Yamaha DT - wszystko o motocyklu
co maks 20 tyś przebiegu wtedy będziesz pewny, no możesz przeciągnac do 25 tyś. Yamaha nie wymaga aż tylu remontów bo to Made in Japan, stara dobra konstrukcja tak jak Honda MTX.
Zależy też w jakim stanie kupisz DT, możesz w nią pakować, albo regularnie dbać o nią czyli: wymieniać olej w skrzyni, czyścić filter co pare jazd, lać dobre oleje.
Zależy też w jakim stanie kupisz DT, możesz w nią pakować, albo regularnie dbać o nią czyli: wymieniać olej w skrzyni, czyścić filter co pare jazd, lać dobre oleje.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
No ok:)
Ale tak przy oszczędnej jeździe Olej skrzyni czy czyścić filtr wystarczy raz w miesiącu czy jak jest...? Niektórzy mówią że 2suwy się psuja...
Ale tak przy oszczędnej jeździe Olej skrzyni czy czyścić filtr wystarczy raz w miesiącu czy jak jest...? Niektórzy mówią że 2suwy się psuja...
Ostatnio edytowano 4/5/2011, 13:42 przez Pieter125, łącznie edytowano 1 raz
- Pieter125
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 10/10/2010, 13:39
zalezy. olej w skrzyni mozna zmienic raz na rok (mozna i wcale nie zmieniac) a mozna co 2 -3 miesiace to zalezy tylko od ciebie. ja bym w takiej Dt zmienił na wiosne - dojezdzil do lata i pelni sezonu i na zime zostawil i na wiosne znowu nalal to tak minimalnie do Dt. bo oleje nie sa az tak drogie do skrzyni. filtr - tez od ciebie zalezy w crossówce kazdy czysci co wypad. tyle ze Dt ma dosyc zabudowany filtr wiec tam mniej sie syfu dostaje co nie znaczy ze mozna latac caly sezon bez zagladania. ja bym filtr czyscil co jakies 2 tygodnie ( potem plyn po prostu bardzo zasycha i slabiej powietrze puszcza ;P )
DT odblokowana wyciska kolo 130-140 km h to zalezy od przelozen. ale ja tu mowie o takich sensowniejszych w teren. chociaz to jeszcze zalezy od oponki. wiec przyjmijmy ze 130 to max
DT odblokowana wyciska kolo 130-140 km h to zalezy od przelozen. ale ja tu mowie o takich sensowniejszych w teren. chociaz to jeszcze zalezy od oponki. wiec przyjmijmy ze 130 to max

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam
Chciałbym się dowiedzieć coś na temat spalania DT 125x, husky 125sm ale w większości na trasie i przy normalnej spokojnie jeździe
i od razu który sprzęt lepszy?
sorki jeśli było to już wcześniej ale przeleciałem tak ten temat i nie wiem konkretnie
Chciałbym się dowiedzieć coś na temat spalania DT 125x, husky 125sm ale w większości na trasie i przy normalnej spokojnie jeździe
i od razu który sprzęt lepszy?
sorki jeśli było to już wcześniej ale przeleciałem tak ten temat i nie wiem konkretnie
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
oba sprzęty są niezłe. huska jest pewnie mocniejsza, ale przez co wymaga nieco wiecej wkładu finansowego w nieco częstsze remonty. ale nie ma co sie tym obawiać. na twoim miejscu wybrał bym ten motocykl który bardziej ci sie podoba. i tak btw. jakie trasy chcesz robić ? chodzi ci o wypady kilka km za miasto czy jakies dalsze ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no na co dzień to takie niby wypady a konkretniej dojazdy do szkoły a w weekend dłuższe trasy
najważniejsze dla mnie są koszty eksploatacji żeby na trasie można było osiągnąć małe spalanie
najważniejsze dla mnie są koszty eksploatacji żeby na trasie można było osiągnąć małe spalanie
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
to zapewne DT spali ci mniej i jest tansza w eksploatacji. aczkolwiek takie moto najwygodniejsze i najlepsze w trasy nie jest
ale do 50 km ganiać jeszcze mozna ;P na wiecej km trzeba sie po prostu uzbroic w to że to turystyk nie jest 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no wiem ale wiesz dla chcącego nic trudnego:D ale od czasu do czasu w grę wchodzi też jazda na pole bo mieszkam na wsi i dlatego patrzę na motor pod względem użytkowości a biorąc pod uwagę nasze drogi to jeszcze trochę to trzeba będzie typowymi crossami jeździć:D
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
Chłopaki
mam problem. Nie mam za dużo kasy. Ale chciałbym kupić yamahe dt 80 lc2. są to dość stare motorki i jak np kupie 1997 rocznik to będą się psuły i wgl? Trochę się tego obawiam..

Uśmiechnij się! 

- Damianos500
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/5/2010, 17:10
po 1 z 97 roku nie kupisz DT 80 lc2 bo takie przestały byc produkowane o ile sie nie myle max w 1994 jak nie duzo wczesniej
po 2 nie masz sie czego obawiać. sam miałem sprzęt z 88 roku i o ile jest w miare zadbany to jest nie do zajeżdżenia. fakt czasem cos sie posypie bo wiadomo nówka to nie jest, ale zdarza sie to sporadycznie i czy to jest moto z 88 roku czy z 2000 to w tym i w tym moze to sie posypac ( np sprzegło, tłok, pocieknie zawieszenie). kolega teraz kupił z 89 roku DT 80 i dał 1200 zł zarejestrowaną na 80 ccm. a moto w stanie jak z fabryki
sporo nowych częsci i wszystko cyka jak w zegareczku. a wczesniej miał DT z 84 roku całkiem stare moto ale mimo tych lat i koniecznosci remontu ( wymienił tłoczek za raptem 80 zł ) moto chodziło jak żyletka 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- WariatSpeed
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
- Lokalizacja: Korzeńsko
- Damianos500
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/5/2010, 17:10
wariat a co chcesz wiedziec ? jc pisz na gg
lc2 to najnowsza ze starych DTtek z tzw czarnym silnikiem ;D czy najmocniejsza nie wiem. ale ten sam silnik był tez w lc1 tylko że buda nieco sie zmieniła. ale nie znam konkretnie szczegołów co i jak.
lc2 to najnowsza ze starych DTtek z tzw czarnym silnikiem ;D czy najmocniejsza nie wiem. ale ten sam silnik był tez w lc1 tylko że buda nieco sie zmieniła. ale nie znam konkretnie szczegołów co i jak.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
mam pytanie kupie do 5 tysięcy dt 125 w dobrym stanie ? ile ona pali po miescie i w terenie ?
kook najpierw przejrzyj cały temat, potem zadaj pytanie
jeszcze raz zadasz pytanie spowodowane lenistwem to przyznam warna
madcap
kook najpierw przejrzyj cały temat, potem zadaj pytanie
jeszcze raz zadasz pytanie spowodowane lenistwem to przyznam warna
madcap
- kook94
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 3/9/2009, 18:03
- Lokalizacja: Zgłobice/Tarnów
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości