Zobacz wątek - Jaki kros 250 w 2T za ok. 7000 zł ?
NAS Analytics TAG

Jaki kros 250 w 2T za ok. 7000 zł ?

Enduro, Cross
_________

Jaki kros 250 w 2T za ok. 7000 zł ?

Postprzez bynio1991 » 30/12/2008, 10:46

Witam,
Przesiadam się z DT 125 (którą właśnie pięknie odrestaurowałem i mam zamiar sprzedać). Interesuje mnie "coś" zwinnego i szybkiego :roll: W grę wchodzą tylko 2T max 250cm3, po prostu mam do nich zamiłowanie i już. Co mi polecicie ?
Żeby spełniało moje oczekiwania i wmiare wyglądało, i żeby się nie rozleciało w połowie sezonu :wink:
Myśle że chyba coś z Suzuki RM 250, Yamaha YZ 250, Honda CR 250

Co myślicie o tym: http://moto.allegro.pl/item513953606_sl ... binmx.html ?

Albo:
http://moto.allegro.pl/item509036219_ya ... yz250.html
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39


Postprzez Bostorn » 30/12/2008, 12:54

hmm jak na ten rok kasa nie zła

najlepiej sprawdzic czy koles ma jakies papiery na wymienione czesci itp


i dowiedz sie czy stały czy niee i jak długo i czy były odpalane itp..

bo na to trzeba uwazac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez Landryss25 » 30/12/2008, 13:02

A ja bym do tych obydwu co podałeś podchodził z dystansem. Bo są bardzo wyczyszczone, za bardzo. To też może być zły znak. Po zdjęciach Ci nikt nic nie powie. Musisz wypatrzeć jakiś sprzęt i jechać go sprawdzić, masz już jakieś doświadczenie to wiesz na co patrzeć.

Jak nie to proszÄ™: http://www.motox.com.pl/index.php?optio ... &Itemid=74
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez bynio1991 » 30/12/2008, 14:11

no fakt, jakiś handlarz, i za bardzo wyczyszczone. Stan techniczny to potrafię sprawdzić, i jakby co to podregulować też umiem, tylko żebym nie musiał włożyć drugie tyle na części :/
Najbardziej chcę żebyście mi polecili jakiś konkretny model. Wypisać jego wady i zalety. Np. że w RM 250 do 1990 szybko dobijają amortyzatory (oczywiście tak dla przykładu). Mam nadzieje że sie rozumiemy ;) Co mi polecicie ? Oczywiście "Zwinne jak jaszczurka i ostre jak przecinak" :D i nie sypiące się
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez Landryss25 » 30/12/2008, 15:19

Z opinii użytkowników wynika że Yamaha jest najprzyjemniejsza. Ma najlepszy dół spośród ćwiarek w 2t i dobre zawieszenie. Ale raczej kierowałbym się stanem technicznym niż modelem moto.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez panzernacker » 30/12/2008, 15:30

Yamaha lepsza, rmka ma ostro skopany dyfuzor.
Husqvarna WR :twisted:


motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
Avatar użytkownika
panzernacker
Bywalec
 
Posty: 539
Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34

Postprzez Bostorn » 30/12/2008, 15:44

z tego co mi wiadomo yz lepiej reaguje na gaz, jest zrywniejsza itp

ale czy bys brał rm czy yz czy cr musisz koniecznie sprawdzic jak chodzi, odbyc przynajmniej 15 20minutową przejażdżkę

bo jak sprzęt ideał musi troszkę polatac
bo tym się jeździ a nie pucuje w garażu...
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez mateuszwencel » 30/12/2008, 16:02

ja bym brał yz
mateuszwencel
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/8/2008, 09:58
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez bynio1991 » 30/12/2008, 16:20

No to czyli YZ rządzi ;) U mnie wszyscy chwalą CR, ale nie podoba mi się ona, zresztą chwalą ją, ale nigdy nie jeździli na np. YZ także nie mają nic do gadania.
Szczerze mówiąc to myślałem że wszyscy będą polecali RM a później YZ, bo przecież sam Travis Pastrana jeździł na RM-Z250. Ale zdam się na Was ;)
A YZ ma jakieÅ› wadliwe roczniki ? Czy coÅ› w tym stylu ?

I jeszcze co do RM, panzernacker , to dyfuzor zawsze można wymienić, w najgorszym wypadku samemu policzyć i zrobić. Ale pisząc skopany miałeś na myśli oryginalny dyfuzor, tak ? Bo nie wydaje mi się żeby takie firmy jak HGS produkowały skopane dyfuzory :?
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez Koval135 » 30/12/2008, 16:38

Ze skopany,pewnie chodzilo o wgniecenia,bo niekorzystnie wplywaja na prace silnika,nie mowiac juz o dziurze w dyfuzorze,odrazu do wymiany...
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Bostorn » 30/12/2008, 16:41

dyfuzor to jak turbinka ;d jeśli ma wgniecenia spaliny inaczej uchodzą, jest inny ciąg a jak jest wgniecenie to i moto słabiej chodzi, inaczej sie wkręca i ma problemy z mocą

to jest 2ga co do ważnosci częśc silnika bez której nie ma jazdy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez piciasek » 30/12/2008, 16:47

"Pastrana jeździł na RM-Z250" jeździł na RM 250 nie rmz, rm 2T rmz 4T. Tak na boku :)
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez Bostorn » 30/12/2008, 17:02

i on miał turbo i 3 życia i poduszkę powietrzną ;d


on ma połowe podzespołów w swoim moto tuningowych wiec wiesz;d

sportowy wydech kierki zawieche i jakies inne pierdółki
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez bynio1991 » 30/12/2008, 17:13

dobrze piciasek ;) kiedys na niecie czytałem i na bank pisało że pastrana jeździł na rm-z250, aj kręcą na tych forach :/ i z tego co wiem to rm-z250 to 4t, ale wczoraj jak oglądałem rm na allegro to natrafiłem na RM-Z250 z 2008r a póxniej na identyczną aukcję tego samego usera i była na zdjęciu z dyfuzorem, a tera sprawdzam rzeczywiście rm 250 ;)
To w takim razie poprawia się chyba sytuacja RM-250 co nie ? Skoro sam Travis Pastrana na niej śmigał :D Chyba każdy motocykl ma swoje wady, przekonajcie mnie do któregoś, i najlepiej jeszcze żeby dokładny model i rocznik ;)

O i jeszcze z tym dyfuzorem, to źle chyba zrozumiałem panzernacker, jemu chyba rzeczywiście chodziło o ten z aukcji, no fakt wgnieciony, ja myslałem że Tobie chodziło, że rm 250 mają źle dopasowany dyfuzor. A rola dyfuzora w 2T jest bardzo ważna, odbija falę spalin które wpychają z powrotem do cylindra mieszankę która zdążyła uciec przez okno wydechowe.
O i jakby ktoś chciał wywalać dyfuzor z dziurką to chętnie przyjmę ;)
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez bynio1991 » 30/12/2008, 17:17

Bostorn gdzieś na necie czytałem, chyba nawet na scigacz.pl o własnie pastranie i na jakiś tam zawodach, na trening, nie dowieźli mu jego suzuki i wziął z wystawy fabryczną rm 250 i na niej wykonywał normalnie swoje triki, tylko podebrał gąbkę z siedzenia i wyciął dziurki w boczkach.
Zara powinienem znaleźć tą stronke ;)

O mam http://www.dext.pl/notj/index.php/index ... lnosci&n=3
CytujÄ™ :
"Nasze informacje na temat tego, jak powinien wyglądać motocykl do FMX podsumujmy przypadkiem najlepszego na świecie zawodnika tej dyscypliny sportowej, Travisa Pastrany. Gdy rok temu jego Suzuki RM250 nie dotarło na pierwszy trening do zawodów Red Bull X-Fighters w Madrycie, Travis wziął po prostu podstawiony przez organizatora nowy motocykl seryjny. Obniżył w nim siedzenie, wyciął otwory w bocznych panelach i w trakcie treningu wykonywał wszystkie swoje triki. Na seryjnym zawieszeniu i zwykłej kierownicy! Świadczy to o tym, iż FMX jest jedynym sportem motorowym na świecie, w którym maszyna ma zupełnie drugorzędne znaczenie"

To ten sam tekst, ale ja go widziałem na inej stronce i z obrazkami.
O mam tÄ™ stronkÄ™, a jednak scigacz.pl http://www.scigacz.pl/Motocykl,do,Frees ... ,4027.html
Ktoś sobie plagiat zrobił :evil:

Dobra nie zbaczajmy z tematu :lol:
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez Landryss25 » 30/12/2008, 17:31

To że Pastrana jeździ o niczym nie świadczy. On jeździ na tym z kim podpisze najlepszą dla niego umowę i padło na suzuki.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez bynio1991 » 30/12/2008, 17:36

No ale na pewno te suzuki to nei jakieś gówno, skoro fabryczne daje radę. Ale mniejsza z tym. Czyli YZ brać ? Napiszcie coś jeszcze, czy może któreś roczniki były wadliwe, czy coś w tym stylu ?
<a href="http://yamahadt.cenebit.biz">Yamaha DT MOTORS</a> - forum DT 125, 80, 50
bynio1991
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/12/2008, 19:39

Postprzez Bostorn » 30/12/2008, 17:44

no noo widzę że jesteś dobrze poinformowany :)

hmm ale sami przyznajdzie że firmy typu suza kawa honda, yamaha od wielu lat stosują sportowe podzespoły typu exel, pro grip did, itp

tak więc nasza maszyna na starcie ma wiele sportowych elementów przygotowanych pod daną dziedzinę sportową

tak więc nie dziwota że maszynka wzięta świerzo z wystawy daje sobie radę w skokach
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez piciasek » 31/12/2008, 08:41

Coraz więcej marek stosuje właśnie odrazu tuningowane częsci w seryjnych motorkach. Tak jak powiedział bostorn, excel, renthale to już podstawa, dla mnie to obojętne każda z tych marek ma swoje wady i zalety ale jednak są to japońce i z każdej z nich będziesz zadowolony. Teraz powychodziły nowe marki jak TM. Nie zapominaj także o KTM :)

PS. Pastrana można powiedzieć że ma naklejki z SUZUKI, reszta to tuningowane części.
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez marc9911in » 31/12/2008, 11:41

Bynio - nikt w red bull x-fighters nie jezdzi na 2T oprocz jednego kolesia ale nie pamietam jak sie nazywa ...
2T- lzejszy, wiekszaa moc :)
Bierz YZ lub CR dwa najlepsze moto reszta nie masz po co patrzec nawet.
Bostorn ::P maja zmieniona kiere na szersza, zawiech, silnika nie ruszaja wogole tylko co wystep zmieniaja tloka ;P, szersze siedzenie, stabilizator kierownicy jak robia backfipa zeby sie nie przechylila :P, uchwyty z tylu jak robia tricki zeby mogli sie latwiej zlapac ;:P
Wiem bo bylem w Warszawie na stadionie X-lecia, zajebiscie bylo ;p ;p, i czytalem sobie gazetke ^^
marc9911in
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11/11/2008, 11:03

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê