Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
A wczesniej bylo wszystko oke przed czyszczeniem? Mialem podobny problem, ze podczas jazdy gasl, ale to byla moja wina, gdyz dawalem mu zamalo " GAZU " i zalewala sie swieca, poniewaz nie otwieral sie zawor wydechowy i wszystko sie kumulowalo w srodku. Po wyczyszczeniu swiecy (odtluszczeniu porcelanki i elektrody) znowu moto palilo i dalej jechalo.
HONDA CR 125 2006 r .
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
"Bogaty rzadko sprawiedliwy. "
- N3xT
- Świeżak
- Posty: 109
- Dołączył(a): 15/1/2010, 21:13
- Lokalizacja: Łódż
Może trzeba pokręcić śrubą od mieszanki, jaki tam jest gaźnik?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- marciniaczek
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
- Lokalizacja: łódź
BIGAluś napisał(a):Jeszcze raz.
Ostatnio odpalam TTR'ke jak zwykle z problemami, ale to nic. Sprawdzam olej i... pusto (prawie), dolałem co miałem, ale za mało i musiałem kupić akurat w sklepie był tylko Castrol GPS, a Off-Road'a nie mieli. Stąd moje dwa pytania, co zmienia to, że wleję GPS do crossa, i czemu olej wyparował? Kopci trochę jak się odpali, potem przestaje jak się rozgrzeje, czy możliwe, że wsiąknął albo coś czy tylko pierścienie?
Kiedy robiłeś jakie poważniejsze naprawy tego silniczka? wychodzi na to że ma niezły apetyt na olej czyli remont się szykuje, olej nie mógł sobie tak po prostu zniknąć,a wymiana pierścieni niewiele da bo zaraz będzie to samo. Co do oleju to wersja off-road jest przeznaczona do silników o wyzszych osiagach i przeciążeniach jak jest w off-roadzie a gps tez będzie smarował ale możliwe że minimanie gorzej, po prstu w tym off-road są jakieś dodatki wpływajace na lepszą prace silnika w tych wysilonuch sprzętach.pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
zamierzam kupic w najblizszym czasie zestaw napedowy
i tu pare pytan
lepiej kupic tak jak jezdze do lasu czyli bloto itp bezoringowy czy dolozyc i kupic oringowy
wyczytalem ze bezoringowy ten 1 jakis hiperwzmocniony
ktory mi dluzej wytrzyma?
1)http://moto.allegro.pl/naped-honda-cr-125-cr125-did-sunstar-i1453388982.html
2)http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-jt-did-x-ring-cr-250-96-02-04-i1446981641.html
co do 2 to czy jesli pisze ze do crki 250 a ja mam 125 to mam sie tym sugerowac czy nie bo niby ilosc zebow i ogniw to samo
czy tu bedzie chodzic np o dziury i ich rozstaw na zebatkach?
3)http://moto.allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-cr-125-87-06-sfr-i1421619562.html
a to tutajk jakas inna firma niz did duzo tanszy komplet porownywalne to jest do dida co lepiej wziasc
i tu pare pytan
lepiej kupic tak jak jezdze do lasu czyli bloto itp bezoringowy czy dolozyc i kupic oringowy
wyczytalem ze bezoringowy ten 1 jakis hiperwzmocniony
ktory mi dluzej wytrzyma?
1)http://moto.allegro.pl/naped-honda-cr-125-cr125-did-sunstar-i1453388982.html
2)http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy-jt-did-x-ring-cr-250-96-02-04-i1446981641.html
co do 2 to czy jesli pisze ze do crki 250 a ja mam 125 to mam sie tym sugerowac czy nie bo niby ilosc zebow i ogniw to samo
czy tu bedzie chodzic np o dziury i ich rozstaw na zebatkach?
3)http://moto.allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-cr-125-87-06-sfr-i1421619562.html
a to tutajk jakas inna firma niz did duzo tanszy komplet porownywalne to jest do dida co lepiej wziasc
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Jeżeli chcesz w takich pieniądzach to tylko o-ringowy ale x-ringowy byłby lepszy, bezoringowy wyciagnie się jak szmata na wietrze i tyle będziesz miał z łańcucha i jeszcze zębatki poniszczy, kumpel w kx-f miał bezoringowy i co jazde naciagał ;/
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Did będzie najlepszy.
Oringowy dłużej jeździ, bez-oringowy powoduje mniejsze straty mocy.
Łańcuch jest uniwersalny trzeba tylko dobrze dobrać długość, czyli ilość ogniw. Zębatki muszą pasować pod konkretny motocykl, ale można wybierać w kilku rozmiarach (ilościach zębów.
Oringowy dłużej jeździ, bez-oringowy powoduje mniejsze straty mocy.
Łańcuch jest uniwersalny trzeba tylko dobrze dobrać długość, czyli ilość ogniw. Zębatki muszą pasować pod konkretny motocykl, ale można wybierać w kilku rozmiarach (ilościach zębów.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
łancuch Did oring, xring drogi i niepotrzebny
zebatki aluminiowe za 150 180 130zł bez roznicy
kwestią konserwacji lancucha jest jego smatowanie dobrymi olejami
mam elfa za 28zl i jest swietny
wyjeżdzasz w teren smarujesz lancuch 2x
wracasz z tereu myjesz moto, lancuch i po wyschnieciu smarujesz
kolejny wypad kolejne smarowanie i tak za kazdym razem
będziesz tak robił to zębatki długo wytrzymają wraz z łancuchem, no i nie zapomnij o naciągu, jezeli twoj kolega za sztywno go naciągał to nie dziwo ze się rozciągał oraz kaleczył zębatki
luzu powinno byc ok jak usiądziesz na 2-3 palce
zebatki aluminiowe za 150 180 130zł bez roznicy
kwestią konserwacji lancucha jest jego smatowanie dobrymi olejami
mam elfa za 28zl i jest swietny
wyjeżdzasz w teren smarujesz lancuch 2x
wracasz z tereu myjesz moto, lancuch i po wyschnieciu smarujesz
kolejny wypad kolejne smarowanie i tak za kazdym razem
będziesz tak robił to zębatki długo wytrzymają wraz z łancuchem, no i nie zapomnij o naciągu, jezeli twoj kolega za sztywno go naciągał to nie dziwo ze się rozciągał oraz kaleczył zębatki
luzu powinno byc ok jak usiądziesz na 2-3 palce
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
nie ma czegos takiego jak prawidłowe ilosci. masz prawidłowe. ta konfiguracja wydaje mi sie ze jest serwisowa. sprawdz w serwisówce ile fabrycznie powinienes miec zębów. no i pamietaj że zawsze mozna sobie z tyłu wrzucic ząb mniej czy wiecej aby miec lepsze przyspieszenie lub prędkosc maxymalną
łancuch bedzie do wymiany jak zaczną pękac rolki albo bedą zeby sie wykrzywiały
wtedy wymiana zestawu sie kłania


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
o 2 ? o jedno ogniwo
tylko że 1 ogniwo zawiera 2 rolki. teoretycznie tak sie robi. ale w praktyce zuzycie łancucha o cały napinacz to juz duzo i albo zaraz albo juz łancuch nadaje sie do wymiany.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
niee
to sie nazywa jedno ogniwo
bo teoretycznie żeby spiąć łancuch tą samą spinką wywalasz 1 ogniwo. bo mozna jeszcze pół ogniwa wywalic wtedy sa chyba specjalne spinki bo kiedys cos o takich słyszałem 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ogniwo to jest jedna płytka zew. lub wew. ta "blaszka" czyli jak byś miał skrócić o pół to chyba tylko gumówka
http://mtbikes.pl/pliki/image/lancuch.gif (otwórz link)

http://mtbikes.pl/pliki/image/lancuch.gif (otwórz link)
SUZUKI RF 900 96'
-
marynarz1 - Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
- Lokalizacja: Jelonka
ok dobra
zalezy od nazewnictwa xD wiec skoro tak to masz racje trzeba wywalkic ogniwo zewnętrzne i wewnetrzne
ja miałem na mysli mówiac że to jest 1 ogniwo xd


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a co jak skroce lancuch nie bedzie przez to oslabiony?
jesli bede bral to ktory z tych 2 polecicie
1.http://moto.allegro.pl/naped-honda-cr12 ... 16958.html
2.http://moto.allegro.pl/naped-zebatka-la ... 19562.html
zobaczcie oba maja uszczelki 1.x-ringi 2. o-ringi
dlaczego ten 2. jest tak tani kwestia firmy?
no i jakie sobie wziasc najlepsze przelozenie ile przod i ile na tyl zebow zeby dobrze w terenie bylo?
jesli bede bral to ktory z tych 2 polecicie
1.http://moto.allegro.pl/naped-honda-cr12 ... 16958.html
2.http://moto.allegro.pl/naped-zebatka-la ... 19562.html
zobaczcie oba maja uszczelki 1.x-ringi 2. o-ringi
dlaczego ten 2. jest tak tani kwestia firmy?
no i jakie sobie wziasc najlepsze przelozenie ile przod i ile na tyl zebow zeby dobrze w terenie bylo?
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
nie bedzie osłabiony. ale bedzie zbyt wyciagniety i w krótkim czasie zacznie sie sypac... czytaj uwaznie to co zostało juz napisane.
oba napedy są niezłe. X ringowy jest drozszy stąd róznica w cenach.
co do zębatki tylna polecam superprox.
głupie pytania zadajesz... jakim terenie ? pod kogo ? nie ma idealnych przełozeń że wtedy jest super w terenie. masz pewne przełozenia juz teraz i chyba sam jeździłes i sam jestes sobie w stanie ocenic czy to ci wystarcza czy moze wolisz moto słabszy a szybszy czy wolisz moze lepsze przyspieszenie tracac nieco na v maxie. my nie bedziemy za ciebie decydowali
oba napedy są niezłe. X ringowy jest drozszy stąd róznica w cenach.
co do zębatki tylna polecam superprox.
głupie pytania zadajesz... jakim terenie ? pod kogo ? nie ma idealnych przełozeń że wtedy jest super w terenie. masz pewne przełozenia juz teraz i chyba sam jeździłes i sam jestes sobie w stanie ocenic czy to ci wystarcza czy moze wolisz moto słabszy a szybszy czy wolisz moze lepsze przyspieszenie tracac nieco na v maxie. my nie bedziemy za ciebie decydowali
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości