Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
stary mozna szlifierką naciąc i palcami wypchnąc
co do zakucia - czy sie da cyz nie, ja tego nie powiem bo musiał bym miec minimum to w rękach, do rozkucia jest łatwiej ale do zakucia trzeba juz czegos w miare sztywnego, cos w czym sie nie poukręcają gwinty, a koncówki nie pogną
wiec nie mówie że sie uda ale nie mówie że sie nie uda, 10 zł nie majątek mozesz zaryzykować

co do zakucia - czy sie da cyz nie, ja tego nie powiem bo musiał bym miec minimum to w rękach, do rozkucia jest łatwiej ale do zakucia trzeba juz czegos w miare sztywnego, cos w czym sie nie poukręcają gwinty, a koncówki nie pogną

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
I opiłki z twardego materiału prosto na cały silnik. Doskonały pomysł
Skoro w dwu cylindrowym motocyklu dało radę wymienić dwa łańcuchy to wydaje mi się że w wyczynowym powinno też się udać, tylko że teraz coś mi zaświtało że rozkuwałem łańcuch na dwa razy to znaczy o szerokość i to że nie zeszlifowałem całego szpikulca tylko trochę końca nie mogłem wygnieść całej blokady tylko musiałem do połowy przekręcić elementy z których wypchnąłem i znowu wypchnąć do reszty. Jeśli chodzi o usztywnienie to sam łańcuch jest wystarczająco sztywny 


sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Orientujecie się chłopaki czy jest możliwość wykupienia OC dla niezarejestrowanego pojazdu bez homologacji? mam tu na myśli np. typowego crossa a żeby w razie W gdzieś na polnej drodze nie zarobić mandatu 3000zł.
- GTTT
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
- Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie
kris - to juz zalezy co kto i jak, jak prułem cały silnik to waliłem szlifierką nawet mi sie nie chciało zestawu do rozkuwania wyciągać
gTTT - nie ma OC dla pojazdu niezarejestrowanego, ewentualne to pic na wode, i przekręt ubezpieczycieli by zarobic wiecej kasy, takie ubezpieczenie nie chroni w zaden sposób . na polnej drodze nie zarobisz 3000 zł

gTTT - nie ma OC dla pojazdu niezarejestrowanego, ewentualne to pic na wode, i przekręt ubezpieczycieli by zarobic wiecej kasy, takie ubezpieczenie nie chroni w zaden sposób . na polnej drodze nie zarobisz 3000 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
do silnika motul 300V najpopularniejszy i najbardziej sprawdzony
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Siemka
Czy jest ktoś z okolic Polkowic/Lubin/Głogów kto mogłby się ze mna gdzieś spotkać pogadac pokazać co i jak bo chciałbym zacząć jeździć na motoX. Wcześniej jeździłem na sporcie jednak po wypadku zastanawiam się nad zmianą (jest okazja:p ). Z góry dzieki
Czy jest ktoś z okolic Polkowic/Lubin/Głogów kto mogłby się ze mna gdzieś spotkać pogadac pokazać co i jak bo chciałbym zacząć jeździć na motoX. Wcześniej jeździłem na sporcie jednak po wypadku zastanawiam się nad zmianą (jest okazja:p ). Z góry dzieki

- MackoPol
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 11/2/2015, 21:29
- Lokalizacja: Polkowice
Hejka
Mam pytanie odnośnie Hond CRF 250, dokładnie chodzi mi o wydechy, czym różni się jeden wydech od dwóch wydechów. Jakie to wprowadza zmiany, jakie daje to plusy i minusy, oraz co będzie lepsze dla początkującego (czy mi będzie wygodniej na którymś z nich czy to dla mnie zostanie nie zauważone nawet). Pytam tutaj bo szczerze chyba nikt (a bynajmniej nie znalazłem) nie zrobił tematu opisującego zmiany pomiędzy jedną rurą a dwiema
No więc z góry dzięki panowie za dysputę na ten temat 
Mam pytanie odnośnie Hond CRF 250, dokładnie chodzi mi o wydechy, czym różni się jeden wydech od dwóch wydechów. Jakie to wprowadza zmiany, jakie daje to plusy i minusy, oraz co będzie lepsze dla początkującego (czy mi będzie wygodniej na którymś z nich czy to dla mnie zostanie nie zauważone nawet). Pytam tutaj bo szczerze chyba nikt (a bynajmniej nie znalazłem) nie zrobił tematu opisującego zmiany pomiędzy jedną rurą a dwiema


- Locikac
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/6/2014, 12:19
- Lokalizacja: PUŁAWY
mackopol - szukaj klubów motocrossowych ( wklep w google) na pewno cos znajdziesz.
locikac - 2 wydechy poprawiają teoretycznie moc na wyzszych obrotach, są dlatego stosowane w SM ale osłabiają dół obrotowy. no i wazą więcej
smerfetek - to jakis zabytek, jak jeździ i jest w niezłym stanie mozna do zabawy kupic ale jakies cudo techniki to to nie jest
locikac - 2 wydechy poprawiają teoretycznie moc na wyzszych obrotach, są dlatego stosowane w SM ale osłabiają dół obrotowy. no i wazą więcej
smerfetek - to jakis zabytek, jak jeździ i jest w niezłym stanie mozna do zabawy kupic ale jakies cudo techniki to to nie jest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A tak swoją drogą to jestem w trakcie kupowania kasku (tak wiem użyłem opcji szukaj, ale tematy są stare, zdążyło powychodzić sporo nowych modeli itd, i tematy nie koniecznie są w mojej półce cenowej) Ale muszę kupić kask za max 250zł znalazłem tych kandydatów:
http://bit.ly/1Cjydgs (otwórz link)
http://bit.ly/1MgVhSK (otwórz link)
http://bit.ly/1zb1c2A (otwórz link)
http://bit.ly/1vH0GOa (otwórz link)
http://bit.ly/1zPnc6U (otwórz link)
http://bit.ly/1zb1lTy (otwórz link)
Czy to są same dziadostwa ? Bo ja się tam nie znam, kojarzę tylko kilka dobrych opinii o ls2 jeżeli chodzi o te półki cenowe, który z nich wziąć ? Czy może jeszcze inny ? (tylko nie mówcie dozbieraj, bo nie mam już jak XD jeszcze muszę liczyć gogle)
http://bit.ly/1Cjydgs (otwórz link)
http://bit.ly/1MgVhSK (otwórz link)
http://bit.ly/1zb1c2A (otwórz link)
http://bit.ly/1vH0GOa (otwórz link)
http://bit.ly/1zPnc6U (otwórz link)
http://bit.ly/1zb1lTy (otwórz link)
Czy to są same dziadostwa ? Bo ja się tam nie znam, kojarzę tylko kilka dobrych opinii o ls2 jeżeli chodzi o te półki cenowe, który z nich wziąć ? Czy może jeszcze inny ? (tylko nie mówcie dozbieraj, bo nie mam już jak XD jeszcze muszę liczyć gogle)
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
-GARDA "WHITE SOUL" pierwsze słyszę o takim kasku (nie pchał bym się)
-ISPIDO również
-Nitro Bedlam Coś gdzieś słyszałem ale jak z wygodą i ochroną nie mam pojęcia
-O'Neal 2 series Arrow Firma znana i ceniona w świecie tego sportu
-MDS AGV model CMX też nic nie słyszałem o tym
-ls2 sam mówisz że sobie go chwalą.
czyli podsumowując wybierał bym między ls2 a o'nealem. Sam jeżdżę w kasku ozone (chyba podobna półka cenowa) i po za tym że jest niewygodny nad oczami (coś gdzieś wloty źle zrobione) to jako kask spełnia swe zadanie przynajmniej przy mojej amatorce
-ISPIDO również
-Nitro Bedlam Coś gdzieś słyszałem ale jak z wygodą i ochroną nie mam pojęcia
-O'Neal 2 series Arrow Firma znana i ceniona w świecie tego sportu
-MDS AGV model CMX też nic nie słyszałem o tym
-ls2 sam mówisz że sobie go chwalą.
czyli podsumowując wybierał bym między ls2 a o'nealem. Sam jeżdżę w kasku ozone (chyba podobna półka cenowa) i po za tym że jest niewygodny nad oczami (coś gdzieś wloty źle zrobione) to jako kask spełnia swe zadanie przynajmniej przy mojej amatorce

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ja bym wolał kupic uzywany ale w dobrym stanie lepszy kask, niz nówke słabą, ale co kto woli 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tzn, ja nie mam żadnego problemu z tym, żeby kupić używany, tylko jaką mam gwarancje tego, że się jeszcze w ogóle nadaję :/ A gdybym miał się rozglądać za używanym do 250zł to czego szukać ?
I mam jeszcze jedno pytanie przy pomiarze obwodu głowy w celu dobrania kasku, mam te 57 ( ze standardowej tabelki rozmiarowej wychodziło by mi M, ale gdzieś słyszałem, ze dla bezpieczeństwa lepiej było by wybrać S (czyli 55-56). Czy to nie będzie zbyt mało ?
I mam jeszcze jedno pytanie przy pomiarze obwodu głowy w celu dobrania kasku, mam te 57 ( ze standardowej tabelki rozmiarowej wychodziło by mi M, ale gdzieś słyszałem, ze dla bezpieczeństwa lepiej było by wybrać S (czyli 55-56). Czy to nie będzie zbyt mało ?
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
szukaj kasków które normalnie kosztują więcej. marka nie ma mocno znaczenia, aby było cos w miare znanego, i nie chinszczyzna. co do gwarancji - jak nie jest obity to mozna brać. ale jak ma 1000rys i pekniecia to nie ma co takiego.
róznie, kazdy ma inną głowe, chodzi o kształt czasami ktoś kto ma duzy obwód wepchnie sie w mały kask, a czasami odwrotnie, obwód moze byc mały i kask niby S ( na przykład) a potem gdzieś cisnie np w uszach. wiec teoretycznie najlepiej to zarzucic na głowe i wtedy mysleć. ja tam nie mam pojęcia jakie mam/miałem rozmiary kasków - jak załozyułem i pasował to brałem
róznie, kazdy ma inną głowe, chodzi o kształt czasami ktoś kto ma duzy obwód wepchnie sie w mały kask, a czasami odwrotnie, obwód moze byc mały i kask niby S ( na przykład) a potem gdzieś cisnie np w uszach. wiec teoretycznie najlepiej to zarzucic na głowe i wtedy mysleć. ja tam nie mam pojęcia jakie mam/miałem rozmiary kasków - jak załozyułem i pasował to brałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Dt 125 nie chce odpalać na zimnym silnika , odpalam na zapych wtedy odpali bez problemu , na ciepłym silniku pali od kopa co mogło by być powodem niedawno był robiony remont silnika , zauważyłem że jak jest zimna to ma wysokie obroty ale gdy się rozgrzeje już jest ok . Co mogło być by przyczyną ?
- kosa1231
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
- Lokalizacja: CCH
Pytanie do kogoś kto ogarnai KMX'y
czy w starszych modelach tych gdzie z prawej strony baku nie ma tej śmiesznej owiewki, da się założyć (w sensie czy będzie pasował) cały zbiornik z owymi owiewkami z rocznika bodajże 99 lub 20 ? http://bit.ly/1L094JN (otwórz link) Ktoś próbował ? Bo wiem, że owiewki tam nie założę, bo nie ma mocowań a ta goła rama strasznie szpeci :/
I jeszcze jedno, wiem, że rozbieranie moto do piaskowania ramy kosztuje około 1000zł... Zależy mi na pomalowaniu ramy, czy szło by to zrobić, jakimś dobrym lakierem w sprayu, bez rozbierania absolutnie wszystkiego ?

I jeszcze jedno, wiem, że rozbieranie moto do piaskowania ramy kosztuje około 1000zł... Zależy mi na pomalowaniu ramy, czy szło by to zrobić, jakimś dobrym lakierem w sprayu, bez rozbierania absolutnie wszystkiego ?
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości