Zobacz wÄ…tek - Dobre, tanie enduro do jazdy w lesie
NAS Analytics TAG

Dobre, tanie enduro do jazdy w lesie

Enduro, Cross
_________

Postprzez Street4Fun » 24/3/2014, 20:03

Tutaj masz informacje co i jak : http://drz400.pl/servis.html
Sam ganiam odchudzoną S'ką w terenie i przyznam, że jest to kawał kloca, który potrafi wymęczyć szybko.

Jak trafisz na zadbany sprzęcior, to tylko benzyna, olej i kontrola od czasu do czasu i tylko jeździsz.


Wr'ka droższa w utrzymaniu w porównaniu z DRZ, fakt, faktem, że jest mocniejsza.
LC4 który podałeś chyba stoi już z rok, kojarzę coś go, po tym fachowym podnośniku :D
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez Kaczuch » 24/3/2014, 20:11

Ale tak średno koszty utrzymania Wr'ki oscylują koło ilu? albo inaczej pytanie jak często trzeba coś wymieniać regulować ?
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš


Postprzez henio12323 » 24/3/2014, 20:20

róznie, zalezy od jazdy, od dbania i tego w jakim sprzet jest stanie mozesz rzadko latac i pyrkac to i w 1000 zł rocznie sie zmiescisz, ale spokojnie mozesz zrobic jeden remont za 5000 zł :D

DRZ jest od wr na pewno tansza. WR jak juz to od 450tek czyli nowsze modele tamte były srednio udane. co do regulacji zawory co jakies 30 mth warto skorygować zaleznie tez od kondycji wszystkiego bo jak głowica juz zuzyta, i gniazda powyrabiane zawory też jakies nie wiadomo jakie to i co 15 mth mogą byc do korekty ;P olej co jakies 15-20 mth więcej bym nigdy nie przetrzymał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 24/3/2014, 20:27

A macie jakieś inne propozycje alternatywy do drz ? Byle by koszty eksploatacjii nie były duże. Henio, a wypowiesz sie na temat tego ktm lc4 400 bo to jest tani sprzęt ale nie pokoji mnie cos ta niska cena, ale utarguje może na 4500 i walne remont by sie zmieścic w 7 ? jak myślisz ? Miałeś styczność z tym motocyklem ? Staram sie Ciebie wypytywać jak najwięcej bo widze, że znasz sie na rzeczy :D
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 24/3/2014, 20:34

DRZ to jedno z lepszych moto, jest jeszcze starsza DR 350 podobnej klasy i również całkiem żwawe jak na wygląd

jest jeszcze xr 400 która też niepozorna z wyglądu fajnie smiga.

lcr 400 troche nietypowy sprzęt bo mało jest 400tek. ale sprzet godny polecenia. ale jakbym miał wybierac starą lc4 czy drz pewnie wolałbym DRZ.

co do lc4 za 4500 raczej bedzie ostra padlina :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 24/3/2014, 20:44

Z tym lc4 mam mieszane uczucia bo pisze, że robił remont w lipcu 2013 zaraz albo jutro zadzwonie do niego i sei zapytam czy jakieś faktury, paragony chociaż stare części bo jeżeli ma to chyba wybiore tego ktm, bo nawet jak cos sypnie to nie zabule tak dużo.


A o tym co sądzisz jak tu wychodzą remony czy sie w ogóle robi http://tablica.pl/oferta/ktm-lc4-620-sc ... 17a419bb23 i czy jest wart
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 24/3/2014, 21:21

więc czemu masz mieszane uczucia ? rok temu remont w lc4 to ledwo dotarta :D w LC4 jjak sie dba to sie praktycznie nic nie robi. nie wiem jak 400, ale w większych 640stkach np tłoka mozna nigdy nie wymieniać :P bo to sa pancerne jednostki o ile dbane i nie katowane ostro. czy jest wart nie wiem ;P wszystko zalezy od stanu technicznego którego nie da sie ocenic po fotkach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 25/3/2014, 08:28

A mówisz tu o 640 czyli w 620 bedzie tak samo ? I do czego można porównać moc tej 620 do 250 w 2t czy jak ? bo one ma tam chyba 50 km. I jak wygląda odpalanie kopniakiem bo coś czuje, ze sie zakopać na śmierc można
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 11:25

mówie o 640. 620stki cięzej dorwac w takim stanie żeby nic nie było trzeba robic ale te silniki były bardzo podobne

620 i 250 w 2T cięzko to porównac, oba motocykle zupełnie inaczej oddają moc. wiec sama ilosc koni niewiele tutaj ma znaczenia.

no to jest wada lc4 że te starsze bywały kapryśne, ale jak moto zdrowe i dobrze poustawiane to z kopa i odpalona, gorzej po jakiejś glebie, ale zawsze mozna też gaźnik wymienic na FCRa i problem znika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 25/3/2014, 12:08

A jakieś inne propozycję prócz: Dr 350, drz 400 (jeżeli znajde w mojej okolicy od razu jade), ttr 350, ?
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 12:37

wypisałem wyzej wszystkie najsensowniejsze. ttr jest bardziej nietypowym sprzetem, są jeszcze jakies xt, klxy itp itd ale albo ich prawie na rynku nie ma, albo nieudane itp itd. najlepiej skup sie na wymienionych powyzej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 25/3/2014, 12:54

Dobra dzwoniłem chwile temu do tego gościa od lc4 400 powiedział, że ma paragon na części tam tłok, filtry itp. Wydaje mi sie, że będzie to najlepsza opcja dla mnie. Dodał że do zrobienia jest simering na lagach bo ciekną i simering na przedniej żebatce. Mam niedaleko serwis motocykli enduro, crossów MotoZona to oddam tam najwyżej niech porobią co należy.
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 13:09

z takimi usterkami trzeba sie zawsze liczyc, ja mam sprzet 5 sezonów juz chyba to w zawieszeniu 2X juz zmieniałem uszczelniacze. pojedź tylko z kims kto sie zna żeby mógł ocenic maszyne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 25/3/2014, 13:48

A orientacyjnie ile posłuży mi lc4 z tego roku po remoncie. Nie będe jej pałował ale lekko też nie będzie miała ?
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 14:11

ciezko powiedziec, wszystko zalezy w jakim jest stanie. to że jest wymieniony tłok nic nie mówi np o cylindrze. tłok moze nowy wytrzymac np 40 tysiecy km.... ale cylinder jak dobity moze wytrzyma 10 a moze i to nie... zalezy jeszcze na jakich czesciach składany, jest tysiące zmiennych ale lc4 to jeden z najpancerniejszych moto więc nie martwił bym sie wytrzymałoscią bo zrobiony dobrze silnik przejeździ kilka dobrych sezonów prędzej sprzedasz moto niz zajeździsz :P raczej bardziej sie trzeba obawiac rzeczy których jeszcze nie robiłes. a w starych, ostro uzywanych sprzetach to potem szybko wyłazi... jak zrobisz przedni zawias to pocieknie tylny, jak juz zrobisz tylny to padną hamulce, jak nie hamulce to sprzegło.... i jak moto dobite to potem takie wymiany są prawie w nieskończoność :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 25/3/2014, 14:47

Jeszcze pytanie ile to może palić ? 5 ?
I czy trzeba rozpoławiać silnik by dostać sie do tego simeringa zębatki czy da sie jakoś inaczej go wymienic ?
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 25/3/2014, 15:37

musisz doczytac w google. wiem że w LC4 costam było kombinacji z jakims uszczelnieniem czy wałkiem, i wiem że to troche wada była że do jakiejś pierdoły trzeba silnik rozpoławiac i cos mi swita że moze chodzic o uszczelniacz... ale google twoim przyjacielem :) co do spalania 5 to raczej przy średnio spokojnej jeździe ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaczuch » 22/4/2014, 17:26

Znów Witam :D do KTM 400 nie podjechałem bo jest strasznie podejrzany. Teraz Henio mam do Ciebie wielkie pytanie jak i do innych czy kawasaki klx 250 z 93r. dałby rade czy raczej za stary ? bo mam niedaleko za 4200 i chyba się skusze co sądzisz ?
Kaczuch
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/10/2013, 18:35
Lokalizacja: OÅš

Postprzez henio12323 » 22/4/2014, 20:20

te starsze są lepsze od nowych :P na gaźniku stosunkowo podobne zawieszenie chyba ale kiedys to było na prawde coś. cena jak z papierami to dobra. bo jak bez to kumpel za 2500 z tego rocznika sprzedawał z tego co pamiętam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez xawaxus » 25/4/2014, 11:23

dołączę się do tematu :D tak podsumowując, bo zacząłem też tak czytać i czytać o tej drz 400, można chyba powiedzieć że ten sprzęt troche niszczy te wszystkie opinie że utrzymanie 4t to potężne koszta? oraz że ten 4t ogólnie jest taki wyjątkowy pod tym względem (tanie części i bezawaryjność) :D ?
i jeszcze jeśli chodzi o moc, bo też podobno pośladów nie urywa jak inne endura o podobnej pojemności, to prawda? i np przesiadka na niego z dt 125 to nadal głupi pomysł ?
xawaxus
Świeżak
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16/3/2014, 15:33
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê