Zobacz wątek - Jaki kros 250 w 2T za ok. 7000 zł ?
NAS Analytics TAG

Jaki kros 250 w 2T za ok. 7000 zł ?

Enduro, Cross
_________

Postprzez marc9911in » 31/12/2008, 11:44

bynio1991 napisał(a):No ale na pewno te suzuki to nei jakieś g...., skoro fabryczne daje radę. Ale mniejsza z tym. Czyli YZ brać ? Napiszcie coś jeszcze, czy może któreś roczniki były wadliwe, czy coś w tym stylu ?

nic mi o tym nie wiadomo ::) Wiem ze w wiekszosci motorow masz od 2006 roku aluminiowa rame, w CR juz od konca 90r chyba jest ale nie jestem pewien.
marc9911in
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11/11/2008, 11:03


Postprzez Landryss25 » 31/12/2008, 12:11

Każdy lata na 2t w x-fighters. Tylko Ronnie Renner (chyba tak się pisze) latał na 4t ale też tylko w kilku konkurencjach, do freestyle'u już miał 2t. Nie wiem czy czegoś nie poplątałem.

Marcin edytuj posty!! Bo już nie pierwszy raz jeden pod drugim piszesz...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez bynio1991 » 31/12/2008, 12:39

marc9911in napisał(a): nikt w red bull x-fighters nie jezdzi na 2T


cos Ci sie chyba pomyliło, jest tak jak Landryss25 mówi ;)
O jeszcze jedno, zajrzyj sobie 8 postów wyżej, dałem linka i tam wszystko jest opisane co do Twoich podwarzeń 8) jakbyś nie znalazł http://www.scigacz.pl/Motocykl,do,Frees ... ,4027.html

Ale wracając do tematu
Honda CR raczej odpada, nie podobają mi sie :? YZ od którego rocznika najlepiej brać ? YZ lepsza od RM, bo ma lepszy dół tak ? A który jest lżejszy ? Oczywiście aluminiowa rama to podstawa. Nie wiem czemu, ale coś nie chcę tej RM odstawić. Przekonajcie mnie do któregoś ;)
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez Bostorn » 31/12/2008, 13:05

yz jest bardziej zrywna i lepiej reaguje na gaz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Manhatan » 31/12/2008, 13:40

Zaczynając od początku...

Swoich klientów najlepiej rozpieszcza KTM, który jako jedyny (od 2008 także Husqvarna) seryjnie w swoich motocyklach montuje grubą kierę Magury bodajże. Nie mówię już o pompach hamulcowych, zaciskach i zawiechu WP (które akurat wypadało dotychczas słabo w porównaniu do japońskich konkurentów Showa i KYB, czy austriackiego Sachs'a) bo te też pochodzą z wyższych półek.

Travis Pastrana nie tylko ten jeden raz występował na w pełni seryjnym motocyklu. Innym razem na Erzberg Rodeo wystartował w prologu na świeżo dotartej maszynie, dopiero później wymienili z tego co pamiętam wydech i parę innych bajerów poprawili. Swoją drogą, Suzuki w porównaniu do swoich dwusuwowych konkurentów w cale nie traci dystansu. Moc silnika stoi na poziomie CR, YZ i KX (KX od 2005r.) czy SX (od 2004r.) Może poszczycić się dobrym zawieszeniem, o czym kiedyś wspominał nawet Łukasz Kucharczyk w rozmowie. Z własnego doświadczenia nie mam również co narzekać, bo moto prowadzi się na prawdę dobrze. No ale to już bardziej subiektywna opinia.

Przeróbki motocykla do FMX'u: Tak na prawdę do podstawowych tricków, jakby nie patrząc nie trzeba nic przerabiać. Zawiecho ustawia się, aby było jak najtwardsze, do nohanderów przy lądowaniu można dodatkowo skręcić mocowanie główki ramy i wyjdzie prawie na to, jakby mieć amortyzator skrętu. Wycięcie siedzenia służy głównie do backflipów, a te te w airboxie do wykonywania grabów. A no i uwierzcie lub nie, ale oni nie wymieniają co pokaz tłoka... Jeżeli ktoś ma sponsora w postaci darmowych części i napraw, to robi to wedle wskazań serwisówki (gdyby tak miało być, to FMX byłby droższy od motocrossu...) ale mniejsza o to.

TM nie jest tak strasznie młodą marką, starą owszem również, założona początkiem lat 70. Jednak na tą raczej bym nie zważał, głównie za sprawą dostępności części, których jest jak na lekarstwo. Bez importu z Włoch marne szanse na ich dostanie w Polsce.

W zawodach FMX na motocyklu czterosuwowym startował/startuje Fredrik Johansson, który na NOTJ w Spodku dosiadał RM-Z 250. Był on jedynym zawodnikiem, który robił triki na czteropaku. W konkurencjach stricte FMX'owych dominują bez dwóch zdań 2T. Zastanawiającą sprawą jest, dlaczego większość europejskich zawodników jeździ na Suzuki... wystarczy spojrzeć co działo się na MOD w tym roku. Podejrzewam, że to też nie do końca sprawa sponsoringu.

Wiele razy pisałem i napiszę jeszcze raz. Kupuj to co Ci się podoba i jest w lepszym stanie. Cała Japonia jak i Austria ma dobrze dostępne części o ile trafisz na konkretnego importera, który wszystko sprawnie załatwi. Dla przykładu, czas oczekiwania na całą skrzynię biegów, ze wszystkimi bajerami do mojej RM, to około 3 dni... długo? Odpowiedzcie sobie sami. Podobnie jest z KTM'em, Yamahą i innymi znanymi markami. Nasuwa się pytanie, który lepszy? Wszystkie są na swój sposób dobre. Awarie silnika może być wywołana albo poprzez niedoróbkę w fabryce, albo przez głupotę użytkownika (częściej to drugie, z racji, że w 2T nie ma się praktycznie co popsuć) Moc ponad 50KM i tak nie jest do wykorzystania dla amatora, więc co za różnica czy będzie 1 czy 2 konie mniej w porównaniu do konkurencji, jak i tak tego nie wykorzystasz? Najlepsza rada to właśnie przejechać się na każdym, sprawdzić, która charakterystyka silnika najbardziej Ci podejdzie, a następnie szukać tego modelu w jak najlepszym stanie.

Dziękuję, pozdrawiam,
D.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez marc9911in » 31/12/2008, 14:20

Landryss25 napisał(a):Każdy lata na 2t w x-fighters. Tylko Ronnie Renner (chyba tak się pisze) latał na 4t ale też tylko w kilku konkurencjach, do freestyle'u już miał 2t. Nie wiem czy czegoś nie poplątałem.

Marcin edytuj posty!! Bo już nie pierwszy raz jeden pod drugim piszesz...


chyba dobrze mowisz ale on tylko w super session(czyliu zawodach druzynowych tak jakby....;p) mial 4T, do skokow wzwyz i cos tam jeszcze a tak to na 2T wszyscy...

bynio1991 napisał(a):
marc9911in napisał(a): nikt w red bull x-fighters nie jezdzi na 2T

hahhaha sorki wielkie chodzilo mi o to ze same 2T sa ::P ^^, lecz zle napisalem, przez przypadek
marc9911in
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11/11/2008, 11:03

Postprzez Manhatan » 31/12/2008, 14:41

Renner startował na 4T w step-up'ie i w quarter pipe'ie...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Bostorn » 31/12/2008, 15:18

wujku Manhatanie ;d

my nie godni ;d dziękujemy za twego zajebistego i jak że wyjaśniającego posta ;d

niech moc będzie z tobą;d

noo to teraz chłopaki;d myc zęby;d ubierac koszule bo niedługo sylwek ;d


Wesołego i zdrowego jutrzejszego poranka ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Manhatan » 31/12/2008, 15:40

Jeżeli irytują Was moje posty "wyjaśniające" to przepraszam, nie musicie ich wcale czytać... ale krew mnie zalewa jak patrzę na takie bzdury i słowa wyjaśnień same cisną mi się na język... Poza tym, zależy mi aby treść merytoryczna działu off-road była poprawna, bo póki co to każdy o czymś słyszał, coś mu chodzi po głowie, ale większości osób nie chce się nawet sprawdzić czy to o czym piszą jest prawdą, po czym potem wychodzą głupoty...

Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Bostorn » 31/12/2008, 16:05

Ty chyba nie bierzesz sobie tego do serca że mi niby twoje posty przeszkadzają??

błąd ja z nich wiele wyciągam a takie zapisanie w twoim wydaniu jest bardzo naszemu forum potrzebne
przez to wiele rzeczy można się dowiedziec

nie wiem czy zauwazyłes ale ja od dawna nie raz pierdoły pisze;d

jeśli Cie uraziłem tym powyższym bardzo przepraszam
nie miałem tego na myśli
co bysmy bez Ciebie zrobili to ja nie wiem?? :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 1/1/2009, 14:25

ja proponuje yamahe honde :D suzuki tez niezłe ale jednak te 2 marki dominują w jakosci i zywotnosci. yz 250 i rm 250 z około 1995 roku rm nie ma szans. gdy kupujesz wiadomo patrzysz czy byłą odpalana jak cięzko pali znaczy tłok do wymiany lub nicasil. patrz jak sie na obroty wkręca. polecam ci skołowac moto zza granicy ja dla poruwnania kupiłem yz 250 2002 rok z angli za niecałe 4 tysiące :D w polsce taka minimum 8 tysi w takim stanie. kumpel kupił honde cr 250 2001 rok ale stan jak z salonu by wyjechała silnik lustro dał za nią 5 tysięcy a wzioł 11 :) także róznica jest troche
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bynio1991 » 2/1/2009, 11:33

henio12323 dzięki, czyli jednak RM odpada raczej.
Moglibyście mi napisać czy YZ i Honda CR mają zawór wydechowy ?
henio12323 mógłbyś mi dać jakieś namiary ? Naprawde tanio udało ci się tą YZ wciągnąć ;)
Pzdro.
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez Landryss25 » 2/1/2009, 14:12

Praktycznie każdy motor 2t od pojemności 125 w górę od 1990 roku ma zawór wydechowy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez baziu96 » 2/1/2009, 19:11

ja nie scagalem moto z anglii ale cos o tym wiem bo chcialem sciagnac i mieszkam w anglii tu masz pare yz ek

2005 roki sa faje i 2004 ale nie znowu takie tanie, 1000 funtow to teraz okolo 4300k

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... _full.y=14


ta polecam kosztuje 4300zl i to jest 2001 ale bardzo zadbana .
http://cgi.ebay.co.uk/Mint-Yamaha-YZ-25 ... 240%3A1318


i jeszcze zapomnialem cos czytalem na forum i sprawdzalem w net to sciagniecie motocykla kosztuje 120 funtow okolo 550zl bez zadnych problemow.
Avatar użytkownika
baziu96
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59

Postprzez henio12323 » 3/1/2009, 00:33

tak teraz zaworek wydechowy to norma kumpel miał rm 250 i mu padł zawór wydechowu znaczy działał ale cos tam olej mu napierdzielał odmą. i koszt naprawy jest bardzo wysoki a w yz i cr jest duuzo tanszy bo tam jest bardzo proste rozwiązanie. a co do wyboru yz czy cr to zalezyt jeszcze czy chcesz na skoki czy w bagienka :D podobno yz jest dobra na skoki bo rama jest sztywniejsza jednak nigdy nie testowałem cr i sie nie wypowiem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez bynio1991 » 3/1/2009, 13:54

hmm, to zostaje YZ ! Chyba żeby jakaś straszna okazja była to CR ;) Teraz tylko trzeba coś wynaleźć, wielkie dzięki za pomoc :) Jak coś będziecie mieli to dajcie znać.
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr