Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez barek253 » 29/1/2011, 15:04

gdy mam bieg np.2 i na zgaszonym moto nacisne sprzeglo to czy motor powinien dac sie ruszyc czy ma go blokowac jak na biegu?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez zbyho222 » 29/1/2011, 16:36

Nie jestem pewien ale powinien isc cieszko ale pojdzie
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez Marcin65432105 » 29/1/2011, 17:16

W moim yz-f naciskasz sprzęgło i ciężko idzie tylko na początku tak z pół metra a gdy sprzęgło całkiem rozdzieli silnik od skrzyni to pcha się go jak na luzie. Wydaje mi się że u ciebie tak samo powinno być a jeśli nie to musisz podciągnąć sprzęgło.
Avatar użytkownika
Marcin65432105
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51

Postprzez Bostorn » 29/1/2011, 18:50

normalnie ze na pocz na sprzegle zanim przepchniesz o kawałek crossa to bd problem, ale jak się przełamie to powinien normalnie isc
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 29/1/2011, 20:32

tak o ile jest rozgrzany silnik :D na zimnym nie zawsze musi tak byc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maxxx35 » 1/2/2011, 08:37

henio ,obojetnie jakie te zawody, chce się sprawdzić jako fotograf.Dlatego dziękuje wszystkim za info o kalendarzu imprez w Czestochowie i okolicach.
FOTOGRAF
Avatar użytkownika
maxxx35
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15/10/2009, 08:32

Postprzez barek253 » 1/2/2011, 12:01

tak sie zastanawiam czy jesli mam zeliwko to przy zmianie tloka bede musial zrobic szlif?jesli tak dlaczego?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez marynarz1 » 1/2/2011, 12:50

Najlepiej by chyba było jak byś pomierzył średnice czujnikiem zegarowym w trzech przekrojach tak jak w serwisówce i porównał to z wymiarami z instrukcji. Co najwyżej honowanie by się zdało żeby pierścienie się miały do czego dotrzeć.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez cichy » 1/2/2011, 13:13

A jak jest żeliwo, to można zakładać tłoki z teflonem?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 1/2/2011, 13:55

mozna

ale jak zmienia sie tlok to wpierw siÄ™ mierzy cylinder i pod niego dobiera selekcje tloka, nastepnie robi szlif pod tlok i jazda :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez cichy » 1/2/2011, 15:55

Bałem się o wytrzymałość temperaturową teflonu, bo tuleja może wytwarzać trochę więcej ciepła niż nicasil.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez barek253 » 1/2/2011, 15:58

a po co robic nowy szlif na nowy tlok?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 1/2/2011, 16:19

w przypadku nicasilu i jak masz selekcje które róznia sie od siebie setnymi nie robisz szlifu tylko wrzucasz wiekszy lub ten sam tłoczek proste. czy wiekszy czy ten sam wynika z pomiarów.

w przypadku żeliwa i tłoków do żeliwa róznica polega na tym że tłoki róznia sie średnica nie o setne tylko o dziesiąte mm. stąd jak masz tloczek A to tłoczek B bedzie np 0.25 wiekszy. wiec nie wsadzisz go bo sie po prostu nie zmiesci. jeżeli np krótko uzytkowałeś tłok a jakims cudem pękł i da sie dopasować tłok A żeby nie miał zbyt duzych luzów bo tuleja nie zdązyła sie wytrzec to mozna znowu wsadzic A. ale jak np dłuuuugo latałeś na tłoku A to potem mogło tak tuleje wytrzeć że bedziesz musiał wsadzic tłok C. ale to chyba w crossówkach sie nie zdarza :D ale u kumpla w WSCe tłok ma z kazdej strony po 1 mm luzu xD czyli musisz robic szlif pod nowy tłok bo ten sam tłok bedzie miał za duze luzy (bo sciera sie i tłok i żeliwo) a wiekszego nie wsadzisz bo nie wejdzie


czy mozna zakładac tłoki teflonowe ? tak bo teflon ma lepszy poslizg i zmniejsza temperature cylindra. jednak te powłoki teflonowe po wyśmiganiu baku paliwa praktycznie całe znikają. one są tylko do pierwszych sekund pracy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 2/2/2011, 10:32

jezeli kreska przekroczy te kreseczki na wahaczu na naciagu lancucha do juz lancuch do wymiany?
a co jesli sie bedzie dalej naciagalo i jezdzilo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez rosa » 2/2/2011, 10:52

henio12323 napisał(a):jednak te powłoki teflonowe po wyśmiganiu baku paliwa praktycznie całe znikają. one są tylko do pierwszych sekund pracy.



taaa, moj wossner po 80mh byl nadal pokryty teflonem prawie jak nowy
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez Bostorn » 2/2/2011, 12:59

popieram, w moim sxie byly wlasciciel ganial, jeszcze ja ganialem na tloczku i teflonik jeszcze był, fakt w 40% zdarty ale jeszcze był

a odnosnie tego co mowi heniek , teflon tak szybko nie schodzi ale zgodze się z nim że jeżeli mowa o zawodniku wagi swiatowej to u niego ta powloka znika w przeciągu 1 zawodów :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez barek253 » 2/2/2011, 17:46

jezeli kreska przekroczy te kreseczki na wahaczu na naciagu lancucha do juz lancuch do wymiany?
a co jesli sie bedzie dalej naciagalo i jezdzilo?


zauwazylem ze mam krzywa tarcze hamulcowa z przodu mozna ja odkrecic i jakos to wyproscic?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez barek253 » 2/2/2011, 18:19

a co z ta tarcza mozna zrobic?


czemu henio zostal zbanowany ja sie pytam?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez barek253 » 2/2/2011, 20:14

mam naniej takie odgiecie w jedna strone i jak kolo sie kreci to minimalnie mi haczy wlanie o klocek ale tyle to chyba nic
tylko mnie ciekawi czy jak bede hamowal to nie bedzie to przeszkadzalo i nie powygina mi czegos
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez zbyho222 » 2/2/2011, 22:57

Z ta tarcza to nie dokonca wiesz. ja w mojej cr-ce jak mna wywaliło to tarcza tylnia była wygieta dosyc sporo i rozebrałem całe i klepałem młotkiem po całej tarczy az sie wyrównała nie całkiem ale było okej słuzyła jeszcz chyba ze 3 miesiace zanim ja wymieniłem ;)

http://allegro.pl/sprzeglo-sportowe-nar ... 83617.html czy cos takiego do cr 250 mozna załozyc ??
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê