Husqvarna cr125 - problemy z odpaleniem, gaznik magneto?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Husqvarna cr125 - problemy z odpaleniem, gaznik magneto?
Na poczatek witam wszystkich
Sprawa wyglÄ…da tak:
husqa cr 125 ma problemy z paleniem, nie chce palic z kopa choc kilka razy na ciepłym mi sie udało.. jak juz odpali to na wolnych obrotach przygasa, nie wkreca sie do max obrotów, tnie ja za nisko, choc z dolu ma siłe, i przy schodzeniu z obrotów tez potrafi zgasnąc tzn rozpedzam sie do ostatniego biegu, odpuszczam gaz, zbijam biegi w dól i powiedzmy na 2gim biegu moto gasnie, mimo ze obroty są sporo powyzej biegu jałowego
teraz tak: kompresja jest OK, swieca nowa, próbowalismy regulowac gaźnik ale bez rezultatu
zaprowadziłem moto do znajomego mechanika, powiedział ze do wymiany jest magneto... co o tym sądzicie?
moze miał ktos podobną sytuacje, bede wdzieczny za wszelkie sugestie, nie chciał bym wydawac kasy na marne ;/

Sprawa wyglÄ…da tak:
husqa cr 125 ma problemy z paleniem, nie chce palic z kopa choc kilka razy na ciepłym mi sie udało.. jak juz odpali to na wolnych obrotach przygasa, nie wkreca sie do max obrotów, tnie ja za nisko, choc z dolu ma siłe, i przy schodzeniu z obrotów tez potrafi zgasnąc tzn rozpedzam sie do ostatniego biegu, odpuszczam gaz, zbijam biegi w dól i powiedzmy na 2gim biegu moto gasnie, mimo ze obroty są sporo powyzej biegu jałowego
teraz tak: kompresja jest OK, swieca nowa, próbowalismy regulowac gaźnik ale bez rezultatu
zaprowadziłem moto do znajomego mechanika, powiedział ze do wymiany jest magneto... co o tym sądzicie?
moze miał ktos podobną sytuacje, bede wdzieczny za wszelkie sugestie, nie chciał bym wydawac kasy na marne ;/
-
sobi_ - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09
mówiac regulacja, miałem na mysli czyszczenie i ustawienie, gaznik rozebrany na czesci pierwsze, dokładnie wymyty i przedmuchany, nie dało to zadnych efektów
swieca jest troche przylana...
moze byc ze na wolnych obrotach magneto wytwarza za małe napiecie i iskra jest za słaba? moze to wina impulsatora? nie widac na nim uszkodzen mechanicznych, ale przyznam sie bez bicia ze nie mierzyłem opornosci...
swieca jest troche przylana...
moze byc ze na wolnych obrotach magneto wytwarza za małe napiecie i iskra jest za słaba? moze to wina impulsatora? nie widac na nim uszkodzen mechanicznych, ale przyznam sie bez bicia ze nie mierzyłem opornosci...
-
sobi_ - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09
mam, sÄ… 2, na koncu jednego znajduje sie taka zaslepka, cos jak korek na odpowietrzeniu mostu w autach terenowych.
w kwestii motocykli jestem mało obeznany, to moje pierwsze moto, mam troche pojecia o mechanice, ale prosił bym o wyrozumiałosc
w kwestii motocykli jestem mało obeznany, to moje pierwsze moto, mam troche pojecia o mechanice, ale prosił bym o wyrozumiałosc

CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
-
sobi_ - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09
no wlasnie. Wyjmij ten korek, niech wycieknie olej ( zanieczyszczenia, niespalony olej ). Jesli to nie pomoze - sprawdz wydech. A jesli to nie i to nie - to dopiero zaczniemy mowic o powazniejszych problemach. Lec do garazu i zrob to 

Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
w poniedziałek odbiore moto od mechanika i sam postaram sie cos podłubac, oprócz czynnosci o których piszesz, zmierze dokladnie cewke i impulsator, bo na moją logike ciezko popsuc magneto (którego wymiane sugeruje mechanik), bo skoro nie ma bicia to chyba nic złego nie moze sie z nim stac
CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
-
sobi_ - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09
jeżeli zalewa na wolnych to b rzadko kwestia elektryki. na nią najłątwiej zgonić. ale ile lat w tym siedze nie spotkałem jeszcze na własne oczy moto który miał uszkodzony zapłon. od tak. a juz tym bardziej koło magnesowe. zobacz zawory membranowe te między gaźnikiem a cylindrem. moze maja juz luzy albo ich moze nie ma ;D dlatego moze zalewac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zawory membranowe sprawdzałem, są ok dolegaja na całej płaszczyźnie, są zrobione z włókna węglowego które sie nie odkształca tak jak blaszki, przy okazji załozyłem nowa uszczelke miedzy cylindrem, a membranami, niestety tez nie pomogło
CR125>YZ250>YZ450F>ZX6R
-
sobi_ - Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/11/2009, 19:09
nie zgodze sie z tym odkształcaniem ;P blaszki tez tak szybko sie nie odkształcają. a i włokno da sie odkształcic. fakt blaszki nieco szybciej ale bez potęznej róznicy ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości