Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Pytanie bo już wszystko przewertowałem.
Witajcie
Czy do mojego Kata 540 SXC będzie pasować cylinder i tłok z lc4 640?Gościu za 700 zł na nicasilu ma do oddania - i stąd moje pytanie. Czy głowica i zawory,gaźnik itd z 540 to ogarną? Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam
Czy do mojego Kata 540 SXC będzie pasować cylinder i tłok z lc4 640?Gościu za 700 zł na nicasilu ma do oddania - i stąd moje pytanie. Czy głowica i zawory,gaźnik itd z 540 to ogarną? Dzięki za odpowiedz ! Pozdrawiam
KTM sx 525 2005 rok 

-
lenar - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
- Lokalizacja: węgrów
jak jade sobie np na 3 biegu i naciskam sprzeglo to czy spadek obrotow powinien byc natychmiastowy?
bo jak ja wciskam to on se schodzi z obrotow ale nie za szybko
jak wyczuc czy sprzeglo jest dobrze naciagniete
aby dobrze wysprzeglalo zebym np nie jezdzil na nie wysprzeglonym do konca?
no i zalalem lagi tak jak serwisowka 585ml
dalem sobie ustawienie zalecane i jeszcze ciut zmiekczylem
ale sa bardzo twarde na dziurach prawie sie wogole nie ruszaja
czy to za duzo oleju przeciez serwis tyle podaje czy co to moze byc olej to 10w
bo jak ja wciskam to on se schodzi z obrotow ale nie za szybko
jak wyczuc czy sprzeglo jest dobrze naciagniete
aby dobrze wysprzeglalo zebym np nie jezdzil na nie wysprzeglonym do konca?
no i zalalem lagi tak jak serwisowka 585ml
dalem sobie ustawienie zalecane i jeszcze ciut zmiekczylem
ale sa bardzo twarde na dziurach prawie sie wogole nie ruszaja
czy to za duzo oleju przeciez serwis tyle podaje czy co to moze byc olej to 10w
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
co do lagów, dobre twarde zawieszenie prawie nic się nie ugina
co do sprzęgła, za słabo naciągnięte sprawiało by zgrzyty, albo na postoju wrzucasz 1 a moto Ci szarpie i ciągnie do przodu
nie wiem jak twoja ale moja crka na sprzęgle normalnie spokojnie schodzi
ale i tak ją hamulcami zatrzymac trzeba umiec.. to bydle ma tyle krzepy że aż strach
następnie jeżeli wrzucasz 1 i turlasz sie, wciśnij sprzegło i dodaj gazu
jezeli będziesz sie rozpędzał to albo jest za słabo naciągnięte albo okładziny sprzegła są do wymiany
co do sprzęgła, za słabo naciągnięte sprawiało by zgrzyty, albo na postoju wrzucasz 1 a moto Ci szarpie i ciągnie do przodu
nie wiem jak twoja ale moja crka na sprzęgle normalnie spokojnie schodzi
ale i tak ją hamulcami zatrzymac trzeba umiec.. to bydle ma tyle krzepy że aż strach
następnie jeżeli wrzucasz 1 i turlasz sie, wciśnij sprzegło i dodaj gazu
jezeli będziesz sie rozpędzał to albo jest za słabo naciągnięte albo okładziny sprzegła są do wymiany

-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
czyli co lagi sa ok?
jesli naciskam sprzeglo mi tez spokojnie schodzi tylko nie wiem czy to ma byc tak natychmiast czy chwilke se musi spasc z obrotow
co do sprzegla to wszystko mam nowe tarcze i przekladki i sprezyny i dlatego nie chce zeby mi sie zjebalo odrazu
no i robilem tak jak mowisz sprzeglo i gaz i ladnie rosna obroty i nie jedzie moto
a ty bostorn jak masz naciagniete dobrze to dajesz rade jednym palcem naciskac?
o i co jak np za duzo jest naciagniete?
jesli naciskam sprzeglo mi tez spokojnie schodzi tylko nie wiem czy to ma byc tak natychmiast czy chwilke se musi spasc z obrotow
co do sprzegla to wszystko mam nowe tarcze i przekladki i sprezyny i dlatego nie chce zeby mi sie zjebalo odrazu
no i robilem tak jak mowisz sprzeglo i gaz i ladnie rosna obroty i nie jedzie moto
a ty bostorn jak masz naciagniete dobrze to dajesz rade jednym palcem naciskac?
o i co jak np za duzo jest naciagniete?
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
co do lagów. powinny byc twarde ale powinny najmniejsze nierównosci dobrze wybierac. odpowietrzałeś zawieszenie po złozeniu ? zalałes zły olej. do zawieszen usd zalewa sie olej 5W zawsze. i jak jest za miekko to sie zmienia sprezyny. nie olej.
jak naciskasz sprzęgło to ma nie spasc momentalnei od razu. ale tez nie moze spadac za długo.
sprzegło sie ustawia tak że masz klamke puszczona i masz kilka mm luzu na lince dosłownie tyle co nic. wtedy masz dobrze ustawione sprzęgło.
jak naciskasz sprzęgło to ma nie spasc momentalnei od razu. ale tez nie moze spadac za długo.
sprzegło sie ustawia tak że masz klamke puszczona i masz kilka mm luzu na lince dosłownie tyle co nic. wtedy masz dobrze ustawione sprzęgło.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
bo do zawieszeń usd powinien isc rzadki olej 5W.
no to ustaw sobie na bardziej miekkie. na górze to moze bedzie lepiej wybierał nierównosci.
no to ustaw sobie na bardziej miekkie. na górze to moze bedzie lepiej wybierał nierównosci.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie, to ci nic nie da. a jedynie moze pogorszyc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
sprzęgło jak u mnie chodzi? ciężej niz w ktmie, tam była hydraulika, tu jest linka, a po 2 nowy motor, nie mam okazji jeździc ani czasu, więc nie powiem, 2 palce myśle dało by radę ale trzeba mięsnie wyrobic. Rok czasu nie jeździłem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Szybko i gwałtownie to nie powinien bo wskazywałoby to na zepsuty amor. Amortyzator powinien łagodzić wybicia sprężyny jeżeli sprężyna się ugnie to wiadomo, że z wielką siłą wystrzeli, bez niego nie dało by się jeżdzić- chyba, że na podbój kosmosu xD. Powinien wracać raczej spokojnie i płynnie.
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
dokładnie tył amor jak i przód maja spokojnie odbijac. jak masz katapulte znaczy ze masz do regeneracji.
lenar ciezko powiedziec. mało kto takie cyrki robił wiec nikt ci nie powie ze 100% pewnoscia.
jc zapraszam na www.ktmracing.fora.pl tu masz forum ktma powinni sie lepiej znać niz my tu
lenar ciezko powiedziec. mało kto takie cyrki robił wiec nikt ci nie powie ze 100% pewnoscia.
jc zapraszam na www.ktmracing.fora.pl tu masz forum ktma powinni sie lepiej znać niz my tu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wiem domyslam sie. moto w miare nietypowe. nietypowa pojemnosc ;/ a w serwisie pewnie cylek drozszy od nowego motocykla
moze chłopaki z forum cos doradzą, bo kilku tam czających sprawe jest
a orientowałes sie ile kosztuje regeneracja ? a druga sprawa , tak sie zastanawiam czy w twoim silniku zeliwo to taka masakra ? lc4ki chyba latały na żeliwku i tam to aż takiego znaczenia nie było 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości