Jaki kros 250 w 2T za ok. 7000 zł ?
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
bynio1991 napisał(a):No ale na pewno te suzuki to nei jakieś g...., skoro fabryczne daje radę. Ale mniejsza z tym. Czyli YZ brać ? Napiszcie coś jeszcze, czy może któreś roczniki były wadliwe, czy coś w tym stylu ?
nic mi o tym nie wiadomo ::) Wiem ze w wiekszosci motorow masz od 2006 roku aluminiowa rame, w CR juz od konca 90r chyba jest ale nie jestem pewien.
- marc9911in
- Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 11/11/2008, 11:03
Każdy lata na 2t w x-fighters. Tylko Ronnie Renner (chyba tak się pisze) latał na 4t ale też tylko w kilku konkurencjach, do freestyle'u już miał 2t. Nie wiem czy czegoś nie poplątałem.
Marcin edytuj posty!! Bo już nie pierwszy raz jeden pod drugim piszesz...
Marcin edytuj posty!! Bo już nie pierwszy raz jeden pod drugim piszesz...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
marc9911in napisał(a): nikt w red bull x-fighters nie jezdzi na 2T
cos Ci sie chyba pomyliło, jest tak jak Landryss25 mówi

O jeszcze jedno, zajrzyj sobie 8 postów wyżej, dałem linka i tam wszystko jest opisane co do Twoich podwarzeń

Ale wracając do tematu
Honda CR raczej odpada, nie podobają mi sie


<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
- bynio1991
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39
Zaczynając od początku...
Swoich klientów najlepiej rozpieszcza KTM, który jako jedyny (od 2008 także Husqvarna) seryjnie w swoich motocyklach montuje grubą kierę Magury bodajże. Nie mówię już o pompach hamulcowych, zaciskach i zawiechu WP (które akurat wypadało dotychczas słabo w porównaniu do japońskich konkurentów Showa i KYB, czy austriackiego Sachs'a) bo te też pochodzą z wyższych półek.
Travis Pastrana nie tylko ten jeden raz występował na w pełni seryjnym motocyklu. Innym razem na Erzberg Rodeo wystartował w prologu na świeżo dotartej maszynie, dopiero później wymienili z tego co pamiętam wydech i parę innych bajerów poprawili. Swoją drogą, Suzuki w porównaniu do swoich dwusuwowych konkurentów w cale nie traci dystansu. Moc silnika stoi na poziomie CR, YZ i KX (KX od 2005r.) czy SX (od 2004r.) Może poszczycić się dobrym zawieszeniem, o czym kiedyś wspominał nawet Łukasz Kucharczyk w rozmowie. Z własnego doświadczenia nie mam również co narzekać, bo moto prowadzi się na prawdę dobrze. No ale to już bardziej subiektywna opinia.
Przeróbki motocykla do FMX'u: Tak na prawdę do podstawowych tricków, jakby nie patrząc nie trzeba nic przerabiać. Zawiecho ustawia się, aby było jak najtwardsze, do nohanderów przy lądowaniu można dodatkowo skręcić mocowanie główki ramy i wyjdzie prawie na to, jakby mieć amortyzator skrętu. Wycięcie siedzenia służy głównie do backflipów, a te te w airboxie do wykonywania grabów. A no i uwierzcie lub nie, ale oni nie wymieniają co pokaz tłoka... Jeżeli ktoś ma sponsora w postaci darmowych części i napraw, to robi to wedle wskazań serwisówki (gdyby tak miało być, to FMX byłby droższy od motocrossu...) ale mniejsza o to.
TM nie jest tak strasznie młodą marką, starą owszem również, założona początkiem lat 70. Jednak na tą raczej bym nie zważał, głównie za sprawą dostępności części, których jest jak na lekarstwo. Bez importu z Włoch marne szanse na ich dostanie w Polsce.
W zawodach FMX na motocyklu czterosuwowym startował/startuje Fredrik Johansson, który na NOTJ w Spodku dosiadał RM-Z 250. Był on jedynym zawodnikiem, który robił triki na czteropaku. W konkurencjach stricte FMX'owych dominują bez dwóch zdań 2T. Zastanawiającą sprawą jest, dlaczego większość europejskich zawodników jeździ na Suzuki... wystarczy spojrzeć co działo się na MOD w tym roku. Podejrzewam, że to też nie do końca sprawa sponsoringu.
Wiele razy pisałem i napiszę jeszcze raz. Kupuj to co Ci się podoba i jest w lepszym stanie. Cała Japonia jak i Austria ma dobrze dostępne części o ile trafisz na konkretnego importera, który wszystko sprawnie załatwi. Dla przykładu, czas oczekiwania na całą skrzynię biegów, ze wszystkimi bajerami do mojej RM, to około 3 dni... długo? Odpowiedzcie sobie sami. Podobnie jest z KTM'em, Yamahą i innymi znanymi markami. Nasuwa się pytanie, który lepszy? Wszystkie są na swój sposób dobre. Awarie silnika może być wywołana albo poprzez niedoróbkę w fabryce, albo przez głupotę użytkownika (częściej to drugie, z racji, że w 2T nie ma się praktycznie co popsuć) Moc ponad 50KM i tak nie jest do wykorzystania dla amatora, więc co za różnica czy będzie 1 czy 2 konie mniej w porównaniu do konkurencji, jak i tak tego nie wykorzystasz? Najlepsza rada to właśnie przejechać się na każdym, sprawdzić, która charakterystyka silnika najbardziej Ci podejdzie, a następnie szukać tego modelu w jak najlepszym stanie.
Dziękuję, pozdrawiam,
D.
Swoich klientów najlepiej rozpieszcza KTM, który jako jedyny (od 2008 także Husqvarna) seryjnie w swoich motocyklach montuje grubą kierę Magury bodajże. Nie mówię już o pompach hamulcowych, zaciskach i zawiechu WP (które akurat wypadało dotychczas słabo w porównaniu do japońskich konkurentów Showa i KYB, czy austriackiego Sachs'a) bo te też pochodzą z wyższych półek.
Travis Pastrana nie tylko ten jeden raz występował na w pełni seryjnym motocyklu. Innym razem na Erzberg Rodeo wystartował w prologu na świeżo dotartej maszynie, dopiero później wymienili z tego co pamiętam wydech i parę innych bajerów poprawili. Swoją drogą, Suzuki w porównaniu do swoich dwusuwowych konkurentów w cale nie traci dystansu. Moc silnika stoi na poziomie CR, YZ i KX (KX od 2005r.) czy SX (od 2004r.) Może poszczycić się dobrym zawieszeniem, o czym kiedyś wspominał nawet Łukasz Kucharczyk w rozmowie. Z własnego doświadczenia nie mam również co narzekać, bo moto prowadzi się na prawdę dobrze. No ale to już bardziej subiektywna opinia.
Przeróbki motocykla do FMX'u: Tak na prawdę do podstawowych tricków, jakby nie patrząc nie trzeba nic przerabiać. Zawiecho ustawia się, aby było jak najtwardsze, do nohanderów przy lądowaniu można dodatkowo skręcić mocowanie główki ramy i wyjdzie prawie na to, jakby mieć amortyzator skrętu. Wycięcie siedzenia służy głównie do backflipów, a te te w airboxie do wykonywania grabów. A no i uwierzcie lub nie, ale oni nie wymieniają co pokaz tłoka... Jeżeli ktoś ma sponsora w postaci darmowych części i napraw, to robi to wedle wskazań serwisówki (gdyby tak miało być, to FMX byłby droższy od motocrossu...) ale mniejsza o to.
TM nie jest tak strasznie młodą marką, starą owszem również, założona początkiem lat 70. Jednak na tą raczej bym nie zważał, głównie za sprawą dostępności części, których jest jak na lekarstwo. Bez importu z Włoch marne szanse na ich dostanie w Polsce.
W zawodach FMX na motocyklu czterosuwowym startował/startuje Fredrik Johansson, który na NOTJ w Spodku dosiadał RM-Z 250. Był on jedynym zawodnikiem, który robił triki na czteropaku. W konkurencjach stricte FMX'owych dominują bez dwóch zdań 2T. Zastanawiającą sprawą jest, dlaczego większość europejskich zawodników jeździ na Suzuki... wystarczy spojrzeć co działo się na MOD w tym roku. Podejrzewam, że to też nie do końca sprawa sponsoringu.
Wiele razy pisałem i napiszę jeszcze raz. Kupuj to co Ci się podoba i jest w lepszym stanie. Cała Japonia jak i Austria ma dobrze dostępne części o ile trafisz na konkretnego importera, który wszystko sprawnie załatwi. Dla przykładu, czas oczekiwania na całą skrzynię biegów, ze wszystkimi bajerami do mojej RM, to około 3 dni... długo? Odpowiedzcie sobie sami. Podobnie jest z KTM'em, Yamahą i innymi znanymi markami. Nasuwa się pytanie, który lepszy? Wszystkie są na swój sposób dobre. Awarie silnika może być wywołana albo poprzez niedoróbkę w fabryce, albo przez głupotę użytkownika (częściej to drugie, z racji, że w 2T nie ma się praktycznie co popsuć) Moc ponad 50KM i tak nie jest do wykorzystania dla amatora, więc co za różnica czy będzie 1 czy 2 konie mniej w porównaniu do konkurencji, jak i tak tego nie wykorzystasz? Najlepsza rada to właśnie przejechać się na każdym, sprawdzić, która charakterystyka silnika najbardziej Ci podejdzie, a następnie szukać tego modelu w jak najlepszym stanie.
Dziękuję, pozdrawiam,
D.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Landryss25 napisał(a):Każdy lata na 2t w x-fighters. Tylko Ronnie Renner (chyba tak się pisze) latał na 4t ale też tylko w kilku konkurencjach, do freestyle'u już miał 2t. Nie wiem czy czegoś nie poplątałem.
Marcin edytuj posty!! Bo już nie pierwszy raz jeden pod drugim piszesz...
chyba dobrze mowisz ale on tylko w super session(czyliu zawodach druzynowych tak jakby....;p) mial 4T, do skokow wzwyz i cos tam jeszcze a tak to na 2T wszyscy...
bynio1991 napisał(a):marc9911in napisał(a): nikt w red bull x-fighters nie jezdzi na 2T
hahhaha sorki wielkie chodzilo mi o to ze same 2T sa ::P ^^, lecz zle napisalem, przez przypadek
- marc9911in
- Świeżak
- Posty: 129
- Dołączył(a): 11/11/2008, 11:03
wujku Manhatanie ;d
my nie godni ;d dziękujemy za twego zajebistego i jak że wyjaśniającego posta ;d
niech moc będzie z tobą;d
noo to teraz chłopaki;d myc zęby;d ubierac koszule bo niedługo sylwek ;d
Wesołego i zdrowego jutrzejszego poranka ;d
my nie godni ;d dziękujemy za twego zajebistego i jak że wyjaśniającego posta ;d
niech moc będzie z tobą;d
noo to teraz chłopaki;d myc zęby;d ubierac koszule bo niedługo sylwek ;d
Wesołego i zdrowego jutrzejszego poranka ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Jeżeli irytują Was moje posty "wyjaśniające" to przepraszam, nie musicie ich wcale czytać... ale krew mnie zalewa jak patrzę na takie bzdury i słowa wyjaśnień same cisną mi się na język... Poza tym, zależy mi aby treść merytoryczna działu off-road była poprawna, bo póki co to każdy o czymś słyszał, coś mu chodzi po głowie, ale większości osób nie chce się nawet sprawdzić czy to o czym piszą jest prawdą, po czym potem wychodzą głupoty...
Pzdr.
Pzdr.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Ty chyba nie bierzesz sobie tego do serca że mi niby twoje posty przeszkadzają??
błąd ja z nich wiele wyciągam a takie zapisanie w twoim wydaniu jest bardzo naszemu forum potrzebne
przez to wiele rzeczy można się dowiedziec
nie wiem czy zauwazyłes ale ja od dawna nie raz pierdoły pisze;d
jeśli Cie uraziłem tym powyższym bardzo przepraszam
nie miałem tego na myśli
co bysmy bez Ciebie zrobili to ja nie wiem?? :/
błąd ja z nich wiele wyciągam a takie zapisanie w twoim wydaniu jest bardzo naszemu forum potrzebne
przez to wiele rzeczy można się dowiedziec
nie wiem czy zauwazyłes ale ja od dawna nie raz pierdoły pisze;d
jeśli Cie uraziłem tym powyższym bardzo przepraszam
nie miałem tego na myśli
co bysmy bez Ciebie zrobili to ja nie wiem?? :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
ja proponuje yamahe honde
suzuki tez niezłe ale jednak te 2 marki dominują w jakosci i zywotnosci. yz 250 i rm 250 z około 1995 roku rm nie ma szans. gdy kupujesz wiadomo patrzysz czy byłą odpalana jak cięzko pali znaczy tłok do wymiany lub nicasil. patrz jak sie na obroty wkręca. polecam ci skołowac moto zza granicy ja dla poruwnania kupiłem yz 250 2002 rok z angli za niecałe 4 tysiące
w polsce taka minimum 8 tysi w takim stanie. kumpel kupił honde cr 250 2001 rok ale stan jak z salonu by wyjechała silnik lustro dał za nią 5 tysięcy a wzioł 11
także róznica jest troche



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 dzięki, czyli jednak RM odpada raczej.
Moglibyście mi napisać czy YZ i Honda CR mają zawór wydechowy ?
henio12323 mógłbyś mi dać jakieś namiary ? Naprawde tanio udało ci się tą YZ wciągnąć
Pzdro.
Moglibyście mi napisać czy YZ i Honda CR mają zawór wydechowy ?
henio12323 mógłbyś mi dać jakieś namiary ? Naprawde tanio udało ci się tą YZ wciągnąć

Pzdro.
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
- bynio1991
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39
Praktycznie każdy motor 2t od pojemności 125 w górę od 1990 roku ma zawór wydechowy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
ja nie scagalem moto z anglii ale cos o tym wiem bo chcialem sciagnac i mieszkam w anglii tu masz pare yz ek
2005 roki sa faje i 2004 ale nie znowu takie tanie, 1000 funtow to teraz okolo 4300k
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... _full.y=14
ta polecam kosztuje 4300zl i to jest 2001 ale bardzo zadbana .
http://cgi.ebay.co.uk/Mint-Yamaha-YZ-25 ... 240%3A1318
i jeszcze zapomnialem cos czytalem na forum i sprawdzalem w net to sciagniecie motocykla kosztuje 120 funtow okolo 550zl bez zadnych problemow.
2005 roki sa faje i 2004 ale nie znowu takie tanie, 1000 funtow to teraz okolo 4300k
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... _full.y=14
ta polecam kosztuje 4300zl i to jest 2001 ale bardzo zadbana .
http://cgi.ebay.co.uk/Mint-Yamaha-YZ-25 ... 240%3A1318
i jeszcze zapomnialem cos czytalem na forum i sprawdzalem w net to sciagniecie motocykla kosztuje 120 funtow okolo 550zl bez zadnych problemow.
-
baziu96 - Świeżak
- Posty: 108
- Dołączył(a): 28/11/2008, 18:59
tak teraz zaworek wydechowy to norma kumpel miał rm 250 i mu padł zawór wydechowu znaczy działał ale cos tam olej mu napierdzielał odmą. i koszt naprawy jest bardzo wysoki a w yz i cr jest duuzo tanszy bo tam jest bardzo proste rozwiązanie. a co do wyboru yz czy cr to zalezyt jeszcze czy chcesz na skoki czy w bagienka
podobno yz jest dobra na skoki bo rama jest sztywniejsza jednak nigdy nie testowałem cr i sie nie wypowiem.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm, to zostaje YZ ! Chyba żeby jakaś straszna okazja była to CR
Teraz tylko trzeba coś wynaleźć, wielkie dzięki za pomoc
Jak coś będziecie mieli to dajcie znać.


<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
- bynio1991
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości