Zobacz wÄ…tek - Paliwo :|
NAS Analytics TAG

Paliwo :|

i inne małe pojemności
_________

Paliwo :|

Postprzez Cybart » 21/8/2007, 20:00

Mam pytanie jakie mam lac paliwo do Zipp Vapor 2006r... wlalem 95 i sie dusi :/ :oops:
Cybart
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/8/2007, 22:13
Lokalizacja: GÄ…bin


Postprzez bartex » 21/8/2007, 20:09

wlej 98 i zobacz jak będzie ale sądze że nie jest to wina paliwa :)
Avatar użytkownika
bartex
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 17/5/2007, 18:12


Postprzez Mi5i3K » 21/8/2007, 21:34

wina paliwa na 80%

Jesli bedzie sie dusil na 98 to zmien stacje benzynowa ja tak mialem ze na 1 stacje moj skuter byl uczulony, poprostu mieli tam troche nizszej jakosci paliwo a skutery sa delikatne na paliwo. Na bank lej 98, zmieniaj jedynie stacje jesi bedzie nie dobrze
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
Avatar użytkownika
Mi5i3K
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52

Postprzez pawlak200192 » 21/8/2007, 23:23

to nie zalezy od tego czy 95 czy 98 tylko od tego jakiej jakosci jest paliwo :!:
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Manhatan » 22/8/2007, 08:37

Gratuluje... tymbardziej, że na 98 będzie miał jeszcze mniej mocy niż na 95.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Cybart » 22/8/2007, 09:25

Jak powiedzial "Manhatan". czyli mam lac 95 z tego co rozumiem..
Cybart
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/8/2007, 22:13
Lokalizacja: GÄ…bin

Postprzez Fenek16 » 22/8/2007, 10:26

Mniej mocy? :roll:

Jestem zacofany daleko :?

Pozdro :P
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez kamil1993 » 22/8/2007, 10:33

lej 95 tylko nie na jakich wiejskich stacjach tylko np. BP czy Orlen
kamil1993
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/8/2007, 09:44
Lokalizacja: Mętków

Postprzez cdsMarcin » 22/8/2007, 10:49

W Orlenie też paliwo chrzczone... Ja leje na Statoil i jest ok.
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">Obrazek</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
Avatar użytkownika
cdsMarcin
Bywalec
 
Posty: 526
Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez Pisiu » 22/8/2007, 10:52

Manhatan napisał(a):Gratuluje... tymbardziej, że na 98 będzie miał jeszcze mniej mocy niż na 95.


A to niby dlaczego?? :roll:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez kamil1993 » 22/8/2007, 11:04

właśnie czemu jak sie naleje 98 to jest słabszy??
kamil1993
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/8/2007, 09:44
Lokalizacja: Mętków

Re: Paliwo :|

Postprzez VCO » 22/8/2007, 11:05

Cybart napisał(a):Mam pytanie jakie mam lac paliwo do Zipp Vapor 2006r... wlalem 95 i sie dusi :/ :oops:


heh mam nadzieje że ten niewiadomo z którego końca chin skuter kupiłeś nie z własnej woli...:D

Ale na 80 % ilość wody w paliwie. Postaraj sie to zbadać. Wlej paliwo z tej stacji do dzbanka i postaw w miejscu zeby nie drgało zobacz za 2 dni czy paliwo wyjdzie na wierzch będzie sie generalnie rózniło kolorem woda opadnie...
A pozostałe 20% to jakość niezwykle trwałych i bezawaryjnych produktów marki zipp hahahahxD

PS: A z tego co mi wiadomo paliwo w polsce ma chyba zamiast 95 85 oktanów i zamiast 98 88 i nawet ośmiele sie to potwierdzić!
Kolega kupił motor z niemiec z pełnym bakiem i moto na 3 biegu wskakiwało na koło bez problemu a potem jak zalał 98 z polski to motor już niedał rady wogule nia latał tak jak na tamtym i dało sie to odczuć bo sam jeździłem z nim :D i w której stacji nie był orlen czy petrochemia było to samo. jeden przypadek o niczym nie przekreśla drugi kolega też miał odczuwalne symptomy po zminie paliwaw ZX7-R
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Mi5i3K » 22/8/2007, 11:12

95 mocniejsza od 98 Oo Taa najlepiej wlej olej opałowy
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
Avatar użytkownika
Mi5i3K
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52

Postprzez pawlak200192 » 22/8/2007, 11:34

u mnie nie widac roznicy w mocy tylko na 98 lepiej zapala i równiej chodzi :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Mackoks » 22/8/2007, 15:43

Ja juz sie w tym wszystkim pogubilem to w końcu jakie paliwo lepiej lac do skutera 95 czy 98 :wink: ???
Moderator też człowiek
Avatar użytkownika
Mackoks
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17/2/2007, 16:07
Lokalizacja: ns

Postprzez Mi5i3K » 22/8/2007, 16:14

NAPEWNO 98 , ale pamietaj, jesli bedzie ci znowu podejrzanie pracował silnik zmień stacje!
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
Avatar użytkownika
Mi5i3K
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52

Postprzez VCO » 22/8/2007, 17:06

Nie jest leprze paliwo 100 oktanów od np 95 Znawcy się leje paliwo takie jakie zaleca producent w książce serisowej i niema róznicy pomiedzy paliwem 95 a 98 przy tak małej pojemności leje sie takie paliwo jakie się nadąża spalić w komorze nie za szybko i nie za wolno... ma być optymalne wiec jesli zalejesz 95 i 98 to będzie to samo chyba ze producent inaczej twierrdzi...


A więc nie wkurwiaj ludzi tylko zalej paliwo a nie wode...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez Manhatan » 22/8/2007, 23:31

Gówno prawda, bo ilość oktanów wcale nie świadczy o wzroście mocy w pojeździe silnikowym. Wzrost liczby oktanów powoduje lepsze, bardziej równomierne i wolniejsze spalanie się paliwa w cylindrze, zapewnia cichszą pracę silnika, oraz pewność, że w naszym cylindrze nie nastąpi zjawisko spalania stukowego, czyli poprostu mieszanka paliwowo-powietrzna nie ulegnie zapaleniu, zanim tłok nie znajdzie się w szczytowym położeniu, a co za tym idzie skrócenie żywotności silnika. Nie pamiętam już gdzie dokładnie był test 3 rodzajów benzyny. 95, 98 i niby 99 V-power, która uważana jest za 99 oktanową a to również jest bzdurą. Na 95 oktanowej skala mocy na hamowni zdecydowanie przewyższała skalę mocy na paliwie 98 oktanowym. Była to dosyć duża różnica. Najlepiej wypadła w teście V-power.

Stosowanie paliwa wysokooktanowego, czyli w tym przypadku bezołowiowej 98, ma sens w silnika wysilonych, w których występuje duży stopień sprężania. Pozatym jeśli komuś się wydaje, że jeżeli zatankuje 98 i zrobi na niej więcej km, niż na zwykłej 95 to również jest w błędzie.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê