NSR 125 vs CBR 125
miałem kontakt z CBR 125 i mi się nie podoba, jest za wolna, za wąska, nie ma tego wyglądu co NSR 125. eneserka ma więcej mocy i jest ładniejsza, szybsza, praktycznie bezawaryjna, jedynie tłok co jakieś 15-20 tys. km
-
marcin33331 - Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Kleczew
Cześc wszystkim...
Mam podobny problem jak wyżej opisany. Chce sobie kupic albo honde cbr albo nsr (125ccm) I właśnie nie wiem który będzie dla mnie lepszy... Zdecydowanie bardziej podobna mi sie NSR'ka ale... troche duzo pali. po za tym podobno czesto sie psuje :/ Z kolei Cbr'ka mniej pali ale boje sie ze bd troche lipnie wyglądał bo mam około 182 cm wzrostu... Chociaż nei bede jeżdził az tak duzo ze spalałbym nie wiadomo ile tego paliwa. Dodam że to byłby mój pierwszy motocykl ;] Doradzcie co mam wybrać
Mam podobny problem jak wyżej opisany. Chce sobie kupic albo honde cbr albo nsr (125ccm) I właśnie nie wiem który będzie dla mnie lepszy... Zdecydowanie bardziej podobna mi sie NSR'ka ale... troche duzo pali. po za tym podobno czesto sie psuje :/ Z kolei Cbr'ka mniej pali ale boje sie ze bd troche lipnie wyglądał bo mam około 182 cm wzrostu... Chociaż nei bede jeżdził az tak duzo ze spalałbym nie wiadomo ile tego paliwa. Dodam że to byłby mój pierwszy motocykl ;] Doradzcie co mam wybrać

- K16
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 15/8/2008, 17:20
Moze i ja dorzuce swoje 3 grosze..
Wiec tak, osobiscie smigam juz czyms znacznie wiekszym, ale przygode zaczalem wlasnie od 125ki..
Prawde mowiac, okazuje sie ze czym starsze tym lepsze, moze nie pod wzgledem zywotnosci i sprawnosci, ale napewno pod wzgledem samej charakterystyki osiagow itd. Cbr wg mnie to jedna wielka pomylka, sprzecik stworzony na potrzeby "srodka transportu". Zero zabawy, zero osiagow, conajmniej sredni z wygladu (ale o gustach sie nie rozmawia).
Nsr, super sprzecik, ale tez nie oddaje zbyt wiele w porownianiu np do aprili. Jesli mialbym kupic sprzecik dla wygladu, skusilbym sie na nsr, pod wzgledem osiagow- rs. Jesli chodzi o wspomniana zywotnosc, nsr albo tzr... Jesli ktos ma duzo pieniedzy, i pewnosc dobrego zakupu- mito
Cbr (mowiac oczywiscie o slynnej 125, 4T) bylby najgorszym wyborem, wg mnie oczywiscie
POwodzenia w wyborze
Wiec tak, osobiscie smigam juz czyms znacznie wiekszym, ale przygode zaczalem wlasnie od 125ki..
Prawde mowiac, okazuje sie ze czym starsze tym lepsze, moze nie pod wzgledem zywotnosci i sprawnosci, ale napewno pod wzgledem samej charakterystyki osiagow itd. Cbr wg mnie to jedna wielka pomylka, sprzecik stworzony na potrzeby "srodka transportu". Zero zabawy, zero osiagow, conajmniej sredni z wygladu (ale o gustach sie nie rozmawia).
Nsr, super sprzecik, ale tez nie oddaje zbyt wiele w porownianiu np do aprili. Jesli mialbym kupic sprzecik dla wygladu, skusilbym sie na nsr, pod wzgledem osiagow- rs. Jesli chodzi o wspomniana zywotnosc, nsr albo tzr... Jesli ktos ma duzo pieniedzy, i pewnosc dobrego zakupu- mito

Cbr (mowiac oczywiscie o slynnej 125, 4T) bylby najgorszym wyborem, wg mnie oczywiscie

POwodzenia w wyborze

- futro_z_kreta
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Movi napisał(a):Wyłożyć 4 tys. na tuning 125.. nie dałbym
Ja tez nie. Dylemat w tym, ze mlodzi maja moze wiecej kasy na zbyciu a brak im moze i lat i kwalifikacji aby kupic wieksze. Dla nas takie sprzety nie wchodza w gre i my sie nimi nie podniecamy.
marcin33331 napisał(a): Eneserka ma więcej mocy i jest ładniejsza, szybsza, praktycznie bezawaryjna, jedynie tłok co jakieś 15-20 tys. km
Napewno NSR wyglada ladniej. Jest jednak powiedzenie nie sama miloscia czlowiek zyje i ladna miska zrec nie da.
CBR zostala stworzona nie po to aby ja tuningowac, ani po to by szalec nie po torze. Honda robi sporo dla ochrony srodowiska ztad silniki 4T. Ma byc wprowadzeniem do swiata 2 OO.
Sam silnik jest malo awaryjny i oszczedny. Po dwoch latach ( czy roku w zaleznosci od wieku ) przesiadziesz sie na wiekszy I po problemie. Osobiscie polecam CBR. Jezeli jednak ktos ma kase to proponowalbym z wygladu nowa Yamehe 125
Przepiekna
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... f-r125.jsp
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Ja kupiłem niedawno Honde CBR 125 z salonu, nawet jeszcze jej nie odebrałem.
Mi akurat pasuje CBR bardzej niż NSR, bo mieszkam w dużym mieście I:
-wolę węższy sprzęt, żeby łatwiej śmigał pomiędzy samochodami
-zależy mi na niskim spalaniu, bo w mieście 2t bierze, zdecydowanie za dużo płynów (jak dla mnie)
-podoba mi się wygląd (gust) i pozycja za kierą (bardziej taka sfobodna, jak trzeba to można się przyklejić do baku, jak nie to można sfobodnie manewrować z wyprostowaną sylwetką)
-dostęp do części i to że ją produkują to jest plus
-zdecydowanie dłużej pojeździ
-prędkości są wystarczające do miasta i na wycieczki poza (nie muszę od świateł do świateł -1km- wyciągać 150km/h, żeby ktoś się jarał)
-cena za nową cebre jest wporządku
-mam gwarancje, a zanim minie, to będę miał większy sprzęt
Kupiłem ją na jakieś 2 lata (chyba, że prawo się zmieni)
no i tyle to tylko moja opinia. to nie będzie mój pierwszy sprzęt, bo miałem już rs 125 z 1999r. ale nie podobała mi się, za szeroka, części nie ma, a jak są to drogie, a paliwa to żarła za dużo.
także ja tak to widzę
a i jeszcze jak będzie mi na prawdę brakakowało mocy to tuning - wydech oczywiście i ki 175ccm
ale nie sądze
pozdro
Mi akurat pasuje CBR bardzej niż NSR, bo mieszkam w dużym mieście I:
-wolę węższy sprzęt, żeby łatwiej śmigał pomiędzy samochodami
-zależy mi na niskim spalaniu, bo w mieście 2t bierze, zdecydowanie za dużo płynów (jak dla mnie)
-podoba mi się wygląd (gust) i pozycja za kierą (bardziej taka sfobodna, jak trzeba to można się przyklejić do baku, jak nie to można sfobodnie manewrować z wyprostowaną sylwetką)
-dostęp do części i to że ją produkują to jest plus
-zdecydowanie dłużej pojeździ
-prędkości są wystarczające do miasta i na wycieczki poza (nie muszę od świateł do świateł -1km- wyciągać 150km/h, żeby ktoś się jarał)
-cena za nową cebre jest wporządku
-mam gwarancje, a zanim minie, to będę miał większy sprzęt

Kupiłem ją na jakieś 2 lata (chyba, że prawo się zmieni)

no i tyle to tylko moja opinia. to nie będzie mój pierwszy sprzęt, bo miałem już rs 125 z 1999r. ale nie podobała mi się, za szeroka, części nie ma, a jak są to drogie, a paliwa to żarła za dużo.
także ja tak to widzę

a i jeszcze jak będzie mi na prawdę brakakowało mocy to tuning - wydech oczywiście i ki 175ccm

ale nie sądze
pozdro
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
wikples napisał(a):a i jeszcze jak będzie mi na prawdę brakakowało mocy to tuning - wydech oczywiście i ki 175ccm
ale nie sądze
pozdro
CBR nie jest przystosowana do tuningu przynajmniej tak mi się wydaje, prędzej już nsr. Wiadomo, że każdy swój towar chwali czyli jednemu podoba się cbr innemu nsr, ja wybrałem nerke i jestem bardzo, bardzo zadowolony z pewnością nie zamienił bym jej na inne moto.
handel motocyklami
-
konrad1422 - Świeżak
- Posty: 312
- Dołączył(a): 29/4/2006, 19:00
- Lokalizacja: Kalisz
są kity i jak się uprzesz to wszystko stuningujesz.
kiedyś podobno nawet oferowali w salonach, teraz nie wiem jak to jest, ale przy najbliższej okazji się popytam. Pytałem się nie w salonie u znajomego mechanika i mówił, że robił jakieś myki więc spoko da rade
kiedyś podobno nawet oferowali w salonach, teraz nie wiem jak to jest, ale przy najbliższej okazji się popytam. Pytałem się nie w salonie u znajomego mechanika i mówił, że robił jakieś myki więc spoko da rade

-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Werladyn napisał(a):@patrik13
ehh jak masz kasę na benzynę to nsr(8l/100km) koszt benzyny na tyle km nsr'ką to jakieś 400zł/1k km a cbr'ą 200zł/1k km
wez nie pisz ze 8l pali nsr... to chyba by musial z czerwonego pola nie schodzic....
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
CBR spala 3l.
A i co do mitu "wyprzedzania na trasie"
chciałem powiedzieć, że spoko, na prawdę daje rade, dlatego też szczerze polecam CBR. Jeśli ktoś nie oczekuje jazdy 160km/h. Bo wiadmo w tym wzglęcie lepsza NSR czy RS. Opony od roweru trzymają bardzo dobrze wbrew pozorom. Wygodne siedzenie, wygodna pozycja (nie bolą nadgarstki) no i bezawaryjność. Wygląd to kwestja gustu, jak wiadomo, gust jak dupa każdy ma inną.
Żeby nie było, miałem RS 125, ale zdecydowanie mi nie leżała.
A i co do mitu "wyprzedzania na trasie"
chciałem powiedzieć, że spoko, na prawdę daje rade, dlatego też szczerze polecam CBR. Jeśli ktoś nie oczekuje jazdy 160km/h. Bo wiadmo w tym wzglęcie lepsza NSR czy RS. Opony od roweru trzymają bardzo dobrze wbrew pozorom. Wygodne siedzenie, wygodna pozycja (nie bolą nadgarstki) no i bezawaryjność. Wygląd to kwestja gustu, jak wiadomo, gust jak dupa każdy ma inną.
Żeby nie było, miałem RS 125, ale zdecydowanie mi nie leżała.
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Wiem, że to stary temat ale może komuś to pomorze. Mam u siebie obydwa tą NSR i CBR jeździłem na obydwu. I powiem tak: Wygląd NSR jest większa, ładniejsza, poważnie wygląda. CBR koła jak od roweru dużo mniejsza. Osiągi no to wiadomo nie ma szans, NSR po odblokowaniu zapieprza, byłem z moim młodszym bratem na zlocie bo to jego NSRKA i widziałem wszystkie jego wyścigi, ścigał się z trzema Aprilami, 2 te starsze i jedną najnowszym modelem, była też CBR 125 i jakieś tam tubingowe skutery, Cagivy nie było wiec się nie wypowiadam. CBR jest ekonomiczna powiedział bym bardziej motor turystyczny plusy CBRKI to że dużo mnie pali około 3 litrów. NSR przy deptaniu pali z 7 Normanie spala 5 ale trzeba lać olej Koszt 50 zł motul i jak się dużo jeździ jest to odczuwalne, tłok też trzeba wymienić co 15 tyś. Na niskich obrotach jest słabsza od cbr dopiero jak załapie 8000 obr. To ładnie ciągnie. Jak ktoś wybiera miedzy tymi dwoma to sobie musi zadać pytanie frajda z jazdy, wygląd NSR, ekonomiczność CBR. Aprila awaryjna, Cagiva nie wiem jak jest awaryjna ale z 125 jest chyba najszybsza.
- Maniek1988
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 14/4/2011, 22:55
- Lokalizacja: Stargard
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości