Zobacz wątek - NSR 125 vs CBR 125
NAS Analytics TAG

NSR 125 vs CBR 125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Fenek16 » 16/5/2008, 12:15

To co niby serwis hondy wstawia do Cebry tej na wtrysku turbospeżąre, nitro i kolejne biegi? :lol:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice


Postprzez marcin33331 » 16/5/2008, 13:52

miałem kontakt z CBR 125 i mi się nie podoba, jest za wolna, za wąska, nie ma tego wyglądu co NSR 125. eneserka ma więcej mocy i jest ładniejsza, szybsza, praktycznie bezawaryjna, jedynie tłok co jakieś 15-20 tys. km
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew


Postprzez K16 » 15/8/2008, 22:35

Cześc wszystkim...
Mam podobny problem jak wyżej opisany. Chce sobie kupic albo honde cbr albo nsr (125ccm) I właśnie nie wiem który będzie dla mnie lepszy... Zdecydowanie bardziej podobna mi sie NSR'ka ale... troche duzo pali. po za tym podobno czesto sie psuje :/ Z kolei Cbr'ka mniej pali ale boje sie ze bd troche lipnie wyglądał bo mam około 182 cm wzrostu... Chociaż nei bede jeżdził az tak duzo ze spalałbym nie wiadomo ile tego paliwa. Dodam że to byłby mój pierwszy motocykl ;] Doradzcie co mam wybrać :D
K16
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15/8/2008, 17:20

Postprzez Movi » 15/8/2008, 22:42

Bierz NSR.
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez futro_z_kreta » 16/8/2008, 15:08

Moze i ja dorzuce swoje 3 grosze..
Wiec tak, osobiscie smigam juz czyms znacznie wiekszym, ale przygode zaczalem wlasnie od 125ki..
Prawde mowiac, okazuje sie ze czym starsze tym lepsze, moze nie pod wzgledem zywotnosci i sprawnosci, ale napewno pod wzgledem samej charakterystyki osiagow itd. Cbr wg mnie to jedna wielka pomylka, sprzecik stworzony na potrzeby "srodka transportu". Zero zabawy, zero osiagow, conajmniej sredni z wygladu (ale o gustach sie nie rozmawia).
Nsr, super sprzecik, ale tez nie oddaje zbyt wiele w porownianiu np do aprili. Jesli mialbym kupic sprzecik dla wygladu, skusilbym sie na nsr, pod wzgledem osiagow- rs. Jesli chodzi o wspomniana zywotnosc, nsr albo tzr... Jesli ktos ma duzo pieniedzy, i pewnosc dobrego zakupu- mito ;)
Cbr (mowiac oczywiscie o slynnej 125, 4T) bylby najgorszym wyborem, wg mnie oczywiscie ;)
POwodzenia w wyborze ;)
futro_z_kreta
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45

Postprzez andy7 » 16/8/2008, 15:47

Movi napisał(a):Wyłożyć 4 tys. na tuning 125.. nie dałbym :D


Ja tez nie. Dylemat w tym, ze mlodzi maja moze wiecej kasy na zbyciu a brak im moze i lat i kwalifikacji aby kupic wieksze. Dla nas takie sprzety nie wchodza w gre i my sie nimi nie podniecamy.

marcin33331 napisał(a): Eneserka ma więcej mocy i jest ładniejsza, szybsza, praktycznie bezawaryjna, jedynie tłok co jakieś 15-20 tys. km


Napewno NSR wyglada ladniej. Jest jednak powiedzenie nie sama miloscia czlowiek zyje i ladna miska zrec nie da.

CBR zostala stworzona nie po to aby ja tuningowac, ani po to by szalec nie po torze. Honda robi sporo dla ochrony srodowiska ztad silniki 4T. Ma byc wprowadzeniem do swiata 2 OO.

Sam silnik jest malo awaryjny i oszczedny. Po dwoch latach ( czy roku w zaleznosci od wieku ) przesiadziesz sie na wiekszy I po problemie. Osobiscie polecam CBR. Jezeli jednak ktos ma kase to proponowalbym z wygladu nowa Yamehe 125

Przepiekna

http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... f-r125.jsp
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez wikples » 17/8/2008, 19:47

Ja kupiłem niedawno Honde CBR 125 z salonu, nawet jeszcze jej nie odebrałem.

Mi akurat pasuje CBR bardzej niż NSR, bo mieszkam w dużym mieście I:
-wolę węższy sprzęt, żeby łatwiej śmigał pomiędzy samochodami
-zależy mi na niskim spalaniu, bo w mieście 2t bierze, zdecydowanie za dużo płynów (jak dla mnie)
-podoba mi się wygląd (gust) i pozycja za kierą (bardziej taka sfobodna, jak trzeba to można się przyklejić do baku, jak nie to można sfobodnie manewrować z wyprostowaną sylwetką)
-dostęp do części i to że ją produkują to jest plus
-zdecydowanie dłużej pojeździ
-prędkości są wystarczające do miasta i na wycieczki poza (nie muszę od świateł do świateł -1km- wyciągać 150km/h, żeby ktoś się jarał)
-cena za nową cebre jest wporządku
-mam gwarancje, a zanim minie, to będę miał większy sprzęt :)
Kupiłem ją na jakieś 2 lata (chyba, że prawo się zmieni) :)
no i tyle to tylko moja opinia. to nie będzie mój pierwszy sprzęt, bo miałem już rs 125 z 1999r. ale nie podobała mi się, za szeroka, części nie ma, a jak są to drogie, a paliwa to żarła za dużo.

także ja tak to widzę :)

a i jeszcze jak będzie mi na prawdę brakakowało mocy to tuning - wydech oczywiście i ki 175ccm :)
ale nie sądze

pozdro
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez konrad1422 » 17/8/2008, 20:16

wikples napisał(a):a i jeszcze jak będzie mi na prawdę brakakowało mocy to tuning - wydech oczywiście i ki 175ccm :)
ale nie sądze

pozdro


CBR nie jest przystosowana do tuningu przynajmniej tak mi się wydaje, prędzej już nsr. Wiadomo, że każdy swój towar chwali czyli jednemu podoba się cbr innemu nsr, ja wybrałem nerke i jestem bardzo, bardzo zadowolony z pewnością nie zamienił bym jej na inne moto.
handel motocyklami
Avatar użytkownika
konrad1422
Świeżak
 
Posty: 312
Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez wikples » 17/8/2008, 20:20

są kity i jak się uprzesz to wszystko stuningujesz.
kiedyś podobno nawet oferowali w salonach, teraz nie wiem jak to jest, ale przy najbliższej okazji się popytam. Pytałem się nie w salonie u znajomego mechanika i mówił, że robił jakieś myki więc spoko da rade :)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez patrik13 » 13/9/2008, 19:24

A co byście polecali dla osoby, która robi przez sezon 3-4 tys. km - cbr-ka czy nsr-ka??
Gaca
patrik13
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/8/2008, 17:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Herbi NSR » 13/9/2008, 19:33

Zalezy jaki styl jazdy masz ale CBR ma dluzsza zywotnosc

pozdro
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Werladyn » 13/9/2008, 21:32

@patrik13
ehh jak masz kasę na benzynę to nsr(8l/100km) koszt benzyny na tyle km nsr'ką to jakieś 400zł/1k km a cbr'ą 200zł/1k km
Werladyn
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
Lokalizacja: Jaktorów

Postprzez kravec » 13/9/2008, 21:47

Werladyn napisał(a):@patrik13
ehh jak masz kasę na benzynę to nsr(8l/100km) koszt benzyny na tyle km nsr'ką to jakieś 400zł/1k km a cbr'ą 200zł/1k km


wez nie pisz ze 8l pali nsr... to chyba by musial z czerwonego pola nie schodzic....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez matmax » 13/9/2008, 21:50

NSR pali około 5,5l / 100 km, ale nie 8l
Avatar użytkownika
matmax
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 19/8/2008, 13:08
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Werladyn » 13/9/2008, 22:10

kumpel miał brzyblokwaną(teraz ma gsxf) i mu paliła 5l lekko
drugi swoją katował i jeszcze więcej żarł nawet koło 9l

1kumpel nsr jc22 98r z blokami 120vmax
2kumpel nsr jc22 2002 chyba i odblokowana 160~ maxik
Werladyn
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
Lokalizacja: Jaktorów

Postprzez Herbi NSR » 14/9/2008, 19:39

No nie wiem ja zalalem 5l i przejechalem trase w 2 dni mysle ze nawet nie 50km i spalila mi te 5l bo teraz na rezerwie do domu wracalem :/
S - szał
U - ucieczka
Z - zakręt
U - uderzenie
K - koniec
I - inny świat

gsx - r
Herbi NSR
Świeżak
 
Posty: 211
Dołączył(a): 29/5/2008, 18:56

Postprzez Werladyn » 14/9/2008, 20:26

spytałem kumpla na gg all i powiedział, że spali 5.5l jak będziesz ją pchać pierwsze 50km
Werladyn
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
Lokalizacja: Jaktorów

Postprzez wikples » 14/9/2008, 20:32

CBR spala 3l.
A i co do mitu "wyprzedzania na trasie"
chciałem powiedzieć, że spoko, na prawdę daje rade, dlatego też szczerze polecam CBR. Jeśli ktoś nie oczekuje jazdy 160km/h. Bo wiadmo w tym wzglęcie lepsza NSR czy RS. Opony od roweru trzymają bardzo dobrze wbrew pozorom. Wygodne siedzenie, wygodna pozycja (nie bolą nadgarstki) no i bezawaryjność. Wygląd to kwestja gustu, jak wiadomo, gust jak dupa każdy ma inną.



Żeby nie było, miałem RS 125, ale zdecydowanie mi nie leżała.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Maniek1988 » 19/5/2011, 10:16

Wiem, że to stary temat ale może komuś to pomorze. Mam u siebie obydwa tą NSR i CBR jeździłem na obydwu. I powiem tak: Wygląd NSR jest większa, ładniejsza, poważnie wygląda. CBR koła jak od roweru dużo mniejsza. Osiągi no to wiadomo nie ma szans, NSR po odblokowaniu zapieprza, byłem z moim młodszym bratem na zlocie bo to jego NSRKA i widziałem wszystkie jego wyścigi, ścigał się z trzema Aprilami, 2 te starsze i jedną najnowszym modelem, była też CBR 125 i jakieś tam tubingowe skutery, Cagivy nie było wiec się nie wypowiadam. CBR jest ekonomiczna powiedział bym bardziej motor turystyczny plusy CBRKI to że dużo mnie pali około 3 litrów. NSR przy deptaniu pali z 7 Normanie spala 5 ale trzeba lać olej Koszt 50 zł motul i jak się dużo jeździ jest to odczuwalne, tłok też trzeba wymienić co 15 tyś. Na niskich obrotach jest słabsza od cbr dopiero jak załapie 8000 obr. To ładnie ciągnie. Jak ktoś wybiera miedzy tymi dwoma to sobie musi zadać pytanie frajda z jazdy, wygląd NSR, ekonomiczność CBR. Aprila awaryjna, Cagiva nie wiem jak jest awaryjna ale z 125 jest chyba najszybsza.
Maniek1988
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/4/2011, 22:55
Lokalizacja: Stargard

Postprzez Sniper075 » 19/5/2011, 21:37

Aprilia jest tak samo awaryjna jak NSR, podobnie jak Yamaha TZR, Cagiva Mito i wszystkie 2t, a w bajki typu "w Cagivie trzeba wymieniać tłok co 10k km" itp. raczej bym nie wierzył :)
Sniper075
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 31/8/2009, 19:53
Lokalizacja: Radom

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr