Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez RandyCouture » 22/3/2014, 06:46

cr250 i jak wypada ta Honda 250cc 2t w porównaniu z ktm 600cc 4t który bardziej ma lepszą przyśpieche ? cr250 a można dwusówem jezdzić na niskich obrotach bo słyszałem że jazda na niskich grozi zatarciem silnika prawda to? kur dźwięk dwusówa mnie jara
RandyCouture
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 18/3/2014, 20:54


Postprzez cr 250 :P » 22/3/2014, 16:31

z tym katem co mialem lepiej bo cr nowsze mam ... cr 250 1997 lzejsza o 30 kg wieksza moc z kazdego biegu na kolo leci ... na pierwsze motoo odradzam odrazu bo idzie sie zabic .... 4t lapie od dolu gaz a 2t od polowy lapie do polowy jak motorynka a pozniej rece rwie jak sie wkreci ... nie patrz na wielkosc silnika tylko na stan dobra cr 125 42km z bardzo dobrym drajwerem lyknie nie jedna cr 250 jak ktos nie umie jezdzic ... jest lzejsza troche i te 42 km robia swoja robote dobrze jak kupowac 4t to tylko i wylacznie 250 ktora tez ma okolo 42 km ... ale jak kupisz dobra cr 125 to na poczatku bd przerazony ale i bardzo zadowolony bo robote dobra robi i niezle zapierdziela ... chyba ze chcesz sie pochwalic przed kims to kup 250 2t ale jak sie polamiesz to pozniej bd sie z cb smiac koledzy
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53


Postprzez RandyCouture » 22/3/2014, 17:37

a można ćwiartką 2t jezdzić na niskich obrotach czy silnik sie zatrze?
RandyCouture
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 18/3/2014, 20:54

Postprzez cr 250 :P » 22/3/2014, 19:23

to nawet wtedy 40 procent mocy nie osiagniesz bd jezdzil jak motorynka 2t musi sie wkrecic na obroty zeby jechal... no za bardzo te silniki nie tolerua niskich obrotow 4t owszem toleruje ale 2t nie za bardzo ... a nie mam pojecia czy sie zatrze ja osobiscie jeszcze nie jezdzilem non stop na niskich obrotach i nawet jak dojezdzam gdzies i chce stanac to staram sie jak najszybciej jechac zeby pozniej mocno dochamowac ale raczej sie nie zatrze jak bys non stop trzymaj gaz do konca i jechal przez jakies 15km na maxa nie odpuszczajac gazu to wtedy mozesz zatrzec 2t ... ale tak raczej nie ... dla odwaznych swiat nalezy najwyzej moto bd stalo bo sie mocy przerazisz bo jest nie ziemska naprawde ... i moim zdaniem zle sie uczy na za mocnym motorze jak ty twierdzisz ze nigdy nie jezdziles na motocyklach of roadowych ... ale to twoje pieniadze i twoje zdrowie wiec ja moge tylko doradzic
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez cr 250 :P » 23/3/2014, 17:17

Pytanie do Henia bo ty miałeś tez crke 250 ktora śruba jest od regulacji wolnych obrotów bo wyczytałem ze niby tez grzybek od ssania to prawda proszę o jak najszybsza odpowiedz
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez cr 250 :P » 23/3/2014, 17:29

A problem wyglada tak na niskich obrotach mi skacze raz niskie raz wysokie i nie wiem co tam jest od niskich obrotów bo tam w keihilu jest tylko jedna śrubka od wysokich i tak sie dzieje jak wciskam sprzęgło
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez henio12323 » 24/3/2014, 14:13

cr 250 - edytuj posty nie pisz jeden pod drugim - ostatnie ostrzeżenie słowne :)

tak w CR 250 miałem w grzybku od ssania regulacje wolnych obrotów

moze tez ci powietrze lewe gdzieś łapac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cr 250 :P » 24/3/2014, 15:25

dobrze to juz sie wiecej nie powtorzy ... :)

czyli dobrze wyczytalem nie powinno lapac lewego bo go czyscilem i sprawdzalem wszystko tam bylo dobze i wszystko jest szczelne ... a ja ni iglicy przestawialem na srodek bo bylo o jedno nizej jak na srodku i pewnie dlatego i teraz bd musial gaznik ustawic ... pobawie sie dzisiaj bo desz pada to akurat bd mogl sobie pogrzebac ...
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez Budda22 » 24/3/2014, 19:58

Witam, jaka świeca do YZ 125 2T 98-01r ?
Budda22
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24/3/2014, 19:50

Postprzez Landryss25 » 25/3/2014, 09:27

MJR128 napisał(a):BR9EIX


Budda nie zakładaj tematów bez sensu. Tamten został usunięty.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Nagaroth » 25/3/2014, 14:10

Witam mam pytanie odnośnie korbowodu w cr 125.

No bo jest założona korba marki "roxar" no i nie ma przebarwień ani nic, luzu góra dół nie wyczuwam, a na boki ma taki na pare milimetrów (patrząc na główke korbowodu) ale według serwisówki luz na boki mieści się w normach. No ale teraz mam dylemat bo nie wiem na ile mth mi starczy ta korba, bo mam nowy tłok i chce założyć żeby chociaż 4 baki na tym zrobić, bo później odrazu remont, bo jeszcze nie mam kasy na to a chce pojeździć. No i teraz mam pytanie, bo ma taki lekki luz skrętny, nie wiem czemu on jest skoro nic nie było jej słuchać, luzy w normie a skrętny ma taki minimalny, w serwisówce nic o tym nie wyczytałem czy może taki występować a jak tak to jak duży... także nie wiem czy zrobi te 4 mth czy nie...
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez wawzon » 25/3/2014, 17:03

Gdzie znajdę śrubkę na gaźniku która ustawia się ile moto dostaje paliwa czy coś takiego. Kolega ostatnio mi o tym mówił ale nie mogę znaleźć
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 17:36

nagaroth - czy zrobi czy nie nie wiadomo... powinien zrobic ale jest sens składac na nowym tłoku, nowe uszczelki i za 4 mth znowu rozbierac ? moim zdaniem totalny bezsens, weź pozyczke za 300 zł i kup sobie od razu korbe...

wawzon - chodzi ci o skłąd mieszanki ? w tych gaźnikach ( keihin fcr bo rozumiem że do kxfa szukasz ) jest od spodu blizej głowicy, na płaski srubokręt fabrycznie idzie. ale to jest tylko jedna z mozliwosci ustawienia dawki paliwa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 25/3/2014, 18:04

Henio - wymiana korby to nie jest 300zł :P wiesz o tym na pewno, bo odrazu bym wymienił łożyska na wale, uszczelniacze, uszczelki, po prostu wszystko co trzeba, ale u mnie będą zawody niedługo i nie wyrobie sie, nie startuje w nich ale bym chciał przyjechać tam moto, dlatego wlasnie mi zależy na tej korbie :) Spróbuje założyć, jak będzie git to dobrze, jak nie to trudno, raz się żyje, bo licze sie z tym, ze to jest ryzyko, ale będzie dobrze xd Niby to nie jest duży luz, no ale parenaście tysięcy obrotów robi swoje, a co do uszczelek to mam drugi komplet co mi został kiedyś nowych także to żaden wydatek. Dzięki za odpowiedź.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez wawzon » 26/3/2014, 14:26

henio a wiesz może jakie są standardowe ustawienia bo w serwisówce nie mogę znaleźć
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 26/3/2014, 19:38

nie wiem, dla kazdego motocykla i pod kazde warunki inne jest ustawienie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 26/3/2014, 19:50

http://chomikuj.pl/godzillaaaa/Motoryza ... s*c5*82ugi)/Kawasaki/4t/kx250f/2006-2008,3090697092.pdf

W tej seriwsówce na 98 stronie piszą ustawienia gaźnika i tą śrubkę należy według tego ustawić na 2 i 1/8 obrotu
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MathewPL » 27/3/2014, 19:15

Mam nietypowy problem a mianowicie po długiej przerwie odpaliłem motor to gdy chce go wkręcić na max obroty to tak jakby go przerywa i dalej się nie wkręca.. nie wiem jak to określić ale podczas wkręcania się na coraz to wyższe obroty w pewnym momencie ucicha gdy manetka jest na maxa nie wiem w czym problem może za mało paliwa nie wiem...
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez wawzon » 27/3/2014, 19:35

Dzięki kriss o to mi chodzilo ! na weekendzie wezme sie za to :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 27/3/2014, 20:36

mathew - zaczął bym od czyszczenia gaźnika, moze wymiana swiecy jak nie znasz jej przeszłości
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê