Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
 
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez tokarz144 » 5/4/2010, 20:33

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1757900
takie coś np? też fajny ale jak tak mało to pewnie mało części będzie do nich?
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58


Postprzez kuba26 » 5/4/2010, 21:28

no kurde, gdyby mama mnie mniejszego zrobiła, to nie byłoby problemu, a tak nie mam wyjścia, będe szukał jakiejś 80 albo 125 zarejestrowanej na 50 :D jak coś to in touch panowie? :D

edit.
albo może pomyśle nad A1... co wy na to?
kuba26
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/5/2009, 16:08
Lokalizacja: Sanok


Postprzez tokarz144 » 6/4/2010, 07:31

chłopie nie myśl nawet o A1 pieniądze w błoto jak masz 16 lat to lepiej za to co by na A1 było dołożyć do motora i kupić lepszy a potem za dwa lata normalnie A zrobić . a teraz bez blach jeździć i jak bedzie okazja to uciekać
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez henio12323 » 6/4/2010, 11:14

kumpel zrobił a1 i nie żałuje mówi że bardzo mu sie przydały w koncu to 2 lata treningu również po ulicach a to juz cos :P pozatym nie musisz wydawac tych 300-400 zł na jazdy :P wystarczy że masz znajomego albo dobrze zagadasz w szkole wypiszą ci papier ukonczenia szkolenia, załątwiasz sobie za free badania. i tylko 100 zl płacisz za egzamin ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez zarkanis96 » 6/4/2010, 19:38

a tak z ciekawosci ile teraz kosztuje A1 bo ja jak zdawalem na karte to grosze a A1 kosztowalo ok. 1000zł to taka cena jest normalna ? czy jak bo A kosztuje cos chyba okolo 1200-1400?
Avatar użytkownika
zarkanis96
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
Lokalizacja: JesteÅ›?

Postprzez henio12323 » 6/4/2010, 22:15

co ? to chyba że smigasz na złotej hayce :P u mnie 400 zł kosztuje A. wykłady plus 20 godzin na moto do wysmigania po placu i miescie :P 1200-1400 zł to nawet nie kosztuje kat B :P bo u nas 1100 zł :P poszukaj tanszej szkoły :P mysle że a1 cos koło 300 zł kosztuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez tokarz144 » 7/4/2010, 09:33

to u nas A1 kosztuje 900zł bo jeszcze dzwoniłem pytać bo myślałem nad tym . i dlatego gadam że nie opłaca jak by kosztowało gdzies 500zł to bym bez zastanowienia zdawał
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez henio12323 » 7/4/2010, 11:38

to szukaj tanszej szkoły ;P u nas są 2 i cos koło 400 zł kosztuje A. ale jak juz pisałem kumpel dał 50 zł to mu wypisali papier że ukonczył szkolenie mial badania juz z auta wiec nie płacił i tylko koło 100 zl dał na egzamin wiec w 200 zł sie wyrobił ze wszystkim :P bo umiał smigac ;P wiem że jeszcze znalazł goscia który ma taki sam moto jakim sie zdaje i sie przejechał2 X po miescie ;P i zdał za 1
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez tokarz144 » 7/4/2010, 13:28

ja tak myśle i myśle i chyba kupie crossa bo co mi z enduro i rejestracji jak i tak prawa jazdy nie mam i nic mi to nie da a crossy zawsze mocniejsze kumpel kupił takie suzuki dał za to 1500zł
paść niesamowity chamulce bębnowe itd ale silnik jeździ już ma go kawał czasu i jedyne co wymieniał to tłoka i dał mi się przejechać ma to 59koni silnik 250ccm i powiem że troche za mocny dla mnie ale jak bym pojeźedził to by się przyzwyczaił . i nie wiem czy nie kupić jakiejś 40-konnej 125-piątki mam 16 lat
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez henio12323 » 7/4/2010, 14:19

to co to za suzuki ? :P chyba RM jakies zabytkowe przed 90 rokiem ;P 59 koni to on w fabryce nawet nie miał ;P my tez nie wiemy co lepsze dla ciebie :) sam musisz wybrac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez tokarz144 » 7/4/2010, 15:26

a to może tak powiedział :D no ale RM chyba takie stare :D a fajne jest to RM 125 45koni pisze i takie do 3600 by znalazł.
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez henio12323 » 7/4/2010, 17:19

nie ma 45 koni :P bo 45 koni to mają mocne maszynki w salonowym stanie., za 3600 dostaniesz juz nieco dobitą RMke ;P nie bede mówił ile ma mocy ale na pewno nie 45 :P tak sie tylko pisze ;P kazdy pisze 45 -46 jak sport wydech 50 koni ;P ale 125 po prostu nie jest w stanie jak na razie tyle wycisnąc ;P chyba że jakas super głowica sportowa wsadzona :P i inne duperele. ale nie bierz starej RMki :P jak cos starszego to CR. to najpopularniejsze starsze przecinaki ;P rm kx było znacznie mniej i przez to ludzie mieli mniej częsci do kupienia i często były długo czas dożynane ;P i ogólnie nie mają te sprzęty dobrej opinii. jak juz to nowsze.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez tokarz144 » 7/4/2010, 19:38

http://www.moto.allegro.pl/item97375108 ... pilne.html takie coÅ›? albo 250 to taka?
http://www.moto.allegro.pl/item97910936 ... 994_r.html
?
a duża różnica mocy pomiędzy 125 a 250?
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez henio12323 » 7/4/2010, 21:29

nom to juz lepsze sprzęty z tych starszych. ale tez zależy jaki stan egzemplarza. 125 sporo sie różni od 250 :P 250 jak dobra na kazdym biegu powinna na koło isc. pozatym z dołu lepiej ciągnie jak nie jeden 4T :PP (scigałęm sie swoją CR 250 z yz450f to na przyspieszenie byłem nieco lepszy)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez torettoCR » 13/4/2010, 20:40

Ja polecam na swój pierwszy motocross Honde CR 125 lekka, moc do przyuczenia, mało pali, za nie duze pieniądze. Mam taką do sprzedania jakby co pytać.
Pozdro
torettoCR
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:36

Postprzez adhoc111222 » 14/4/2010, 21:51

Siema. Chcialbym kupic jakies enduro (wazne zeby bylo do zarejstrowania). Wczesniej jezdzilem DT80. Myslalem o Hard Enduro (np KTM EXC 125) ale podobno trzeba robic co sezon remont (minimum 1000zl) wiec to dla mnie za drogo. Zastanawialem sie nad Soft Enduro, ale chcialbym cos mocniejszego. Co proponujecie??
adhoc111222
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48

Postprzez henio12323 » 15/4/2010, 14:06

każdy chciałby mocne lekkie enduro które mało pali i sie nie sypie :) ale takie motocykle tylko w marzeniach

albo masz mocnego enduraka jak np ktm exc 125 - ale on sporo pali, co mniej więcej sezon remont, i raczej jest na miasto lub teren. bo po prostych silnik szybko sie męczy i bardzo szybko bedzie tłok padał. po miescie jazda przypomina czasem leśne sciezki gdzie trzeba ciągle mielic biegami startowac od zera itp wiec tłok ma dobre smarowanie i dłużej wytrzyma niz po samych prostych. z kolei moto daje super satysfakcje z jazdy idzie ładnie ;d


jeżeli chcesz moto które posmiga kilka sezonów bez większych wkładów finansowych, mniej pali niz full cross ale tez mozna wjechac w kazdy teren no i trasa kilkanascie czy dziesiąt km nie bedzie dla silniak wyzwaniem to polecam yamahe DT

jeżeli masz nieco więcej kasy mozesz popatrzec nad sprzętami w 4T tyle że one juz swoją cene mają. no i zależy jaki moto jeszcze dasz rade smigac. bo np DR 350 nie jest to jakis super wyczynowy sprzęt, praktycznie bezawaryjny i mało pali
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez adhoc111222 » 16/4/2010, 14:39

A jakie sa jeszcze podbne crossy hard enduro jak KTM EXC 125? I co dokladnie zmienia sie jak sie robi remont?
adhoc111222
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48

Postprzez henio12323 » 16/4/2010, 17:00

huska tylko nigdy nie wiem jaka WR albo WRE :P jedna z nich to bardziej hard druga bardziej soft, hmm ze 125 tylko tyle mi przychodzi na mysl ;P
co do remontu zależy raz wystarczy wymienic raz na sezon tłok. a czasami trzeba zmieniac cylinder albo trzeba kłasc nowy nicasil zmieniac korbowód łożyska na silniku, często tarcze sprzęgłowe albo całe kosze. w soft enduro moto tak sie nie kręci i np sprzęgło dłuzej wytrzymuje w fullu praktycznie nie mozna jechac na pół sprzęgle bo sie pali w oczach :D korbowód wymienia sie co 2-3 tłoki. łożyska na silniku plus uszczelki razem z korbowodem. tłok sie wymienia zależy od jazdy, dbania o moto itp ale mniej więcej co sezon. im częsciej jeździsz tym szybciej pada tłok - logiczne ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez adhoc111222 » 17/4/2010, 10:03

A jaka jest roznica mocy pomiedzy WR a WRE?

I co bys polecil z crossow? Zeby bylo najbardziej ekonomiczne (chodzi mi o spalanie i o remonty)? Mysle nad Honda CR 125, Husqvarna CR 125, KTM SX 125, Kawasaki KX 125.

Budzet na crossa/hard enduro mam do okolo 4000 zl.
adhoc111222
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê