Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 8/3/2010, 20:42

nie_mam_motora napisał(a):Bostorn - nie wymyślam - ale po trzech dniach jazdy po 2-3h bez tłumika ktoś zadzwonił po polis :D No nic mi nie zrobili ale z sąsiadami trzeba jakoś żyć :D


mnie od 1 motorów szyukali ;d wpierw suką przez 2 tyg;d

a teraz drogówka na swych maszinach 2kołowych ;d

ehh.. kochani sÄ…siedzi... ;]

przejade sie raz na kilka tyg przez wioske i przeważnie po lesie latam... a i tak kut..sy dzwonią ;/

ale fakt faktem to jest głośne;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez henio12323 » 8/3/2010, 20:48

ja tez raz przejechałem ulicą 100 metrów w jednąstrone i z powrotem i po 5 minutach pucha jechała :P a jak raz ekipą spod mojego domu wyjechałem na ścieżke tam jechał chyba klawisz cos sie czepiał że ryjemy ścieżke rowerową ;P i zadzwonił po policje i oni wjechali w tą ścieżkę PUCHĄ xD <lol2> jechali moze 5 km /h wiec uciec od nich dało by sie motorynką :P tez nie mieli kogo wysłac za nami ;D
co do mojego zapytania dalej aktualne xd :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Bostorn » 8/3/2010, 21:32

to na bank nie jest loncin, to składak, cylinder jest od nie wiadomo czego

lonciny siedzą w zippach?? jakos tak ;d :O:O załamka.....

niby w miare dobre te silniki dla dzieciaków ale nic więcej...

szkoda życia i kasy dla nich ...
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 8/3/2010, 21:51

nie chodzi mi o opinie na ten temat tylko sie pytam jaki silnik :D nie chodzi mi o ten motór tylko o silnik :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez nie_mam_motora » 8/3/2010, 22:22

Znajomy ma jakiegoÅ› loncina - ale w quadzie, to nie wiem czy to to samo ;)

Quad to jakiś krzak ale co jak co - silnik sie trzyma dobrze :D Juz widział trochę ten jego pojazd i silnik akurat jest OK. No ale to coś ma dwa lata dopiero ;)
WR 426
Avatar użytkownika
nie_mam_motora
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 1/7/2009, 00:04
Lokalizacja: Tarnów - okolice

Postprzez henio12323 » 8/3/2010, 22:46

to bardzo możliwe bo własnie widziałem tez quada z identycznym silnikiem :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez arudni » 9/3/2010, 17:15

Pytanie. . .
Yamaha yz 125 2002r, po remoncie silnika(korba, tłok, łożyska, uszczelniacze, sprzęgło). . Niby wszystko pięknie ładnie, ale kurcze na wolnych obrotach, w silniku coś dzwoni, dzwoni tak jakby był luz na korbie. . co jest niemożliwością bo korba jest nówka funfel hot-roda za 360 złociszy;/ Nie wiecie co to do cholery może być?? qmpel w swojej yz zrobił taki sam remont i u niego galantes nic nie puka nic nie stuka;///
Motocross q r w a rzÄ…dzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikÄ…d

Postprzez n.michal » 9/3/2010, 17:41

byłem dziś w serwisie Y sprawdzić ceny części, płynów bo już czas przygotować moto do pierwszego sezonu. wrażenia słabe sprzedający z niewiele większą wiedzą niż moja 2/10. pytam o blokady w DT 125 2002 z zaplecza przychodzi mechanik i oznajmia że w tym roczniku i pojemności nie ma żadnych blokad a zabiegi z wybebeszaniem wydechu to nie potwierdzone na hamowni obiegowe opinie (myśle sobie hmm... dwa światy?) ceny masakra co prawda nie spodziewałem się że będzie tanio, ale ze az tak drogo(?) w sumie zawsze można powiedzieć SERWIS i to wiele wyjaśnia. choć zasatnawia mnie brak dbałości o klienta mówię gościowi ze to moje pierwsze moto i ze szukam serwisu dla niego i miejsca gdzie zawsze mozna o cos podpytać itd. ogólnie zero gadki. przyokazji zmierzyłem kompresje i wyszło 8, tylko co to znaczy jednoznacznej odpowiedzi nie dostałem wiem tylko ze kompresja 5,5-6 to słabo.
pytania:
1. co w praktyce i dalszej eksploatacji oznacza kompresja 8??
2. czy do dozownika mieszanki dolewa sie oleju silnikowego od 4T 10W40 (info z seewisu)??
3. jaki olej przekładniowy zastosować do skrzyni biegów (brak info z serwisu)??
4. jaką konkretnie świece polecacie do Dt 125?
5. czy opłaca się zainwestować w filtr powietrza inny niż standardowy z gąbki??

z góry dzięki za pomoc :))
DT 125
n.michal
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/2/2010, 13:54
Lokalizacja: Radom

Postprzez henio12323 » 9/3/2010, 19:14

8 jak na takie enduro to dobry wynik. nowy tłoczek nówka :D moze z 9 max wycisnie ;P więc 8 to luzik :D
2) ? coo w serwisie takie glupoty ci powiedzieli ? omg co to za serwis. jeżeli masz kase chcesz dbac o sprzęt polecam
http://vltava2000.cz/shops/6682/images- ... er_r2t.jpg
to bedzie idealne rozwiÄ…zanie :D
3) polecam motul transoil bardzo dobry olej na super dodatkach.
4) BR9EG to jest uniwersalna i z tego co widze u mnie kazdy na niej jeździ i jest ok :P
5) nie opłaca sie chyba że ostro bedziesz katował DeTke w terenie. w piaskach itp. ale jeżeli zwykły standardowy gąbkowy dobrze nasączysz masz i tak super ochrone :P

rzeczywiscie serwis jakis nie bardzo ;P ale powiem ci że lepiej oddac moto w ręce zaufanemu serwisowi motocyklowemu. nie wiem jaki jest w radomiu ale w Lublinie polecam MOTO-GP chłopaki naprawde sie znają i nie odwalają maniany ;P i ceny mają niezłe. chociaż płyny najlepiej jest kupowac w zwykłych motoryzacyjnych sklepach :P bo ceny mają niemalże te same co na allegro a nie trzeba doliczac wysylki. u nas mozna tez zamawiac oleje na stacji benzynowej tylko nie pamiętam ktorej bo mam lotos i orlen ;P ale wiem że na jednej jak zamówisz na drugi dzień olej na ciebie czeka w dobrej cenie :) albo np olej castrol do benzyny zamówiliśmy z kumplem w motoryzacyjnym sklepie to gośc zamówił całe pudełko i sprzedawał w cenie niższej niz na allegro ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez n.michal » 9/3/2010, 20:01

Henio ten Castrol Power 1 Racing mam zalany w silniku. zalanie go do dozownika uprości eksploatacje:) jak to wielka radość dla laika i nowa wiedza.
szukajac dedykowanych olejów do mieszanki znalazlem cos takiego:
MOTUL 800 2T Off Road Double Ester Factory Line - 1 litr – 70zÅ‚
MOTUL 710 2T Ester Blend - 1 litr – 56zÅ‚
MOTUL 510 2T Technosynthese - 1 litr – 42zÅ‚
stosowal ktos z was cos takiego?? jakie sa korzyści w stosunku do dość wysokich cen takich olejów?

co do świec. znalazłem kilka rodzajów swiec dedykowanych do DT125 (np. strona NGK podaje BR9ES, forumowy ekspert Henio BR9EG) rozpiętość cen jest b.duza od 8 do 68 zł. z czego wynikaja tak duże różnice?? czy warto inwestować w te drogie? czy podobnie jak w przypadku filtra powietrza nie ma to wiekszego znaczenia przy w miare normalnej jezdzie(?)
DT 125
n.michal
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/2/2010, 13:54
Lokalizacja: Radom

Postprzez henio12323 » 9/3/2010, 21:08

jak to do silnika ? do przekładni ? :P on tam sie nie nadaje :P
mozesz używac motul 800 to chyba najlepszy olej. ale róznice gdybys stosował np motul 800 a orlenowski olej za 12 zl to mialbys niewielką róznice. motul lepiej sie spala i moze 300 km więcej na tłoku zrobisz :P czyli przy 15-20 tysiącach to jest nic :) i szkoda na to kasy. każdy zawodnik w MX śmiga na castrolu bo to najlepszy najtanszy olej. motul jest moze i lepszy ale jednak cena 2 razy większa prawie ;P i nie każdemu sie oplaca wydawac tyle dla nieco lepszego smarowania. zwłaszcza że ty masz tylko DT która ma nie wyżyłowany silnik. wiec mozesz stosowac niemalże każdy olej a silnik mocno nie ucierpi nawet na tanszych. z kolei full crossy z racji tego że 100% mocy jest z nich wyciskana no i sie wkręcają do niebotycznych obrotów smarowanie musi byc lepsze. twój moto po prostu nie wykorzysta tego oleju nawet. także twoja decyzja. ja do DT bym lał castrola i bym nie miał myśli na sumieniu że leje zły olej ;P miałem skutera 125 ccm tez ostro nim jeździłem ;D moc moze nieco mniejsza niz DT ale nie wiele. i jeździłem na orlenowskim oleju (kupiłem używke) i po półtora roku smigania tłok wyglądał jak nóweczka :D

co do świecy :P to jest tak że sam nie wiem czym sie różnią świece dedykowane pod model. pewnie jakies parametry iskry. nie chce cie wprowadzac w błąd czy 9EG bedzie lepsza niz 9es. ale wiem tyle że u mnie każdy na 9EG śmiga i jest dobrze. ja tez kazdy sprzęt mam na tej świecy i moto pracuje tak jak ma pracowac. a jeżeli chcesz kupic juz lepszą świece moze warto zainwestowac w świece irydowe. są to nowe wynalazki wiec jeszcze w serwisówkach nie ma podanych konkretnych modeli pod konkretny model motocykla. wiec tez trzeba by jakąs uniwersalną kupic jak juz ;P tyle że tez rozbierznosc cen jest olbrzymia :D

a co do filtra jak pisałem juz jeżeli to jest ulica i czasem teren jakies górki podjazdy jakies małe wypady na tor standardowy filtr spokojnie wytrzyma i spełni swoje zadanie. z kolei jak wybierasz sie na pustynie :D albo wiesz że codziennie bedziesz o wsotrym terenie i głownie jexdził w grupie (zwykle wtedy najwięcej kurzu sie dostaje wszędzie ) mozna kupic inny filtr. ale zamiast innego filtra lepiej kpic porządny płyn do nasączania filtrów ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez n.michal » 9/3/2010, 21:26

dzieki za info. wlaśnie staram się o wypracować kompromis pomiędzy ceną a jakością tak żeby nie wywalać niepotzebnie kasy a mieć świadomośc że moto nie pracuje na byle czym. :)
DT 125
n.michal
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/2/2010, 13:54
Lokalizacja: Radom

Postprzez fanatyk92 » 10/3/2010, 16:56

mam mały problemik
jeździłem ostatnio i złapałem kapcia po wyciągnięciu dętki zobaczyłem że jest urwany wentyl to myślałem no dobra miałem mało powietrza
założyłem nową dętkę i ch... to samo przejechałem może 5 kilometrów
jakim cudem to sie tak dzieje
pomocy bo chce posmigać w sobote
:P
Avatar użytkownika
fanatyk92
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28/7/2009, 11:57

Postprzez cztery » 10/3/2010, 17:04

miałem to samo, tez zakladalem nawet temat odnosnie tego jakbys poszukal sobie na forum to powinnieneś znaleźć chyba ze landryss usunal nie pamietam juz... Ok do rzeczy...
Po pierwsze dopompuj wiecej powietrza
Po drugie sprawdz czy nigdzie nie ma ostrych kantow moze cos wpadlo w felge
Po trzecie jak chcesz to na pewno pomogÄ… Ci chwytaki :)
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez henio12323 » 10/3/2010, 17:18

dokładnie tez to miałem w MTX wystarczyło raz ostrzej zahamować na oponie z mniej nabitym powietrzem ;P nie opłaca sie nowej dętki :P taniej na ciepło wstawiają sam wentyl i jest dobrze :D ja miałem w jedną dętke z 3 razy wsadzany wentyl i było dobrze nic nie uciekało :D a jedynie od upływu czasu troszke powietrza wentylem uciekało i sie wentyl urywał ;/ mozna albo trzymac wysokie cisnienie w oponie tyle że w terenie oponka napompowana na kamień nie spełni sie tak jak oponka miekka :D cztery dobrze radzi najlepszym rozwiązaniem jest trzymak opony to sie montuje pod dętke. zapewne w feldze masz dodatkowy otwór na trzymak jak nie to zawsze mozna zrobic dziurke. z reguły jest po przeciwnej stronie niz wentylek. i wtedy spuszczasz powietrze na maxa i ci nie urwie wentylka :P prędzej potnie dętke lub opone ;P xD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fanatyk92 » 10/3/2010, 22:07

wielkie dzieki !!! :P :P :P
jednak chciałbym kupic ten trzymak opony tylko ze nie mam dziury wywierconej na ten trzymak jak sam to zrobie to nic sie niebedzie działo z felga i gdzie mam ta dziure wywiercic :?:
Avatar użytkownika
fanatyk92
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28/7/2009, 11:57

Postprzez henio12323 » 10/3/2010, 22:41

na 100% nie masz ? ja mialem w DT zaślepke :d bo tez trzymaka nie mialem :P jeżeli nie masz to wywiercasz na samym srodku felgi po przeciwnej stronie co jest wentylek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cztery » 11/3/2010, 15:45

Tutaj masz link do tych rzeczy http://www.sklep.motox.com.pl/index.php?cPath=61_198.
ps; Jaki ty masz motor??
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją :)
Avatar użytkownika
cztery
Świeżak
 
Posty: 208
Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31

Postprzez fanatyk92 » 11/3/2010, 17:34

KTM LC2 125cm
Avatar użytkownika
fanatyk92
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28/7/2009, 11:57

Postprzez arudni » 12/3/2010, 20:19

arudni napisał(a):Pytanie. . .
Yamaha yz 125 2002r, po remoncie silnika(korba, tłok, łożyska, uszczelniacze, sprzęgło). . Niby wszystko pięknie ładnie, ale kurcze na wolnych obrotach, w silniku coś dzwoni, dzwoni tak jakby był luz na korbie. . co jest niemożliwością bo korba jest nówka funfel hot-roda za 360 złociszy;/ Nie wiecie co to do cholery może być?? qmpel w swojej yz zrobił taki sam remont i u niego galantes nic nie puka nic nie stuka;///


Ponawiam pytanie, helooo naprawde nikt nie wie co to moze byc??
Motocross q r w a rzÄ…dzi!! :P
Avatar użytkownika
arudni
Świeżak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
Lokalizacja: Z nikÄ…d

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê