Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez Pieter125 » 10/10/2010, 18:16

Grunder dzięki za Info:D A jak z wymianami tłoków itp...?
Ostatnio edytowano 4/5/2011, 13:42 przez Pieter125, łącznie edytowano 1 raz
Pieter125
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/10/2010, 13:39


Postprzez grunder » 10/10/2010, 18:21

co maks 20 tyś przebiegu wtedy będziesz pewny, no możesz przeciągnac do 25 tyś. Yamaha nie wymaga aż tylu remontów bo to Made in Japan, stara dobra konstrukcja tak jak Honda MTX.

Zależy też w jakim stanie kupisz DT, możesz w nią pakować, albo regularnie dbać o nią czyli: wymieniać olej w skrzyni, czyścić filter co pare jazd, lać dobre oleje.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez Pieter125 » 10/10/2010, 20:38

No ok:)
Ale tak przy oszczędnej jeździe Olej skrzyni czy czyścić filtr wystarczy raz w miesiącu czy jak jest...? Niektórzy mówią że 2suwy się psuja...
Ostatnio edytowano 4/5/2011, 13:42 przez Pieter125, łącznie edytowano 1 raz
Pieter125
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/10/2010, 13:39

Postprzez henio12323 » 10/10/2010, 20:52

zalezy. olej w skrzyni mozna zmienic raz na rok (mozna i wcale nie zmieniac) a mozna co 2 -3 miesiace to zalezy tylko od ciebie. ja bym w takiej Dt zmienił na wiosne - dojezdzil do lata i pelni sezonu i na zime zostawil i na wiosne znowu nalal to tak minimalnie do Dt. bo oleje nie sa az tak drogie do skrzyni. filtr - tez od ciebie zalezy w crossówce kazdy czysci co wypad. tyle ze Dt ma dosyc zabudowany filtr wiec tam mniej sie syfu dostaje co nie znaczy ze mozna latac caly sezon bez zagladania. ja bym filtr czyscil co jakies 2 tygodnie ( potem plyn po prostu bardzo zasycha i slabiej powietrze puszcza ;P )
DT odblokowana wyciska kolo 130-140 km h to zalezy od przelozen. ale ja tu mowie o takich sensowniejszych w teren. chociaz to jeszcze zalezy od oponki. wiec przyjmijmy ze 130 to max :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pieter125 » 11/10/2010, 13:30

Ok dzięki za Informacje:D
Ostatnio edytowano 4/5/2011, 13:43 przez Pieter125, łącznie edytowano 1 raz
Pieter125
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/10/2010, 13:39

Postprzez Krejzol7 » 11/10/2010, 13:40

Allegro nie gryzie
Krejzol7
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 12/1/2009, 16:15
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez grunder » 11/10/2010, 16:00

spiszesz rozmiar i sobie patrzysz na Allegro wiesz? od 30 zł do 200zł.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Pieter125 » 12/10/2010, 13:28

Wiem o tym;D
Ostatnio edytowano 4/5/2011, 13:43 przez Pieter125, łącznie edytowano 1 raz
Pieter125
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10/10/2010, 13:39

Postprzez grunder » 12/10/2010, 13:34

Super masz "rajce"
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez WariatSpeed » 13/2/2011, 20:35

Witam
Chciałbym się dowiedzieć coś na temat spalania DT 125x, husky 125sm ale w większości na trasie i przy normalnej spokojnie jeździe
i od razu który sprzęt lepszy?
sorki jeśli było to już wcześniej ale przeleciałem tak ten temat i nie wiem konkretnie
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 20:40

oba sprzęty są niezłe. huska jest pewnie mocniejsza, ale przez co wymaga nieco wiecej wkładu finansowego w nieco częstsze remonty. ale nie ma co sie tym obawiać. na twoim miejscu wybrał bym ten motocykl który bardziej ci sie podoba. i tak btw. jakie trasy chcesz robić ? chodzi ci o wypady kilka km za miasto czy jakies dalsze ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 13/2/2011, 20:45

no na co dzień to takie niby wypady a konkretniej dojazdy do szkoły a w weekend dłuższe trasy
najważniejsze dla mnie są koszty eksploatacji żeby na trasie można było osiągnąć małe spalanie
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 20:51

to zapewne DT spali ci mniej i jest tansza w eksploatacji. aczkolwiek takie moto najwygodniejsze i najlepsze w trasy nie jest :D ale do 50 km ganiać jeszcze mozna ;P na wiecej km trzeba sie po prostu uzbroic w to że to turystyk nie jest :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 13/2/2011, 20:54

no wiem ale wiesz dla chcącego nic trudnego:D ale od czasu do czasu w grę wchodzi też jazda na pole bo mieszkam na wsi i dlatego patrzę na motor pod względem użytkowości a biorąc pod uwagę nasze drogi to jeszcze trochę to trzeba będzie typowymi crossami jeździć:D
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez Damianos500 » 13/2/2011, 21:20

Chłopaki :) mam problem. Nie mam za dużo kasy. Ale chciałbym kupić yamahe dt 80 lc2. są to dość stare motorki i jak np kupie 1997 rocznik to będą się psuły i wgl? Trochę się tego obawiam..
Uśmiechnij się! :)
Damianos500
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/5/2010, 17:10

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 21:27

po 1 z 97 roku nie kupisz DT 80 lc2 bo takie przestały byc produkowane o ile sie nie myle max w 1994 jak nie duzo wczesniej :) po 2 nie masz sie czego obawiać. sam miałem sprzęt z 88 roku i o ile jest w miare zadbany to jest nie do zajeżdżenia. fakt czasem cos sie posypie bo wiadomo nówka to nie jest, ale zdarza sie to sporadycznie i czy to jest moto z 88 roku czy z 2000 to w tym i w tym moze to sie posypac ( np sprzegło, tłok, pocieknie zawieszenie). kolega teraz kupił z 89 roku DT 80 i dał 1200 zł zarejestrowaną na 80 ccm. a moto w stanie jak z fabryki :D sporo nowych częsci i wszystko cyka jak w zegareczku. a wczesniej miał DT z 84 roku całkiem stare moto ale mimo tych lat i koniecznosci remontu ( wymienił tłoczek za raptem 80 zł ) moto chodziło jak żyletka :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez WariatSpeed » 13/2/2011, 21:30

a mi coÅ› na temat 125 napiszesz:D
WariatSpeed
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 11/2/2011, 23:59
Lokalizacja: Korzeńsko

Postprzez Damianos500 » 13/2/2011, 21:44

Lc 2 to ta mocniejsza wersja nie? :P
Uśmiechnij się! :)
Damianos500
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/5/2010, 17:10

Postprzez henio12323 » 13/2/2011, 22:02

wariat a co chcesz wiedziec ? jc pisz na gg

lc2 to najnowsza ze starych DTtek z tzw czarnym silnikiem ;D czy najmocniejsza nie wiem. ale ten sam silnik był tez w lc1 tylko że buda nieco sie zmieniła. ale nie znam konkretnie szczegołów co i jak.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kook94 » 18/2/2011, 20:50

mam pytanie kupie do 5 tysięcy dt 125 w dobrym stanie ? ile ona pali po miescie i w terenie ?

kook najpierw przejrzyj cały temat, potem zadaj pytanie
jeszcze raz zadasz pytanie spowodowane lenistwem to przyznam warna
madcap
kook94
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 3/9/2009, 18:03
Lokalizacja: Zgłobice/Tarnów

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê