny jest peknienty a górny sie zapiekl i muszę kupić proszę o w miarę szybka odpowiedz
Zobacz na allegro tu masz link
http://www.allegro.pl/search.php?string ... +t%C5%82ok
- arachne91
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52
Mam takie pytanie: jak już wszyscy wiecie posiadam Yamage Dt125r rok 97
I mam broblem z uzyskaniem wysokich obrotów, gdyż motor jest zablokowany do 6 tys. obrotów i nie wiem jak mam sie pozbyć tej blokady, gdzie ona jest wogóle i jak sie jej pozbyć, przypuszczam że jest to blokada elektryczna odcinająca moment obrotowy. Prosże osoby które wiedza coś na ten temat aby mi szybko cos napisały jak mam sie pozbyć tej blokady zeby moto dochodziło chociaż do 10 tys obrotów. czekam na odp.

-
Tomek_mm7 - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Po pierwsze to nie odcina moment obrotowy, a zapłon. Masz pewnie blokadę na module. Odrazu piszę, że nie wiem jak się ją ściąga w DT, w NSR trzeba było tylko przeciąć taki drucik, który znajdywał się w środku.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Tomek_mm7 napisał(a):Mam takie pytanie: jak już wszyscy wiecie posiadam Yamage Dt125r rok 97I mam broblem z uzyskaniem wysokich obrotów, gdyż motor jest zablokowany do 6 tys. obrotów i nie wiem jak mam sie pozbyć tej blokady, gdzie ona jest wogóle i jak sie jej pozbyć, przypuszczam że jest to blokada elektryczna odcinająca moment obrotowy. Prosże osoby które wiedza coś na ten temat aby mi szybko cos napisały jak mam sie pozbyć tej blokady zeby moto dochodziło chociaż do 10 tys obrotów. czekam na odp.
Tu masz link co masz zrobić żeby mieć odblokowany moduł http://www.dt-80-lc2.prv.pl/
- arachne91
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 17/6/2007, 11:52
Tylko że ten link tyczy sie do Dt80 a ja mam dt125r i rozebrałem siedzenie, bak, itp. i nie znalazłem tam żadnego modułu który mógłby mi blokowac ten motor, lipa;/ Moje zapytanie brzmi równiez gdzie w Dt125 rok 97 znajduje sie ten moduł i jak on wygląda ? Żebym mógł cos zrobić najpierw musze go widzieć. Prosze o odp.
-
Tomek_mm7 - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Widze że od momentu kiedy napisałem ostatni post nikt nie odpisuje. Blokady blokadami ale widze że nikt nie ma pojęcia aby określić gdzie w tej dt znajduje się ten moduł o którym tyle mowy jak go odblokować. Tylko najpierw musze go zlokalizować.
-
Tomek_mm7 - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Mi też sie kreci tylko do 6,5-7 tyś,ale ja słyszałem że blokada na module była dopiero w DT od 2002,czy tam 2004,w tych starszych moduł nie był blokowany... tak słyszałem,ale nie wiem jaka prawda... Wg mnie cały problem leży w zaworze YPVS i tyle 

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
ja mam instrukcje odblokowania dt 80 ze zdjeciami i opisami kto chce niech sie zglasza na gg to wysle
DT80=>DT70SM=>RS125=>CR125=>SX125&CBR6 00RR '06
- daniel8634
- Świeżak
- Posty: 338
- Dołączył(a): 7/1/2007, 13:50
- Lokalizacja: kielce
A nie możesz tu dać??
http://www.yamahadt.info/ (otwórz link) - największe forum w Polsce poświęcone motocyklom marki Yamaha DT
(otwórz link)

- Krzychu_R
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 8/9/2007, 22:07
Ale jakby nie było, nikt jeszcze nie posiada w tym kraju takiej instrukcji po polsku, która pozwoliłaby odblokowac Yamahe Dt125r , bo jak widze 80cm3 to duzo macie ale 125cm3 nikt. A wie ktoś jak ten Yvps nalezy ustawić aby było dobrze? Na jakiej to zasadzie działa? Bo ja mam tak ustawiony że na 1,2,3 biegu ma kopa a potem zdycha to co to oznacza że przymyka mu ten wylot potem ? Bo nadal tego nie rozumie i chciałbym kiedyś doznac tej frajdy poczucia 10 tys obrotów bo teraz to lipa jest i nie wiem za co sie już mam zabrać aby te obroty zwiększyć. Proszę o jakieś madre wyjasnienia jak mam to ustawić i ogólnie wszystko co wiecie o tym systemie 

-
Tomek_mm7 - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
No ok, tyle to można sie domyśleć;) ale mnie chodzi o to jak to ustawić żeby zawsze było otwarte i nie blokowało wylotu przy dużych obrotach jak równiez żeby na małych motor nie był słaby? Jest jakaś dobra metoda na ustawienie tego, czy wieczna metoda prób i błędów?
-
Tomek_mm7 - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 20/5/2006, 15:05
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Trzeba otworzyć ręcznie ( śrubką która jest pod pokryą YPVS) zawór YPVS. Jak zdejmiesz cały wydech i włożysz palec w cylindrze czujesz taką jakby tulejkę i góry. Trzeba ustawić tą śrubką YPVS tak żeby ta tulejka się odwróciła i żeby było czuć jej płaską strone a nie wypukłą. Jak juz to zrobisz to dopiero zaczyna się zabawa. Trzeba niby bawic się cięgnami i ustawić tak YPVS by było zamknięte przy odpalaniu motory ( większa kompresja) i otworzyło się zaraz po odpaleniu i nie zamykało po 7 tys obr.
Od razu mówię, że wg. mnie jest to niewykonalne ... Bo przecież musi być jakieś urządzenie które wykrywa to, że motor przekroczył 7 tys. Czyli wychodzi na to, że musi być blokada na module. Elektronika wykryawa to, że obroty przekroczyły 7 tys ... Nie ma innego sposobu ...
Można całkowicie odłączyć YPVS odcinając je ... Ale nie wiem czy to da pełną moc.
Dobra nie wiem, może się zamotałem. Jeśli ktoś nie zrozumiał zapraszam na GG.
Mi się to nie udało niestety ... Pisiowi też ...
Od razu mówię, że wg. mnie jest to niewykonalne ... Bo przecież musi być jakieś urządzenie które wykrywa to, że motor przekroczył 7 tys. Czyli wychodzi na to, że musi być blokada na module. Elektronika wykryawa to, że obroty przekroczyły 7 tys ... Nie ma innego sposobu ...
Można całkowicie odłączyć YPVS odcinając je ... Ale nie wiem czy to da pełną moc.
Dobra nie wiem, może się zamotałem. Jeśli ktoś nie zrozumiał zapraszam na GG.
Mi się to nie udało niestety ... Pisiowi też ...

Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
- Szafa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1683
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości