Zipp Jazzy akumulator
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Zipp Jazzy akumulator
Witam!
Jestem totalnie zielony w sprawach skuterów i mam pytanie jaki muszę mieć akumulator w skuterze Zipp Jazzy ??
Chodzi mi ile powinien mieć V ile Ah i czym powinien być wypełniony ??
Jestem totalnie zielony w sprawach skuterów i mam pytanie jaki muszę mieć akumulator w skuterze Zipp Jazzy ??
Chodzi mi ile powinien mieć V ile Ah i czym powinien być wypełniony ??
- Dank
- Świeżak
tak, akumulator to akumulator. Ale żelowe są lepsze.
"Panie władzo ma pan racje, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość. Zdaje sobie sprawe z tego, że było to bardzo nie odpowiedzialne, że naraziełem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo, ale.....jechałem szybko, gdyż... lubie zapierd*lać!"
-
Zby$ - Świeżak
wez swoj stary akumulator do sklepu i kup zelowy a najlepiej yuasa moj nawet w zime siedzial i sie nic zlego niedzialo
najlepiej 12v 6am/h tylko zobacz rozmiar
najlepiej 12v 6am/h tylko zobacz rozmiar
Ostatnio edytowano 29/3/2009, 17:41 przez clico, łącznie edytowano 1 raz
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
tak jak kolega napisal
tylko wiesz bezpieczniej miej akumulator juz ci tlumacze bo jak ci silnik ciezko bedzie palil i bedziesz czesto kopniaka uzywal to moze sie polksierzyc wytrzec przy kopniaku to czesta usterka.
kopniak wlasciwie powinien sluzyc awaryjnie a nie docelowo
tylko wiesz bezpieczniej miej akumulator juz ci tlumacze bo jak ci silnik ciezko bedzie palil i bedziesz czesto kopniaka uzywal to moze sie polksierzyc wytrzec przy kopniaku to czesta usterka.
kopniak wlasciwie powinien sluzyc awaryjnie a nie docelowo
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
Dank napisał(a):Ale zeby odpalil mi z kopniaka to musze wyciagnac akumulator i te przewody polaczyc od akumulatora czy nie??