NSR 125 vs CBR 125
NSR 125 vs CBR 125
Hej
Jako amator szukam sprzętu odpowiedniego na początek. Zdecydowałem kupic cos o pojemności 125. Myśle nad dwoma Hondami, mianowicie CBR 125 i NSR 125. Jak wypadają w porównaniach ? Jakie czynniki przeważają na korzyśc jednej a jakie na drugiej.
Pozdrawiam
Jako amator szukam sprzętu odpowiedniego na początek. Zdecydowałem kupic cos o pojemności 125. Myśle nad dwoma Hondami, mianowicie CBR 125 i NSR 125. Jak wypadają w porównaniach ? Jakie czynniki przeważają na korzyśc jednej a jakie na drugiej.
Pozdrawiam
- adallo
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/6/2006, 15:51
nsr moim zdaniem jest lepsza poniewaz jest ładniejsza po drugie sam kiedys mialem nsr
a po trzecie wybrał bym i tak RS 125 jest o niebo lepsza od hond
a po trzecie wybrał bym i tak RS 125 jest o niebo lepsza od hond
- marcin 001
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 19/6/2006, 14:45
nsrka to dwusuw, pojedzie napewno dużo więcej od czterosuwowej cbr. Jednak cbr napewno będzie miała równiojszą charakterystyke silnika, wyższy moment już od dolnych obrotów. I zawsze trzeba pamiętać że to czterotakt, dużo mniejszy problem . Ale fakt faktem wygląd jest po stronie NSR
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
zdecydowanie NSR.
Wyglad, moc,
Aprilla RS 125 jest dla kasiastych co nie maja na co kasy wydawac..... czesto sie psuje.....
CBR... przede wszystkim brzydsza ale to w koncu 4 suw
NSR jest po srodku
brak duzych kosztow a mocy mozna dodac po kilku sezonach jak sie znudzi wkladajac cylinder 190cm3
no i 190cm3 sprzedac bedzie latwiej
Wyglad, moc,
Aprilla RS 125 jest dla kasiastych co nie maja na co kasy wydawac..... czesto sie psuje.....
CBR... przede wszystkim brzydsza ale to w koncu 4 suw
NSR jest po srodku
brak duzych kosztow a mocy mozna dodac po kilku sezonach jak sie znudzi wkladajac cylinder 190cm3
no i 190cm3 sprzedac bedzie latwiej
- mezdej
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 148
- Dołączył(a): 26/4/2006, 19:11
NSR - 2T duzo mocy, duża prędkośc, duże obroty duże spalanie
CBR - 4T 13-14 KM i o większej zapomnij, małe obroty, srednia prekosc - 120, malutkie spalanie.
PS. Do NSRek jest w cholere czesci i łatwy dostęp w przeciwieństwie do RSki która się sypie non stop i weź do tego coś dostań... znam RSke i NSRke - nasze testy poszły nawet do Fast Bike`a. Poczytaj sobie jeśli ktos ma archiwalne numery...
CBR - 4T 13-14 KM i o większej zapomnij, małe obroty, srednia prekosc - 120, malutkie spalanie.
PS. Do NSRek jest w cholere czesci i łatwy dostęp w przeciwieństwie do RSki która się sypie non stop i weź do tego coś dostań... znam RSke i NSRke - nasze testy poszły nawet do Fast Bike`a. Poczytaj sobie jeśli ktos ma archiwalne numery...
-
Zwierzu - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:29
- Lokalizacja: Chełm
odezwij się na gadu... 2170963 pogadamy ;]adallo napisał(a):W sumie to bardzo poważny argument skreślający RS-ke. Może pamiętasz trochę z treści tego testu ? Bo nie posiadam jakichkolwiek gazetek o motorach.
-
Zwierzu - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:29
- Lokalizacja: Chełm
A ja podczepiÄ™ sie do tematu i spytam, czy Cagiva Mito tez sie tak samo sypie jak Aprilia RS?
"Not everyone likes metal. FUCK THEM!!!" | http://www.youtube.com/watch?v=UXz7PHkRLgQ
- damiaen
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 9/5/2006, 20:39
- Lokalizacja: Częstochowa
hmm latałem w miare nowym raptorem(planet) to praktycznie to samo bo te same podzespoły i powiem tyle że silnik jest dużo lepszy od konkurencji rs, nsr tzn znacznie lepiej się kreci i swoje jedzie... planetka bez owiewek potrafiła jak miała humor i 170 sie przeleciec ale wiecie jak to w 2t raz jest raz niema. Znajomy chciałnajpierw mito ale on miał 180 cm wzrostu to na mitówce troche za mało miejsca był szczególnie na kolana i nogi.
Co do czesci to nawet nie wiem jak jest bo jemu przez 3 lata nic się nie posypało z takich tam rzeczy. Trzeba zadzwonic dla jaj do importera i powiedziec np ze chcesz dekiel od silnika czy by nie było problemów z załatwieniem.
Co do czesci to nawet nie wiem jak jest bo jemu przez 3 lata nic się nie posypało z takich tam rzeczy. Trzeba zadzwonic dla jaj do importera i powiedziec np ze chcesz dekiel od silnika czy by nie było problemów z załatwieniem.
-
Zwierzu - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:29
- Lokalizacja: Chełm
OK. THX za info.
Zastanowie sie jeszcze, bo to Mito mnie najbardziej przekonało tylko troche ich u nas mało :/
Zastanowie sie jeszcze, bo to Mito mnie najbardziej przekonało tylko troche ich u nas mało :/
"Not everyone likes metal. FUCK THEM!!!" | http://www.youtube.com/watch?v=UXz7PHkRLgQ
- damiaen
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 9/5/2006, 20:39
- Lokalizacja: Częstochowa
Moj kuzyn posiadał kiedys Mito i raczej niemiał z nia probleów,naprawde fajny moto i osiagami też nieodstaje jak na 125.Jesli kupisz zadbana to gwarantóje ze da ci dużo radosci z jazdy.
Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
chwila chwila, Kwazi, osiągami też nie odstaje ? co mam przez to rozumieć? bo do tej pory to wydawało mi się , że mito jest najmocniejszą i najszybszą maszyną w klasie 125. Nawet już nie wspomne o jej ekstra desingu
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości