Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
To zamów u olka nową. Kurierem będziesz miał na drugi dzień.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
ja do CR nie chciałem przeplacac i kupiłem za 50 zł zestaw naprawczy linka gazu plus sprzęgła. i było ok. (tyle ze musiałem zrobic małą przeróbke ;/ ) ale robota trwała moment i praktycznie sezon przelatałem na tej lince i było ok ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jest szkołą zeby całe paliwko spuszczac ale radze ci zostawic z pół litra chociazby. bo jak jest długo susza to korek sie deformuje. i potem moze ci benzynka ciec. albo korek moze sie zapiec. wiec radze zalac z pół litra- litr. i oczywiscie na wiosne spuscic i swieżego zalac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Artykuł: http://www.scigacz.pl/Zimowanie,motocyk ... 13740.html
Cytat: " Zatankowanie do pełna baku nie tylko zapobiegnie jego rdzewieniu od środka, ale też nie pozwoli na skraplanie się w środku wody. "
I nie zapomnij spuścic starego paliwa z zimy
.
Cytat: " Zatankowanie do pełna baku nie tylko zapobiegnie jego rdzewieniu od środka, ale też nie pozwoli na skraplanie się w środku wody. "
I nie zapomnij spuścic starego paliwa z zimy

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
A to wy macie stalowe baki w tych swoich crossach?
Zakręć kranik i spuść z gaźnika, żeby osad nie pozostał.
A co w baku to nie istotne, na wiosnę będzie jeszcze dobre.
Zakręć kranik i spuść z gaźnika, żeby osad nie pozostał.
A co w baku to nie istotne, na wiosnę będzie jeszcze dobre.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
z tym sie nie zgodze do konca.
fakt rdzewienie to inna troche kwestia ale wciąz niektóre enduro maja stalówki
wiec to tez moze sie tyczyc.
kolejna sprawa paliwo na wiosne moze byc dobre ale niekoniecznie. zalezy kto jaki ma bak. ja mam w ktmie takie ze ma bezproblemową wentylacje. w korku mam otwór którym przelewa sie nadmiar paliwa do ramy. z kolei w CR miałem 100% szczelny bak wtedy mogłem paliwo zostawic na długo i bedzie jak nowe. w ktmie na pewno bym spuscił na wiosne i zalał nowego
fakt rdzewienie to inna troche kwestia ale wciąz niektóre enduro maja stalówki

kolejna sprawa paliwo na wiosne moze byc dobre ale niekoniecznie. zalezy kto jaki ma bak. ja mam w ktmie takie ze ma bezproblemową wentylacje. w korku mam otwór którym przelewa sie nadmiar paliwa do ramy. z kolei w CR miałem 100% szczelny bak wtedy mogłem paliwo zostawic na długo i bedzie jak nowe. w ktmie na pewno bym spuscił na wiosne i zalał nowego

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mam do was pytanie co o tym sadzicie : http://allegro.pl/ktm-racing-oslona-fil ... ml#gallery
P.S Niby nie trzeba mazac sie w oleju ale czy to daje ten sam efekt?
P.S Niby nie trzeba mazac sie w oleju ale czy to daje ten sam efekt?
- kamik555
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
- Lokalizacja: Radom ^^
no nie sądze, w MTX nie spuszczałem paliwa przez zime, a jak zaczął się sezon, nie mogłem go odpalic. Wszystko sprawdzałem, dopiero znajomy spytał się mnie czy masz stare paliwo z zimy. No i okazało się że paliwo straciło swoja wartosc i przy okazji korek się tak zapiekł i aby go odkrecic musiałem użyc klucza francuskiego.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
ja słyszałem ze to jest na typowo mocny off road. czyli przeprawy itp itd. ale jest to tylko opcja dodatkowa. czyli filtr maczasz w oleju normalnie ale na to nakładasz siatke tą własnie. jak mocno ją zabrudzisz wyciagasz strzepujesz albo myjesz siatke i nakładasz znowu - nie trzeba po prostu myc tak czesto filtra bo siatka wiekszosc blokuje. generalnie urządzenie nie głupie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wlasnie tez mnie to troche zaskoczylo poniewaz wszystkie osoby z ktorymi jezdze uzywaja oleju do filtrow. Jedze glownie po torze MX i w lato jest tam czesto siwo od kurzu. Dlatego tez zastanawia mnie czy ta siatka bez namaczania filtru spelnila by swoje zadanie.
- kamik555
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
- Lokalizacja: Radom ^^
i tak i tak musisz filtra namaczac. bez namaczania siatka nic ci nie da. to jest po prostu dodatkowa ochrona którą łatwiej jest wyczyscic. po prostu siatka sie zawala błotem - sciagasz jąwytrzepujesz zakładasz na filtr i dalej rura. a tak musisz wyciagac filtr myc go potem znowu nasączac i zakładac. to tylko o to chodzi
p.s grunder masz pożyczyć troche płynu do nasączania filtrów ? ;P bo mi sie skonczył w sobote bede dopiero miaaał
na na nasz MX musze miec swieżyzne
p.s grunder masz pożyczyć troche płynu do nasączania filtrów ? ;P bo mi sie skonczył w sobote bede dopiero miaaał

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ale ta siatka ma dobre plusy, nie wiem czemu ja tego nie zastosowałem. Bym nie musiał czyścic filtra co wyjazd (mam tu na myśli pogode słoneczna, dużo kurzu) lub co 2 wyjazd (pogoda: podeszczowa, błoto), a tak to bym nie dośc że zaoszczedził na środkach ale też i czasie.
Tak, Heniu mam płynu ( tego niebieskiego Putoline) i nadleje ci. Przypomnij mi tez o Dymer
Tak, Heniu mam płynu ( tego niebieskiego Putoline) i nadleje ci. Przypomnij mi tez o Dymer

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
wawzon napisał(a):Mamy spor z kolegami chodzi o to ze
Jak wymienia się przednia zębatkę to trzeba już wymieniać tylną i łańcuch do tego czy sama przednia wystarczy
Jasne, że musisz wymienić wszystko, gdy wymienisz tylko przednią to będzie się szybciej zużywać poprzez dostosowanie się do zużytego łańcucha, więc lepiej jest wymieniać wszystko.
- KIMETEK
- Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 16/1/2010, 19:26
- Lokalizacja: Sułków nie daleko Leszna
Jak wymieniac naped to caly tj, zębatki, łańcuch. Wiadomo, że najbardziej zużywa się łańcuch i tylnia zębatka. Jak zmienisz tylko te rzeczy to nowy łańcuch na starej przedniej zębatce będzie bardzeij podatny za zużycie sie. Nie warto ryzykowac.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
haha i ja 3 raz powtórzę
zmienia sie tylko cały komplet
a to dla tego że jak zębatka zgrywa sie do starego wyciągnietego łancucha to nowy łancuch nie bedzie sie odpowiednia zazębiał i po tygodniu jazdy bedzie rozciągniety jak po pół roku.
co do siatki. juz dawno o tym słyszałem ale teraz też pomyslałem że to jest na prawde skuteczne i dobre. bo włąsnie zaoszczędza czas i pieniądze. tyle ze dochodzi inna sprawa
trzeba i tak i tak czyscic filtr podobnie bo jak długo płyn pozostaje na filtrze to robi sie tak gęsty ze powietrze blokuje. wiem bo przerabiałem to w CR jakis czas stała. potem słabo szła. filtr był aż sztywny (ale czysty) umyłem nasączyłem i moto od razu kopa dostało 

zmienia sie tylko cały komplet

co do siatki. juz dawno o tym słyszałem ale teraz też pomyslałem że to jest na prawde skuteczne i dobre. bo włąsnie zaoszczędza czas i pieniądze. tyle ze dochodzi inna sprawa


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio i grunder mam do was pytanko
Pare postow wyzej pisaliscie o plynie do nasaczania filtrow Putoline.
W zwiazku z czym mam do was pytanie czy jest lepszy, tanszy (...) niz motorex ktorego oecie stosuje ?? ;D
P.S Jak mozecie to napiszcie dwa zdania o tym jak czyscicie filtry. Bo ja co kazda jazde musze sie bawic z czyszczeniem go (potem mam cale rece w oleju przez jakis czas) no a na koncu go nasaczam i znowu zakladam:P


W zwiazku z czym mam do was pytanie czy jest lepszy, tanszy (...) niz motorex ktorego oecie stosuje ?? ;D
P.S Jak mozecie to napiszcie dwa zdania o tym jak czyscicie filtry. Bo ja co kazda jazde musze sie bawic z czyszczeniem go (potem mam cale rece w oleju przez jakis czas) no a na koncu go nasaczam i znowu zakladam:P
- kamik555
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
- Lokalizacja: Radom ^^
Różnica między Motorex a Putoline to 20zł. Oba oleje są dobre, a czemu jest róznica w cenie? Nie mam zielonego pojęcia, ale każda firma spełnia swoje wymagania co do filtrów.
Ja stosuje Putoline, wybrałem ten ponieważ jest najdroższy i nie żałuje do swojej CR pieniędzy.
Motorex kosztuje 55zł, a Putoline 80zł.
A co do czyszczenia filtra, to ja stosuje najprostsza metode. Przedewszystkim potrzebny jest płyn do mycia naczyń Ludwik. Po wyjęciu filtra, wywijam go i wale duuuzzo płynu do mycia następnie w ciepłej wodzie go piore, do momentu aż żaden syf nie zacznie wypływac. Następnie czekam aż wyschnie sam (nie suszarką) na dworze i nasączam Putoline. Ten olej ma do siebie że filtr musi byc na świeżym powietrzu aż 2h, poczym staje się lepki.
SÄ… jeszcze zestawy do mycia filtra, ale ja w takie rzeczy siÄ™ nie bawie...
I na przyszłośc nie kupuj tego oleju w sprayu bo to się nei opłaca. Radze ci kupic 500ml bańke tego oleju lub tego i starczy Ci na długi czas oraz zaoszczędzisz. Wybór zależy do Ciebie
Pozdrawiam
Ja stosuje Putoline, wybrałem ten ponieważ jest najdroższy i nie żałuje do swojej CR pieniędzy.
Motorex kosztuje 55zł, a Putoline 80zł.
A co do czyszczenia filtra, to ja stosuje najprostsza metode. Przedewszystkim potrzebny jest płyn do mycia naczyń Ludwik. Po wyjęciu filtra, wywijam go i wale duuuzzo płynu do mycia następnie w ciepłej wodzie go piore, do momentu aż żaden syf nie zacznie wypływac. Następnie czekam aż wyschnie sam (nie suszarką) na dworze i nasączam Putoline. Ten olej ma do siebie że filtr musi byc na świeżym powietrzu aż 2h, poczym staje się lepki.
SÄ… jeszcze zestawy do mycia filtra, ale ja w takie rzeczy siÄ™ nie bawie...
I na przyszłośc nie kupuj tego oleju w sprayu bo to się nei opłaca. Radze ci kupic 500ml bańke tego oleju lub tego i starczy Ci na długi czas oraz zaoszczędzisz. Wybór zależy do Ciebie
Pozdrawiam
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości