Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez N3xT » 5/2/2011, 22:05

A wczesniej bylo wszystko oke przed czyszczeniem? Mialem podobny problem, ze podczas jazdy gasl, ale to byla moja wina, gdyz dawalem mu zamalo " GAZU " i zalewala sie swieca, poniewaz nie otwieral sie zawor wydechowy i wszystko sie kumulowalo w srodku. Po wyczyszczeniu swiecy (odtluszczeniu porcelanki i elektrody) znowu moto palilo i dalej jechalo.
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
N3xT
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
Lokalizacja: Łódż


Postprzez Bostorn » 5/2/2011, 22:40

crsa to 4t

więc tak sprawdzałeś świece?? mokra czy sucha?

filtr powietrza jak dawno wymieniany, czyszczony był??
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez cichy » 6/2/2011, 09:16

Może trzeba pokręcić śrubą od mieszanki, jaki tam jest gaźnik?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez marciniaczek » 7/2/2011, 18:50

przed czyszczeniem było dobrze ale juz za 4 dni idzie do serwisu to sie niemartwie 8)
marciniaczek
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
Lokalizacja: łódź

Postprzez Dzesiu10 » 7/2/2011, 20:13

BIGAluś napisał(a):Jeszcze raz.

Ostatnio odpalam TTR'ke jak zwykle z problemami, ale to nic. Sprawdzam olej i... pusto (prawie), dolałem co miałem, ale za mało i musiałem kupić akurat w sklepie był tylko Castrol GPS, a Off-Road'a nie mieli. Stąd moje dwa pytania, co zmienia to, że wleję GPS do crossa, i czemu olej wyparował? Kopci trochę jak się odpali, potem przestaje jak się rozgrzeje, czy możliwe, że wsiąknął albo coś czy tylko pierścienie?


Kiedy robiłeś jakie poważniejsze naprawy tego silniczka? wychodzi na to że ma niezły apetyt na olej czyli remont się szykuje, olej nie mógł sobie tak po prostu zniknąć,a wymiana pierścieni niewiele da bo zaraz będzie to samo. Co do oleju to wersja off-road jest przeznaczona do silników o wyzszych osiagach i przeciążeniach jak jest w off-roadzie a gps tez będzie smarował ale możliwe że minimanie gorzej, po prstu w tym off-road są jakieś dodatki wpływajace na lepszą prace silnika w tych wysilonuch sprzętach.pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez barek253 » 10/2/2011, 16:06

zamierzam kupic w najblizszym czasie zestaw napedowy
i tu pare pytan
lepiej kupic tak jak jezdze do lasu czyli bloto itp bezoringowy czy dolozyc i kupic oringowy
wyczytalem ze bezoringowy ten 1 jakis hiperwzmocniony
ktory mi dluzej wytrzyma?

1)http://moto.allegro.pl/naped-honda-cr-125-cr125-did-sunstar-i1453388982.html
2)http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-jt-did-x-ring-cr-250-96-02-04-i1446981641.html


co do 2 to czy jesli pisze ze do crki 250 a ja mam 125 to mam sie tym sugerowac czy nie bo niby ilosc zebow i ogniw to samo
czy tu bedzie chodzic np o dziury i ich rozstaw na zebatkach?


3)http://moto.allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-cr-125-87-06-sfr-i1421619562.html

a to tutajk jakas inna firma niz did duzo tanszy komplet porownywalne to jest do dida co lepiej wziasc
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Dzesiu10 » 10/2/2011, 17:16

Jeżeli chcesz w takich pieniądzach to tylko o-ringowy ale x-ringowy byłby lepszy, bezoringowy wyciagnie się jak szmata na wietrze i tyle będziesz miał z łańcucha i jeszcze zębatki poniszczy, kumpel w kx-f miał bezoringowy i co jazde naciagał ;/
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez cichy » 10/2/2011, 17:22

Did będzie najlepszy.
Oringowy dłużej jeździ, bez-oringowy powoduje mniejsze straty mocy.
Łańcuch jest uniwersalny trzeba tylko dobrze dobrać długość, czyli ilość ogniw. Zębatki muszą pasować pod konkretny motocykl, ale można wybierać w kilku rozmiarach (ilościach zębów.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 10/2/2011, 18:45

łancuch Did oring, xring drogi i niepotrzebny

zebatki aluminiowe za 150 180 130zł bez roznicy

kwestią konserwacji lancucha jest jego smatowanie dobrymi olejami

mam elfa za 28zl i jest swietny

wyjeżdzasz w teren smarujesz lancuch 2x

wracasz z tereu myjesz moto, lancuch i po wyschnieciu smarujesz

kolejny wypad kolejne smarowanie i tak za kazdym razem

będziesz tak robił to zębatki długo wytrzymają wraz z łancuchem, no i nie zapomnij o naciągu, jezeli twoj kolega za sztywno go naciągał to nie dziwo ze się rozciągał oraz kaleczył zębatki

luzu powinno byc ok jak usiądziesz na 2-3 palce
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 10/2/2011, 21:26

spr i okazalo sie ze mam przod 13 zebow tyl 49 zebow
i teraz czy moze tak byc bo jesli konczy mi sie naciag to nie wiem czy lancuch do wymiany czy nie
jakie pownny byc prawidlowe ilosci zebow p/t
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 21:30

nie ma czegos takiego jak prawidłowe ilosci. masz prawidłowe. ta konfiguracja wydaje mi sie ze jest serwisowa. sprawdz w serwisówce ile fabrycznie powinienes miec zębów. no i pamietaj że zawsze mozna sobie z tyłu wrzucic ząb mniej czy wiecej aby miec lepsze przyspieszenie lub prędkosc maxymalną :P łancuch bedzie do wymiany jak zaczną pękac rolki albo bedą zeby sie wykrzywiały :D wtedy wymiana zestawu sie kłania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 10/2/2011, 21:39

a co jesli jest ok a brak mi naciagu tzn krska jaest juz na ostatniej
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez marynarz1 » 10/2/2011, 21:57

To możesz spróbować go skrócić o 2 ogniwa.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 22:34

o 2 ? o jedno ogniwo :D tylko że 1 ogniwo zawiera 2 rolki. teoretycznie tak sie robi. ale w praktyce zuzycie łancucha o cały napinacz to juz duzo i albo zaraz albo juz łancuch nadaje sie do wymiany.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez marynarz1 » 10/2/2011, 23:12

Przy skracaniu trzeba wywalić 2 ogniwa: jedno wewnętrzne i zewnętrzne oraz 2 rolki.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 23:15

niee :D to sie nazywa jedno ogniwo :P bo teoretycznie żeby spiąć łancuch tą samą spinką wywalasz 1 ogniwo. bo mozna jeszcze pół ogniwa wywalic wtedy sa chyba specjalne spinki bo kiedys cos o takich słyszałem :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez marynarz1 » 10/2/2011, 23:19

Ogniwo to jest jedna płytka zew. lub wew. ta "blaszka" czyli jak byś miał skrócić o pół to chyba tylko gumówka :D

http://mtbikes.pl/pliki/image/lancuch.gif (otwórz link)
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 23:21

ok dobra :D zalezy od nazewnictwa xD wiec skoro tak to masz racje trzeba wywalkic ogniwo zewnętrzne i wewnetrzne :P ja miałem na mysli mówiac że to jest 1 ogniwo xd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 11/2/2011, 08:00

a co jak skroce lancuch nie bedzie przez to oslabiony?

jesli bede bral to ktory z tych 2 polecicie


1.http://moto.allegro.pl/naped-honda-cr12 ... 16958.html
2.http://moto.allegro.pl/naped-zebatka-la ... 19562.html

zobaczcie oba maja uszczelki 1.x-ringi 2. o-ringi
dlaczego ten 2. jest tak tani kwestia firmy?

no i jakie sobie wziasc najlepsze przelozenie ile przod i ile na tyl zebow zeby dobrze w terenie bylo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 11/2/2011, 13:38

nie bedzie osłabiony. ale bedzie zbyt wyciagniety i w krótkim czasie zacznie sie sypac... czytaj uwaznie to co zostało juz napisane.

oba napedy są niezłe. X ringowy jest drozszy stąd róznica w cenach.
co do zębatki tylna polecam superprox.

głupie pytania zadajesz... jakim terenie ? pod kogo ? nie ma idealnych przełozeń że wtedy jest super w terenie. masz pewne przełozenia juz teraz i chyba sam jeździłes i sam jestes sobie w stanie ocenic czy to ci wystarcza czy moze wolisz moto słabszy a szybszy czy wolisz moze lepsze przyspieszenie tracac nieco na v maxie. my nie bedziemy za ciebie decydowali
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr